Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Eh kleding om in te bevallen, schone goed voor er na, kleding voor de baby, verzorgingsproducten. Na de bevalling mag je lekker douchen. Fotocamera, telefoon, eh goeie vraag.....

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Flesje voor als je fv geeft, maxicosi.......

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Eventueel een oplader van je telefoon en/of camera. Of extra batterij camera. Had bij damian ook een puzzelboekje en pen erin gestopt. Sloffen. Wij hadden een tas voor mij en de luiertas voor damian gevuld. Extra paar sokken. En mrt veel geprop mijn badjas.

4. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een flesje!! Zou ik zo vergeten!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    die hebben ze in het ziekenhuis ook wel hoor, flesjes!

6. senta

senta Niet meer actief

Meiden zijn jullie ook zo moe? Ik kan vanaf 19 uur mijn ogen letterlijk niet met open houden wat ik ook die ik val in slaap

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey mieden, drukke en vermoeiende dag voor mij hahah

vanmorgen naar de tandarts geweest, langs de markt geweest, op bezoek bij mijn schoonzus en daarna naar de ikea.

Ik was op zoek naar vulling voor de wieg maar niets gevonden. Op de grote markt is het er ook niet volgens mijn schoonzus. Bij Ikea wilde ik kledinghangers kopen voor de babykamer maar die zijn veelste groot, ook die gekleurde voor de kinderkamer. Dus ik moet die van de hema maar nemen, die houten.

Rond 5 uur waren we thuis dus, veel gelopen en moe. Gelukkig geen rug pijn wat ik wel vaak krijg als ik erg moe ben.

Vanochtend de laatste dingen gestreken voor onze kleine meid. Heerlijk! Ik blijf ook echt steeds kijken naar haar kamertje en de spulletjes. Kan niet wachten tot ze er is.

Een kennis is bezig met het haken van het wiegdekentje. Ze is nu op de helft. Ben zo benieuwd hoe het is geworden maar ze wil het niet laten zien als verrassing...

Maandag wordt mijn schoonmoeder geopereerd aan haar borst vanwege de kanker. Na 3 dagen mag ze naar huis en dan 3 tot 6 mnd krijgt ze nog chemo. Wordt heftig voor haar.

Dinsdag ga ik met de jongste naar het sofia ziekenhuis. Hij is 3 1/3 jaar maar heeft een achterstand met zijn spraak dus dat wordt onderzocht.

Donderdag weer naar de vk. Over 2 weken moet ik de groeiecho hebben. Ben zo benieuwd hoe ze is gegroeid. Mijn buik groeit nu echt heel snel. IK vind mijn buik echt heel mooi. Mooier dan bij de jongens eerlijk gezegd. Toen was ik gewoon opgeblazen en groeide mijn buik meer in de breedte en nu niet. Nu juist in de lengte en naar voren....

8. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: ja hier nog 1. Maar komt ook omdat ik de laatste wat te laat naar bed ga misschien.

Karagoz: jeetje drukke dag idd.

Hier: ben ik zo dankbaar voor het bad die we hebben. Dus ga lekker in bad nu en naar bed.

9. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senta, die periode heb ik al gehad... Nu ik 2 weken vakantie heb gehad lig ik juist veel te laat in bed en ben ik om 11uur nog wakker! Zal volgende week als ik weer moet werken weer anders zijn denk ik.
    @karagoz, Word al moe als ik het lees haha
    Hopelijk gaat alles goed maandag met je schoonmoeder!
    @girly, lekker hoor! Wij hebben ook een bad alleen ga ik er bijna nooit in. Is te groot voor mij, dus lig nooit lekker. En ik heb er gewoon geen geduld voor :)

Zo ik heb net alles van boven naar beneden gestofzuigd en gedweild! Moest gewoon ff gebeuren!

10. senta

senta Niet meer actief

Ik heb die vermoeidheid nu al weken. Is echt niet normaal ben gisteren om 18.45 in slaap gevallen tussendoor naar boven gegaan 2x 5 minuten wakker geweest en nu pas wakker geworden

Van de week krijg ik als het goed is mijn schildklier waarde ben heel benieuwd.

Trouwens groeit jullie buik nu ook anders? Die van mij wordt echt een toeter nu. Naar voren. Bij r. Was Ik en zeekoe in het rond zeg maar.

11. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag sowieso naar voren.. Alleen nu is mijn buik veel groter dan de vorige x. Mn bm zit ook zo hoog, dat ie alleen nog maar naar voor kan groeien.. Ben dus erg benieuwd hoe dat ie er op t eind uitziet!

Vervelend die vermoeidheid, maar je kunt je er maar het beste aan toegeven denk ik. Al is dat niet altijd even gezellig.
    Ik droom heel veel de laatste dagen, zo vervelend!

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Morgen dames!

Gisteravond avondje bij de buren geweest, die verongelukte kennis van ons was een goede vriend van hun, via hun kenden we hem ook. Dus veel gepraat en gehuild, en gelukkig ook gelachen...

Jeeej vandaag 30 weken :D

Buggyboard:
    Die wil ik ook nog aan gaan schaffen!

Karagoz:
    Jeetje, sterkte met je schoonmoeder morgen! Heftig!

Girly:
    Ohhh soms verlang ik ook zóó naar een bad! heerlijk!

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: ja denk ook dat je je er het beste aan over kan geven. Blijkbaar heeft je lichaam het even nodig.

Karagoz: sterkte met je schoonmoeder morgen. Spannende periode lijkt mij.

