Staat die ook op de bon? Anders kijken ze daar denk ik toch niet naar. Kan me niet voorstellen dat ze t erg vinden want je stuurt een splinternieuwe op dan? Een die 100% verkoopbaar is...
@blike ik heb gereageerd, maar zeker terug brengen sturen dan. Denk aan jezelf. Hier heb ik inmiddels de 2e babywas erin zitten de eerste is al droog en gestreken, de 3e gaat er nu in. Voelt toch wel prettig allemaal op orde te hebben.
Heerlijk om te lezen dat de meeste van ons al begonnen zijn met het wassen van de babyspullen. Maar is ook iets om jarloers op te zijn. Ik wil pas gaan wassen als ik de babykamer af heb. E ook al is het stukwerk nu gedaan duurt het echt nog wel 3 misschien 4 weken voordat dat klaar is dus ik moet nog even geduld hebben.
Girly, frustrerend is dat he. Hier wacht ik dus ook nog even mee, maar eind is in zicht! Blike zou de camera ook terug sturen, als dat echt zo makkelijk gaat. Denk er wel om dat de service bij de mediamarkt wel wat slechter is, als er wat me de camera is. Mijn ervaring is dat het bij een camerazaak beter is. Straks nog even wat behangen, kan manlief het schilderen, de andere muur watgaten dichten met knauf. Als het allemaal meewerkt, oa de kids dan vanmiddag even de vakantie afsluiten met een rondje zwembad.
he meiden ik heb hier nog van me dochter maat 50 en 56 waar ik iemand blij mee wil maken hoef er geen jack pot voor te hebben hoor eventueel ook nog leuke schoentjes heb ik er bij zitten Bekijk bijlage 369185 Bekijk bijlage 369186 meschien dat ik hier iemand blij mee kan maken
Geduld? Wat is dat hahaha. Nee opzich qua wassen heb ik al het geduld van de wereld. Wil wel heel graag aan de slag in de babykamer. Nou was er 1 stukje wand die niet gestukt is. Omdat die van hout is en we anders niet mooi uitkomen met het kastdeurtje maar daar ga ik denk ik zo al een laag grondverf op doen om te kijken hoe dat pakt.
Zo.. vreselijke nacht achter de rug. Ontzettend verkouden dus hartstikke benauwd Uiteindelijk had ik nog Otrivin neusspray in de kast staan dus 1 spray gebruikt om te kunnen slapen, maar ondanks dat erop staat dat ik t mag gebruiken voel ik me er niet fijn bij. Nu ouderwets wat Dampo gekocht... als ik maar kan slapen zeg! Geboortekaartjes heb ik ontworpen via Kaartmix/ Dutchmix. Ben er zelf enthousiast over! Wassen.. zou ook graag beginnen maar houd me in. Moet sowieso nog eerst alle hoeslakentjes wassen enzo.
Net wiegje opgehaald bij mn zus. Ga ik zometeen de bekleding omheen doen, ook al moet t nog gewassen worden. Vind ik t er veel leuker bijstaan dan een kaal, rieten mandje. Mijn dochter vind t een raar ding haha
Moro: leuk hoor. En geweldig van je dochter. Hier: misschien mocht het nog lang niet omdat ik een paar stukjes meegenomen heb van de gestuukte muur per ongeluk maar wilde zo graag iets doen in de babykamer dat ik dat houten wandje al in de gronverf heb gezet net. Is niet moedersmooiste geworden maar dat geeft niet. Verder heb ik het ontzettend koud de hele dag al. En het is ipv om 4 uur cup a soup bij mij al een aantal dagen vanaf 4 uur maagzuur. Maar ja als het te erg wordt heb ik rennie bij de hand. Straks trouwens een buggyboard ophalen. Leek ons wel handig voor als de kleine er straks is en we moeten flinke stukken lopen. Kan damian ook ergens op uitrusten.
Heerlijk gezwommen met de kids, de kleine vond het ook fijn na 2 dagen dubbel te hebben gelegen omdat mama aan het behangen was Manlief is nu al 1 muurtje aan het schilderen, morgen is de knauf droog en dN de laatste muur behangen, zo blij!! Zometeen een spinaziepizza klaarmaken, lekker! Buggyboard is zeker erg fijn! Had er een van mutsy maar heel veel gebruikt.
Ik twijfel over zo'n ding... De meeste zeggen dat ze het nooit gebruiken. Ik vraag me ook af of het wel handig loopt.
Tijd zal leren of het handig loopt haha. Maar ik denk dat ik liever wat ongemakkelijker loop dan dat ik bv halverwege het dorp met een jengelend kind loop die vermoeide benen heeft en graag wil rusten en dat niet kan. Nieuw is dat ding veel te duur vind ik zelf dus heb hem via mp gekocht.
Moro wij konden er goed achterlopen en anders een beetje schuin naast de wagen maar ik vond het goed te doen. Liever dat dan idd een jengelend kind die je ook nog eens kan dragen. Vooral mijn oudste was niet zo'n loper.
Zwemmen lekker hoor, en fijn dat de kleine het ook kon waarderen. Ik ga maandag zelf weer poedelen. En de babykamers schieten aardig op geloof ik. Fijn hoor. Hier ben ik bijna klaar met wassen en strijken morgen nog 1 wasje strijken van de baby, heb mijn lijstje gemaakt wat ik nog moet hebben babyfoon, 2 moltons voor ledikant molton of flanellen luiers voor de kinderwagen hoeslaken voor de kinderwagen, 2 hoeslakens voor onszelf erbij Dat is alles nog maar dan zijn wij helemaal klaar eindelijk.
Ja zo'n buggyboard hebben we ook aangeteijfeld of nou ja daar twijfelen we nog steeds aan... De oudste loopt altijd al en de jonggste mag dat ook maar hij luistert vaak niet en dan gaat ie zijn eigen weg of blijft staan omdat we andere kant opgaan dan hij in zijn hoofd heeft ofzo haha en dan zet ik hem nu altijd in de buggy. Maarja naast de kinderwagen straks een buggy meenemen is geen strak plan haha dus ik ga denk ik maar proberen hem in de meitai te doen als hij niet luistert. Denk dat ie op zulke dwarse momenten tochh niet op de buggyboard zal blijven staan....
@tari, lekker hoor zwemmen!! @Senta, bijna compleet, fijn! Wij hebben nog een ledikantdeken, wikkeldoek, babyfoon, box voor de doekjes en een aankleedkussenhoes nodig. Wat nemen jullie allemaal mee in je vluchtkoffertje?