Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook veel last van maagzuur.. Denk dat het aan het eten van gisteren en vandaag ligt hier!
    Morgen weer fatsoenlijk eten :)

Nu het 2014 is, lijkt het opeens heel dichtbij te komen! Nog maar 4 weken werken na de vakantie. Heb zo'n zin in verlof!!

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Girly, moet je echt halen hoor! En anders Antagel; verkrijgbaar bij de apotheek.

Moro, al een idee wat je gaat doen in je verlof?:)

3. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleertjes wassen, huisje bijhouden en vooral veel rusten hoop ik. Merk nu in de vakantie dat ik het heerlijk vind dat ik alles op mn gemak kan doen.
    Alleen zap het wel wennen zijn dat ik de kleine meid naar de oppas breng en dan dus grotendeels alleen thuis ben. Voel me dan zo snel schuldig.

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Niet schuldig voelen, maar juist lekker van genieten! Lekker even een dagje voor jou en de baby!
    Heerlijk hè vakantie! Ik mag straks nog 6 weken werken. Goed te doen, maar kijk ook erg uit naar het verlof. Zo heerlijk je eigen tempo.

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @tari... begrijp je goed hoor meid... geef je man een schop onder zijn kont en lat hem zijn werk doen... je bent bijna 32 weken en je hebt nog geen kamer voor je baby

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Dankzij de medicatie heb ik weinig last van maagzuur... zo af en toe met chocolade en koekjes...

morgen avond ga ik alles wassen voor de baby. Ik heb dan ook de kleding binnen dus kan gelijk aan de gang... heerlijk om er bezig mee te zijn... misschien voor sommige vroeg maar kan me niet inhouden... alles moet klaar staan

7. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    o vind ik niet hoor vroeg met wassen ik wil het nu ook al doen maar eerst moet de kamer zo goed als af zijn en me man moet alles van de vliering pakken. me man zuch al bij het idee haha

wel gaan we vanmiddag na mijn werk even samen naar de ikea om voor ons kasten te kopen en opberg ruimte voor me dochter zodat ook wij onze troep kwijt kunnen, en ik denk dat er veel kleding weg kan van mijn man hij kan er zo slecht afscheid van nemen en ik ben ook weer niet zo dat ik het zonder zijn toestemming weg gooi.

8. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het liefst ook al wassen, maar wat moet ik dan in mijn verlof doen? Haha
    @chaneef, lekker hoor opruimen! Hebben wij ook gedaan toen we nieuwe kasten hebben gekocht.

Heb redelijk geslapen. Word elke keer wakker en val dan weer in slaap. De baby is dan vaak ook wakker, dus misschien word ik daar wakker van.

9. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Ja ik zou t liefst ook al alles wassen maar vind dan zo jammer dat de geur er dan helemaal uit is tegen de tijd dat ze komt.. Als ze op haar broers lijkt zal ik namelijk nog zkr 10 weken moeten wachten haha.
    Rond de 35/36 wkn was ik altijd al t spul. Heb daar wel al zin in <3

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Meiden mag ik even klagen.....

gister met manlief gespro, en en gezegd dat het me verdietig maakt dat de babykamer nog steeds niet klaar is. Hij zou vandaag het plafond gaan witten zodat er behangen kan worden, ook vandaag. Maar hij is er al vanaf 6.30 uur uit en zit nog steeds op de bank....... merk dat ik me op zit te vreten momenteel. Ga toch wat doen. Ik heb zelf al het ontbijt , voor de kids klaar gemaakt, olie van het oliebakken in de flessen gedaan, vaatwasser uitgeruimd en gevuld en zelfs de hond moest nog eten en moet er nog uit. Oke ik kwam zelf pas om 8.15 uur mijn bed uit maar heb al zoveel meer gedaan........zucht..... vlucht zo even het huis uit denk ik. Anders lopen de frustraties op.

sorry maar 3 mnd iemand elke dag op mijn lip is niet bevordelijk voor een normaal heel zelfstandig iemand.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wassen hier pas als het de kast in kan, maar ja dat duurt nog even. Vandaar dat ik al andere voorbereidingen alvast doe. Anders ga ik het niet eens redden. Want ik moet nu alles op het laatste moment doen. Ik had dan juist niets willen doen....

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Allemaal een Gelukkig nieuw jaar!!!

Hier een rustige jaarwisseling gehad, lekker met de buren gegourmet en daarna met de kids nog wat sterretjes afgestoken.
    Nick werd om 12 uur wel wakker van het vuurwerk, dus die heeft nog even een uurtje beneden gezeten. Daarna is hij weer lief gaan slapen gelukkig.

Kruidvat:
    Oehh, zal ook even op de site gaan kijken, want die heb ik ook aangevraagd.

Kraampakket:
    Zal even uitzoeken, heb nog wel wat van vorige keer, dus wat ik daarnaast nog nodig heb koop ik wel los..

karagoz:
    Jaa, die babyolie van zwitsal is duur hé?!! Ik ben sowieso wat voorzichtiger met zwitsal producten, mijn zoontje kon hier niet zo goed tegen en heb dus heel wat moeten weggooien.. erg zonde!

Bevallen:
    Wie gaan er trouwens allemaal thuis bevallen?? Ik heb geen keuze ivm met de keizersnede vorige keer, maar anders was ik dit keer ook naar het ziekenhuis gegaan.

Muntje:
    haha, ja dat zou toch handig zijn! Als we wisten wanneer we gaan bevallen...

