@karagoz, wat erg dat je je niet veilig voelt in je eigen huis. heel beangstigend lijkt me dat, gelukkig is het hier erg rustig. @muntje, geen idee! hier vandaag de hele badkamer gedaan en nog de laatste was met knuffels enzo bovenverdieping weer helemaal stof vrij gemaakt en nu lekker niets meer! normaal ga ik zwemmen op maandagavond maar verlies al een paar dagen tot een week flink wat slijm dus ik ga het risico maar even niet nemen. morgen naar de gynaecoloog, kijken wat hij van onze grote reus vindt haha. eigenlijk hoop ik er een beetje op dat hij me niet door laat lopen tot 40 weken, is dat gek?! ben er gewoon helemaal klaar voor ofzo, ondanks dat ik weinig te klagen heb moet ik eerlijk zeggen!
Hee allemaal, Heb een aantal superdrukke dagen gehad, dus even niet meegelezen op ZP, via Facebook volg ik wel alles hoor Gisteren mijn broertje uitgezwaaid, die is op uitzending naar Turkije voor vier maanden... Jammer dat hij zijn kleine nichtje niet zo snel kan ontmoeten!
Blike zeker jammer. Marcia lekker druk bezig geweest, hoezo nesteldrang Hier al vanaf vanmiddag een rommelende buik. Ik denk al wat voorweeen, eerst voel ik mijn buik, dan druk in mijn rug en dan zakt het weer even weg. Kleine is wel 'actief' voor zijn doen. Nu hopen dat ik vannacht beter slaap, vanmiddag express niet geweest. We hadden oud ijzer weggebracht, bracht toch nog 62 euro op. Niet slecht voor een garage opruimen
Goedemorgen meiden, Joepie weer een goede nacht gehad. Moest er maar 1 keer uit en daarna 1 keer wakker geworden. Gelukkig beide keren snel weer in slaap gevallen. Straks Damian voor de laatste keer wegbrengen naar de gastouder. Wel een raar idee hoor.
Tari: Dat is een lekkere meevaller! Meestal moeten we betalen als we de garage opruimen, bij de stort haha Girly: Dat zal zeker een raar idee zijn zeg! Fijn dat je goed hebt geslapen Vannacht supergoed geslapen! Vriend had gisteren een vergadering van zijn werk dus lag er lekker vroeg in. Vanmorgen werd ik om half acht wakker, mijn vriend ging naar zijn werk en hij zou zoontje even bij me leggen, kon ik rustig wakker worden.. Nou daar had zoontje dus geen zin in, die wilde direct naar beneden en schreeuwde alles bij elkaar... pffff dat was even naar wakker worden!
wow meiden, ik ben vanmorgen nog maar eens op de weegschaal gaan staan **slik** dat viel me even flink tegen... ik had al een paar weken niet gewogen dacht dat het wel meeviel maar ben dus gewoon sinds het begin al 25 kilo bijgekomen! pfff en ik had al een te hoog BMI.... ff flink baalmoment zeg maar, nu hoop ik zeker dat ze vanmiddag zeggen dat ze een datum prikken
Goedemorgen, tot half 5 ongeveer goed geslapen en vanaf die tijd tot half 8 maar weinig kunnen slapen... Gelukkig geen maagzuur. Na het avond eten om half 5 heb ik alleen nog wat popcorn gegeten. Wil niet weer een slechte nacht hebben met maagzuur... dus dat hielp maar heb als nog slecht geslapen... Gister kwam mijn schoonzus maar haar zoon, schoondochter en hun zoontje... Hij is bijna 3 weken oud. Zo schattig! Hij was goed wakker en mijn kids vonden het maar spannend om zo kleintje in onze box te hebben. De jongste ging gelijk de babyspeelgoed halen voor de baby, de oudste gaf hem een aai over zijn bol en bleef even kijken maar ging verder met gamen... Ik gaf de kleine zijn fles en liet heb boeren en mijn jongste wilde de fles vast houden en ging naast mij zitten en hield alles in de gaten. Tijdens het verschonen ook. Zo bijzonder vond hij het... Zo schattig! Kan niet wachten tot onze kleine er is. Ze worden (vooral de jongste) lieve grote broers!
