die kleine van mij zit juist heel hoog, nu schopt ze tegen me ribben aan, niet echt vervelend of zo maar echt fijn is het ook niet... soms zit ze wel eens laag en dan schopt ze tegen me blaas... en dan moet ik echt rennen naar de wc... hahaha
Hier ook t idee dat de kleine om zn as draait. Volgens mij ligt ie nog netjes met zn hoofdje beneden. Doet vaak wel pijn als hij zo draait! En hier zit overal baby, maar ik ben niet zo groot... Al zei een vriendin gister wel dat mm buik wat lager hangt.
O meiden, nou ben ik denk ik degene met een slechte nacht. Werd de hele tijd wakker. Kon mijn draai niet vinden. Heb volgens mijn ook een groot gedeelte op mijn rug geslapen vannacht. Iedere keer legde manlief zijn arm net onder mijn buik. Heel lief maar daardoor moest er weer lucht uit (sorry voor detail) en daar werd ik dan weer wakker van. Sorry voor de klaagzang. Heb vandaag een verjaardag van mijn nichtje maar ik denk dat ik die maar afzeg vandaag.
Morgen meiden, lekker gekletst! Hier geen kleine die tegen de ribben zit te schoppen, scheelt misschien ook dat ik 2 verkorte ribben heb. Als het ware 2 paar zwevende ribben. Maar hij ligt nog lekker in stuit met zijn benen languit. Boven in tussen de ribben gebeurd van alles en heel af en toe onderin bij de blaas. mijn andere 3 voelde ik vaak echt tegen mijn blaas schoppen of duwen. Maar nu hij weer in stuit ligt is ie ook wat rustiger. Girly lekker maandag schilderen, weer een stap dichterbij! Hier trouwens niet zo veel last van de darmen eerder weer dat het snel verstopt zit....maar ja eet ook weer wat vaker brood de laatste tijd, en dat mag ik eingenlijk niet te veel. karagoz lekker aan de bak geweest. Kriskras volgens mij had jij heerlijk geshopt. En verder, sorry was zoveel.
Gisteren naar Amsterdam geweest. Wat vond ie het geweldig de expo over de titanic, wij maken ook. Ik ben er alleen de hele nacht mee bezig geweest geloof ik. Toen nog bij mijn mams gegeten om 19.30 uur weer thuis. Was behoorlijk moe. Vandaag maar wat rustiger dagje, maar eerst eindelijk het bovenblad van de commode schilderen. Dan is die klaar. Wat spullen neerzetten/inrichtten op de babykamer. Boodschappen doen want ja daar kwamen we gisteren niet aan toe
Alleen wel irritant moet er vaak gewoon zeker 4, 5 eruit in de nacht om te plassen. Moeten jullie ook zo vaak?
dat valt wel mee ik hoef tot nu toe niet zo vaak heel soms in de nacht en anders in de ochtend als ik wakker wordt
Tari: wat fijn dat jullie dagje naar de expo zo goed geslaagd was. Kan me heel goed voorstellen dat je daar veel mee bezig bent geweest. Is ook best heftig. Plassen: ja meestal ook enorm last van. Vannacht dan weer niet maar toen lag ik wakker van andere dingen. Misschien dat ik straks al wat ga schilderen. Ligt eraan hoe ik me voel. Op dit moment ga ik het liefst terug mijn bedje maar dat gaat niet met een dreumes beneden.
Vervelend die slapeloze nachten! Ik plas niet zo vaak 's nachts meestal 1 of 2x. Onze dochter was weer vroeg wakker...6uur! Ik denk dat het eraan ligt dat ze 's middags slaapt. Vanmiddag hoeft ze niet naar bed want we hebben een verjaardag. Eens even kijken of ze morgen wat langer slaapt.
goedemorgen meiden, @plassen jep hier ook regelmatig, en keer of 3 per nacht soms vaker soms minder vaak @slapen ik slaap meestal op mijn rug zodra ik op mijn zij ga liggen krijg ik kramp. @ribben en blaas, hier ligt de baby met het koppie naar beneden de billen zeg maar onder mijn borsten en de benen rechts in mijn buik, dus ik wordt meesta rechts flink in elkaar geschopt de rest is allemaal van dat geschuif van lichaamsdelen. Het hoofdje voel ik heel af en toe in mijn blaas duwen valt gelukkig nog mee. Hier is mijn man voor de 2e dag dit weekend werken, ik vind het geheel niet leuk maar goed met een beetje geluk is die vandaag al om een uur of 3 thuis in plaats van gisteren om 5 uur. kleine sliep vanmorgen tot 6 uur dat is al wat beter. Morgen gaat het dan echt beginnen school voor hem ben benieuwd hoe die het gaat vinden. Nu even jullie mening, ik weet straks hoogstwaarschijnlijk een datum van de bevalling nu willen wij niet dat mijn iemand behalve de oppas er vanaf weet. Mijn opa en oma passen op ook ivm onze hond. Nu hadden wij het er gisteren over en zeiden van wat doen wij, kijk ik ga er even niet vanuit als het natuurlijk wordt dat ik met 2 uur bevallen ben. Nu zeiden wij is het dan niet beter om R. gewoon samen met onze hond naar hun te brengen en hem dan thuis van school te houden, hun wonen hier een half uur vandaan maar hebben ook een hond dus die moet mee, maar onze hond en hun hond kunnen samen maar niet in 1 auto(kia picanto is niet zo groot met 2 flinke herderachtigen van beiden 30 kilo) dus anders zijn ze nog dik 1,5 uur bezig om in de avond alles naar huis te brengen. Hij is natuurlijk nog niet leerplichtig, wat ook meespeelt we wonen op een dorp 1+1 is 2 natuurlijk als mijn opa en oma hem brengen en halen van school
ja je kan ook kijken of je de hond een dag eerder kan brengen en waarom moeten de 2 honden tegelijkertijd in 1 auto?
