Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @chaneef nu maar hopen dat ze er wat aan gaan doen... daar wordt je toch moe van!

2. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Pfff wat een gedoe zeg met die eneco. Goed dat je het gestuurd hebt. Hopen dat er iets op terug komt.

Hier: twijfel over de muur. Ik vind het prima maar weet niet of manlief dat ook zo ziet. Moet zeggen ben een beetje klaar met verven. Gekgenoeg misschien maar wil langzaam gewoon gaan afronden.
    Verder nadat ik damian net naar de gastouder heb gebracht werd ik geïrriteerd door de troep in de auto. Dus heb ik die net staan opruimen en staan stofzuigen.

Nu op de bank met een bak koffie en dan zal ik even een foto plaatste van de muur op fb. Kijken wat jullie vinden. Straks ff de boel opruimen in de babykamer zodat er ruimte is om aan het volgende project te gaan beginnen straks.

3. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chaneef, pfff word je toch niet goed van!!? Nu maar hopen dat je een fatsoenlijke reactie krijgt én dat er een monteur komt. Soms helpt klagen bij de monteur zelf ook wel..
    @girly, snap best dat je klaar bent met verven. Ik moet er niet aan denken... Zo blij dat mijn man schilder is :)
    @was, lastig met dat roze... Hier veel donkerblauw waar ik soms ook wel bang voor ben, maar tot nu toe veel apart gewassen en niks aan de hand!

Zit te twijfelen... Ze komen een pakket brengen alleen staat er niet Hoelaat. Meestal komen ze rond 11uur. Maar wil eigenlijk ook boodschappen gaan doen en heb geen zin om voor niks te zitten wachten. Zul je zien dat t vanmiddag pas komt

4. senta

senta Niet meer actief

Ik ben nieuwsgierig naar de muur girly Ik snap dat je er klaar mee bent.

@karagoz moeilijk he al dat wassen Ik ben zelf ook voorzichtig met al dat wassen.

Hier is mijn buik weer rustig geworden erg fijn. Kleine meid ook weer kalm maar wel aanwezig. Mijn moeder denkt dat ik al snel ga bevallen. Nou nog een week of 3/4 wachten hoor.

5. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Hoi!

Op Fb wel druk geweest, maar hier ff bijgelezen vandaag.
    @ruggenprik: ooit bij een operatie gehad en was een hel. Liever niets qua pijnstilling dus.

@wassen: net de eerste was erin. pff maat 50-56 en 62 heb ik echt ontzettend veel haha.

@girly: ff laten bezinken dus qua muur. Hopelijk vindt je man het mooi en kun je verder! Had jij nu ook vandaag de groeiecho?

6. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Mriskras: ja ik heb hem vanmiddag. Ben zo benieuwd.

Muur: ja moet ik ervan zeggen. Ik ben er klaar mee dus ik vind het prima zo. Anders mort ik de hele muur gaan schuren en daarna speciaal een pot verf halen voor die ene muur. Inclusief alle rollers en kwasten want ik kwam precies uit met alles.
    De andere muur is wel weer heel mooi geworden en zie je de strepen niet. Ook van dezelfde kleur. Dus snap er echt niks van.

7. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @girly. Kan zijn dat de ene muur misschien wat vochtiger is? Ik vind het prima lijken. Misschien dat je er nog wat tegenaan zet of hangt?

Veel plezier met de echo!

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Chaneef lekker met eneco zo, zou gewoon eizen dat ze je laten overstappen zonder boete. Dit is geen service.

Zou hier ook babyspul gaan wassen, eerst wat we nog hadden maar dat zeg ik goed, hadden. Alles is per ongeluk voor/tijdens de verbouwing weg gegooid door manlief. Hij baalt echt mega, ik ook wel. Had juist niet zoveel gekocht. Maar super balen want er zaten ook kleertjes bij met emotionele waarde, die had mijn vader bij de oudste gekocht..... maar goed doe er niets meer aan, zeg ik heel stoer tegen manlief........

Zometeen een sluitlaken via mp ophalen. Dit omdat ik voor de zwangerschap al last had van mijn buikspieren onderin, echt zere krampen. Daarom nu een sluitlaken zodat de binnenboel niet zo gaat rollen en ik minder last heb.

Verder niet zoveel meer op de planning. We zijn even de zin kwijt.

9. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @chaneef, lekker dan hopelijk haalt je klacht wat uit!
    @girly, op de foto op fb kan ik het ook niet zien hoor maar een kale muur zie je altijd wat in hoe strak dan ook! Je hebt goede kans dat als je verder ingericht bent en alles opgehangen enz. dat je er helemaal niets meer van ziet! Succes bij de groei echo!
    @tari, wat verschrikkelijk jammer! Zou er zelf wel even bij gaan staan janken denk ik. Begrijpelijk dat de zin even weg is, lekker een rustige dag vandaag dan!!
    hier zit de eerste baby was erin,beetje opgeruimd en gepoetst, nu even aan het wachten tot ik het op kan hangen en dan vanmiddag even bij vrienden in hun nieuwe huisje kijken, vanavond weer zwemmen dus genoeg op de planning!

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Huilen doe ik van binnen, mijn man kan zelf wel een pot huilen (en dat is uniek) wil hem niet nog rottiger later voelen.

Girly succes bij de groeiecho.

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @tari... meid vindt het zo erg dat het weg is.... huilen mag je hoor. Lucht ook op. Je krijgt het alleen niet mee terug helaas... xxx

12. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @tari, gelijk heb je, dan maar strakjes even in een hoekje stiekem een traantje laten! ;)

13. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    pff meiden hoe erg ik naar verlof uit keek hoe erg ik me nu verveel dit omdat je weinig kan doen en daardoor ga ik meer eten wat ik niet moet doen want dan voel ik me weer niet lekker wordt gek van me zelf ik moet wat doen maar wat wordt gek van alleen maar zitten

14. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tari, jeetje dat is klote!! Helaas kun je er niets meer aan doen...
    @chaneef, haha is t zo erg?? Ik kijk heel erg uit naar mijn verlof! Dochter naar de oppas en ik gewoon doen waar ik zin in heb!

Gelukkig vanmorgen boodschappen gedaan. Pakketje kwam net pas. Ik heb ondanks dat ik doodmoe ben, de lakentjes nog gestreken. Al t beddengoed is nu schoon. Ga deze week of volgende week de kleertjes doen.
    Ik ga proberen nog even een half uurtje te slapen... Vannacht rond 1u pas naar bed gegaan (dom!) en vanmorgen om 7u was onze lieve meid alweer wakker!

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Chaneef heb je niet iets wat je wilt maken voor de baby(kamer)
    Ik ben iets aan het breien of haken, vult de tijd een beetje. Maar verlof is leuk maar als je niets kan erg vermoeiend. Of een goed boek lezen, eh......ja lastig meis.

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi meiden,

Nou net de groeiecho gehad. Ons mannetje zit precies op de gemiddelde lijn. Met alles eigenlijk. Ze schatten hem nu op ongeveer 1700 gram en als hij zo doorblijft groeien op ongeveer 3600 gram met 40 weken. IS wel even wat anders dan 3940 met 38 weken. Ze houden het wel in de gaten omdat baby s vaak in de laatste paar weken nog een soort groeispurt krijgen. Verder was alles gewoon weer super en goedgekeurd. Helemaal happy dus.

Chaneef: Balen dat je je al zo verveeld met je verlof. Hier absoluut nog geen last van om eerlijk te zijn. Hier eerder een soort stress van dat moet nog en dat moet nog en ga zo maar door. Maar komt helemaal goed.

Pakketje: Goed dat je gewoon boodschappen bent gaan doen.

Verder weet ik het even niet meer. Sorry.

17. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Haha nee zou niet wete wat en heb op dit moment ook weinig geduld

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    mamavanT:
    Beterschap met je kindjes!

Chaneef:
    pfff, irritant zeg! Goed dat je hebt gemaild!

Wassen:
    Neeuh, doe ik in mijn verlof wel. Dan is het allemaal nog lekker fris :)

Tari:
    Aah, dat is inderdaad balen.... :(

Verlof:

Hmmm, kijk er echt vreselijk naar uit!! Nog vier weken werken... zucht!

Girly:
    Fijn dat alles goed was bij de echo! 3600 gram is prima toch? :)
    Ik krijg helaas geen groeiecho, alleen een liggingsecho... geen idee wanneer eigenlijk.

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hier vandaag de dekentjes gewassen voor de wieg en ledimant, ja die had ik gelukkig nog wel.
    Maar al op mp wat leuke dingen gevonden en van de week naar de stad.

Mooie groeiecho trouwens, mooi gewicht.

Mamavant hoe is met de kindjes en jezelf?

20. senta

senta Niet meer actief

@tari wat enorm shit.

Deel Deze Pagina