ze kunnen het ook zelf pakken en vraag het ook vaak of aan mijn man eer ik in de keuken ben ben je al 10 x heen en weer gelopen maar soms dan is de kleine zo druk in me buik dat ik even moet lopen zodat ze rustig wordt...
Ik had hier ook al voorweeen verwacht bij mijn dochter wel. Maar weet eigenlijk niet precies met hoeveel weken. Dus zal vast nog komen. Vind het onwerkelijk dat het over 2.2 weken al kan gebeuren zeg maar.
hahaha nou echt... maar soms dat helpt niet eens dan gaat ze gewoon door met schoppen... een paar dagen geleden liet ik mijn buik weer zien aan mijn man... Ik zei Kijk, heb een scheve buik, hier is het leeg en daar is het vol. (ik drukte ook op mijn buik) Zegt mijn man: Laat haar nou toch met rust en niet drukken met je vinger. Ik zei: Ze laat mij toch ook niet met rust... mijn buik doet zeer Zegt mijn man: Ja maar zij is nog klein... lekker met rust laten...
Haha Karagoz, dat heeft mijn man ook weleens gezegd Straks zal de kleine je nog genoeg uit je slaap houden 's nachts, dus nu is het jouw beurt! Voorweeën, nee denk niet dat dit ze zijn. Eerder dat ik veel te druk ben geweest gisteren en vandaag.
Hier is het ook niet echt schoppen meer maar mee schuiven. Harde buiken heb ik heel af en toe wel maar niet zo dat ik krom sta ofzo gelukkig. Wel heb ik nu steeds meer het gevoel dat hij weleens eerder kan komen dan de uitgerekende datum. Meer ook omdat mijn buik opeens duidelijk lager is geworden en ik hem nu al echt vaak in of tegen mijn bekken aanvoel. Maar we zien het wel en wachten geduldig af. Voorlopig mag hij echt nog blijven zitten want ben nog lang niet klaar voor de kleine man. En het termijn is nu natuurlijk nog niet denderend. Hier nu even wat drinken en dan lekker even op bed liggen en slapen. Hopen op een goede nachtrust.
Aaahh mijn buik jeukt!!!! Dat heb ik elke dag en ik denk omdat ie groeit. Dat mag nu wel stoppen, ben nog steeds streeploos en dat wilde ik graag zo houden! Lees morgen bij, moest het even kwijt!
Moro: heb ik ook af en toe in vlagen. Jeukt het van boven naar beneden en van links naar rechts. Zo vervelend. Heb van deze zwangerschap ook nog geen striae maar heb wel een paar kleine hele duidelijke adertjes gezien.
Aangezien ik niet kan slapen heb ik maar even bijgelezen. Dochter hoest heel erg en de babyfoon staat aan, anders hoor ik haar morgenochtend niet als ze wakker is... Schrik dus elke x wakker en nu klaarwakker @schoppen, hier vooral veel geschuif en aan de linkerkant veel voetjes die bewegen. Onderin vaak met handjes of elleboog tegen mn bot aan. Overdag is hij redelijk rustig, maar als ik savonds op de bank ga zitten is hij heel druk! En in bed ook.. @karagoz, hier is al 2X ingebroken in 2 jaar tijd... Hebben nu alarm, dat voelt heel veilig, vooral 's nachts. Verder ben ik t alweer vergeten geloof ik... Ik ga nog maar een poging doen om te slapen!
jippie ik ben er door heen haha ik krijg gewoon geen email meer heel vaag nou over het drinken herkenbaar moet ook meer drinken meschien gaat het snaaien inderdaad minder worden dan. we zijn gisteren bij oude kennissen van me man geweest die hadden ook nog babykleding te koop staan dus even kijken zeg ik tegen me man kijk jij ook even "nee dat is een vrouwen ding" nou ik heb haast alle merk kleding er uit gevist volgens mij en nog een paar merk loze daar ben ik ook weer klaar mee.
