Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ja ik vind het een hele mooie buik. En echt niet te groot hoor.

2. senta

senta Niet meer actief

@kriskras die mensen zijn echt gek je hebt een mooi bescheiden buikje.

@karagoz, ik was al weken aan het tobben met die verkoudheid en alles en nu dan eindelijk duidelijkheid hopelijk is het snel beter ik ben nu inmiddels wel mijn stem kwijt.

Hier is mijn zoontje thuis met zijn vriendje/ oppaskindje, ik merk dat het toch wel zwaar wordt om er 2 te vermaken op vrijdagmiddag, zeker nu ik niet fit ben, kreeg ik vanmorgen te horen dat ze ook nog eens minimaal 1,5 uur later is vandaag pfff, maar goed nog even doorbijten. Vanavond dan maar vroeg mijn bedje in en ik ga ook niet wachten met eten ga gewoon lekker eten op tijd zoals wij altijd doen.

3. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @kriskras, jezelf niets aan laten praten hoor, is een prachtige buik!!!! heb het hier ook dat mensen zeggen zo groot? zijn het er geen twee? roep dan altijd maar dat het voor een vijfling nog een bescheiden buikje is ;) meestal snappen ze de hint dan wel haha
    @senta, tjonge zit je echt niet mee, beterschap! en succes met het oppassen vanmiddag!
    hier vanmorgen wat gepoetst maar nu ist ook echt klaar, strakjes lekker wat knutselen ( ben met een canvas bezig met hotfix glitterstenen). gisten een paar keer een steek gehad van mijn navel naar mijn vagina toe, is dit wat jij bedoelde muntje??

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Joepie tweede laag van de donkere muur zit erop. Heb namelijk een vermoeden dat de donkere kleur sowieso drie keer moet en heb verf genoeg van die kleur dus ik dacht waarom niet. In de tijd dat ik die verf op de muur heb valt damian hopelijk in slaap en als hij slaapt ga ik ook even. Nou het klopt dus want ik ben klaar en meneer valt net in slaap. Dus ik ga nu ook even liggen. Hopelijk helpt het en ben ik niet nog brakker ofzoiets straks.

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Kriskras mooie bescheiden buikje hoor. Ik krijg hier te horen dat ie bescheiden is. Oke vergeleken met mijn andere 3 is deze bescheiden. Maar vind hem ook niet klein. Zal manlief weer eens lief aankijken. Buikfoto's bij deze zijn weinig gemaakt.

Senta jemig meis, het zit echt niet mee schat. Dikke knuffel. Vind het zo vervelend voor je. Beterschap en lekker even een potje huilen! En dan toch nog een kindje mee te spelen......oei denk wel goed om jezelf hoor, nee is echt niet erg.

6. senta

senta Niet meer actief

Ik kan ook veel minder hebben van alles en iedereen dat is nu echt te merken. Ik moet echt aan mijzelf gaan denken en niet meer aan anderen. Moeilijk als je zo niet in het leven staat.

7. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Thx meiden !

@senta. Heftig hoor nog eens zo'n middag. Snap dat je iedereen tevreden wilt stellen enzo maar longontsteking is niet niets hè. X

Hier aan de poets. Hele beneden verdieping. Nu ff pauze inlassen, is echt wel snel teveel maar ml werkt deze week bijna 50 uur, dus allebei huishouden beetje verdelen dan maar.

8. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grootte van de baby: ik vind t zo'n onzin!!! Ik ben zelf klein, mijn man ook. Verwachten ze dan serieus dat ik een gemiddeld kind krijg?!! De mijne zal vast kleiner zijn met 40weken dan gemiddeld. Moeten ze maar eens in onze groeiboekjes kijken, daar zien ze dat wij allebei en ook onze dochter altijd onder het gemiddelde zitten. Ze moeten eens naar de persoon zelf kijken ipv die stomme grafiekjes!!

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dat is het ook maar op een gegeven moment moet je wel. Dikke knuff meis...

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Moro mooi gezegd. Maar dat word tegenwoordig zwaar vergeten. Naar de mens kijken we niet meer.

11. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter was klein, maar als ze tot 40wk was blijven zitten had t wel meegevallen denk ik. Zeker als ik mijn moeder moet geloven. Ik en mijn zussen waren geen van allen groot of zwaar. Maar dat kun je verwachten als je zelf niet groot bent.
    Hier word deze baby met 40wk op 3400gr geschat en ze zei dat rond de 3500gr gemiddeld is.lijkt erop dat ze overal wat anders zeggen.
    @Senta, jeetje het zit je niet mee! Beterschap! En ik hoor veel mensen en kids met longontsteking..
    @kriskras, ik vind t een mooie buik. Zeker geen hele grote!
    @girly, is de babykamer al bijna af?!

