Ik kan niet wachten tot het wiegdeken klaar is. Ze is al over de helft en over 2 weken zal het klaar zijn denk ik... Ze wilt het niet laten zien pas als het klaar is en ik het thuis heb...
Loop de hele dag in mijn pyjama met een druk kind dat tegen me ribben aan schopt... ik ga maar wat doe mijn keuken zodat ze kan gaan slapen... dat wordt wat als ze er is straks ...
Karagoz zal straks ff foto op fb zetten. Gaat een stuk makkelijker dan hier. Hier ook alleen voor schilderen andere kleren aangetrokken maar verder ook nog in pyjama. Hebben jullie dat trouwe s ook? Loop het liefst op dit moment zolang het kan zonder bh.
Als ik niet naar buiten hoef en geen bezoek krijg dan gewoon lekker in pyjama en zonder bh... heerlijk!
Ha dames , lekkere zondagen lees ik zo.. Girly, merk het wel ja , bh, maar s avonds douche ik sowieso vroeg en dan gaat alle strakke kleding uit en lekker jogging broek aan Ik zit een beetje met opmerkingen van mensen. Ik probeer bewust niet steeds over zwangerschap en baby te praten, omdat ik snap dat niet iedereen daar behoefte aan heeft. Was aan t whatsappen met szus, ze zei, hoorde dat je vocht vasthoud dus ik stuurde, ach ja doet tenminste geen pijn rug is beroerder , krijg ik terug : ja je moet er wat voor overhebben he. Nu zie ik haar niet veel en zeg nooit wat erover. En nu mijn zus, m'n moeder zei als je zwanger ben lekker verwennen enzo (ander dekte de tafel) dus ik grapte; ik bak liever een broodje af. Zegt ze; ja wees blij dat je zwanger ben. Aaargh. Word ik niet vrolijk van zeg.
@karagoz, gewoon bij jou naam die je wilt blijven dan hoor!ik hou er zelf ook niet van om te vernoemen, als daar natuurlijk geen speciale reden voor is! @tari, dat verschilt bij mij per nacht, soms maar 1 keer maar veel vaker 3 of 4 keer uit bed om te plassen..doe je wel een beetje op je gemak toch??( voor zover het kan natuurlijk) als je lijf vraagt om te gaan slapen is dit vaak niet voor niets he! ( ik weet het makkelijk praten, ook ik doe dat niet altijd ) @senta, is het geen optie om aan je hondenoppassers te vragen om niets te zeggen, dat het een verassing blijft zeg maar?? @girly balen zeg van de verf, en natuurlijk super irri dat je nu nog niets bent opgeschoten! @muntje argh! denk je ook zelf rekening met anderen te houden idd, nou ja lekker "zeuren" als je dat wilt hoor!
Dat zijn dus mijn opa en oma. Mijn ma is geen optie Ik kan het niet maken dat schoonouders niets mogen weten en zij wel. Daar respecteer ik ben alleen teveel voor. Ach komt zo ook wel goed.
@Senta, herkenbaar dat zeggen dat hij op tijd thuis is... Tegenwoordig reken ik er standaard 2 uur bij! @girly, balen van de verf!! @marcia, irritant hoor.. Ik vind dat je soms best mag klagen. Natuurlijk snap je dat je blij moet zijn om zwanger te zijn... Maar soms gaat t even niet zo lekker @karagoz, ben benieuwd naar het dekentje. Wel leuk dat je het nog niet mag zien. @Bh, nou ik heb goede bh's dus die doen geen pijn. Maar als ik 's avonds gedoucht heb dan gaat ie niet meer aan hoor! Doe dat sowieso nooit. Vanmiddag verjaardag gehad. Taart was goed gelukt gisteren! En erg lekker! Ben wel blij dat we weer thuis zijn. Dochter is ook heel moe, dus die gaat zo lekker naar bed. Dan ga ik mijn huispak aantrekken en lekker bankhangen.
