Senta, mijn mond valt open; nu weer een longontsteking.... wat een tegenslagen kun je hebben zeg! Ah en dan ook nog een gezellig speelpartijtje.... grrrr! Girly, wat fijn dat het kamertje nu snel klaar zal zijn! All, van 07.00 - 18.00 uur gewerkt met bij elkaar een kleine half uurtje pauze. Mijn lijf is helemaal beurs. Ga zo dan ook lekker in bad. Ben zo benieuwd wie van ons als eerste gaat bevallen!
Senta, gelande bevalling, denk ik als eerste. Wortel dat is een lange dag, lekker op tijd erin. Maar volgens mij moet moeten we dat allemaal vandaag. Ik ben dus ook zo moe. Vanmorgen vroeg met mijn broer mee en om de tijd te dooien 1,5 uur in het bos gelopen en gefotografeerd. Toen nog een meer lens geruild en de blije doos opgehaald. Niet geslapen vanmiddag maar dat heb ik wel gemist. Dochter zwemles en boodschappen. Is nu wel even klaar. Lekker op de bank, filmpje kijken en het kaboutetutteltje af breien. Dit zou trouwens mijn laatste werkweek zijn, officieel ben ik nu met verlof! Komt wel dichtbij zo, die bevalling.
@tari ik begrijp het maar er zijn een paar meiden verder als die bij 37 weken komen zijn zij echt eerder. Denk ik. Vannacht voor het eerst heerlijk geslapen 3 pilletjes en heb gewoon lucht gehad. Nu wordt ik wakker en denk ik het is weer tijd voor een pilletje.
Denk ook Senta als eerste, wie daarna komt is natuurlijk gewoon afwachten, op welk termijn ben je bij je vorige kindjes bevallen Tari? Senta: Fijn dat de pillen aan beginnen te slaan!
@ bevallen ik denk tari juist als eerste Zelf heb ik de hele zwangerschap al 25 februari in mijn hoofd. In de familie zijn wij dol op dubbele dagen dit blijkt de sterfdag van mijn man zijn opa te zijn. Op naar de bouwmarkt nu. Straks ga ik showen alleen de naam moet nog maar dat wachten we nog even mee.
Bij de 1e 39.1, bij de 2e 40.3 en de 3e 40.0. Maar ja zegt niets. Senta die met 37 weken kunnen wel lopen tot 42 weken en jij word met 38 ingeleid Pff 37 weken is hier al over 3 weken en 3 dagen. Maar heb het nog druk tot half feb 4 feb concert van agnes obel, 14 feb naar het theater met mijn broer en schoonzus, 20 feb mijn broer jarig. Haha helemaal nog geen tijd om te bevallen dan.
ik ben ook benieuwd wie dur als eerste gaat bevallen we gelukkig komen ze er allemaal een keer er uit
Gelukkig wel chaneef hahaha zou wat zijn zeg als er 1 bleef zitten. Ja sorry uw cijfers zijn niet allemaal voldoende op het rapport dus u moet nog even blijven zitten. ik denk verder ook senta de eerste maar verder nee geen idee ze komen wanneer ze komen. Hier: ben weer helemaal uitgeslapen. Echt heerlijk. Werd om half negen wakker. En toen sliep damian nog. Alleen omdat ik ging kijken of het wel goed ging werd hij wakker. Nu aan het ontbijt en wachten op mijn vader zodat we kunnen klussen. Helaas heeft de gene die zou komen helpen afgezegd dus moet ff kijken hoe we dat gaan oplossen.
IK denk zelf tari niet al eerste maar als 2e of 3e... we wachten het gewoon af... vannacht niet echt lekker geslapen. Kreeg last van maagzuur en ik had geen melk of vla in huis om het te verzachten... balen... Plakje kaas geprobeerd en veel water en gelukkig weer in slaap gevallen... Kids waren ook vroeg wakker man...
Zo wij hebben er al een hele dag op zitten! Vanmorgen naar de stad gegaan om voor de kleine meid kleren te kopen, daar even wat gegeten en toen doorgereden naar de babydump en babypark. Helaas hadden ze de aankleedkussenhoes die ik wil niet, dus net tóch maar online besteld. Nu hebben we alles in huis! Mijn man is bezig een plank voor boven t bedje te maken. Kan eindelijk alles afgemaakt worden en kan ik beginnen met wassen en echt inrichten. Heel misschien gaan we nog een stoel kopen, vind ik wel makkelijk voor de nachtvoeding. Zometeen nog naar een verjaardag en dan vanavond niks meer!! Schoonmoeder heeft de gordijnen trouwens opgehaald, dus die komt Ze morgen ophangen
Iedereen druk bezig dus. Lekker hoor. Hier opeens weer heel erg moe. Damian is heel erg baldadig. En slaapt nog steeds niet. Terwijl ik eigenlijk zelf heel erg graag wil slapen. Ook heeft ons mannetje koorts misschien dat dat zijn gedrag verklaard. Verder baal ik er gewoon van dat het kamertje niet opschiet. En heb best wel last van mijn rug. Ach zulke dagen heb je wel eens. Komen we ook wel weer overheen. Komt goed. Hopelijk manlief niet al te laat thuis. Dan boodschappen doen, koken en dan helemaal niets meer en vroeg naar bed.
Vanmiddag naar de kapper geweest. Het was best lang geworden en ik had veel dode punten. Nu heb ik nog de tijd er voor dus lekker in veel lagen geknipt en de dode punte er af...
Senta mooi kamertje geworden! Karagoz heerlijk even naar de kapper, wil ik volgende maand gaan doen, nog even voor de bevalling. Girly balen van het plafond. Wanneer komt die gene nu? is de verf nog naar je zin geworden? moro kamertje schiet bij jullie ook op, heerlijk meis.