Wortel meis wat super dat de echo goed was! Heerlijk dat je er nu toch naar uit kan kijken. Wat goed van het geboortekaartje! Weer een punt van de lijst. Pfff zit er hier even flink doorheen. Lig al bijna de hele nacht wakker en ik heb het er zo mee gehad.......ook nog eens mega zere bekken door het stomme ziekenhuis. Sinds gisteravond wat misselijk. Maar echt ik zou zo graag eens goed willen slapen.
Je bent niet de enige werd vanacht wakker o te plassen ik kwam amper de trap af door die klote bekken hopelijk valt het de rest van de dag mee ook voor jou
@tari, wat een geluk heb je gehad met de auto! Balen dat je slecht hebt geslapen!! @wortel, fijn dat de echo goed was en dat je er nu waaruit kijkt! @chaneef, hè jij ook al een slechte nacht! @nieuwe, welkom! En buikslapen?? Plet je de baby dan niet?? Nou ik heb ook slecht geslapen. Werd 100X wakker, lag niet lekker en die stomme handen blijven tintelen. Word steeds erger, vooral rechts. Dat trekt gewoon door naar mn elleboog. Vannacht mn brace aangedaan, dat hielp wel alleen dat ding zit niet lekker. Maar goed, als dat alles is... Nog een paar weken dan is het over hoop ik! Vanmiddag groeiecho ben benieuwd! Denk wel dat de baby nog steeds goed gemiddeld groeit.
Moro, heel veel plezier vandaag! Altijd leuk om de kleine weer te zien! Slapen, balen van jullie nachten... Echt onzin dat het je zou voorbereiden op gebroken nachten; juist dan wil je slapen en wordt je door een externe factor wakker gemaakt i.p.v. door je lijf zelf. En geloof me; dat is heel anders wakker worden. Blijkbaar was gisteren zo'n emotionele uitputtingsslag dat ik een keer redelijk heb geslapen en nu om het uur de wekker mocht bekijken
Esthur, welkom! Wortel fijn dat de echo goed was! Slapen, wat een drama. Echt drama, t valt me mee dat ik overeind blijf. Maar ben niet de enige.. Ik mag melatonine can de vk gebruiken maar t staat me een beetje tegen. Op alle verpakkingen staat ontraden. Misschien beter 2 paracetamollen dan? Wat zouden jullie doen? Gister groeiecho, was goed. Boven de middenlijnn maar onder de hoge lijn zeg maar. 2100 gram geschat. 900 gram gegroeid in 4 weken. 800 gram was normaal zeg maar..
Ben ik dan de enige met een goede nacht? Hoefde er maar 2 keer uit om te plassen. Gezellig weer een nieuwe zwangere hier. Gefeliciteerd nog. Moro heel veel plezier met de echo vanmiddag. Ik mag maandag pas. wortel wat fijn dat de echo goed was en de kaartjes zijn uitgezocht. Dat hebben jullie dan snel gedaan of niet? Verder weet ik het even niet meer zo gauw. Hier: gisteravond echt afscheid genomen op mijn werk. Had nieuwjaarsborrel. Was wel erg gezellig was pas om half twaalf thuis.
Muntje wat fijn dat bij jou ook de echo ook goed was. Negenmaanden beurs: nee om eerlijk te zijn heb ik dat nu 1 keer gedaan toen ik net 5 maanden zwanger was van damian maar nee nooit meer. Werd er helemaal knettergek. Je kon je kont niet keren toen en er was eigenlijk maar 1 eetgelegenheid in een hoekje waar je rustig kon eten terwijl er nog 50 wachtende na je waren om een plekje te bemachtigen. Misschien dat het nu veranderd is hoor maar dat heriner ik me.
Goedemorgen... ik ga ook niet naar de 9maanden beurs... geen zin in die drukte... Vannacht ook niet echt lekker geslapen, bij het opstaan deden mijn banden pijn... vanmiddag maar weer even middag dut doen. @moro succes met je groeiecho! Ik mag volgende week... @muntje... fijn dat de echo goed was!
Muntje vreemd dat je dat gekregen heb. Ik mag juist helemaal niets. Heb zelfs bij de huisarts gevraagd. Wil eens op zoek gaan naar iets homeopatisch. Want zo als ik me vandaag voel, nou dan ga ik gebroken nachten met voeden niet volhouden. Van 6 tot 8 wat geslapen..... vandaag helemaal niets doen behalve wat was draaien.
misschien dat je wat slaapmedicatie kan krijgen... verloskundigen staan er niet voor te springen maar als je zo lang al slecht slaapt mogen ze het je geven of de huisarts
Ik kijk nu naar "a baby story" op TLC... Als ik dat zie kan ik echt niet wachten tot mijn eigen bevalling... Nog maar 60 dagen!
Heb de huisarts al een paar weken terug gevraagd, maar die gerft aan dat ik echt niets mag. Als dit na de bevalling zo blijft ga ik denk voor een verwijzing naar de slaappoli. Heb gewoon de walleen er onder staan.....nu met de zwangerschap is het gewoon nog erger het niet slapen. Mede denk ik doordat ik een buikslaper ben. Alleen dan val ik makkelijk in slaap. Merk nu ook wel dat ik al meer naar de baby uit kijk. Gisteravond met de partneravond van yogfa kregen we een filmpje te zien van prisilla dunstan over babytaal maar als je dan die kleintjes ziet en hun hu7ltjes hoort, o echt kan niet wachten
@slapen, ik heb bij R. de laatste weken temazepam gekregen om te slapen van de gyn. Als het nu weer helemaal fot gaat ga ik er weer om vragen. Ik weet inmiddels als geen ander dat er heel veel mogelijk is wat betreft medicatie @9 maandenbeurs toevallig net met mijn moeder erover gehad, als ik nog niet bevallen ben gaan wij op een avond. als ik het redt ik bestel ook geen kaarten van tevoren. Ik ben er 2 jaar geleden ook geweest en het was best wel leuk en op de avonden best wel goed te doen. R. is nu weer op school, hij zit nu vandaag in de groep 0 klas erg leuke klas voor hem geloof ik een klein groepje ook maar. en een hele lieve juffrouw.
Temazepam mag niet na de 8e maand van de zwangerschap en sowieso kan het kindje er suf van worden. Het kindje kan na de geboorte ademshalingsproblemen hebben en ontwenningsverschijnselen, nee dank je. Dan maar niet slapen.
Er staat ook dat het onvoldoende bewezen is dat het veilig is. Tja ieder voor zich maar no way. Ik kijk wel voor homoepatisch.
@senta... jeetje, balen dat je zo moeilijk kunt slapen zeg! Ik heb helaas geen remedie. Bij mij helpt even wat te lezen ofzo maar sindsi k zwanger ben ook wel eens nachten op. @kraamzorg: ik krijg 49 uur, tegen die tijd even kijken hoe we het gaan verdelen. Ze hoeft er van mij ook niet te zijn als het niet nodig is. Daarnaast hoop ik wel dat ze het huishouden ook aanpakt, maar ergens vind ik het ook irritant als mensen in mn kasten ed zitten haha. Mijn zus had een kraamzorg die iedere dag het dekbed verschoonde terwijl dat niet nodig was... ik ga er dan echt iets van zeggen haha.
Oh en de 9 maanden beurs.. alle beurzen die ik ken zijn idd vaak geslenter.. word ik niet vrolijk van haha.