dat is klote zeker omdat er een weekend tussen zit pff kan daar zelf ook niet tegen zo lang wachten. senta haha wat grappig ik zie het helemaal voor me hier was vandaag een rust dag gepland maar moest me gordijnen ophalen en op de terug weg kwam ik langs mijn schoonouders dus dacht ik haal gelijk me hond weer op die logeert daar elke week hah daarna nog even naar mijn schoonzus geweest even bakje gedaan dan laat ik mijn gezicht ook een keer zien was kapot maar wel voldaan.
Meiden, wat een verhalen over jullie families! Echt heftig! En Karagoz, ik vind het heel knap dat je deze grote stap hebt gezet op jonge leeftijd. Girly, hoe staat het nu met je muur?
@tari, alleen mijn vader. Lekker hoor shoppen!! En zeker voor de helft. Ik moet nog sokjes halen.. Vergeet ze steeds! @Senta, hahaha geweldig! En nog een paar weekjes volhouden! @girly, hopelijk voel je je morgen beter. @chaneef, klinkt toch als een druk dagje @karagoz, jeetje wat een gedoe! Vanmiddag lekker bijgekletst met een vriendin. Daarna naar de vk. Alles was goed alleen leek mn bloeddruk ietsjes hoger dan vorige keer, maar nog niks om me zorgen on te maken. De steken die ik voel kunnen van t indalen zijn of iig dat de baby dat probeert.
Vanavond naar de vk geweest. Alles was goed, alleen ze is niet zeker van hoe hij ligt. Het lijkt erop dat vannacht is gedraaid, waar ik ook wakker van werd. Maar voor alle zekerheid krijgen we maandag een echo in de praktijk. Meteen onze zorgen met haar besproken. Mocht het nog stuit zijn, gaan we voor een versie en gewoon bevaling zij helemaal niet als probleem, zeker niet gezien mijn vorige bevalling(en). Ze schat hem nu niet al te groot, waarschijnlijk niet zo groot als mijn dochter. Ze nam echt de tijd, vervelend voor de 2 afspraken na ons maar ze begreep ons goed en begreep waarom ik geen keisersnee zou willen tenzij er geen andere keus is. Maar voor nu waarschijnlijk niet nodig en hij lag nu bibi ipv bbbi. Zo opgelucht voor het moment. Bloeddruk was netjes en gewicht ook maar 0,5 kg in 2 weken. Hartslag was rustig van de kleine totdat ie de dopler ging schoppen.
Meid ik hoop zo dat hij gedraaid is! Scheelt weer minder zorgen.... en dat hij ook zo blijft liggen...
Kleine meid is erg actief. Ze schopt heel heftig. Het doet soms best zeer. Zo warn hr broers echt niet... die waren wat rustiger en die waren al ingedaalt met 32 weken... morgen eindelijk de groeiecho. Kijk er zo naar uit. Ben ook zo benieuwd hoeveel ze weegt en hoe lang ze is.... wacht nog even op mijn schone wasgoed en dan lekker naar bed. Manlief brengt morgen de kids naar school. Heerijk!
Tari, zal hij dan echt gedraaid zijn???! Dat zou geweldig zijn! Ik duim voor je!!! All, waarom krijg je kinderbijslag pas na de geboorte van je kind? Pffff net even uitgerekend wat de geboortekaartjes ons gaan kosten..... Eigenlijk te belachelijk voor woorden, maar dit is echt ons kaartje en als we mensen gaan schrappen of een goedkoper kaartje zouden nemen, dan heb je het over tientjes verschil. Goed, we slikken nog een keer en gaan vrolijk verder!
Wij kijken ook altijd uit naar de kinderbijslag. Ik denk niet dat we in april extra keijgen als de babys geboren zijn. Zal pas de x daarna zijn..
nou zeker. Maar dat mag ze best van me zijn. Meisjes moeten van zich afbijten en zich zelf beschermen. Ze heeft nog 2 grote broers dus komt goed... hahhhaa
Kinderbijslag voor de baby pas in juli kdd. karagoz veel plezier morgen geniet er van meis. En lekker blijven liggen. Wortel als dat het kaartje is voor jullie, ach dat maakt dan ook niet meer zoveel uit.
Volgens de vk is kans nu kleiner dat hij dan nog terug zal draaien. Zouden de oefeningen dan toch geholpen hebben! maar maandag weten we het zeker.
Geboortekaartjes: hebben hetzelfde probleem hier wortel. tari: hoop zo dat de kleine gedraaid is bij jullie.
Ego bericht: Joepie 31 weken zwanger vandaag. We zijn uit de dubbele cijfers. Best raar idee eigenlijk.
