@Senta, ik zou voor t makkelijkste gaan en r. Thuis houden van school, zodat de oppas niet op en neer hoeft te blijven rijden.
Zou dat nu al kunnen met 29 weken dan? Indalen? Damian daalde pas in met een week of 31 a 32. Dus herken dit niet. Zal best kunnen hoor want heb wel het idee dat hij een stuk lager ligt. Verder wilde ik hier eigenlijk kijken of ik een muurtje kon schilderen maar dan moet zoonlief wel gaan slapen. Iets wat hij dus nu nog niet doet. Aangezien meneer nog te keten, springen en kletsen ligt/staat in zijn kamer.
@girly, ik had die pijn vorige week ofzo ook... Nu weinig last van. Het kan wel van t indalen zijn. En lekker rustig aan doen! @karagoz, hopelijk eenmalig!
Ja alleen het bovenblad word geschilderd, de rest is helemaal afgeschuurd tot blank hout. Deze zet ik in de lijn olie als het bevalt tenminste. Zou hem eerst helemaal wit schilderen maar doordat het bedje dichtbij staat vond ik dit zonde. Dan vallen allebei de meubels in elkaar weg en nu vind ik ze elkaar meer versterken, eh snappen we het nog Ja merk dat het me momenteel te druk word, heb al meer behoefte aan toch even op bed liggen 's middags. Maar dit is het laatste voor de babykamer en dan alle spullen neerzetten en ophangen. En voor de rest eens wat strenger worden voor mezelf en rustiger aan doen. Mag nu wel met bijna 33 weken.
@tari, Laat je wel foto's zien als de babykamer klaar is? Ben zo nieuwsgierig! en je moet zeker rustig aan doen hoor meid... Manlief is druk bezig met de zolder... hij vindt het nog leuk ook... hij mag van mij hoor... heeft hij wat te doen hahaha
Ik heb af en toe pijn in mijn buik die een aantal minuten aan houden... nu 3 dagen achter elkaar... dat is in de nacht... misschien is ze aan het draaien ik weet het niet maar mijn hele buik doet pijn. Voelt als een wee...
Tari ben benieuwd hoor naar de kamer. Karagoz: Zou ik ook helemaal niet erg vinden als manlief zo bezig zou zijn. hier is manlief vissen met een vriend van hem. Nu kan het nog vanaf volgende week wordt het flink kouder dus dan is het over. Damian is stil dus ga aan de slag denk. Als ik iedereen zo lees dat ze bezig zijn met de kamer dan krijg ik ook de kriebels. hahaha.
Chaneef: Leuk, monkey town, hebben wij hier ook! Gaan we wel eens heen! Karagoz: Ohja, dat is een goede, moet ook nog even een traktatie uitzoeken voor mijn zoontje op het kdv bij de geboorte van zijn zusje... hmm, maar even over brainstormen! Jeetje, wat erg van je man! Hopelijk is het inderdaad maar éénmalig... Je kan nu al last krijgen van oefenweeën las ik laatst ergens, dan bereid je lichaam zich voor op het echte werk. Tari: Moet er meestal één keer per nacht uit, en dan 'smorgens vroeg moet ik ook altijd héél nodig Senta: Zou er niet iemand bij jullie kunnen gaan slapen? Dan heb je dat gesleep ook niet?! Veel plezier bij je nieuwjaarsborrel! Gsiteren gezellig colonisten van catan gespeeld met een neef en nicht van mijn vriend. Erg gezellig! Lagen pas om twee uur op bed.... Gelukkig was zoontje zo lief om vanmorgen uit te slapen tot half negen
Girly: Vissen.... daar heb ik nou nog nooit de lol van in gezien... Mijn vriend doet het heel af en toe ook wel eens...