@tari, fijn he die voor weeën... aan de ene kant ook wel goed denk ik dan want de is je lichaam al vast voor bereid. Bij mijn jongens had ik ze nu ook al maar nu zo heel af een toe buikpijn maar verder nog niets. @Blike, dat is even snel wakker worden... maar dan ben je wel gelijk wakker hahaha @marcia... kan me voorstellen dat je schrikt. Valt niet mee als je bmi hoog is en dan nog de zw.kilos er bij... ik hoop dat je snel af kan vallen...
Lief is dat he karagoz. Echte grote broers. blike ai vervelend wakker worden idd. Lekker begin van de dag. Girly, laatste keer naar de oppas, gaat hij straks naar school of omdat je nu thuis bent? betalen voor de stort, pfff gelukkig hier niet anders had ik al arm geweest. Dat motiveerd niet. Zo gaan mensen het lekker dumpen, vreemd systeem. marcia, oei dat is veel zeg. Maar komt het door je eetpatroon? Juist met een hoge bmi hoef je in de zwangerschap niet zoveel aan te komen, zeggen ze. Zometeen gezellig visite en misschien nog even lunchen met een vriendin. Verder niet zo veel, morgen weer een drukke dag.
@tari, dan gaat het snel he meid.... ook wel fijn hoor... je hebt er al lang op gewacht. Gelukkig is de babykamer klaar... Ben je er zelf al klaar voor? Lekker rustig aan doen meid!
@tari: dat gaat snel! Maar fijn zeg dat de baby ook goed ligt... gerust gevoel de laatste weken in Sorry meiden, weinig gelezen hier. Vooral dus op FB, reageert veel makkelijker. Gister dus ha gehad. Pijn was daarna weer wat beter maar nu de hele morgen alweer terug. Straks rustig de bank in dus. Manlief zei gister heel streng dat ik niets meer mag doen..wel lief, maar stilzitten kan ik ook niet dus de zware dingen laat ik staan.
@tari, heb geen idee eigenlijk. volgens mij houd ik mezelf redelijk aan de normen maar ja dat zien we dan straks wel weer nadat de kleine er is, we moesten toch weer gaan lijnen dus dat gaat dan in een keer door! net intake gehad van de kraamzorg, alles goed alleen bed proberen wat hoger te krijgen, mag met extra ( opblaasbaar) matras dus dat is wel fijn!
@marcia. Vervelend vd kilo's maar als jij je aan de normen houdt is het moeilijk te verklaren. Hoor het ook wel eens ... Hopelijk ben je ze snel weer kwijt! En hoe hoog is jouw bed nu?
Wat een geklets weer. Hier even snel een bericht van mij. Heb niet alles onthouden maar ga het proberen. Laatste dag van de gastouder is omdat ik thuis zit. Beetje onnodig dan voor mijn gevoel om heel veel geld uit te geven aan een gastouder. Marcia: Balen van je gewicht meis. Tari: Jeetje tijd gaat hard dan he. Ben je er al helemaal klaar voor? En dan heb ik het niet alleen maar over matriele spullen maar ook een beetje mentaal enzo. Bed: Moet hier straks ook echt omhoog. Gelukkig al een krukje bij mijn ouders geregeld. Anders kom ik echt mijn bed niet meer in of uit. Karagoz: Schattig hoe je kids dan reageren op zo`n kleintje. Kan me voorstellen dat je dan zelf ook flink de kriebels krijgt. Hier. De boodschappen zijn binnen voor de hele week. Naar uitzendbureau geweest. en naar de kruitvat. Heb nu 2 pakken 1 en 2 pakken 2 gehaald van de kruitvat. Denk dat ik voorlopig dus wel even genoeg luiers heb. In ieder geval van de 1 haal ik niet meer bij en ik krijg wrs toch van mijn tante weer een luiertaart en die bestaat uit de luiers nummer 2 dus wacht ik daar ook verder mee af. Straks de traktatie maken voor Damian. Ga muizen maken van een plakje worst, pringles en een aarbeienveter. Hoop dat het een beetje leuk wordt. Wel heel saai verder niets maar ja. IEts is toch beter dan niets.
