Heb ook nog geshopt voor de kleine meid. Ik zocht witte mutjes voor de eerst paar weken in het wit of creme maar de hema en zeeman had ze niet. Alleen in het roze bij de hema maar die heb ik al. Wilde er nog 2 extra bij hebben. Ik heb wel wantjes en sokjes bij de hema en malliots en 2 vestjes bij de zeeman gekocht. Ik heb veel kleding gekregen maar er zat geen vestje tussen. En in maart kan het nog best wel koud zijn dus een vestje is wel fijn... @masage, ik zou dat wel willen, heerlijk voor me rug en bekken. Heb geen last hoor maar is wel lekker zo voor je bevalling... alleen liggen op je buik met een gat in de tafel lijkt me zo eng idee... kind hangt als het waren naar beneden...
Kruidvat: ik heb de tegoedbon gevraagd hier, maar daar doen ze niet aan. Weg = pech zeg maar Ze vertelde ook dat de mamatas spullen ergens in januari worden geleverd. Maar inderdaad blijven ze op de kaart staan tot ergens eind april. Wel zou ik inderdaad al wat losse producten mee kunnen nemen. Zo had ik het nog niet bekeken Oh en vitamine K hadden ze niet van Dagravit, verkoopster kon er ook geen kaartje van vinden Nu maar dubbele vitamine D meegenomen. Neemt zoontje ook nog en is flink aan de prijs. 1+1 is dan erg leuk! Senta, ondanks dat het niet leuk is dat je suiker gaat opspelen, is het wel een heel fijn gevoel dat je echt kan aftellen nu! Ik hoop zo van harte dat je een gezond kindje in je armen mag houden! Oh en vanaf volgende week hoef je vaak ook al geen longrijpingsspuiten meer als de baby komt. Fijn! Van harte gefeliciteerd met je kleuter! Blike, jij bent wel heel erg weinig aangekomen! (stiekem jaloers hoor!) Anders even aan je vk vragen voor een borstvoedingsavond? Hihi een tafel met een gat? Klinkt heel leuk! Girly, zoals je tegen mij zegt dat ik de namen en de kaartjes even moet loslaten, moet jij dat ook met de bv doen. Ze kijken nu vooral naar het hoofdje, maar uiteraard ook naar de gehele gezondheid van het kindje. Dinsdag mogen we en de 21ste s avonds naar de VK. Ben wel benieuwd naar de uitslagen van het bloedprikken. Wat super dat je zon mooi afscheid hebt gehad op je werk! Kan me goed indenken hoe dubbel het voelt. Maar je werd echt gewaardeerd begrijp ik uit je verhaal! Zo en van nu af heb jij lekker zwangerschapsverlof! Tari, geef je maar even over aan de rust; niet alles hoeft spik en span; babys worden ook in rommelige huizen geboren (moet er zelf ook niet aan denken hoor). Het is belangrijk dat je de rust pakt nu het nog enigszins kan. Moro, mooi om te lezen van je achternaam. Karagoz, van die crème even aan de apotheek vragen; die moeten het weten. Hoop zo dat je luiertas nu snel binnen is! Je moet wat over hebben voor een voordeeltje Ik moet erg lachen om het hangen van de baby in de massagetafel. Volgens mij valt het wel mee All, nog 5 weken werken, maar wat een weken zeg! Echt hels druk! Maar ik overzie het nog en ben nog relaxed. Ons zoontje van ruim 2,5 begint eindelijk fatsoenlijke nachten te maken! Echt wat is dat een heerlijke verademing! Ben er zo blij mee! Helaas hier wel vaak rond 4 uur wakker om vervolgens bijna niet meer te kunnen slapen, maar dat is herkenbaar bij velen hier
ik ben ook regelmatig wakker in de nacht en dat ik niet meer in slaap kan vallen... gelukkig niet elke nacht... Nog even door bijten meid en lekker van je verlof genieten! IK zie nu op veel sites dat de tas nu 60 euro is... ben ik even blij dat ik hem toch snel heb gekocht... ondanks dat mijn man het nog duur vond... :x heb het toch maar gekocht...
karagoz: Ik heb dit vestje gekocht, van noppies Noppies meisjes sweat Jasje Bear - - Kinderkleding.nl zoo schattig en weer eens wat anders dan al dat roze Het is niet echt een gat, meer een verlaging... dus je buik heeft nog wel steun... Wortel: Heerlijk dat je zoontje goede nachten begint te maken... nu jij nog hihi Ik moet na deze week ook nog vijf weken werken... kan niet wachten tot ik verlof heb.. pfff
wat een leuk vest hier krijg ik melding via email dat er weer nieuw bericht is en dan klik ik op de link gaat hij naar de laatst bericht waardoor ik dingen mis hopelijk heb ik alles gelezen
Wortel: je hebt helemaal gelijk over dat los laten hahaha ga ik ook braaf doen. Ik heb de 20e de groeiecho en controle bij de vk. Ben zo benieuwd. Wat fijn dat hij nu redelijk goede nachten gaat maken zeg. Nu jij idd nog. Ik heb er gelukkig nog geen last van. Moet er hoogstens 5 keer ujt om naar de wc te gaan. Gelukkig val ik wel weer gelijk in slaap. Pffff heb verder wel alles gelezen hoor maar met dat ik aan het typen ben merk ik dat ik het alweer kwijt ben. wel weet ik nog: karagoz duim voor je mee dat je e hem snel krijgt die luiertas. Hier merk ik toch dat ik wel heel gespannen was de afgelopen dagen en dat het pittige dagen waren. Heb het namelijk de hele dag al koud gehad en was echt moe vanmorgen. Nu net heel lang in bad gelegen en lig nu in bed en ga lekker slapen. Morgen aan de slag in de woonkamer.