Bedacht me trouwens net dat ik precies halverwege maart uitgerekend ben, dus kan ik in februari, maart en zelfs april bevallen... Maar laten we hopen eind februari, begin maart :)
    Moet nog zes weken werken tot aan mijn verlof... het ziet er niet naar uit dat mijn collega binnenkort alweer aan het werk gaat, dus het wordt helaas echt kei en keihard werken tot aan mijn verlof :(

Tari:
    Kan me heel geod voorstellen dat dat je frustreert :( Hoe nam hij het op?

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Tari: kan me heel goed voorstellen dat je hier gefrustreerd van raakt. En is idd niet makkelijk zo op elkaars lip te zitten.

Bevallen: doe ik het liefst thuis. En daar gaan we dan ook voor. Wil ook eerst even de groeiecho afwachten.

Kleertjes wassen: heeft nu nog weinig zin hier. Pas als de babykamer klaar is ga ik dat doen. Verder heb ik al wel de oude hydrofiele luiers van damian gewassen o. Te kijken welke nog acceptabel zijn en welke er echt weg moeten.

Kleding manlief: hier nog 1 die heel moeilijk afscheid kan nemen van zijn kleding. Heel af en toe gooi ik eens wat weg. En dat merkt hij dan niet eens. Hij is anders in staat om het uit de vuilniszakken te halen zo erg.

In mijn kraampakket zit voor de baby wat badapullen van natusan. Dat gebruik ik eerst voor de baby. En daarna voorzichtig zwitsal. Maar komt omdat ik als baby de eerste þ
    5 a 6 weken allergisch was.

Hier: verder goed geslapen. Zitten nu aan het ontbijt. Lekker laat. Ik hoorde damian pas om half 10. Hij was wrs al wel even wakker maar heeft lekker gespeeld in zi nieuwe bed.

14. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tari, slim dat je even weggaat... En dat je je eraan gaat irriteren snap ik ook heel goed! Zeker als je al zo'n tijd op elkaars lip zit. Hopelijk gaat hij uit zichzelf toch wat doen.

Ik heb steken onderin... Had ik paar dagen geleden ook al. Ik dacht meteen dat t voelt alsof de baby gaat indalen, maar dat kan toch nog niet of wel?

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Moro:
    Volgens mij kan dat al prima hoor!

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Moro volgens mij kan dat al hoor.

Hier ook thuis bevallen.

pfff heb niet mijn dag, al de hele ochtend huilbuien. Net ook en manlief genuanceerd verteld wat er oa dwars zit. Ik moet alles regelen en achter aan, ben het even zo zat. Zo onrustig in mijn lijf. Pijn in mijn rug......
    Zou bijna denken dat ik moet bevallen :D had ik bij de andere ook tegen het eind.
    Maar nog maar even niet, maar ben zo moe maar geen tijd om te zitten omdat het niet opschiet.

maar goed genoeg gezeurd voor vandaag! Zal jullie er verder niet mee lastig vallen, is niet zo gezellig.

Ga even een was erin gooien.

17. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    hoi dames,
    allemaal nog gelukkig nieuwjaar! heb een beetje globaal meegelezen maar krijg het echt allemaal niet terug gelezen eventjes haha ( sorry!) hier gelukkig de woon en eetkamer weer op orde gebracht en mijn vader heeft van de week de commode in elkaar gezet op de babykamer ( manlief kwam daar echt niet meer aan toe) dus volgende week kan ik op mn gemakje een beetje in gaan richten! ik las dat er meerderen zijn met last van de ribben , rug en heupen hier nog eentje! scheelt ook wel dat ik de afgelopen week mijn rust niet heb gepakt dus volgende week gaan we voor een betere week! vanaf nu zal ik weer braaf meelezen hoor!!!!

18. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Tari: Zeur ons gerust de oren van ons hoofd af hoor. Geen probleem. Je moet ergens je ei kwijt kunnen.

Hier: Ligt de baby enorm hoog met zijn voeten in ieder geval. Ik zit op de bank en ik voel zijn voeten de hele tijd over mijn onderste ribben heen gaan zo vervelend.
    Maar dat geeft even niet. Hier straks even gauw naar de aldi lopen voor een paar kleine boodschappen en daarna damian naar bed doen. Eerst zijn knuffel uit de wasmachine halen in de hoop dat hij redelijk snel opdroogt.

19. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Hoi dames!

Ook in heb een beetje meegelezen. Oud & nieuw was redelijk vermoeiend dus even rustig aan gedaan. Werd vanmorgen pas om 11 uur wakker :p

@tari: jeetje... snap je gevoel helemaal. Hopelijk pakt je man toch snel eea op hoor!

@bevallen: ik hoop thuis.. oudjaarsdag toch ineens mn kraampakket ontvangen. Vaag haha! Nu maar eens kijken wat er in zit en wat ik evt nog bij moet kopen.

@wassen: ik ben langzaam begonnen met dekentjes, boxkleed e.d. aan het wassen. Kleertjes wil ik al wel mee beginnen maar houd me in haha.

20. senta

senta Niet meer actief

Hoi meiden hier ook last van mijn onderbuik. Is dat wat indalen dan? regelmatig fsteken.

Verder ook erg moe slaap heel slecht. Ben ook niet te genieten heb geen geduld meer zeg maar.

Baby is ook erg druk laatste dagen

Deel Deze Pagina