Jeetje ik ben een tekst aan het tikken en er wordt in 1 keer mega veel bijgeschreven. Senta: Jeetje dat gaat al hard dan. Ja lijkt mij ook heel erg moeilijk. Hier trouwens nog een hele stomme hormonenactie. Die moet ik echt even met jullie delen. Zo stom is die. Zaten tv te kijken. Op animal planet een of ander programma over roofdieren top nog wat tijdens de grote trek in Afrika. Eerst was er een leeuw die een kleine zebra pakte en vervolgens een cheeta een gnoe. Als klap op de vuurpijl een krokodil die ook een gnoe te pakken nam. Die gnoe was zo aan het aan het krijsen dat ik tegen manlief zei: kun je aub zappen ik heb last van mijn hormonen en ik begin me toch te janken. Hahaha oeps. Normaal kijk ik weg en kan ik er verder wel mee leven zeg maar, maar nu net echt niet.
@girly haha herkenbaar! @senta, gaat zo verschrikkelijk hard!daar hebben de meeste mama's last van hoor ik van een vriendin van me. @kraamzorg, hier komen ze langs. heb een mailtje gehad dat ik moet bellen dus dat ga ik morgen even doen @geboortekaartjes, nog 0,0 uitgezocht haha. ik ga binnenkort even de boeken halen, wel al tekst voor erop dus het is uitzoeken en doorgeven zeg maar. @stekende liezen, sinds vandaag heb ik dit ook af en toe, morgen naar de vk dus maar eens eventjes vragen
Hey meiden... vandaag een drukke dag achter de rug maar gezellig. We zijn de kleertjes gaan halen en we zijn even gebleven voor een paar uurtjes. Het was erg gezellig. De kids hebben zich vermaakt. Daarna naar huis en mijn schoonouders en schoonzus kwamen. De kleertjes uitgezocht op maat. Maat 50/56 doe ik al in de kast, maat 62/68 nog niet. Ik heb heel veel kleding kregen... broekjes, jurkjes, rokjes, shirtjes, rompertjes, sokjes en schoentjes. Allemaal nog heel mooi en netjes en zonder vlekken. De rompertjes wil ik als reserve gaan gebruiken. Ik heb zelf al 12 nieuwe rompertjes gekocht en wil liever die gebruiken. Ben maar gelijk begonnen met het wassen van alle was voor de baby. Ik heb 2 witte, 2 gekleurde en 1 licht gekleurde. De licht gekleurde is wit met een kleurtje er door heen. Ik durf dat niet door de gekleurde of de witte was te doen. Ben bang dat het af gaat geven. Wat zouden jullie doen? Morgen de witte was gelijk strijken, anders moet ik in 1 keer veel gaan strijken.
Vanmorgen gebeld voor een 2e kraampakket bij nieuwe zorgverzekering en morgen wordt het al bezorgd. Dat is echt heel snel. Wel weer van natalis. IK zal denk ik het zelfde kado krijgen als bij vgz.
Karagoz, dat is lekker veel ik was dat ook apart, zeker niet bij de kleur was een enkele keer bij de witte maar dan moeten het voornamelijk handoeken of lakens zijn. Dan wil ik het risico wel nemen. Had vorige keer een kraamhulp die de witte was bij de gekleurde was deed. Was ik dus echt niet blij mee, het word zo goor dat wit. Girly, hihi die hormonen he, blijft lastig Senta gaat hij meteen hele dagen dan? Hier beginnen ze eerst met halve dagen en dan per dag uitbreiden tot een hele.is wel meteen pittig hoor. En dan ook nog tussen de middag heen en weer. Ben zo blij dat die van mij continuerooster hebben.
Jij zit nu toch bij zilveren kruis? BereidJe maar voor op een heel medisch pakket. Saaaaaiiii zeg maar.
Wennen doen ze hier niet meer ja 1 dag deel. Hij mag gelijk hele dagen maar wij kijken het aan. Ook waar die zelf wil een bod het gaat. Hij heeft behoorlijk wat afgelopen tijd dus ook t koppie moet dat aankunnen. De
ja klopt ben over gegaan op zilveren kruis. Maar bij vgz kreeg ik ook natalis en nu ook. Qua medisch pakket, het vooral kraamverband in 3 verschillende soorten, watten, pleisters, navelklemmetje, pleisters, alcohol en handgel.
