Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Haha ja sorry, we hebben een aparte smaak. Beneden wel alles licht en wit en een grijze vloer.

2. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Succes vandaag senta!!

Vandaag n half dagje werken, ben toe aan verlof joh! Morgen therapeut, hopen dat ie mn rug recht kan krijgen :D

Verder weinig te melden eigenlijk...

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @tari... maar wel mooi. Ik hou er wel van.

ben je al dagen aan het wachten op een pakket. Ben je niet thuis komen ze juist op dat moment je pakket brengen... ik hoop dat ze hwt bij de buren gaan leveren... ik wacht ook nog steeds op mijn luiertas. Na 2 weken!!!

4. senta

senta Niet meer actief

Foto's waar en welke? Ik bene r dol op!

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Op fb senta ;)

Karagoz lekker is dat he. Ik hoop dat je vandaag geluk hebt.

Ik zit ook te wachten op een pakketje uit zweden, een geweven draagdoek. Nu hopen dat ie door de douna komt zonder extra kosten. Hij is gisteren verstuurd, kan niet wachten. Maar zal je idd net zien, moet vanmiddag even weg.....en ik moet tekenen voor het pakketje.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Vannacht weer een mega slechte nacht, lig gewoon klaar wakker in bed. Slaap amper. En dan een zoon van bijna 10 die begint te pubberen volgens mij. Elke dag discussie, grote mond. En de opmerking, je doet altijd boos tegen mij.........zucht ja vanmorgen werd ik dus boos! Gatver wat een gezeur......jullie vinden mij niet lief....... pffff even klaar mee. Misschien maar weer even de gezinscoach bellen voor hem en ons. Misschien wel de aankomende veranderingen die hem te veel worden. Echt zo vermoeiend, oke hij heeft ook nog asperger maar............

Zomdat lucht even op :D

7. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Hoi dames !

Ik reageer eigenlijk alleen op fb nu.. :(. Ml heeft al drie dagen de laptop in bezit bagage zijn studie..ik sluit snel weer aan !

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Pakketje is geleverd volgens mijn app. Dus zal denk ik bij de buren zijn.

@tari... leuk he kinderen hebben hahahah rustig aan!

9. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @karagoz, succes vandaag en gelukkig dat het is meegevallen bij je schoonmoeder!
    @senta, ging het een beetje vanmorgen? waarschijnlijk al weer bijna tijd om hem op te halen!
    vanmorgen hier wakker geworden met verschrikkelijke kramp in mijn kuit, pfft gelukkig de eerste keer maar lijkt wel of het er steeds terug in schiet, iemand van jullie tips???

10. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    ben kapot meiden vanmorgen gewerkt en had heel veel last van me bekkem geboorte kaartjes ook gelijk weg gebracht en alles weer gestreken thuis moest ook gebeuren zo me dochter op halen en nog bootschappen doen zo geen zin verlof waar ben je ??

11. senta

senta Niet meer actief

Hoi meiden net de waarden gehad van de internist.

Schildklier is goed de suiker is op t randje. Hij wil liefst dat ik volgende week ga starten met tabletten. Dit omdat ik al in de laatste weken zit en t minimaal te hoog is. Deze week af curven ben benieuwd.

12. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag ook weer gewerkt... Duurde zó lang!!
    Ben ook echt toe aan verlof!! Nog 4 weken....

@senta, gelukkig dat t wel redelijk goed is. En als dat voor de laatste weken is...

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @senta, gelukkig valt het mee meid..

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik ben kapot en erg moe.

Gisteravond kreeg de oudste koorts en vanmorgen had hij het nog. Om 7 uur heeft mijn man hem naar mijn schoonvader gebracht omdat ik naar het ziekenhuis moest.

Tot 13.00 uur in het ziekenhuis geweest voor de jongste. Alles was goed. Zijn spraak loopt achter dus logopedie is voldoende.

Daarna naar mijn schoonouders. Schoonmoeder was l weer thuis en het gaat goed met haar. Ze was weer druk bezig in huis zoals van ouds. Om 7 uur waren we weer thuis. Ik was zo moe dat ik het niet meer zag zitten om nog langer te blijven. De oudste is nog ziek en de jongste was ook moe die was vanaf vanmorgen wakker zonder zijn middag dut.

Mijn kraampakket is binnen. Hele grote doos. Alles zat in een grote speelgoedbox en naast de normale spullen zat er nog een thermometer, slabbetje en een info boekje bij. De speelgoed box heb ik gevuld met speelgoed van de jongste op zijn kamer, alle kraamspullen in de doos gedaan en in de commode gedaan.