Hartelijk dank voor de felicitaties allemaal. Hij heeft een topdag gehad nu is alles weer aan kant. Ik ben vannacht op alle mogelijke manieren bevallen. Domme zo raar Hoe het met de baby ging was wisselend. Nee niet goed geslapen. Mijn gevoel is ook echt belabberd. Maar goed het is het beste voor het kindje dus dat dien wij het voor. Idd Nog enkele weken dan mijn gyn heeft altijd diens op vrijdag dus waarschijnlijk nog maar 6 weken. Vandaag maar een beetje bijkomen ben gesloopt. Zo eerst even naar het zh naar mijn eigen internist. Die is alleen voor mijn schildklier.
Wow Senta, 6 weken!! Dat is zo voorbij! Pfff dochter om kwart voor 6 al wakker was lang geleden dat t zo vroeg was. Ik slaap nog heel goed vind ik, zeker als ik het vergelijk met de vorige zwangerschap. Hopelijk blijft het zo!
Oh 6 weken is snel, maar niet lang daarna zal de volgende baby zich aandienen??? Ik droom ook zo, ook over bevallen, mijn man is steeds te laat, of het is er ukt als ik wakker word, dat soort dingen.. Chaneef, tena lady? Nu met spoed naar het werk !
haha ja tena lady mijn man zij van de week nou als je bevalling maar niet begint als ik aan het werk ben alsof je het voor het zeggen hebt. dus ik met de grap zeggen ach ik bel wel als hij geboren is
Goedrmorgen.... redelijk geslapen vannacht. Oudste is weer beter gelukkig. Hij hoest alleen nog. Maandag gaat hij weer naar school.... vanavond op kraambezoek bij het achterkleinkind van mijn schoonouders
Goedemorgen meiden, hier een goede nachtrust gehad. Volgens mij ben ik daarin nog een van de weinige. Hoefde er maar 2 keer uit. Verder nu even een beetje overzicht creëren in de woonkamer want daar was al een tijdje niets gebeurt. Alle babyspullen die wij e voorlopig niet nodig gaan hebben of de kleertjes in grotere maten gaan weer naar zolder. Ook de oude printer de laatste tas mrt kerstspullen die ik tegenkwam gaan weer naar zolder. Karagoz: wat fijn dat je oudste weer beter is.
hey meiden, lees dat sommigen toch ook een goede nachtrust hebben, hier is dat wisselend maar meestal wel gelukkig. kunnen we nog even rusten voor de kleine komt haha. @karagoz, wat vervelend zeg met die kleine man van je, hopelijk gaat de zalf snel helpen! @senta, ik begrijp dat je het erg dubbel vind, aan de ene kant fijn want je weet waar je aan toe bent en de andere kant is het niet leuk natuurlijk allemaal zo. maar komt vast allemaal goed meid!kop op! succes straks bij de internist! @chaneef, haha zo een man heb ik dus ook, loopt zich nu al drukker te maken dan ik of ik hem dan toch wel wakker krijg enzo haha
@blike: leuk vestje zeg! @chaneef: top dat je droog gebleven bent. @senta: snap dat je erover gedroomd hebt, succes vandaag! Ik heb vannacht weer beneden gezeten... zo ontzettend beroerd en misselijk. Iemand anders daar ook last van? Is nu wel weer weg gezakt gelukkig. Morgen shoppen voor de baby, geld uitgeven haha!
Ik ben hier bij deze arts goedgekeurd, eindelijk, beleid voor de na de bevalling besproken. Over mijn medicijnen dat ik dat zelf gelijk mag gaan bijstellen.
Zo meiden ik ga nu even mijn best doe te reageren. Allereerst ja ik ben blij dat deze waarden goed zijn, maar ja de rest niet nu is de discussie aan de gang insuline of tabletten, hoop vandaag nog ene recept in handen te krijgen. Dat ik zo snel mogelijk kan gaan starten. @karagoz wat een geweldige tas en trouwens wel sneu van je zoontje dat die nog niet fit is, is jouw kleinste dan nog niet zindelijk dat het van de urine afkomt?(ik zeg het trouwens wat rottiger dan ik het bedoel hoor) @kriskras ben je alweer wat opgeknapt ik heb daar gelukkig geen last van wel kan ik enorm snel kokhalsen en overgeven is dat ook herkenbaar voor iemand? @chaneef vervelend van je plasprobleem Nee zonder gekheid ik herken het niet. (gelukkig) @wortel hoe is het met jou, heb jij al een wat beter gevoel in je hoofd? Verder ik weet het even allemaal niet zit terug te kijken maar kom er even niet meer op. sorry niet persoonlijk bedoeld, ik heb trouwens sowieso enorme verwarring met girly chaneef muntje en moro. Dat blijft even lastig en wie wie is ook. maar goed. @vitamines en dingen wat is nu handig in huis te halen bij bv? Net als cremes voor tepelkloven is het handig die in huis te halen en wat voor vitamines gebruikten jullie toen jullie bevallen waren? @kraamzorg hier komen ze een maandag morgen langs ik ben benieuwd. Wil mijn vriendin graag hebben om te kramen. @babypaketten ik heb alles in huis @bevalling aandien, ik zag het bij iemand voorbij komen ik ben er ook wa huiverig voor mij man werkt nu een stukje verder van huis, moet een goed half uur rijden, al denk ik dat het ook wel sneller kan en ik zal toch niet binnen een half uur bevallen als ik de vorige keer na 48 uur nog maar 4 cm had?