Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girly, idd even bellen. Wie weet heeft hij zich vergist. Hebben wij een keer gehad...

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    En girly, is ie al langs geweest?

Kriskras hier nu 9 kilo aangekomen, lang leve de kerstdagen. Maar ik vind het nog netjes.

Moro lekker aan net wassen!

Mamavant hoe is het me je vriendin?

Mijn rug gaat vandaag wat beter, maar moet voorzichtig zijn met draaien. Maar vannacht tot 4 uur wakker gelegen kon niet omdraaien niets. Toch in slaap gevallen tot 7.15 uur en toen was het een stuk beter. Wel zo fijn.

Nou het lijkt alsof we straks kunnen beginnen met behangen.

Gisteren nog wat hoeslakens en hemeltje gekregen van mijn broer, ze waren aan het opruimenen nog niet alles bleek weg gedaan te zijn. Altijd handig.

Karagoz, jou babywas ook klaar?

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Gelukkig stukadoor is er. Had gebeld toen zij de baas hij had er al moeten zijn. Dus ik ga ellen. 5 minuten later belde hij terug met de mededeling dat de stukadoor er met een kwartier zou zijn en ja hoor. Hij is er en is bezig.
    Helemaal happy.

4. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @girly: super! Kunnen jullie straks lekker verder.

@tari: jemig. Zo'n last van je rug is behoorlijk klote. Komt het vanuit de bi of iets anders?

Ik heb zojuist hout op maat laten zagen bij de bouwmarkt, er komt achter de commode een plank die ik ga stofferen. Nu de stof nog binnen krijgen :)

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Kriakras heb vaak last van mijn rug gehad. Ik heb hypermobiliteit en moet daarom eigenlijk altijd sporten. Doe ik dat niet krijg ik meer klachten. Denk dus dat het wel een combi van beide is.

Maar ondanks dat aan het behangen!!!!!!!! Ja zo blij. Het overschilderbare behang zit er op. Die dient als lambrisering. Nu het behang wat er boven komt er op doen. Maar eerst koffie en even pauze voor de rug. Maar ik heb het er voor over!!

Girly wat fijn dat hij er nu toch is!

6. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @tari: lekker dat je bezig kunt zijn!
    Bij ons is het behang toch niet zoals ik het wil..nu bedenken hoe en wat wel...

7. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tari, jeeejjj eindelijk komt er schot in!
    @kriskras, ben benieuwd.. Kan me er geen voorstelling van maken.
    @girly, fijn dat hij toch nog gekomen is!

Ik heb lekker opgeruimd! Eindelijk staat alle zooi wat op onze slaapkamer stond weer op zolder.
    Mijn man is eindelijk aan het lampje begonnen goor de babykamer. Hij had elke x geen zin, dus had ik zelf de planken maar uit de schuur gehaald. Hij was welgeteld een half uur(!!!) bezig! Kan ik vanavond verven en morgen de rest afmaken. Alles moet gewoon af nu!

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Hey meiden...

iedereen is druk bezig zo te lezen. Ik vandaag ook. Vandaag 2 babywasjes gedraaid. Nog 1 licht gekleurd en dan ben ik klaar. De witte was is al droog, gestreken en netjes opgehangen / gelegd in de kast. Ik heb wel veel rompertjes. Naast die ik heb gekocht nog een stuk of 20 denk ik. Dus de witte die ik heb gekregen ga ik aan mijn mans neef geven. Hij krijgt een zoontje. Ik heb genoeg dus dan ben ik er vanaf.

Ben wel moe hoor, eerst het huishouden, wasjes draaien en ophangen. De andere was strijken dus voelde het wel in me rug.

vannacht vanaf 2 uur klaar wakker en daarna maar weinig geslapen... maar ik moet het gewoon af hebben van me zelf...

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Karagoz: jeetje ja dat zijn wel heel veel rompers.

Hier een lekker rustig dagje gehad eigenlijk. De ramen gepoetst en verder 2 wassen gedraaid. Kon verder boven nog niet zoveel. De stukadoor is tot kwart voor 5 bezig geweest dus vandaar. En beneden was alles netjes opgeruimd. Ben nu dus lekker aan een nieuw boek begonnen.

O de proefkaartjes kreeg ik vandaag binnen en binnen een minuut waren we eruit welke het ging worden. Weer iets om af te strepen.

10. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @mammavanT, hopelijk blijft de kleine nog even bij je vriendin zitten zeg!

vandaag flink aan de opruim en de poets geweest met mijn schoonmoeder( gaat de laatste tijd nogal) en vanmiddag ook nog naar de VK geweest, weer goedgekeurd gelukkig!morgen weer verder aan de poets ( voordeel van een verbouwing is dat er ineens grote schoonmaak gehouden moet worden haha) nu met mijn eigen moeder. maar morgen eerst de dvd kijken van de pretecho samen met mijn moeder!