Ik heb nu 3 thermometers in huis. Ik had voor de kleine een thermometer gekocht. De andere voor de jongens. Maakt niet uit, als er 1 kwijt of kapot is heb ik nog een reserve.

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Vandaag of morgen bevalt de schoondochter van mijn schoonzus van een zoontje. Het wordt het eerste kleinkind voor mijn schoonouders. Zo spannend! Ze had al 2 cm ontsluiting en voorweeën. Maar kreeg vandaag te horen dat ze vruchtwater verliest, de weeën aan het doorzetten waren en dat de vk onderweg was dus afwachten maar...

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Karagoz: Jeetje zeg wat spannend zeg voor iedereen. Hopelijk gaat die bevalling een beetje vlotjes.
    Fijn dat het bij je jongste met logopedie voldoende is. Maar wat vervelend dat de oudste ziek is zeg. En na zo`n drukke dag is het logisch dat je moe bent. Lekker op tijd naar je bedje toe.

Senta: Fijn dat de schildklier goed is. Zei hij of zij verder nog wat over je verzoek of hebben jullie het daar niet over gehad?

Moro: Nog even meis en je mag met verlof.

Hier: MOrgen mijn laatste werkdag. Voelt zo dubbel. Wel al heel veel lieve cadeautjes en kaartjes gehad van kinderen en ouders. Zelfs van ouder met de kinderen die ik al even niet meer op de groep heb gehad.

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Spannend Karagoz! En een vermoeiend dagje voor jou zo. Gelukkig viel het mee in het ziekenhuis.

All, het bijhouden van het forum en FB is echt een hele taak. Neem het me niet kwalijk als ik niet alles bij kan benen.

Gisteravond naar een borstvoedingsavond geweest. Ik was er erg blij mee. Je wordt weer even opgefrist. De dingen waar ik destijds tegenaan liep kon ik gewoon bespreken en kreeg tips mee. Heel fijn! En daarbij mag ik deze lactatiekundige gratis bellen voor advies, omdat ik deze avond bijgewoond hebben. Top!
    Morgenavond mijn eerste sportavond voor zwangeren... ben heel benieuwd!

18. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: Ja ik ken het. Soms is het gewoon net ff te druk maar meestal is fb tussendoor wel bij te houden en mail doe ik nu maar 2 of 3 keer per dag.
    Fijn dat die avond zo goed bevallen is en dat je haar altijd kan bellen.

Hier: Ik ben trouwens heel erg aan het twijfelen gegaan ivm borstvoeding. Ik wordt lichtelijk gek van mezelf om eerlijk te zijn.
    Ik bedoel ik weet dat bv het beste is (en heel ego ook goedkoper) en ik heb met Damian toen heerlijke momenten gehad en als er gevoed moest worden was ik het en niemand anders op manlief na als uitzondering met gekolfde bv. Ik denk daar regelmatig aan maar dan denk ik ook weer aan het feit dat ik heel erg onzeker was, het feit dat ik 2 weken hel gehad heb omdat ik blijkbaar een regeldag heb overgeslagen en dus niet genoeg voedingsstoffen had waardoor hij ieder anderhalf a 2 uur kwam ondanks dat hij bijna 200 cc uit een borst bleek te drinken. (ik weet het vet veel had vocht genoeg blijkbaar). Dit was ook s nachts het geval. Ook het voeden in openbare gelegenheden zie ik totaal niet zitten omdat ik daar heel opgelaten en onzeker van wordt. Pffff weet het echt gewoon even niet meer.
    Ik weet dat je op je gevoel moet afgaan ook wat dat betreft maar mijn gevoel gaat van links naar rechts en van boven naar beneden. Misschien als ik weer moet met vk overleggen. Iemand tips of advies of iets?

In ieder geval ga ik nu naar bed want ik had er al in willen liggen. Morgen laatste werkdag alweer en daarna heel lang verlof. Iedereen alvast slaap lekker en tot morgen maar weer.

19. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @girly, even met je vk over hebben en je hoeft nu nog geen keuze te maken.... Die kun je ook maken als je bevallen bent.
    Succes met je laatste werkdag!

Goed geslapen, alleen word wakker en meteen die klote maagzuur waardoor ik gewoon misselijk word! Gelukkig half ddagje werken...

20. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Moro: wat vervelend die maagzuur maar wel fijn dat je goed geslapen hebt.

Hier: eigenlijk ook een hele goede nacht. Jammer van de 5 keer wakker worden om naar de wc te gaan maar viel heel snel in weer in slaap. Nu schoenen aan en naar mijn werk toe. Laatste dagje werken.

Deel Deze Pagina