@tari, beterschap! @girly, jammer dat t niet helemaal naar je zin is, maar hopelijk zie je er straks niks meer van als alles aangekleed is. Wij hebben vanmorgen de fotoshoot gehad. Heb 1 foto ontvangen, de rest krijgen we ergens volgende week. Dochter werkte best goed mee gelukkig! Vandaag veel last van maagzuur, terwijl dat juist over aan t gaan was. Heb ook de lichte babywas gedaan! Nu alleen nog de gekleurde van de week en dan is alles gewassen. Dekken jullie het bedje al helemaal op? Ik weet niet zo goed wanneer ik dat moet doen. Als t er weken op ligt Word t stoffig, maar het ziet er zo schattig uit!
Moro: fijn dat ze meewerkte met de foto's. Wel balen van het maagzuur. Ik maak denk ik als alles klaar is even het bedje op en wrs leg ik er dan iets van een vuilniszak op zodat de stof en alles geen kans krijgt. De wieg komt ook bij ons op de kamer te staan straks dus dan vind ik het wel een fijn idee dat ik me daar tegen die tijd niet druk over hoef te maken.
Hoi meiden, ik ben weer terug uit het duitse, Was een geslaagde dag lekker geshopt goed geslaagd en nu bekaf op de bank, mijn kast is weer gevuld met voorraad drogisterij artikelen nog wat spulletjes voor de baby gehaald en wat leuke kleren voor de mannen, een goede dag dus. Hoe is het eigenlijk met @muntje?
Senta: super zeg dat je zo goed geslaagd bent. Woon je dichtbij de duitse grens of niet? Kan me helemaal voorstellen dat je kapot bent. Lekker rustig aan nu dus. hier: ga ik lekker het bad aanzetten en in bad. Daarna lekker in bed en slapen. Morgen weer een stap verder in de babykamer. En als het zo vlot gaat als vandaag kunnen we misschien wel meer doen en kan ik sneller de spullen in de kamer zetten. O kan nu helemaal ni er t meer wachten. Hoezo ongeduldig hahaha.
@girly Nee wij wonen niey vlakbij Duitsland. Mijn oom rijdt en auto van de zaak dus mocht meev vandaag. Mijn mannen hadden een mannendag ook leuk. Nu lekker mijn bedje in. Slaap lekker
@Senta, lekker geshopt dus!! @girly, fijn dat t allemaal zo vlot gaat! Wij zijn vanavond bij schoonouders geweest en dochter wilde niet mee naar huis... Dus wij spullen gehaald en nu slaapt ze daar. Vind t eigenlijk wel lekker! Hopelijk kan ik een beetje uitslapen morgen
Senta: helemaal lekker en leuk dan natuurlijk. Moro: leuk is dat he. Hoop voor je op een goede nachtrust en dat je uit mag slapen. hier: water wordt koud dus uit het bad maar. En dan lekker in bed nog even mijn boekje uitlezen en dan slapen. heb trouwens het idee dat uk weer of aan het draaien is vandaag in/bij mijn bekken of dat hij een stukje naar beneden is gegaan want heb toch opeens weer een lucht in mijn darmen en het rommelt alsof ze weer even goed op hun plaats moeten liggen. Ook af en toe met bewegen voel ik hem bij mij bekken maar kan nou niet helemaal goed plaatsen of hij hij er nou echt ingaat liggen zeg maar.
:x:x:x:x Sorry hoor meiden maar dit is echt een rotnacht voor mij. Ben er nu al klaar mee. Nadat ik naar bed gegaan ben Kon ik niet slapen. Ben rond 12 uur eindelijk in slaap gevallen. Vervolgens wordt ik om half 2 wakker en manlief zit nog beneden en ik moest plassen. (nou wil hij op de bank nog weleens in slaap vallen) dus ik naar beneden zo van je moet morgen werken Moet je niet eens naar bed toe? Ja dat ging hij. Dus wij naar bed toe. Daarna kon ik weer niet slapen. Miste het opeens mega om op mijn buik te slapen. Na een half uur drie kwartier viel ik eindelijk weer in slaap om vervolgens weer om iets voor vieren wakker gemaakt te worden door 1 van de katten. En weer klaar wakker. Hebben inmiddels wel besloten een deur te kopen via mp zodat we de katten voortaan s nachts beneden gaan houden en niet meer naar boven maar ja daar heb ik nu niets aan. Nu maar weer naar bed en hopen dat ik snel weer in slaap val en niet weer zolang wakker lig. :x:x:x:x Sorry voor deze klaagzang zo Laat of vroeg. Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Wat erg girly zo'n nacht!!' ik moet zeggen dat ik op mn buik slapen ook echt mis! Nog ff volhouden... En hopelijk helpt t als de katten beneden blijven. Ik heb vannacht heerlijk geslapen! Om half6 een keer wakker om te plassen en daarna tot 8uur kunnen slapen. Heb dus echt even gebruik kunnen maken van t feit dat dochterlief logeren is straks ff wat in huis poetsen en de strijk.
Chaneef: denk dat ik uiteindelijk om zven uur half 8 goed in slaap gevallen ben nadat manlief zo nijdig werd en een slof gegooid heeft naar die kat volgens mij. en werd rond kwart voor negen wakker. Toen hoorde ik damian heel lief kletsen. Was duidelijk ook al even wakker maar hij blijft dan aak heel lief op bed kletsen. moro: wat fijn zeg dat je zo goed geslapen hebt.
