Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Chaneef gelukkig je moet ook nog geboortekaartjes uit zoeken :)
    Leuk morgen de box neerzetten.

Meiden het word echt al wat zo, hier binnenkort ook eens een plek voor maken.

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @tari, wat fijn dat het al wat opschiet!

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Normaal heb ik een hekel aan strijken en wassen maar ik kan gewoon niet wachten tot mijn babywas droog is en verder kan met strijken en de volgende was kan beginnen... hebben jullie dat ook?

4. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @blike, wat verschrikkelijk! Gecondoleerd.
    @mamavanT, gefeliciteerd met je verjaardag
    @dvd, weet niet meer wie het vroeg deze zat bij de pretecho in, incl een hele rits foto's haha
    @tari+@chaneef, gelukkig ik ben niet de enigste die nog kaartjes moet uitzoeken haha

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @gewicht... ik zit nu op 14 +

@box... ik wil het ook klaar zetten maar mag niet van mijn man, niet eerder dan februari... terwijl we zat genoeg plek hebben, halve woonkamer staat leeg ahahaha

6. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Blike, heftig! Gecondoleerd
    @mamavant, ons meisje was met 37+1 geboren en die liep ook zover achter met groei.. Die was 42cm en heeft de eerste 3weken maatje 44 aan gehad. heb helaas alle roze rompers al weggegeven in 44, anders had je ze best mogen hebben.
    En gefeliciteerd!!
    @marcia, lekker als je na maanden verbouwen zo kan schoonmaken
    @tari, schiet dus lekker op, fijn!!

Ik zal straks even een foto van t lampje maken en op fb zetten. Staat alleen nog geen naam op ;)

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Marcia jij dus ook nog :)

Karagoz jep herkenbaar. Vind het zo leuk die met innie minnie kleertjes. Maar jij had flink wat te wassen.
    Jammer dat de box nog moet wachten, heb nu wel zin om hem neer te zetten. Maar de commode stast nog even in de woonkamer, dus moet nog even wachten.

Moro ben benieuwd naar de foto!

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    in totaal 5 wasjes maar dan ook echt alles van de baby, dekens, boxkleed, lakens, hoezen etc etc...

9. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Ja vandaag ook echt jarig ;)

Tjnx meiden!

En nee tari woon totaal niet in de buurt daarvan. Maar hadden ook gordijnen gezien die ze alleennog in waalwijk jadden...

Wat lief moro. Hmz toch iets om rekenkg mee te houden? Heb op marktplaats zo leuke setjes gezien bij 1 persoon. Maar ben zo bang dat ze over 2 weken nog steeds zo achter ligt en de kleertjes dan weg zijn hihi dus twijfel of ik t al zal aanschaffen of niet :-s

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    gefeliciteerd!!!!!

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Tari: Wat fijn zeg dat het zo goed ging vandaag en dat jullie zoveel opgeschoten zijn.

Hier trouwens gisteren rennie deflatine gehaald. Doet wonderen meiden. Heb er gisteren 1 in genomen na de douche en had er binnen no time geen last meer van. Merk dat ik onwijs last van maagzuur heb net voordat we gaan eten (en als ik eten sta te koken) en ongeveer een uur/anderhalf uur nadat we hebben gegeten. Dus neem denk ik gewoon dat tabletje in als het niet gaat na het eten.

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Blike, ook nog een leesproef! Wat leuk! Waar heb je de kaartjes besteld?
    Wat een verschrikkelijk bericht… ben er gewoon stil van. Deze kindjes moeten zonder hun vader opgroeien. Vreselijk! Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen.

Senta, vorige keer had ik 2 voedingsbh’s en nu heb ik er nog 1 bij gekocht. Ik heb een witte, gekleurde en een zwarte (handig; voor elke was 1) Ik heb geen droger, dus heb er iets meer nodig dan een ander met droger. Ik heb 2 cupmaten groter en de breedte 1 maat groter. Ik draag ze nu al. Ik vind die van de Hema fijn zitten (kun je ook makkelijk thuis passen en in de winkel terug brengen). Die van Prenatal vind ik geen mooie pasvorm hebben. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

MamavanT, dat is dus een meeting waar je weinig aan hebt… zou de volgende keer vragen of een afgestudeerde echoscopist de meting kan doen. Dan is het wel fijn om te weten waar je nu echt aan toe bent.
    Wat naar van je vriendin! Hoop van harte dat haar babytje nog even lekker in haar buik blijft zitten.
    Vandaag ook jarig? Gefeliciteerd!

Moro, gelijk heb je met die lakentjes! Even op 60 graden in de machine en klaar ben je. Van dure lakentjes heb je wel veel plezier hoor! Die strijken heel prettig is mijn ervaring.
    Wat leuk van de foto’s! Mijn zus gaat ze bij mij met 35 weken maken. Hoop wel echt dat mijn man en zoontje mee willen werken.

Karagoz, grappig! Het kraampakket van Menzis is ook van Natalis. Ik ga denk ik morgen ook maar bij mijn nieuwe zorgverzekering melden dat ik zwanger ben.

Marcia, gelukkig jullie hebben ook nog geen kaartje! Hier wel al de boeken in huis, maar er nog niet het kaartje gevonden.

Girly, wat fijn dat de stukadoor is geweest! Is het nu ook af? Super dat jullie al een kaartje hebben kunnen kiezen!
    Super dat de Rennies zo goed werken!

