Ja lekker! Even 1,5 op bed geweest. Kids even film gekeken en papa tv. Ook wel eens lekker zo'n dag Heerlijk alles weer schoon girly! Haha hier de vloer bezaaid met lego maar is schoon en droog spul.
@tari heerlijk even een middagdutje en lego ach inderdaad droge troep. @girly leuk dat je nu toch allemaal aan het opschieten bent en dat schoonmaken, heerlijk ik heb er nog geen zin in ieder geval. Had het een paar weken geleden wel heel erg. De afspraak met mijn vriendin ging niet door ze is ziek? Ik weet het even niet een beetje vaag allemaal maar eigenlijk mag je niet twijfelen aan mensen natuurlijk. Maar goed nu wilde ze gelijk een nieuwe afspraak plannen en wij kunnen de komende 2 weken al niet, ja over 3 weken dan, daar zit ik even niet op te wachten het is ook een uur rijden vanaf hier. Dus wij zijn naar Rotterdam geweest en even geshopt voor de mannen en voor mij voor een nieuwe broek, niet geslaagd in ieder geval voor mij. Dus morgen maar weer op pad gaan, wel nog even alles in huis gehaald voor de baby, de letters voor de muur en een haakje extra voor aan de muur. Dus morgen maar even schilderen. Verder heeft mijn man geboden op een dressoir een opknappertje en gewoon net melding gehad dat we hem mogen komen halen nu maar even wat regelen wat betreft vervoer en dan zo snel mogelijk hij moet geheel geschuurd en geschilderd worden dus nog even wat werk. Hopelijk kunnen we het voor de bevalling nog allemaal af krijgen. Hier een enorm rustige baby vandaag maar even kijekn of madam nog wakker wordt anders ga ik straks toch even bellen ze is echt heel erg naar kalm, gisteren ook al rustiger als anders.
Hey meiden... drukke zaterdag gehad.... veel gelopen, schoonmoeder op bezoek gehad. Dus ik was blij dat ik in mijn bed lag.... @tari... jij ook drukke dag gehad maar wel gezellig hoop ik @senta... jammer dat de afspraak niet door ging.... wel geshopt Dat is ook leuk... de rest ben ik weer vergeten sorry... ledikant is al opgemaakt. Staat zo schattig. Wiegje wil ik ook doen maar wordt erg stoffig. Dt doe ik pas als ik 37 weken ben.Tas voor de baby is al klaar met spullen voor het ziekenhuis en voor naar huis. Mijn tas is bijna klaar. Batteruj van de fotocamera en videocamera zijn ookal opgeladen.... je weet maar nooit!! Gister is er ingebroken bij kennissen die een paar straten achter ons wonen. Er wordt veel ingebroken in de wijk. Ik vind het dood eng. Gelukkig hebben we beneden op 1 raam na dicht gemaakt met glas. Ze komen altijd via de ramen in de woonkamer. Die hebben we vervangen met gewoon glas. Een raam in de keuken hebbem.we dicht gemaakt met schroeven. Mar dat gaat ook vervangen worden. Alle andere ramen en deuren kunnen ze hoop ik niet open krijgen... ik durf mijn huis niet uit...
Zo zeg!!!! Ik moest 15 pagina's bijlezen denk! Heftige familie gebeurtenissen zeg!! Iedereen bezig met baby was. Ik wil het nu ook echt van de week gaan doen, je weet maar nooit. Iemand vroeg over drinken, ik heb dit ook. Kan gewoon een heel dagdeel niet drinken en er niet aan denken.. Nu drink ik meer voor t vocht vasthouden.. Wou in bed stappen vanmiddag, krijg ik me een kramp in me doos!! Stond echt ff met m'n hand tussen me benen zeg maar.. Is dat indalen dan?? Zal proberen het weer jij te houden hier , wel net zo leuk he
Muntje: zou best heel goed kunnen. Had dat gisteren ook en vanmiddag hing mijn buik opeens ook een stukje lager. Het viel mij op en ook minn moeder. hier helemaal blij. De plinten liggen, de gordijnen hangen een groot gedeelte van de sierlijstjes hangen van het plafond en de vensterbank hangt. Dus de babykamer zit echt in de laatste fase. Het meeste werk is bijna nog de deur. Verder dus een lekkere schone woonkamer. Ok zie je nu niet aangezien er een bom is ontploft haha maar komt goed als damian weer op bed ligt. Manlief heeft de hele dag gewerkt en ik ben ook zo druk geweest allebei geen zin in koken dus doen we lui en voor 1 keertje sinds lange tijd pizza gehaald voor damian en mij en Chinees voor manlief.