Hey meiden goedemorgen, Ik was zo moe werd pas om 4 uur voor het eerst wakker om te plassen, door de antibiotica, heb ik nu een dubbele schimmelinfectie, grr kon er ook nog wel bij, maar het gaat aardig ben aan de probiotica gegaan maar gelijk, en eht is al beter dan vrijdag. Zometeen toch maar even destad in voor een extra broek, moet maar even een jurkje aan vandaag en daarna gezellig naar mijn vriendin toe ook erg leuk. Ik ben nu al bijna 34 weken en merk dat ik echt naar het einde begin toe te leven, het was vanaf nu nog maar 18 dagen toen werd ik ingeleid met onze zoon, dus het leeft echt enorm, en ik merk dat mijn lichaam het ook allemaal wat zwaarder krijgt nu, komende week snel de laatste dingen halen dan ben ik er ook echt klaar voor. We kijken er enorm naar uit. R. is weer helemaal opgeladen dit weekend een papa dag deed hem goed, hij wilde eerst gaan zwemmen met hem maar hij is zo verkouden zijn ze naar een grote dierenwinkel gegaan en daan een uur lang dieren gekeken, hij was er vol van, gisteren ook de babyfoon gekocht ik ben benieuwd heb zo een ding nog nooit gebruikt. Mijn man heeft hem gehaald. Zo ik ga maar eens lekker ontbijten.
Girly, als al die dingen tegen die muur aan komen, dan zullen de strepen (als ze nog te zien zijn), een stuk minder opvallen. Hihi, stof slecht voor jou en de baby Ik mag 5 februari weer naar de vk. Al met al toch nog wat uurtjes slaap kunnen pakken. Moro, tegen mijn voornemen in, ga ik denk ik wel alles opmaken, maar dek ik het af met plastic. Anders is het idd gelijk stoffig. Senta, kan me zo voorstellen dat je uitkijkt naar je kleine meisje! Lekker de laatste dingetjes halen en zorgen dat alles klaar is voor haar komst (zo denk ik er hier ook over).
Gisteren trouwens 4 pakken Pampers maat 1 terug gebracht naar het KV. (Had ik van de week meegenomen voor die 5 euro aanbieding, om ze later te ruilen voor maat 2 als die weer op voorraad waren). Ik heb geen Pampers maat 2 meegenomen, maar het Kruidvat merk. Zelfde prijs, maar mooi wel 120 luiers meer! Denk dat ik me nu maar ga focussen op maatje 3 aanbiedingen
Wortel: hahahaha Slim hoor en dat is nogal een verschil zeg. 120 luiers. Denk dat ook voor mij nu de keuze makkelijk gemaakt is hahaha.
Girly zal zeker goed komen met het verf. Anders is het maar meis. Moro hier maak ik het bedje gewoon alvast op. De wieg maak ik van de week ook op. Alles ks nu bijna gewassen, moet nog 1 donker wasje en een heel klein wasje licht nog. Merk nu ook dat ik alles af wil hebben en binnen. Aan de ene kant mag de zwangerschap nog wel even duren maar erk nu ook dat het zwaarder word. Gisteren de verjaardag was ook pittig. Toch nog veel gedaan, hapjes klaar gemaakt, koffie etc. Mee eters en de laatste vistites gingen pas rond 23.00 a 23.30 uur weg. Was gesloopt wilde al zo graag rond 22.00 uur naar bed ook 's middags niet kunnen slapen en al om 8.15 uur bij de winkel voor de boodschappen. Vandaag nog in bankhangkleding. Nog even de spullen in de commode leggen en verder met mijn breiwerk. Avond eten zien we wel.
Wil ook nog de kruidvat aanbieding halen, maar niet te veel. Mijn andere kids reageerde wisselend op de luiers. Maar 1 of 2 pakjes echt voor het begin. 1 pak maat 3 gekregen van iemand die het over had. En wij willen dan ook gaan overstappen op wasbare luiers. Als dat ons bevalt word dat blijvend.
Tari: jemig snap helemaal dat je gesloopt was. Voel je je wel weer wat beter of niet? En lekker zo bankhangen. Hier: heeft mijn vader laatste stukje plafond eri gezet en de nieuwe vensterbank geplaatst. Maar hij heeft oproepdienst en natuurlijk werd hij net opgeroepen voor een verstopping. Mijn moeder is met damian ff een stukje buiten lopen want die was echt druk en merkte dat ik mij geduld een beetje verloor. Nu ga ik gauw even een broodje eten en dan ga ik nog even klussen. Ff een plank zagen. Niet meer gedaan sinds de middelbare school dus ben benieuwd haha.
Voel me vandaag wel beter. Nog niets gedaan vandaag, behalve mijn breiwerk. Nu even lekker een uurtje naar bed. De kleine is nu ook wat drukker, vrijdag en gisteren zo stil. Dat ik echt bezorgd begon te worden. Morgen liggingsecho zo mega zin in. Even weer spieken, mer, ook dat ik nu al nieuwsgieriger word naar dit kleine mannetje. Mijn buurmeisje van 12 maart 2013 was er ook. Zo lief meisje en dan denk ik ineens, ahhh zo zitten wij straks ook weer. Blijft het zo onwerkelijk vinden maar dat zal snel komen dat besef. Maar daarom zo'n zin in. ♥ Girly denk je om je vingers met zagen ben benieuwd of ie recht word.
Helaas zagen ging niet door. Maar he bij mijn hele woonkamer staan poetsen, stofzuigen en dweilen. Dus weer helemaal schoon beneden. Nu hopen dat de bovenverdieping ook snel weer helemaal schoon mag worden. Heeft nu nog geen zin namelijk met al dat gezaag en geboor. tari: lekker geslapen?