Vandaag even naar de stad geweest. Angelus word dinsdag alweer 10 jaar. Pfff zo groot. Dus even cadeautjes gekocht. Maar was gesloopt. Morgen echt weer even wat in het huishouden doen, al een paar dagen niets gedaan. Gewoon te moe. Manlief had wel de badkamer gedaan.
Karagoz: lekker hoor kappertje. Heerlijk ontspannen. Tari: gelukkig hebben we het zo kunnen regelen inmiddels dat mijn pappa zo lief is dat hij om 9 uur/half tien morgen ochtend bij ons op de stoep staat en dan met manlief het plafondrer nog in wilt zetten. Zodat we maandag en dinsdag verder kunnen met het kamertje. Ik ben happy. jeetje 10 alweer. Wordt een grote vent al.
nou hier ook vandaag druk dagie huis opruimen was na het stofzuigen al kapot en moest bij komen me man ging met me dochter naar de speeltuin en mijn moeder die kwam een bakie doen ik ging lekker een uurtje slapen dus ondertussen had me moeder het huis verder schoon gemaakt waar ik heel blij mee was ja me moeder zei al waarom ga je nog stofzuigen ja moet het eigelijk niet doen ik weet het maar voel me schuldig als ik me man alles moet laten doen hebben jullie dat ook
Chaneef, mijn man zit nu in de modus van: 'Je kan steeds minder, dus ik moet meer gaan doen in het huishouden. Maar dat zou ik eigenlijk altijd al moeten doen'. Hier dus geen medelijden, maar benut het even heerlijk! Senta, oh wat een lief kamertje! Heerlijk dat je het kamertje af hebt! Hoe is het verder met je gezondheid? Girly, lief dat je vader zo meehelpt! All, kun je verliefd worden op je uitgezochte geboortekaartje? Iedere keer als ik hem zie, vind ik hem nog mooier! Vandaag ook weer lekker bezig geweest met de adresstickers. Mijn man mag zich nog even over de door mij uitgezochte tekstjes buigen voor het geboortekaartje (is echt niet zijn ding). Verder beginnen we het idee te krijgen dat we misschien wel een naam voor een zoontje hebben. Voor het meisje opperde mijn man de meisjesnaam die we hadden voor de eerste te gebruiken. Die viel toen af voor ons, omdat deze op nummer 1 stond in de namenlijst. Moet nu zelf even heel erg schakelen.
Wortel: fijn toch dat het kaartje steeds mooier wordt? Dan heb je duidelijk de juiste keuze gemaakt. En wat fijn dat de namen ook beginnen te komen. ja heb een hele lieve pappa. chaneef: je we kunnen steeds minder en minder. Maar komt goed alles op zijn tijd en in een rustig tempo. mag ik ff klagen? : lig ik in bed slaap ik bijna krijg ik kramp in mijn kuiten. Is dat over lig ik niet lekker meer. Heb ik eindelijk mijn houding gevonden krijg ik last van maagzuur. Pfff wordt moe van mezelf. Net ff beneden gezeten en nu weer een poging doen om te slapen. Trusten allemaal en hopen dat je t voor iedereen een goede nacht wordt.
@chaneef ja ik herkrn het wel maar ik stofzuig hooguit eens per week altijd al. De rest doet mijn man. Dit ivm met mijn bekken en revalidatie 3, 5 jaar geleden. Was het beter zo min mogelijk te stofzuigen. @wortel het lijkt wat beter te gaan. Slijm zit eindelijk los en ik stik er niet meer in steeds. Bhoest ook wat minder maar als de pillen bijna uitgewerkt zijn krijg ik nog wel wat last. Ik piep Veel minder met ademen. @tari 10 alweer wow ik vind 4 al heftig @girly herkenbaar. De hele dag voel je je goed ga je liggen lijk je wel 360. @karagoz lekker hoor de kapper ik ga denk ik ook nog maar even voor de bevalling.
Goedemorgen meiden, hier verder een super nacht gehad. Werd om half 8 uitgerust wakker. De rest slaapt nog. Al duurt het volgens mij niet lang meer tot damian wakker wordt. Heb energie want de vaatwasser draait al de wasmachine ook. De woonkamer is weer veranderd in een opgeruimde woonkamer. Daar had ik gisteren geen zin meer in. Nu even de laatste foto's naar ouders van mijn werk mailen en dan zien we wel weer verder. straks komt dan mijn pappa voor het plafond. Ben zo benieuwd hoe dat gaat worden. Zql wel weer een heel ander gezicht worden. En zoveel beter. Vanmiddag de verjaardag van mijn schoonmoeder.
@karagoz, lekker hoor naar de kapper! @girly, fijn dat je vader vandaag komt helpen. @wortel, dan heb je dus de juiste uitgekozen @schoonmaken, mijn man doet bijna niks... Niet omdat hij niet wil hoor, maar meer omdat ik te eigenwijs ben en t liever zelf doe. Heel af en toe stofzuigd hij en hij doet altijd de vaatwasser, maar dat was het dan wel. Moet zeggen dat t me allemaal ook nog redelijk goed gaat, dus ik blijf t gewoon doen zolang het kan. Moet alleen wat vaker pauze nemen tussendoor Vannacht heerlijk geslapen!! Dochter werd ook pas kwart voor8 wakker. Vandaag rustig dagje. Denk dat ik wat babyspul ga wassen.