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Marcia: Lekker bezig hoor. Doe je wel rustig aan?! En geniet morgen van de dvd.

12. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    jawel hoor! ik heb vooral de zittende klusjes haha! Komt helemaal goed, de foto's waren al zo mooi!!!!

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Even een kort berichtje, goede kennis van ons is vanmorgen verongelukt... Hij laat een vrouw en twee kindjes van 3 en 1 na... niet te bevatten gewoon... Echt bizar....

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    mamavanT:
    Jeetje, dat is zeker heftig voor je vriendin! Hopelijk blijft haar kleine nog even lekker zitten!

Muntje:
    hé, bah! Beterschap!!

Kilo's:
    Zit hier op +5. Ben best blij dat het niet zo hard gaat trouwens ;)

Tari:
    Lekker dat jullie straks kunnen gaan behangen, dan lijkt het alweer heel anders...

Girly:
    Lekker dan, spreek je een tijd af... komen ze gewoon veel later. Echt geen stijl vind ik dat! Gelukkig is het klaar :)

Kriskras:
    Wat leuk, zo'n stoffen plank achter de commode! Moet je wel oppassen met spuitluiers haha

Marcia:
    Wat leuk dat jullie daar een dvd van hebben laten maken :) kun je het nog een keer terugkijken!

15. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Jeetje blike wat heftig :(

Zo zat ik in een ander forum in een zwangerclubje van de jogste waarbij 2 vrouwen hun parner verloren in de laatste 3/4 maanden van de zwangerschap. Heeft me behoorlijk wakker gemaakt. Vreselijk gewoon.

Mijn vriendinnetje heeft vandaag de laatste prik voor lingrijping gekregen en dan gaan ze over 24 tot 48 uur haar van de weeenremmers halen en kijken wat er gebeurt. Vind t super spannend.

Iemand riep dat ik maatje 44 kan gaan shoppen. Maar denk je serieus dat t misschien nodig is als ze zo klein blijft...?

Vandaag mijn verjaardag gevierd en naar bee.kseber.gen geweest. Wat hebben ze genoten. Heerlijke dag gehad. Werd vanochtend door de 2 grootste mannen toegezongen en overspoelt met cadeautjes <3
    Onwijs lief!
    Ons grootste mannetje heeft de hele dag nog voor me staan zingen hihi zo sweet.
    Oh ja en eindelijk gordijntjes gescoord voor de babykamer (ook al hebben we die kamer nog niet haha) super blij mee

Ben wel moe zeg na zo'n dagje.

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Gefeliciteerd met je verjaardag mamavanT! :)

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Blike: Jeetje meis wat heftig. Gecondoleerd en sterkte.

mammavant: GEFELICITEERD Weet niet of je echt jarig bent vandaag of heb je het vandaag alleen gevierd. Wat lief van je kids zeg.
    Fijn dat je de gordijnen gevonden hebt zeg.

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @blike, wat heftig meid... sterkte!

19. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    jeetje wat erg is dat die ongeluk met de bom vandaag zoiets zag ik net op tv.

ja vriendin van me is er nog steeds niet is nu ondertussen 1 uur onderweg normaal 30 min vraag me af of er wat gebeurd is.

ik had al een heel bericht op facebook geschreven maar nog niet alles hier ondertussen 10 kilo er bij wel de laatste dagen alleen maar overgeven heerlijk joh bah. en we gaan morgen de box neerzetten jippie en het bedje klaar zetten ik kan niet wachten ook morgen even de baby kamer schoon maken en zorgen dat alles netjes is voor dat ik alles in kan richten. gordijnen vandaag bij mijn schoonmoeder gebracht en die gaat ze vermaken hopelijk heeft ze ze snel af dan is dat ook weer klaar.

ook vandaag mappen gehaald met geboorte kaartjes nu uit zoeken

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Blike wat heftig, gecondoleerd.

Mamavant gefeliciteerd. Leuk naar b.bergen. woon je daar vlakbij?

Marcia lekker aan de schoonmaak, is zeker nldig na een verbouwing. Hier ook nog de restanten. Maar dat komt als de babykamer klaar is.

Meiden we zijn aardig opgeschoten en niet eens ruzie gemaakt met behangen :D
    morgen als het onderste gedeelte droog is morgen kunnen we die in kleur schilderen. En dan de laatste muur behangen. Dan kunnen we de vloer laten leggen, gordijnen en inrichten. Pffff geeft al veel meer rust. Maar nu wel moe. Maar voldaan moe :)

Deel Deze Pagina