Kriskras, ik heb dus ook op oudjaarsdag mijn kraampakket aangeboden gekregen, maar was er toen niet, waardoor het vandaag bezorgd is.
    Ik ben 28 weken en zeker 5 kilo aangekomen.
    Kruidvat; er staat op de site dat je 2 maanden voor de uitgerekende datum een e-mail krijgt. Maar ik begrijp dat jullie hem gewoon ophalen zonder e-mail?

Geboortekaartjes; bestellen jullie ze via internet of bij een plaatselijke drukker?

All, Kraamzorg; werd vandaag gebeld dat ze een afspraak wilde maken om langs te komen. Dacht dat dit niet nodig was bij een tweede, maar omdat ik bij Menzis zit, kwamen ze langs. Helaas mevrouw, ik ben overgestapt van zorgverzekering; nu heb ik een telefonische intake. Ideaal!
    Kraampakket; jaja ik heb hem ook binnen!!! Echt een super mooi pakket! Als cadeautje zat er een super mooi grijs dekentje met een apenkop erop in. Van deze zelfde aap zat er ook een opvouwbare opbergmand in en een eetsetje. Echt super veel en heel leuk!
    Fijne is ook dat ik hem niet meer had verwacht van mijn oude zorgverzekeraar, omdat hij pas in week 30 zou komen.

Gisteren bij de babydump de newbornset voor de Tripptrapp gekocht en een nieuw zilverkleurig waskussen.
    En jaja, gelijk ook maar het eerste pakje! Een lichtblauw broekje met een bijpassend shirt met veel vrolijke kleurtjes voor een jongen en een wit broekje voor een meisje; heb nog een nieuw roze shirt liggen van de eerste. Maar als het een meisje is wil ik eigenlijk heel graag een jurkje/tuniekje bedacht ik me eenmaal thuis. Heb dus nog mooi wat te shoppen!:)

13. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Naast de stagair zat de ervaren echoscopiste mee te kijken...
    En buikje en beentje zijn gewoon te klein. Hoofdje geoter maar die meting js maar 1 keer gedaan en ze zeiden zelf al dat ze er niet goed bij konden om die te meten...

Wij bestellen de geboortekaartjes weer via t internet.

Wat fijn wortel dat je kraampakket zo bevalt! Leuke cadeautjes!

Kraamzorg kwam de vorige zwangerschap ook gewoon weer lans dus ik verwacht dat zw deze keer ook weer langskomen... Maar nog steeds niets van ze gehoord...

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Tari:
    Dat is heel knap haha...
    Hier kunnen vriendlief en ik echt niet samen klussen! Het is maar goed dat wij een vrij nieuw huis gekocht hebben waar niet veel aan hoefde te gebeuren, anders hadden we vaak knallende ruzie gehad ;)

Maagzuur:
    Dat is echt dramatisch hier...

Wortel:
    We hebben de kaartjes online bij geboortekaartjes.nl besteld, vorige keer ook gedaan en dat is prima bevallen!

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: Ja het stukwerk is af. nu nog 5 dagen laten drogen en dan kan volgend weekend het plafond erin en dan kan ik gaan verven. Heb ik zo`n zin in.
    Super dat je pakket binnen is en dat er zoveel leuke spullen inzitten.
    Ook leuk dat je zo goed geslaagd bent met shoppen.
    Kun je inmiddels echt helemaal volop genieten van je zwangerschap nu?
    Wanneer moet je trouwens weer naar de vk voor controle?

Blike: Wat balen zeg dat de maagzuur bij jou nog zo dramatisch is. Kun je er niets voor nemen?

Camera: Gewoon terugsturen. Ze hebben zelf die voorwaarde gesteld dus waarom niet. Dat is dan het risico wat ze zelf lopen. Niet jou zorg. (of ben ik dan heel hard).

Geboortekaartjes: Met de geboorte van Damian ook bij geboortekaartjes.nl gekocht. Is ons erg goed bevallen en dat doen we dus nu weer. Was ook erg blij verrast dat we er zo snel uitwaren en allebei die ene onwijs leuk vonden. Nu maar hopen dat alle tekst die we erin willen hebben er een beetje mooi in kan.

17. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
  18. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Girly fijn dat t stucwerk af is!

Blike je kan ook heel netjes je nog nieuw in doos bij de mediamarkt gekochte camera terugsturen? Of zit de extra lens in die doos?
    Kijk dan heb je netjes teruggestuurd en hebben zij een perfect exemplaar om weer te kunnen verkopen? Beetje voor je eigen rotgevoel ook :)

19. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wortel, ik zit nu bij Menzis, dat pakket is dus wel leuk? Ik heb me al wel aangemeld voor kraamzorg, dus krijg geloof ik ook het kraampakket.
    Leuk dat je al een eerste pakje hebt! Hier haalt mijn moeder die, alleen heeft ze nog niks leuks gevonden..
    @girly, fijn dat je nu zelf weer verder kan!!
    @karagoz, die babywasjes zijn in het begin juist leuk! Kan niet wachten om ermee te beginnen!
    @kaartjes, vorige x via de drukker, nu weer.
    @kraamzorg, van mij hoeven die niet langs te komen hoor... Maar zit nu bij een andere verzekeraar, dus Ven benieuwd. Heb al wel de bevestiging al ontvangen gelukkig! Ben ergens bang dat t fout gaat door het overstappen.. Krijg ik straks geen kraamzorg hahaha

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Heb ik ook aan zitten denken, maar er zal wel een serienummer op zitten dus weet niet of ze dat oké vinden...

Deel Deze Pagina