Goedemorgen meiden, vannacht heerlijk geslapen, ben er wel 2 keer uit geweest maar ben weer in slaap gevallen. Manlief ging even voor 7 uur naar zijn werk en toen kwam de jongste naast me liggen... zo lief kleine meid in me buik is ook wakker en die is druk bezig... heerlijk! Ik ga dat zo missen als ze is geboren maar ik kan ook niet wachten om haar in mijn armen te hebben en voor haar te zorgen!
Pffff schoonmaken kraamzorg komt zo. Man is weer werken tot een uur of 19 vanavond. R. Is naar school. Ik ben benieuwd.
Ik heb ook nog niets gehoord van de kraamzorg.. Wacht nog een weekje af, als ik dan nog niks heb gehoord ga ik zelf bellen. @Senta, spannend! Gaat hij de hele dag?
Hier werd ik ook pas donderdag gebeld voor de kraamzorg ik had aan een vriendin gevraagd die daar werkt en die zei dat ik voor 34 weken gebeld zou worden en dat ze dan voor 35 weken langskomen, intake via telefoon hebben ze hier tot 36 weken voor. Ik ga aangeven dat ik mijn vriendin graag als kramverzorgster wil hebben. R. gaat inderdaad de hele dag alleen tussen de middag even een broodje thuis eten. Ik ben benieuwd zal wel rustig zijn rond etenstijd vanavond. Prop er maar gewoon een broodje in bij hem denk ik.
Senta: jeetje dat lijkt me wennen. Zoontje alleen maar tussen de middag thuis. Succes met de schoonmaak en intake. Hier ook nog niets maar komt wel goed. Maak me er niet zo druk om. karagoz: fijn dat je een goede nacht gehad hebt zeg. En lief van de jongste. hier: net nog even 2 uurtjes geslapen. Was even lekker zou wel nog meer willen slapen maar ben bang dat im ander vannacht niet goed slaap. Pfff is trouwens wel koud hoor hahaha boven de dekens.
Zo als geregeld mijn vriendin komt kramen. Krijg 49 uur mijn de dagen in het ziekenhuis. Zij mag extra bijgeven aan uren. Erg fijn weer en stukje afgestreept.
Hoi iedereen! Sorry, lekker weekend gehad zonder laptop Wel op Fb meegekletst. @karagoz: balen zeg dat gedoe mbt die naam. Lastige situatie, maar ik zou idd ook de discussie niet aangaan en gewoon de naam zeggen als ze geboren is.. Begrijp dat het anders is mbt de cultuur, maar is jullie dochter. @senta: hmm, gelukkig heb ik geen dilemma mbt oppas, maar kan me goed voorstellen dat je ermee bezig bent. Hopelijk beval je gewoon heel gunstig als R naar school is Wanneer hoor je evt de datum? @kamertjes: leuk dat jullie nog druk zijn! @girly (?) balen van de verf. Hopelijk vandaag beter gelukt? Hier heb ik gister de kamer afgemaakt. Zaterdag heerlijk geshopt dus ook de commode ingericht (wij hebben een hele grote), lekker aan het 'prullen' geweest. Nu nog de kleertjes wassen, box opzetten, laatste spullen kopen... maar ik ben 'pas' 30 weken haha! Mag van mij nu wel komen hoor (stel dat ik 37 weken was). Vandaag rustig dagje. Net gevallen onderaan de trap, maar viel niet op mn buik. Wel meteen ff geschrokken, maar hopelijk gebeurd me dit maar 1 keer! @bewegingen: ik voel sinds een paar dagen ook meer 'geschuif' en gedraai in mn buik, zo apart en grappig! Baby is ontzettend druk, leuk om te merken maar doordat ie gegroeid is soms ook pijnlijk.
@naam... het heeft helemaal niets met onze cultuur te maken... het zijn opdringerige mensen die altijd gelijk willen hebben... gaat hun lekker niet lukken... hahaha
Kriskras: fijn dat het kamertje af is en heerlijk dqt geshop en geprut voor inrichten enzo. Senta: wat fijn dat je je vriendin kunt krijg als kraam. kriskras: doe je voorzichtig? Hopelijk idd maar 1 keer. hier: net verf gehaald bij karwei. Kleur die we hadden is uit de handel gehaald dus nu een net ander kleurtje. Hopelijk staat dat net zo mooi en is het kleurverschil niet al te groot straks. Nu gauw lunch naar binnen werken en aan de verf. Het zal me toch een keer moeten lukken hahaha.
Hier even gegeten en nu weer naar school is wel even wennen hoor. Daarna naar de fysio @kriskras doe je wel voorzichtig, een datum zullen wij kort van tevoren pas horen waarschijnlijk vanaf 35/36 weken meerdere ctg's per week en dan kijken hoe lang het allemaal gaat. @girly succes!
@karagoz: oh ik dacht het gelezen te hebben mbt cultuur @girly: succes! Gaat vast goed komen ook qua kleur. @senta: nog even geduld dus qua datum!
@girly, succes met verven @kriskras, leuk dat prullen aan de babykamer! @Senta, zal wel vermoeiend zijn voor hem! Ik zou zo graag even willen slapen, maar dochterlief denkt daar anders over ze wil niet slapen, dus ga ik zo maar strijken. Heb boven alles al gestoft en gestofzuigd. Heb zelfs al een Boxkleed in de wasmachine zitten! Hihi denk toch dat ik nu langzaamaan alvast ga wassen. Ik heb het idee dat de baby eerder komt.. Hopelijk zit ik ernaast!
Nou meiden, De muren zitten erin. Over 1 muurtje twijfel ik nog dus die ik nog niet. Eerst even overleggen met Manlief. Volgens mij is de kleur wel mooi. Ook met de andere kleur die we al hadden bedacht. Al schrok ik me helemaal kapot. De kleur was vet donker maar had zoiets van nu moet ik wel door want ik kan niet anders. Gelukkig kleurde hij een stuk lichter op. Nu hopen dat manlief het ook een mooie kleur vindt. Dus nu zit ik even op de bank even de mail checken en daarna even wat in het huishuiden doen. Moro: Balen dat je dochter niet wil slapen en dat jij daardoor ook niet even kon slapen. Doe je rustig aan. Mijn moeder is ervan overtuigd dat de baby op 1 april gaat komen. Ik zelf heb werkelijk geen idee. Voor mij is het gevoel nu echt van hij komt wanneer hij komt.
Senta: o jakkes maar hopelijk gaat het wel beter straks met de medicijnen. Hoe was de eerste dag school voor je zoontje?