Heb net een bestelling gedaan bij H&M. Mijn oudste heeft in 1 maand 2 broeken verpest. Er zitten gaten bij de knieeën. Zo zonde... Maar goed net een nieuwe broek besteld. En een vestje in maat 86 voor de kleine meid. Die zou ze toch wel de volgende winter kunnen dragen? Hij was maar 9 euro en vond hem zo leuk dat ik die wel moest nemen. Product Detail | H&M NL
Girly wat fijn meis dat het nu bijna klaar is. En lekker makkelijk gegeten,, haha hier ook. Moet een keer kunnen. senta de kleine meid al wat gevoeld, hier ook 2 dagen een heel ander bewegend kind maar net schopte ie zo dat het goed was dat ik de tablet vast had. Karagoz, even rust gepakt, lekker meis. Vervelend dat je je niet zo veilig voelt thuis. Zo toch wel moeten hoor. Drinken moet ik ook goed opletten, het weekend ook slecht gedronken en ja dan krijg ik meer snaaktrek. Ik zet altijd een halve liter fles water neer en die moet voor de ochtend leeg zijn, in de middag nog 1 min en in de avond de laatste halve liter, ik drink ook nog groene thee en 1 bakkie koffie. Morgen weer netjes doen. Vandaag echt helemaal niet gedaan, maar ik ben bang dat ik daardoor vannacht slecht slaap. Te weinig beweging, niets doen maakt me zo onrustig haha erg he. Echt zo geen stilzitter Zometeen lekker Arrow kijken.
O wat een schatje karagoz, maat 86 zit zo rond een jaar. Van de week uit mijn winterjas gegroeid. Als het wat kouder is heb ik deze graag aan ipv mijn zwangerschapsjas, maar ik moest bukken met boodschappen doen en mijn rits springt open. Dus dan maar een extra vest onder mijn zwangerschapsjas. Dacht dat heet wel meeviel met mijn buik en volgens anderen niet.....is dat ontkenning
@tari het schoppen is schuiven geworden. Mijn buik is echt weet omhoog. Grrrr ze zit nu mega hoog met dr billen deze week maar even kalm aan doen. Maar ze was met weer even goed aanwezig. @karagoz lief vestje. Ik vind het ook zo moeilijk met al die maten.
@tari... ik drink elke keer een glas water als ik naar de keuken loop... ben liever lui dan moe dus als ik toch al sta dan drink ik wat en ga ik naar de wc... hahaha vraag of de rest nog wat wilt hebben en ga weer terug zitten... @girly, heerlijk dat je bijna klaar bent meid! Kleine meid is bij mij juist erg actief... die trekt zich echt niet aan de kleiner wordende ruimte in me buik. Doet soms nog zeer ook... En indalen nee joh daar doet ze niet aan. Slik nu 2 tabletten voor de maagzuur maar helpt echt niet...
Dat doet ze bij mij ook, dan zie je in eens een rare bal boven en een scheve buik... doet nog pijn ook zeg... ik vind het ook moeilijk... maat 86 is ongeveer voor 9 mnd-12 mnd. Maar ik koop altijd jassen en vesten een maat groter omdat ze daar onder nog een shirt dragen en dan zit het zo strak als je de zelfde maat neemt. Doe ik bij de jongens en bij me zelf ook...
ik was vrij snel uit mijn eigen jas gegroeid. Dus heb een jas gekocht bij zeeman in maat 46 voor 15 euro... Hij zit nog goed en kan nog dicht... maar heb het toch vaak open want ik heb het zo snel warm
Hier vanmiddag mijn vriendin met haar gezin over de vloer gehad. Onze zoontjes zijn even oud en zij heeft nog een baby van een half jaar. Kan het me gewoon niet voorstellen dat wij straks ook weer zo'n kleintje hebben. Ik ben wel druk met het kamertje en de kaartjes, maar van kleertjes ligt er nog niets klaar... Hier net een hele pijnlijke harde buik... Volgens mij ga ik weer op mijn bed belanden voor de uitgerekende datum. Kan daar zo boos over worden! Ik wil ook gewoon leuk verlof hebben en leuk dat kunnen doen wat ik zelf wil. Grrrr.
Senta gelukkig, hier ook nog wel echt schoppen maar ook schukven zodat je idd een scheve buik hebt. Karagoz ik loop niet zo vaak naar de keuken, haha hier mogen ze water zelf halen en ik vraag dan meteenmof ze voor mama ook meenemen, haha ook toppunt van lui toch
ik zag ook veel leuke maar wacht er nog even mee voor maat 50 en 56 heb ik genoeg... misschien krijg ik nog wat kado... gebruik gelijk kortingscodes... scheelt weer 1319 1304 https://www.facebook.com/KortingscodeHm?fref=ts hier staan er nog veel meer
Onvoorstelbaar he wortel. Maar leuk dat jullie kindjes even oud zijn. Gezellig. ik hoop voor je dat je gewoon lekker met verlof kan meis.