Moro: Fijn dat de taart goed gelukt is en dat je een gezellige verjaardag gehad hebt. Kan me best voorstellen dat jullie allebei moe zijn. Heerlijk dan je huispak aan en rustig bankhangen. Muntje: O wat irritant zeg. alsof je alleen maar mag klagen als je niet zwanger bent. Verder weet ikhet ff niet meer.Ben volgens mij aardig bij met reageren. Hier trouwens wel enorm veel last van mijn rug en stuitje. Dus straks weer lekker in bad en naar bed. Wil op dit moment ook weer niet te veel in bad omdat ik hou van een lekker en heet (ongeveer tussen 40 en 45 graden) bad en uk reageert daar aardig op. Weet niet of hij dat positief of negatief vind. Dus wil ik uiterlijk nog maar 3 keer in de week in bad. Verder is de kleine uk wel heel erg actief.
hey meiden wij hebben vandaag ook weer een lekkere dagje gehad zijn in de avond nog even wezen bowlen nou me dochter vond he geweldig ze vertelde tegen iedereen als ze aan de beurt waren en ook vond ze het heel leuk om zelf te mogen bowlen ze heeft he 2 uur lang vol gehouden dus tot 8 uur nou ik ben trots op me zelf
Had een hele tekst getypt. Weg tekst. Verkeerde knopje. waar het op neer komt was of is eigenlijk dat ik onwijs last van mijn rug heb. Ondanks het feit dat ik in bad geweest ben. Is voor het eerst dat ik het zo erg heb deze zwangerschap. Ben zo blij eigenlijk dat ik klaar ben met werken. Ook ben ik misselijk. Niet leuk. Nou dit was een beetje mijn klaagbericht een beetje. Nu naar bed.
Blegh ik heb ook de klaagmodus aan dan. T schijnt dat ik de laatste tijd na elke adem een geluidje maak als ik in slaap val . Man kan daar niet van slapen dus lig ik in het logeerbed. Kan daar niet meer fatsoenlijk op liggen na een paar uur hoor. Ben er klaar mee. Word sagga op m'n man dan enzo. Bah. Klaar......
Muntje: dat geloof ik best. Kan hij niet in dat logeerbed liggen? Hallo jij bent zwanger hoor. Je kunt ieder beetje van comfort voor je rug en heupen wel gebruiken. Hier: al vanaf kwart over vier beneden. Damian werd helemaal overstuur wakker. En wilde niet meer slapen. Dus zijn we naar beneden gegaan. Hebben nu allebei ons ontbijt achter onze kiezen. En al 2 poepbroeken verder liggen we nu onder een dekentje op de bank even rustige muziek te luisteren op de tv. Ach duik er vanmiddag wel even in. Manlief brengt damian naar gastouder toe dus dat komt wel goed.
Hier was t wéér 6uur!! Pfff snap er niks van! Eerst werd ze altijd rond 7uur wakker. Snap echt niet waarom ze zo vroeg wakker word opeens. Ga morgen eens proberen haar te laten liggen, wie weet helpt t. @muntje, ik dacht idd ook... Kan hij niet in t logeerbed dan?? @girly, jeeeee... Dát is pas vroeg! Ik ben raar gedroomd... Ging bevallen thuis en de weeën gingen weg omdat ik gewoon de was ging doen en schoonmaken terwijl de vk er ook was... De baby kwam dus niet!
Hier ook raar gedroomd dat er melk uit mijn borsten kwam en dat ik me dochter ging aan leggen is dat raar of niet
In het logeerbed ligt mijn officiele matras. Ultrazacht. Hij heeft met mij gewissrld dus lig nu aan zijn kant op n hard matras. Als hij op zacht gaat kan ie met zn rug niet overweg, en ligt ie op de lattenbodem zegt ie.. heb al gezegd dat dit niet gaat en dat we iets moeten oplossen. Irts verzinnen.. Moro, vervelwnd, klok is niet eens verzet! Girly, voordeel van vrij zijn , er vanmiddag in duiken. Denk dat ik daarom in de week vakantie relaxter was, als je dan slecht slaap denk je al snel: vanmiddag maar rusten...
waarom gaat je man dan niet op het logeerbed slapen? Jij bent zwanger maar je moet je aanpassen voor hem...