Blike, krijg tranen in me ogen van je bevalling... Je wilt er zijn voor je kindje, maar dat mag/kan dan niet. Kan me heel goed indenken dat je hier lang last van hebt gehad (en dat het gevoel misschien nu weer boven komt?) Senta, meisje toch wat een nare tijd.... familieleden die niet komen als je in het ziekenhuis ligt, dat is zo naar en dan wel naar een ander gaan.... Dat raakt je heel diep. Mijn tip voor jou is ook; schrijf/zing/schilder het van je af. Ik bewaar mijn verhalen wel, juist om ze weer terug te kunnen lezen, om ook later te weten dat het echt een serieuze rottijd was. Voor nu een hele grote knuffel voor jou!
Ik heb mijzelf ook aangemeld. Als iedereen er is gelijk even voorstelrondje en weer op geheim. Zien we gelijk of r mensen illegaal zijn. Wel goed idd hier op nickname te blijven praten. Ik ben nu nog bijna niet te vinden via google : p
Heb me aangemeld op de FB pagina, maar ik doe eigenlijk nooit wat met FB. Roep dus even als ik iets mis of verkeerd doe. Was net een beetje gewend aan hyves (haha, nee dat is een grapje)
@blike herkenbaar. Hier kreeg ik tijdens de bevalling te horen dat zijn naar kinderafdeling moest. Voelde mij toen zo slecht. Ik bedoel onder narcose en toen ik bijkwam was mijn man mee met mijn zoontje naar de ic omdat hij gereanimeerd moest worden en het zo slecht deed. Ik werd daarnaartoe gereden en mocht hem even zien door het raampje. Dat was om 1.00 in de nacht. Om 10 uur volgende morgen mocht ik hem weer zien en toen pas vast houden. En toen de avond pas weer. Was vreselijk. Dat is waar ik nu zo tegen op zie wat nu als dat r gebeurd? Uiteindelijk op dag 4 kwam die bij mij op zaal en op dag 5 mochten er naar huis. Toen hebben we echt een paar dagen iedereen buiten gehouden. Een ook pas na 6 weken konden wij onze zoon uit handen geven. Dat koste mij als wel man heel veel moeten. @meiden jullie knuffels doen mij enorm goed Thanks.
Senta, dat klinkt ook vreselijk heftig... Zullen we zeggen dat je nu je portie wel gehad hebt voor de bevalling? Nu moet jij gewoon vanaf de eerste minuut bij je meisje kunnen zijn.
@senta, ik weet precies wat je bedoelt... ik heb het gehad bij mijn oudste... met 34 weken geboren, gelijk na de bevalling meegenomen en pas een paar uur later kunnen zien en een dag later pas kunnen vast houden... gelukkig ging alles goed maar miste wel heel erg het gevoel van normaal bevallen en voor je baby verzorgen... na 3 weken mocht hij naar huis... ik hoop dat je nu wel normaal mag bevallen en van je kindje mag genieten
Heb mee ook aangemeld. Leuk. In 2007 zat ik bij de nov mam's en via de geheime groep op fb nog steeds heel veel contact zo leuk! zo net weer terug van de yoga, heerlijke avond.
He meiden moet even klagen. Voel me zo verdrietig heb behoorlijke dip. Kreeg vandaag te horen dat de oplevering van t huis eind feb staat gepland voor nu(mocht nlg niet officieel gecommuniceerd worden) en iedere dag vorst is een dag langer!!! Heel onze planning en alles wat we goed uitgewerkt hadden hoe we het zouden doen is weg. Want nu zal er gewoon een minibeebje zijn of misschien wel nog opnpunt staan geboren te worden op moment dat we de sleutel krijgen en willen verhuizen. Ik weet echt niet hoe we t moeten doen en ipv met huisje bezig zijn moet ik nu eerst toch maar met voorbereidingen van baby bezig zijn. Ook leuk maar had zo graag rustig in t huis gezeten en ze dan kwam. Nu wordt t zo onrsutig en rommelig enzo pff ben echt verdrietig hierom. Mijn grote mannetje maand langer in dit kleine bedje. Geen babykamer als ze er is... Huis vol verhuisrotzooi... Gewoon meerdere dingen Baaal gigantisch mijn hoofd is leeg maar trgrlijkertijd rommelig en chaotisch. Soort van we wachten tot t zover is en zien dan wel maar kan toh niet 2/3 maanden met leeg hoofd blijven lopen en niets doen :s Zo ben t iig even kwijt *zucht* Morgen weer een dag....