@kriskras, tja het zal er niet allemaal aangevlogen zijn zal ook wel wat bijzitten van af en toe snoepen maar toch echt niet zoveel haha heeft misschien ook wel met de pcos te maken want begreep dat je dan ook makkelijker aankomt maar of dat dan ook in een zwangerschap geld, geen idee! Hier hebben ze een afspraak met de verloskundige dat het bed rond de 70cm hoogte moet staan maar heb al een extra matras erop, plus dan opblaasbaar dus dan moet het wel lukken denk ik ( ff nameten) @girly, groot gelijk is dan zonde van het geld
Mentaal klaar begint te komen. Begin wel al nieuwsgieriger te worden. Maar zo snel, bij de anderen was ik echt aan het aftellen en nu denk ik help, zo snel. Maar hoe vaker ik het opnoem hoe echter het word. Mensen vraag nu ook vaak hoe lang nog? En dan begint het wat meer door te dringen. Had nog geinformderd, maar de kans dat de bv gaat lukken is klein volgens bergmankliniek. Nu een mail gestuurd naar een lactatiedeskundige. Had er we, rekening mee gehouden maar toch even slikken. Maar goed we wachten af en anders ach dan is het zo. Alleen zal er wel op letten dat alleen manlief of ik een fles geef en niemand anders. Ook geen kraamhulp! Zal wel even flesjes bijhalen en alvast voeding. Is dat maar in huis.
Girly, groot gelijk idd, scheelt toch weer geld. Leuke traktatie! Marcia, zou best daardoor kunnen hoor. Een vriendin van mijn heeft ook pcos en ook aardig aangekomen. Lijnen helpt bij haar niet zo. Balen maar ach meis is een probleem voor straks, nu nog even genieten. Bij de 1e was ook 25 kg aangekomen, en dan echt door ongezond eten. Het wilde er alleen niet makkelijk af. Bij de andere 2 minder aangekomen max 15 kg maar ook dat wilde niet makkelijk. Ben benieuwd deze ronde. Ondanks dat ik trouwens bv gaf. Maar goed, gewoon gezond en regelmatig eten en bewegen en dan zien we wel. Bij deze let ik er wel heel erg op, met af en tke een uitschieter. Moet ook wel genieten hoor. Kriskras, vervelend dat je vandaag weer zoveel last heb meis. Rustig aan doen is zo moeilijk! Zoek wat voor jou goed werkt meis maar idd geen zware dingen.
Hoi meiden, ik ben er ook weer even, net lekker even een uurtje plat gelegen even fijn niet op de klok te hoeven kijken. @luiers ik ga vrijdag nog even 2 pakken maat 2 bijhalen van de pampers, of laten halen dat moet ik nog even bekijken? Ligt eraan hoe fit ik ben, maar hier wonen wij in een dorp en het dichtstbijzijnde normale winkelcentrumpje is hier 7 km fietsen vandaan. En mijn man wil niet meer dat ik mij zo ver op de fiets ga begeven. Dus denk dat ik vraag of mijn oma nog even 2 pakken bij wil halen voor mij. @kriskras, doe je wel rustig aan? @tari bizar he dat het al zo snel kan gaan gebeuren ik ben er ook helemaal van overdonderd. @karagoz wat een leuk bezoekje moet dat geweest zijn, hoe is het met de moeder van de baby, is zij alweer goed op de been? @marcia, hoe hoog is jouw bed dan? Mijn bed moest 65 zijn en is 63,5 maar dat mocht was geen probleem. De vorige keer had ik een lager bed trouwens en toen kwam die zo onverwachts dat er nog niets onder stond gelukkig zo met de ks, anders had ik echt mijn bed niet meer ingekund. Mijn zwager en schoonzusje hadden van de zomer hun bed te hoog staan die was ook leuk.