ja maar dan moeten ze alsnog 2 keer heen en weer rijden want de honden moeten dan ook uitgelaten worden dus dat is geen optie daarnaast kan die van ons niet alleen blijven in een vreemde omgeving. Als het avond nachtwerk wordt dan blijft R.bij hun slapen. En beide honden zullen na een uurtje of 6 uiterlijk er toch echt weer uit moeten. (hun of mijn moeder zijn de enige hondenoppas die wij hebben trouwens)
Haha nee dat wordt oorlog met mijn man, onze band met onze buren is zo goed dat als ze hier 1 stap in huis zetten mijn man inmiddels de politie belt dus denk maar niet dat we dat doen, mijn opa en oma zijn 78 en 73 en nog best wel fit maar wel de jongsten in hun complex dus die kunnen wij ook niet vragen, nu is R. nog niet leerplichtig dus ik denk dat wij hem dan gewoon vroeg in de morgen daarheen brengen met de hond. Weinig andere keus denk ik. maar komt ook wel weer goed, mijn moeder en schoonouders wil ik echt niet inlichten mijn schoonouders zijn bij de andere ook gewoon in het ziekenhuis gaan zitten wachten dat wil ik echt niet zeg maar.
@senta... moeilijjk hoor met een hond er bij... wel spannend als je straks weet wanneer je gaat bevallen... ik en mijn man kwam om 10 uur uit bed rollen. We waren wel om 8 uur al wakker maar weer in slaap gevallen en de kids zijn naar beneden gegaan. Heerlijk om zo wakker te worden... Gemiddeld ga ik 1 x in de nacht naar de wc maar er zijn ook nachten dat ik helemaal niet op sta maar als ik dan in de ochtend uit bed stap dan moet ik wel heel nodig
MIjn man heeft collitus ulcerosa. Een darmziekte. Als hij een aanval krijgt dan verliest hij bloed, veel maagkrampen en voelt zich heel erg zwak. Hij zit dan ook meer op de wc dan ergens anders. Gister had hij in eens bloedverlies en zei dat zijn darmen veel geluid maken. Nou hoeft dat niet gelijk het begin te zijn maar kan wel. En een aanval kan 3 mnd duren voor het helemaal over is. En dit komt zo slecht uit nu. Hij kan waarschijnlijk niet bij de bevalling zijn of gedeeltelijk omdat hij dan zo ziek is. Ik vind dit zo erg... Hij is de enige die er bij zal zijn, oke ik moet het dan wel zelf doen maar als hij er bij is vind ik het toch wel fijn en ik wil dat hij de geboorte ziet van zijn dochter. Ik hoop zo dat het gister maar 1 malig is...
Karagoz: ik hoop idd dat het maar eenmalig is voor jullie allebei. Lekker hoor zo laat je bed uit. Oppas: ik heb geen idee. Wij brengen tegen die tijd damian naar schoonouders en die wonen wel geteld 5 minuten verderop. hier: verjaardag afgezegd. Damian heel erg moe en ik heb denk een groeispurt want het doet zeer bij mij liezen loop er af en toe gewoon krom door. Uk beweegt wel heel veel dus dat kan het ook zijn. Geen idee.
Girly kan ook zijn dat ie indaalt. Dat kan ook die pijn veroorzaken. Karagoz, dat zou zeker niet handig uikomen, hopelijk was het eenmalig. En lekker pas om 10.00 uur eruit. Senta, tja als zou het dorp het weten omdat, jammer dan. Het is niet anders en stil kan je het toch niet houden, zeker niet met een kind op school en zwanger zij . Zodra hij er dan 1 dag niet is, krijg je al vragen. Zou me er niet zo druk om maken. Hier werkt manlief ruim een uur rijden van huis. Ik hoop dat hij dan toch nog thuis is aangezien ik vorige keer binnen het uur ben bevallen. Maar komt ook wel goed dan. Bovenblad commoede stat er al 2 keer in, zo even opschuren, als ie droog is en dan nog een keer. Zometeen pannekoeken met chocoladepasta en appels maken. Vanmiddag een nieuwjaarsborrel met de buurt. Ga niet zo lang heen, merk dat ik erg moe ben en wil liever thuis even mijn dingentjes doen. Moet morgen ook nog een ronde stort omdat manlief de garage eindelijk na heel veel jaar aan het opruimen is.