@blike nu je het zegt zou best kunnen... ik had het bij de andere 2 zwangerschappen ook... maar zo vroeg al? lekker uitgeslapen he... heerlijk wij ook
Bij mijn dochter ook heel erge voorweeen ( oefenweeen gehad) nu nog niet gelukkig. Maar is best mogelijk Karagoz. Vissen, brrr heb het helemaal niet op die beesten, mijn broerr moest vroeger de vissen van mijn haakjed af halen, was zo bang........ik zorgde er gewoon voor dat ik niet zoveel ving :d
Daar hebben wij ook over nagedacht maar mijn op durft mijn oma niet alleen te laten voor de nacht, mijn schoonouders zijn allebei in de lappenmand en moeten gewoon werken in die tijd, en mijn moeder zit ook met werk en mijn broertje en zelf weer met huisdieren zonder vervoer. Daarnaast willen wij echt niet dat onze ouders op de hoogte zijn. Ik ga gewoon r. vroeg naar mijn opa en oma brengen met de hond erbij en dan moet mijn man gewoon wat verder rijden als die r gaat halen. maar daar heb ik dan geen last van. Ik ben inmiddels mijn kookpunt nabij, man is vandaag weer werken en zou op tijd terug zijn, gisteren tegen 17 uur kwam die pas binnen en ging er om kwart voor 7 uit nu weer zo vroeg weg en je raadt het al meneer zit nog in breda reageert niet op berichtje van mij. Grrrr voor 15.30 kan die dus al niet meer thuis zijn, leuk weekend zo, ik heb geen vervoer kan weinig meer en heb een heel vervelend kind in huis wat met zijn nieuwe treinbaan wil spelen wat papa hem beloofd heeft maar hij is te groot voor de tafel en ik kan echt niet meer overeind als ik op de grond ga zitten. Hoop nu maar dat die morgen niet vergeet zijn zoon mee weg te brengen naar de basisschool anders kan die eens merken wat voor een hormonen zijn zwangere vrouw bezit.
Senta: O wat irritant zeg. Zou daar ook heel nijdig om zijn hoor. Hier: Ook even een heel groot en zwaar gil moment. Wilde gaan schilderen. Ik alles klaargezet en afgeplakt. Deksel van de verf af en daar lag een hele grote plas vocht op. Nou ja dacht ik. Goed roeren en dan komt het wel goed. Dus ik roeren en roeren. Vocht weg ik ga verven en denk op een gegeven moment wat is dat op de muur? Ja hoor allemaal hard geworden stukjes verf tussen de verf. De verf staat al even in huis dus waarschijnlijk is de verf niet goed meer. Ik had het nog aan manlief gevraagd. Kan dat nog wel en is dat dan nog wel goed? Ja hoor was het antwoord. Nou niet dus. Heb nu 1derde van de muur gedaan maar ben gestopt. Het ziet er gewoon niet uit. Dus nu maandag nieuwe verf halen en dan maar weer opnieuw beginnen. Hopen dat er niet te veel kleurverschil is op die muur. Maar o wat baal ik hiervan.
@senta das balen dat je man misschien net vroeg thuis is... en straks gewoon zeggen dat hij morgen jullie kind naar school moet brengen... @girly, dat is balen van de verf! Zonde ook zeg... hopelijk valt het mee als je de nieuwe verf gebruikt
Senta: JA ik hoop het ook. Ben er nu wel even klaar mee. (hoe kan iemand toch zo snel van gedachten veranderen). Damian is nu heerlijk weer beneden aan het spelen en ik ga lekker verder met mijn borduurwerkje. Dat is tenminste iets wat al aardig opschiet en ondanks hier en daar een foutje wat ik weet aardig goed aan het lukken voor de eerste keer.
Als de bevalling bij mij begint dan gaan de kids naar mijn schoonouders tenzij mijn schoonmoeder zich niet goed voelt door de chemo. Dan moeten de kids naar mijn schoonzus... en dat zie ik eigenlijk niet zo zitten maar het is niet anders. Hopelijk beval ik niet in de nacht want ze hebben hun telefoon vaak op stil staan. Het al denk ik ook maar voor een paar uurtjes zijn want ik verwacht niet dat ik uren bezig ben. De overige bevallingen waren 2 uur en de jongste was 8 uur maar de laatste 1 1/2 uur was ik in het ziekenhuis... dus valt mee hahaha