FB: Ja onwijs leuk idee. Heb me net ook aangemeld. en Hier idd gewoon met de nicknaam aanspreken is beste. Doen we op fb ook nog een voorstel rondje in de vorm van ik ben die en die en jullie kennen me onder de nickname dat en dat. Of komen we daar vanzelf achter. Wortel: Ja ja nog 100 dagen. Wel een raar idee maar nu nog heerlijk genieten. Senta: Wat fijn dat je alles klaar hebt wat je wilde met het kamertje. Na de bevalling: Jakkes klinkt allemaal niet fijn om even op zijn zachts te zeggen. Ik ken het totaal niet aangezien ik gewoon snel bevallen ben en ik Damian al die tijd op mijn buik mocht houden. Voor de rest sorry weet het ff niet meer
MamavanT, jemig dat is zwaar balen. Gooit je hele planning in de war. Zit je niet op te wachten maar wel iets wat vaak gebeurd met huizen opleveren. Duimen dat er geen vorst komt. Maar dat maakt toch niet zoveel meer uit zo op het eind. Het grond werk is toch al gedaan? Ze kunnen binnen goch evengoed aftimmeren. Weet ik tenmninste nog van mijn paps die timmerman is geweest. Maar pffff en nu, lekkere ongelukkig timing. Dikke knuff meid
Ik heb m ook aangemeld! Mijn vorige bevalling was op zich goed, alleen alles erna niet echt. Ik had hoge bloeddruk met 36+5 en een baby die te klein was. Ze werd geschat op 2096gram. Dus opgenomen en 2 dg later ingeleid. Ging prima, uiteindelijk wel ruggenprik. Had toen heel snel 10cm dus mocht gaan persen, terwijl ik de weeën niet voelde omdat de ruggenprik nog niet uitgewerkt was. Half uur en toen was Ze er! Ze deed t zo goed dat ze gelukkig bij me mocht liggen tot de kinderarts kwam. Na een half uur kwam die. Ik douche, mijn man was bij onze dochter. Daarna is hij met haar naar de afdeling gegaan waar ze 8dagen alleen op een Kamer heeft gelegen in een warmte bedje. Ik vond t verschrikkelijk! De bv lukte ook al niet en de laatste nacht mocht ik kiezen of op afdeling blijven en baby bij mij op de kamer of care by parent room op haar afdeling. Ik t laatste gedaan zegt dat stom wijf opeens dat ik geen eten krijg en t zelf maar moet regelen!!'! Mijn man ging s avonds weg, zegt ze dat hij had mogen blijven! Dag erna naar huis, oh haal de voeding van 2uur er maar af... Kind heeft de 1e nacht thuis alleen maar gejankt van de honger! Wisten wij veel... Hun weten t wel toch? Gelukkig kreeg ik nog 2 dagen kraamzorg en heeft zij gezegd gewoon eten geven als ze honger heeft. Ik ben nog boos op dat mens van t zkh over die eerste nacht! We hadden gewoon de eerste nacht met zn 3en kunnen zijn en zij heeft dat verpest! Ik hoop boor haar dat ik haar nooit meer tegenkom!
Kriskras hoe gaat het. Logisch hoor dat je je zo onzeker voelt. Gelukkig moet je morgen naar de VK, ik zou het zeker even bespreken. Succes vannacht. Marcia leuke wieg en mooi buik hoor! Hebben jullie de wieg op de babykamer staan. Tenminste ik meende de kleur te herkennen Zijn er nog meer die de wieg de op de ouderslaapkamer zetten? Hier staat ie nu ook, vanmiddag opgemaakt!
Senta fijn dat het schilderwerk af is! Senta, blike en karagoz lijkt me heftig als je zolang moet wachten voor je bij je pasgeboren kindje kan zijn. Ik hoop voor jullie dat je dat nu anders mag ervaren. Maandag trouwens de intake gehad met de kraamzorg. Heb recht op 53 uur en eventueel met verlenging mocht het nodig zijn vanwege de bv of wat anders. Viel me niet tegen.
Wieg: Ja wij willen de wieg in ieder geval de eerste week op onze kamer hebben en daarna kijken we wel verder. Maar terugdenkend aan mijn vorige bevalling en kraamtijd daarna was ik zo blij dat hij bij ons lag. Weliswaar kon het niet anders omdat we tijdelijk bij mijn ouders woonde maar ook ivm bv en de hechtingen die ik had super. mocht de wieg niet passen gaat de kinderwagenbak naar boven.
Lekker zeg moro! Wat een knullig mens? Hoe zwaar was je ze uiteindelijk. hoer ook de 1e nacht zonder zoonlief, hij was te ziek om bij mij te kunnen blijven. Hadden ze me ook niet wakker gemaakt voor de bv ' s nachts want ik lag zo lekker te slapen. Ja duh. Hadden ze hem een flesje gegeven terwijl ik bv wilde. Heb hem wel horen huilen. Lag vlakbij de kamer. Maar ja kan het niet terug draaien. Nu ben ik daar wel feller in, ik ben de 1e die voor mijn kind zorg en geen vreemde, wij zijn 9 mnd samen geweest en wij gaan het eerste contact ook aan met elkaar. Niet een ander!
Haha hier is het ook wat krap maar manlief heeft wat loop ruimte op geofferd. En wil geen andere wieg. Dit is de wieg nog van mijn man en alle 3 de kids hebben er in gelegen.
Ja tari dat snap ik ook niet. Maar blijkbaar word t binnen ook onmogelijk werken met vorst Huis js van buiten af. Bouwweg is weg. En na de keretvakantie gaan nutsbedrijven pas beginnen.... Aan de bouwvakkers ligt t niet colgens mij die werken wel. En de domper is t grootst omdat vanaf begin eind van het jaar werd gezegd en we 2 maande. Terug t nieuwetje kregen begin feb sleutel zoiets hadden okeeee ruimmmm uitgelopen dus meer zal bijna niet meer kunnen helaas tegendeel... Wiegje. Hier komt ie ook op de ouder slaapkamer. Vind t heerlijk ze dicht bij me te hebben. Als ze er smiddags slapen kom ik met moeite mee naar beneden hihi
Oh ja dat eerste flesje ben ik ook boos om! Er is niks gevraagd aan ons! Gaat mij ook geen 2e x meer overkomen dit! Ik weet nu precies wat ik wel en niet wil. Ze woog 2120gram en was 42cm, echt een ukkie dus. Is nu niks meer van te zien