Buik: heb het idee dat hij bij mij ook aan het groeien is. Maar bij mij kun je net als bij damian niet zien dat ik zwanger ben als je achter me loopt.

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @moro en @senta bij dus precies het zelfde. Nm zit al erg hoog en groeit nu naar vore . Bij de jongens juist heel anders. Vind mijn buik prachrig nu. Daarvoor echt opgeblazen...

@blike heftig meid. Sterkte

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Karagoz weer een beetje bij gekomen van je drukke dag gisteren.
    Heftige periode voor je schoonmoeder, sterkte.

Hier ook na voren dragend, aan de achterkant is het niet te zien. Heb ook nog steeds een taille. Was bij de andere veel ronder. Alleen bij mijn dochter op het eind rond. Nu dus afwachten.

Vandaag de laatste muur behangen, die is zo klaar. Manlief heeft gisteren alles nog geschilderd en dan morgen bellen voor de vloer. Hehe maar nu blijven de geboortekaartjes door mijn hoofd spoken 's nachts. Dus dit binnenkort maar ook eens af gaan handelen. Maar ja wat moet je anders als je elke nacht wakker ligt.
    Door het zwemmen van gisteren vannacht oorpijn. Ben dat kwakkelen nu wel zat en zeker in de nachten. Ook mijn bekken doen weer zeerder, maar dat zal door het behangen komen.

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Tari: wat fijn dat het allemaal opschiet nu in de babykamer.
    Maar wat vervelend dat je zoveel wakker ligt en dat je zo aan het kwakkelen bent.

Hier: vandaag heel veel soesjes bakken. Heb het een collega een keer beloofd en belofte maakt schuld. En aangezien het mijn laatste week is moet het deze week.Zit alleen erg te twijfelen. Vorige keer zo zitten snerten met de slagroom dat ik het nu met zo'n kant en klare slagroombus ga proberen. Kijken hoe dat is. Iemand anders eventueel nog tips. Voor de slagroom?

O en lijkt wel storm op komst. Damian is echt strontvervelend. Merk dat ik zelf ook weinig geduld heb op dit moment maar iedere keer dat gedram. Pfff wordt er kriegel van.

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @tari, rustig aan meid! Fijn dat het opschiet met de babykamer. Mag ook wel eindelijk. Ik heb redelijk geslapen. Wel een paar uur wakker geweest en de jongste was aan het spoken. Zijn huiduitslag wordt alleen maar erger en het jeukt ook. Morgen naar de huisarts.

hier geen last van stress mbt de geboorte kaartjes. Wij sturen geen kaartjes
    Voor het handje vol mensen waar we contact mee hebben vind ik het niet de
    moeite waard. Ze komen toch wel op bezoek. Zo niet voor hun 10 anderen...

Huis is weer aan kant. Manlief is op zolder bezig. Elke maand dan kopen we iets om de zolder oo te knappen. De ondervloer is klaar. Nu timmert hij dunne planken op de schuine muren. Daarna komen er dikke isolatiemateriaal. En daarna de gipsplaten er over heen. Heeft geen haast dus we doen het langzaam aan....

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Girly, inmiddels kan ik echt genieten van deze zwangerschap. Raak alleen wel een beetje bedroefd als ik eraan denk dat ik de eerste 20 weken nauwelijks bewust heb kunnen stil staan laat staan genieten van deze zwangerschap. Ik kijk nu soms ook uit naar de baby. Vraag me af wat we krijgen, hoe het kindje eruit zal zien. Stel ik me zo’n roze lijfje voor in de wieg… zwijmel!
    Ik mag ergens half januari weer volgens mij. Rond de 20ste ergens. En jij?
    Hier wacht ik ook met wassen hoor! Lekker voor in mijn verlof. Voor mijn gevoel moet ik het anders tegen die tijd weer wassen…

Moro, het pakket van Menzis vond ik erg leuk. Kijk, het blijft slikken bij het zien van het kraamverband, maar ik ben gek op cadeautjes!
    Is het een traditie dat de oma het eerste pakje koopt bij jullie?

Buggyboard; ik vind dat echt dramatisch lopen! Ons ventje is zo bijna 3 dus die kan zelf lopen of op de loopfiets. Als mijn man er ook bij is kan hij in de buggy. (Hoop dat het zo wil werken).

Senta dat is nog maar een klein boodschappenlijstje! Inderdaad ook even slim om aan jezelf te denken wat betreft hoeslakens. Zo wil ik ook nog wat nieuwe vaatdoeken en theedoeken.

Karagoz, wat leuk om het huis zo beetje voor beetje aan te pakken. Zeker wanneer je er geen haast mee hebt.

19. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Zit nu bij me schoonouders en heb gemeld dat ik er niet op zit te wachten dat het helle huis weer vol zit dat was met me dochter wel zo en van hand naar hand dat wil ik dit keer niet want voel gewoon dat het hellemaal anders gaat dat ik me niet zo goed zal voelen na de bevallen. Nee kreeg ik gelijk over me heen nee dat kan niet pff en me man die vond het ook raar wat ik zei

20. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: wat fijn dat je nu echt kan genieten. Hier mag ik de 20e weer en krijg dan ook gelijk de groeiecho.

Chaneef: Pardon???? Dat is toch aan jou/jullie??? Jullie moeten bevallen! nou ja eigenlijk moet jij bevallen. Als jij dat niet ziet zitten dan maar niet hoor.

Deel Deze Pagina