Vannacht een hele vervelende droom gehad... Droomde dat ons meisje was overleden in mijn buik bah! Was allemaal erg realistisch, een hele nare droom! Gelukkig voelde ik haar direct even flink trappen toen ik wakker werd.... Vanmorgen weer naar de VK. Gisteren samen met mijn vriend het bevallinsplan geschreven, die zullen we even gaan overleggen denk ik. En dan vanmiddag gezellig naar een vriendin op verjaardag Karagoz: Wat stom van de belastingdienst!! En dan jullie gewoon de schuld geven... Gelukkig hebben jullie een boekhouder! Bah! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in dat gesprek Senta: Ben jij zwemjuf? Wat leuk zeg! Ik vroeg me af wanneer je peuters voor het eerst op zwemmen kunt doen? Maar dat is dan rond het vierde jaar dus? Moro: Ik heb die steken ook! Ben benieuwd hoe de kleine nu ligt! Tari: Spannend!! Hoop echt dat de kleine gedraaid is voor je! Ik ga duimen! Wortel: haha, ja dan heb je het inderdaad het hardst nodig! En geboortekaartjes zijn inderdaad duur!! En dan nog niet eens de postzegels meegerekend :S
Ik ben inderdaad van mijn 16 tot mijn 23e zwemjuf geweest nu doe ik er niets meer mee, al wil ik na de bevalling het waterpolo voor mijzelf weer oppakken. Het wisselt heel erg hoor of ze er aan toe zijn, toendertijd adviseerden wij te kijken naar het kind, zijn ze watervrij en weinig tot geen angst dan kan het vanaf 4 zijn ze angstiger en of niet watervrij ga daar dan eerst aan werken en dan vanaf ongeveer 5 jaar anders ben je vaak rond de 2 jaar bezig met zwemles. Hier is R. al van jongs af aan een waterratje hij gaat graag zwemmen, en hij vindt het geweldig dat hij nu ook op zwemles mag vanaf april. @tari ik hoop zo dat hij gedraaid is voor je dat is weer een stukje rust en dan ga je neem ik aan als het kan ook thuis bevallen? @karagoz het zit je ook niet mee he? Jeetje hoeveel pech kan je hebben op het gebied van werk financieen en al die shitzooi. @blike wat een nare droom, ik kan mij voorstellen dat ej dan naar wakker wordt. Hier ben ik doodsbang voor reptielen en insecten en ik droom er momenteel alleen maar over en dan zie je soms van die filmpjes van een slang in de wc dan durf ik in de nachten niet meer naar de wc. Pfff wordt af en toe best wel moe van mijzelf. @wortel vervelend he al die kosten, hier ook hoor, geboortekaartjes is dit keer verreweg het duurste. Een oude vriend van mijn man is gisteren voor de 2e keer papa geworden, hij was vroeger altijd goed met mijn man maar helaas is dat geescaleerd, nu zaten zijn kindje en mijn zoontje op de psz samen dus met haar vrij veel gekletst de afgelopen maanden/ jaar. Dus ik kwam hem gisteren tegen en heb hem netjes gefeliciteerd. Nu heb ik besloten de eer aan mijzelf te houden en heb een kaartje gekocht en een mini badjasje en ga die straks even door de brievenbus schuiven, kleine moeite. (Of ben ik nu hele vreemd) Ze hebben elkaar eerst een 1,5 jaar niet gesproken en inmiddels op verjaardagen enzo praten we ook weer. hier bij R. hebben ze zichzelf min of meer uitgenodigd op kraamvisite ook met een cadeautje. ach ik gooi het gewoon door de bus ben benieuwd of ik een reactie krijg. Kleine man is weer naar school hij wilde gelijk aan het knutselen slaan, hij mocht gaan prikken vandaag helemaal enthousiast zo schattig. Als de baby er eenmaal is en meneer is een beetje over zijn eerste vermoeidheid heen dan ga ik dat voor hem ook eens kopen voor thuis, maar niet in het begin hij gooit met alles als die zijn zin niet krijgt momenteel. Best een moeilijke leeftijd geloof ik. ZE willen heel erg veel en er wordt verwacht dat ze ook heel veel kunnen maar het valt nog best wel tegen.
Hier laten wij trouwens de geboortekaartjes verzenden via de service van de site waar wij ze bestellen de vorige keer erg goed bevallen. en wat betreft prijs is het meen ik 2 euro duurder. Dan liever geen gemiep met zelf enveloppen schrijven en moeten vullen in het ziekenhuis waarschijnlijk, en mijn man neemt gewoon de laptop mee naar het ziekenhuis om daar samen de boel te bestellen.
Hoi iedereen. Sorry voor het niet reageren. Drukke dag gehad en meer op fb. @familie: echt rot dat het niet goed loopt binnen jullie families. Gelukkig heb ik daar geen 'last' van... @karagoz: laat je niet gek maken door je werk he! @wortel: vervelend nieuws bij de vk dan.. succes! En toen wist ik het niet meer :S.. Blegh! Hier gaat het verder goed. misselijkheid is niet veranderd, maar ach...
wat lekker zeg dat hij zo een waterrat is ging je altijd al vaak zwemmen met hem of viel dat op zich al mee? ik zelf ben wel van plan vaker te gaan zwemmen met me dochter na me bevalling en als ik herstelt ben om haar ook voor te bereiden op het zwemmen zelf hier is het ongeveer een half jaar wacht tijd en kan pas inschrijven als ze 4 jaar zijn. geboorte kaartjes ja de prijzen zijn niet leuk meer ik probeer er niet aan te denken zoals de rest laat alles op me af komen wat moet moet jammer genoeg soms.