Joepie: een behoorlijk goede nacht gehad eigenlijk. Volgens mij de wekker van tien uur/kwart over tien niet meer gezien. Daarna pas om half 5 weer wakker doorde kat en het standaard bezoek naar de wc. Daarna af en toe wakker maar wel een stuk minder vaak en lang. Helaas heeft manlief zich verslapen dus mijn uurtje extra gaat niet door maar dat geeft niet na een goede nacht. chaneef: leuk hoor van die kleertjes.
Hier werd dochter al on kwart over 5 wakker maar gelukkig is ze bij ons in bed verder gaan slapen en nu slaapt ze nog. Ik heb maagzuur en voel me niet helemaal lekker. Zometeen belt eindelijk die kraamzorg voor de intake. @chaneef, leuk weer kleertjes erbij! @girly, fijn dat je goed hebt geslapen
Girly heerlijk meis, hier een drama de nacht. Gisteravond thee gedronken, nou geen goed idee. Last van maagzuur en een gespan en buik. Onrustig rechterbeen waarvan de spieren strak stonden. Bah..... chaneef, leuk kleding uitzoeken! Vandaag de liggingsecho! Dan nog oud ijzer wegbrengen en even kijken of de stoffe zaak weer terug is van vakantie voor het ledikantje.
Veel plezier tari ! Ik ben heel benieuwd hoe die ligt!! Hier aardig geslapen.. Word onrustig van mijn hart wat zo tekeer gaat.. Als je er op gaat letten word je helemaal kierewiet zeg.. Zo op m'n gemak naar de apotheek en zuivel halen, dan rustig aan weer. Voel me goed, dus zie er wel tegenop .. Misschien piep ik anders als ik de boodschapjes binnen heb
zo net klaar met boodschappen doen heb je een scanner bij de jumbo gepakt denk je lekker snel nou nee hoor was er weer iemand voor me die overal op datums let (oke wel slim) maar hier door moest ik heel lang wachten tot dat ik weer aan de beurt kwam of iemand anders er aan kwam wat een gedoe zeg en ik sta al niet zo lekker meer op me benen. oja ik heb heel vaak nu last van krampen bij me benen als ik loop dat zijn mijn voorweeen want net als bij mijn dochter zal ik ook nu been weeen hebben heel fijn hopelijk komt het niet te vaak voor
oei beenweeen, gelukkig geen ervaring mee, maar dan wel weer met rugweeen. Ook niet fijn zeker als het als je zwakke plek is. Boodschappen doen, jep drama soms. Ik had van de week een mega traag oud vrouwtje voor me. En ja hoor heel lief van de cassiere maar ze ging nog helpen inpakken ook. zucht.....manlief had de boodschappen al voor haar op de band gelegd, maar dat lang stil staan op 1 plek word echt wel minder met die buik. En dan te bedenken dat ze er even 'snel' voor ging terwijl ik er al stond.....
trouwens een zere buik vandaag. Mijn banden onderin hebben kramp en daardoor een harde buik tot gevolg. Zo eens proberen om mijn draagdoek om te knoppen schijnt ook de buik wat op te vangen. Had dit de laatste tijd al voor mijn zwangerschap maar nu is het niet fijn en dan nog eentje die lekker aan het spelen is. maar goed zo zijn kamertje orderen, alle was opvouwen en strijken in zijn kast neerleggen. dan is dat klaar!
Mijn banden spelen al weken op. Met omdraaien in bed en als ik snel uitstap .. Verder maak ik me druk om mijn man. Al 2 weken zit ie ongeveer thuis. Ernstige hoofdpijn aanvallen links in z'n hoofd. Ook een verkrampte nek. Dus paar x fysio. Gehad maar t komt steeds maar terug . Iemand een idee?? Je gaat steeds gekkere dingen denken he.. Bah
@muntje, geen idee maar ik zou naar de ha gaan. Klinkt niet normaal.. Zo de strijk is weer gedaan! Alleen de baby kleertjes moeten nog maar dat doe ik wel als ik verlof heb. Dochter hoest sinds vannacht heel veel en vanmiddag kon ze er niet van slapen. Die ligt nu met een dekentje op de bank. Even kijken of ze morgen wel naar de oppas gaat. Ze heeft geen koorts, maar echt vrolijk is ze ook niet.