Klopt moro iedere persoon meet anders. Maar ze heeft buikje meerdere keren gemeten en op zijn gunstigst kwam ze op -2,5 week... Hoofdje was gewoon een rare meting. Ze kreeg t niet goed in beeld en nam t nogal ruim. Vond t ook vreemd dat de prof.echoscopiste t niet allemaal heeft nagemeten. Volgende keer staan we er in ieder geval op dat t niet alleen maar door eventuele stagaire wordt gemeten. Prima als ze t ook doet maar niet als enige metingen. Kraamzorg ook nog steeds niets van gehoord... Maar heb nagezocht en op de site zag ik iets van 6 weken voor de uitgerekende datum... Dat duurt nog eventjes hihi. Mijn vriendinnetje (33wkn) is vandaag opgenomen. Die heeft al week vaak last van harde buiken maar vandaag bleef t aanhouden bleek ze al ontsluitinf te hebben. In t zkh zelfs al 2 cm. Ze ligt nu aan de weeenremmers en ook longrijping is toegedient.. Ze moet warschijnlijk een weekje blijven nu. Vind best wel heftig zo ineens, het is voor haar pas haar eerste kindje. Oehhh wat veeeeeel ineens wel gezellig maar ik ben kaaapot! Hihi
@girly, hahahaha en heeft ie weggezapt? @Senta, pittig meteen hele dagen! En voor jou ook @karagoz, ik doe dat ook niet bij de gekleurde was hoor. Lekker apart en anders liever bij de witte was. @marcia, als je eenmaal een leuk kaartje tegenkomt is het zo geregeld! Ben zo blij met de foto's! En we gaan de 25e nog een X maar dan bij een echte fotograaf. Lekker veel buikfoto's! Alleen had de kleine meid vandaag niet veel zin om op de foto te gaan, hopelijk volgende x wel. Vind het wel leuk om foto's van ons 3en te hebben
Moro: ja gelukkig was hij zo lief om weg te zappen nadat hij heel hard gelachen heeft. Ik moest ook wel lachen hoor.
@mamavant, wat naar trouwens van die vriendin. Hopelijk blijft de kleine nog een aantal weekjes zitten!
Moro: dank je ik wist dat ik nog ergens op wilde reageren maar wist niet meer wat het was. Mammavant: idd ik hoop ook voor haar dat die kleine nog even lekker in de buik van mamma blijft.
Lekker bezig girly Leuk karagoz !! Ik doe meestal ook echt wit bij wit.. Tari , i snap je helemAal, mijn man zat vorig jaar 3 weken thuis en was t ook zat. Je heb elkaar niks meer te melden en t word irritant.. Succes! Ik ben al vanaf gister misselijk en koortig. Er heerst vanalles maar misselijk hoor ik niet ! Dikke keel .. Gaat lekker
Wat klote van je vriendin hopelijk blijft het nog een tijdje zitten Jippie 30 weken ikke blij nu nog 10 weken ongeveer Als wij vakantsie hebben ben ik ook blij als hij weer om is haha
@senta. Voedingsbh's heb ik al aan. Vind ze veel fijner zitten. Ik koop ze bij de H&M. Geloof 15 ps. Inmiddels maatje meer gekocht, breedtemaat ook maar ik zou ze niet online bestellen. Vandaag 29 weken en nu 6 kilo aangekomen. Hoe staan jullie ervoor qua gewicht?
Oh jij ook al ziek! Ik heb hetzelfde... misselijk ook, maar las ergens dat dit in het derde trimester terug kan komen
Ik ben inmiddels ook 6kg aangekomen. Ik ben verkouden en heb keelpijn, maar het zet niet echt door... Zometeen even met dochter de eendjes eten geven, zijn we er ook weer even uit. Verder niks op dr planning vandaag. Als dochter straks op bed ligt nog maar wat opruimen. Heb de lakentjes en badcape die ik via marktplaats had gekocht ontvangen. Zien er nog als nieuw uit! Eind vd maand gaan we de rest van wat er nog nodig hebben kopen. Heb gisteren ook alvast onderbroeken voor na de bevalling gekocht en een nachthemd om in te bevallen. Ga ook alvast een lijstje maken voor mn koffertje, dan kan ik die ook al klaar gaan zetten.
Meiden mag ik even klagen? De stukadoor zou om half 11 komen had mijn moeder tegen manlief gezegd en hij is er gewoon nog steeds niet. En mijn moeder is aan het werk dus heb haar een sms gestuurd om te checken of dat idd het tijdstip is. Maar die heeft nog niets laten horen. Ik ga zo maar denk gewoon bellen naar die stukadoor want dit kan toch niet. Grrrrrrrrrr zo dat is er weer uit.