Morgen dames, Gisteren heerlijk, maar vreselijk vermoeiend dagje gehad. Eerst naar de Ikea... waar geloof ik half noord Nederland ook zat op dat moment :S Daarna naar de babyboulevard, daar zitten de prenatal, babydump en babyplanet naast elkaar! 's Avonds zijn we samen uit eten geweest en naar de film! Was echt een heerlijk dagje! Nu is mijn vriend even lekker te mountainbiken en vanmiddag gaan we Nick weer ophalen bij mijn ouders. Moro: Wij hebben ook een stoel op de babykamer staan! Erg veel gebruikt vorige keer, heerlijk Senta: Mooi kamertje geworden hoor! Wortel: Kijk! Zo langzamerhand komt het allemaal wel af hé? Chaneef: Ik heb daar ook wel wat moeite mee... Maar mijn vriend doet heel veel voor me, de schat! Ben hem daar ook echt dankbaar voor! Girly: Nog wat kunnen slapen? Heerlijk ochtendje alleen voor de boeg Ga zo denk ik even de badkamer schoonmaken!
Blike: ja ik heb heerlijk geslapen. Jij ook. lekker hoor zo'n dagje met zijn tweetjes. En dan ook nu nog een ochtend voor jezelf. Geniet ervan. Welke film zijn jullie geweest?
Morgen meiden, Hier een redelijke goede nacht gehad. Alleen alles deed zeer, mijn ribben, mijn rechter schouder, heb een schohder blessure gehad en lig daarom het liefst op mijn buik. En toen nog kramp in de schouder, nek spier.....dus net even een warme douche genomen. Heerlijk. huishouden, zware dingen doet manlief en de resr doe ik zelf. Maar hier helpen de kids of manlief met bukwerk dat gaat niet meer. Senta, haha ja 10 welkom pubertijd. We grappen hier al dat we straks 4 pubers in huis hebben, waarvan 1 peuterpuber gaat gezellig worden, haha. Het is voor ons gevoel ook echt een wereld van verschil, een van 10 en een baby.....als de kleine man 10 is is angelus alweer 20........ soms nog onwerkelijk voor ons. Meiden maak me trouwens toch wel wat zorgen over de kleine man en de stuitligging. Hij ligt wel erg lekker zo en zijn hoofdje zit zo hoog echt in het nisje tussen mij ribben, voel daar soms zo duidelijk een enorme harde bult zitten, wat zelfs zeer doet. Ik ben bang dat hij niet zelf gaat draaien omdat de ruimte beperkt begitn te worden. Tenminste zo voelt het. Ga dit woensdag toch bespreken met de VK. Ik wil zo graag thuis en absoluut geen keisersnee. Misschien dat ze een liggingsecho kan maken om te kijken hoeveel ruimte er is. Maar goed het is niet anders denk ik dan maar snel.
Girly wat fijn dat je papa komt helpen meis, kan je toch door. Moro hier vandaag ook aan de babywas begonnen. De lake tjes en dekentjes zitten er nu in. Straks echt huishouden doen, manlief gaat even aan een auto die we verkocht hebben. Moeten wat kleine dingen aan gebeuren. Zal blij zijn als deze weg is, staat al 4mnd te lang op onze naam. Kost geld op niets af.......
Maar eerst zo de bananensoep voor vanavond klaar maken. Recept van Sonja bakker uit het afrikaanse kookboek, klinkt vies maar zo lekker.
Girly: Ja, heb echt heeeeerlijk geslapen! We zijn naar De Hobbit geweest. Tari: Ik kan me goed voorstellen dat je je daar zorgen over maakt Misschien dat ze een draaipoging kunnen doen als de kleine niet uit zichzelf gaat draaien? haha bananensoep?! Ben benieuwd...
@tari, krijg je anders helemaal geen liggingsecho?? Wel balen zeg als hij zo sou blijven liggen. Anders kunnen ze beter nu proberen te draaien dan als je verser bent, toch?! Of wil je dat niet proberen? @Blike, heerlijk dagje gehad dus! En dan ook nog de ochtend voor jezelf! Hier zitten de lakentjes en dekentjes in de machine. Heb net onze was al gestreken, zodat ik daarna de babywas kan doen
Tari: kan me voorstellen dat dat je niet lekker zit. Zou dat dan ook zeker bespreken met vk. Hopelijk mag je gewoon thuis. blike: hoe vond je de film? Wij zijn er toen ook paar weken geleden geweest.
Girly: Ik vond de film wel leuk! Mooi gedaan! Vreselijke cliffhanger trouwens En nu weer een jaar wachten op deel drie.... Ik zat in de bios, was natuurlijk best wel een spannende film, met veel schrikmomenten en dikke dreunen van de bas toen ik me afvroeg hoeveel de baby daar eigenlijk van mee zou krijgen?? Vast wel iets waarschijnlijk...
Goedemorgen morgen meiden... Vannacht redelijk geslapen. Beetje last van maagzuur. De jongste was weer vroeg wakker maar die lekker gaan spelen op zijn kamer. @tari gefeliciteerd met je zoon... tijd gaat snel he... @ de rest veel succes en plezier met wat jullie gaan doen vandaag...
We willen wel een draaipoging overwegen, mede doordat we de andere opties iets minder zien zitten. Maar niet ten koste van alles, een inwendige draaipoging willen we dus zeker niet. Liggingsecho krijgen we niet standaard. Blike heerlijk dagje gehad zo te lezen, lekker meis. Moro lekker bezig!
Blike: ja zo zaten wij ook in de film. Bij mij reageerde uk wel een aantal kerr op een harde dreun. Dus ze zullen er vast wel het 1 en ander van meekrijgen. En idd verschrikkelijk weer een jaar wachten.