Heb lekker weekend! Hierna nog 2 weekjes werken...
    nu even lekker liggen!

12. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    O meiden net heerlijk tot half 4 kunnen slapen. Wil het liefst weer terug maar dat gaat niet.

Iemand vroeg naar onze babykamer. Denk nog 2 weken en dan is hij klaar. Morgen gaat het plafond erin en wordt het gordijnrail opgehangen. Dan komt begin volgende week de laatste verflaag erop en kan de nieuwe vensterbank erop. Daarna de kastjes van de kledingkast (je) erop. Ook de deur moet nog geschilderd worden. Als dat gedaan is kunnen we inrichten.

13. senta

senta Niet meer actief

Zo meiden mag ik even, ik ga straks echt zeggen dat ik het nog 1 keer doe en dan niet meer het oppassen het is genoeg zo. Man wat een drama vanmiddag ik heb er 1 die doodop is en samen breken ze mijn huis af doen dingen waarvan ik niet wist dat het kon geloof ik.
    Ik ga even naar het toilet kom terug 2 keukenrollen afgerold door de kamer en van de rest propjes gemaakt. een kl ***re bende niet normaal alles was wit.
    speelgoed waar onze zoon al bijna een jaar mee speelt wordt afgebroken omdat het niet naar zijn zin gaat. Kussens op de grond lopen over de banken (onze hond is loops dus wil zeker geen kussens op de grond hebben) de hele tijd rennen en schreeuwen mijn wandmeubel van 1,80 bij 2 meter kon ik nog net opvangen omdat ze eraan stonden te sjorren, de tv aanvallen met graafmachines, het is wel goed zo zeker?

Zo gelukkig komt mijn man zo thuis, dan kan ik even rustig eten gaan koken en hij orde houden.

14. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    pfffff Senta ik wordt al moe als ik het alleen al lees. Maar is niet normaal hoor zo druk. En groot gelijk dat je aangeeft dat dit dan voor jou de laatste keer is.

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Kriskas mooie buik en helemaal niet groot

senta, oooo meid vreselijk.... niet meer doen hoor

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo senta daar word je zeker niet blij van en niet normaal zeg. Heel goed, dat je een grens aangeeft. Oppaasen is leuk maar zie het maar als verlof ;)

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Vanmiddag niet naar bed geweest maar pfff nu wel erg moe.
    Dochterlief zo naar zwemles brengen, boodschappen doen. Geen idee wat we nu weer moeten verzinnen voor het eten.

Wel lief van schoonzusje en mijn broer nog 3 lieve kadootjes gehad. Dikkie dik slofjes, een beer met een dokters jas (mijn schoonzus werk in het ziekenhuis) en een lief schattig konijntje. Ze had gezien dat we nog geen knuffeltjes hadden voor de kleine man.

18. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @girly, oh lekker schiet dus al op!
    @tari, ach lief!
    @Senta, omg! Ik zou flippen!!! Groot gelijk dat je niet meer op wil passen. Al snap ik die mensen eerlijk gezegd ook niet... Ik zou een zwangere nooit met mijn kind laten zitten, zeker niet als ze er zelf al een heeft.

Ik heb heerlijk een uurtje geslapen! Dochter wilde niet echt wakker worden, dus die is niet zo vrolijk..

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik ben vandaag ook erg moe. Viel als een blok in slaap maar had meoie om wakker te worden.... vanmiddag deed ik even mijn ogen dicht en viel in slaap op de bank. Werd in eens wakker en de kids kwamen 10 min. te laat op school. Ik was zo moe...

na het avond eten een pijnlijke oefenwee... gelukkig is die weer weggezakt

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Grootte:
    Ach, ik neem dat meten maar een klein beetje met een korreltje zout.. Volgens de VK was mijn zoontje na de meting ook een vrij grote baby, toen hij geboren was met 17+5 woog hij maar 3250 gram, viel dus reuze mee! Ik laat me in ieder geval niet meer bangpraten dit keer ;)

Senta:
    Hé! bah! wat naar!! Beterschap meid..
    ennuh, gewoon niet meer oppassen hoor!

Girly:
    Ik heb ook het gevoel dat de kleine aan het zakken is, steeds van die steken daar beneden in mijn bekken!

Kriskras:
    Vind dat jij een heel mooi, bescheiden buikje hebt!

Buikfoto´s:
    Hier ook nog amper gemaakt, zal dit weekend eens echt even wat mooie plaatjes schieten! Anders krijg ik straks echt spijt!!

Deel Deze Pagina