bah blike fijn om te horen terwijl je niet bij je man kan zijn hier heb ik na 2 nachten eindelijk weer heerlijk geslapen en wat heerlijk die slaaptrainer die ik gehaald had voor me dochter ze kwam altijd half 6 6 uur en nu kwam ze om half 8 mama nijntje is wakker heerlijk ik ga hem maar op 8 uur zetten van de week gisteren ook voor dat ik na me werk ging moest ik me dochter zelfs wakker maken dat is nu al 2 dagen zo zegt ze nee ik blijf liggen nijntje slaapt nog haha dus het werkt echt
Chaneef wat goed van je dochter, heerlijk lekker naar 8 uur verplaatsen. Blike, jemig wat heftig zeg. Pfff wat zal de sfeer zwaar zijn. Heeft dit nog invloed op zijn terugkomst? Leane ik hoop dat de placenta nu goed ligt. Hier ook weer een slechte nacht. Ik kan gewoon niet slapen. Lig wakker en te draaien. Wel onrustig benen en arm. Slaap gewoon geen een nacht goed. Maar goed de ochtend wandeling zit er weer op. Kids naar school, boodschappen al binnen. Lekker stoofperen! Zometeen de kamer van mijn dochter uitmesten.
Tari: Geen idee of dit invloed heeft op zijn terugkomst... Ze zijn gisteren sowieso een paar uur eerder naar het hotel gegaan, dus die tijd missen ze nu alweer... Hoop dat het nog een beetje werkbaar is... De sfeer zal wel vreselijk zijn
@blike wat balen zeg. Lijkt mij ook vreselijk. Wil iemand even mijn kind lenen druk druk druk omschrijft denk k Hoe die is wordt al moe als ik naar hem kijk.
Die van mij is ook al heel druk Senta Gelukkig kan hij straks lekker naar de opvang en ik naar het werk! Had net iets grappigs... Moest even in de garage zijn en ik zei tegen Nick dat hij even binnen moest blijven omdat hij geen schoenen aan had... Sta echt vijf minuten in de garage komt meneer aangelopen..... op zijn laarsjes! Had hij zelf even aangedaan haha Wist niet eens dat hij dat al kon..