Karagoz nee met antibiotica geen goed idee. Vervelend zo van haar zeg en pijnlijk. Bed gaat hier op klossen. Heb wel een opstapje nodig maar ach. Hier een heftige middag/avond gehad. Ben er gewoon moe van Angelus word dus danig gepest door een 10 jarige griet, dat ik zelfs het 0900 nr van de politie heb gebeld. Hij is uit school vandaan op de grond gegooid en geschopt en er word dingen tegen hem gezegd/beschuldigd van sexuele aard. Zo nou een hoogzwangere moeder, hormonen en al jaren last van die griet te hebben en dat gestoorde mens van een moeder..........zo woest was ik, heb meteen een mail gestuurd naar de directrice en haar vanavond gesproken over de telefoon. Gelukkig staat ze achter ons en begreep ze de ernst van het probleem. Maar ook zij staan machteloos omdat dus de ouders niet meewerken.........morgen gaat ze het met een verwijscommisie bespreken en de ib-er. Zelf morgen ook nog even schoolinspectie bellen. Kijken wat die kunnen. Sorry een heel verhaal en dan nog in net kort.....
Jemig tari. Wat heftig. Hoe is het met je zoon? Wat goed dat school wel wat wil doen en achter jullie staat maar wat achterlijk dat de andere ouders niet mee willen werken. Weet je waarom niet? Hoop dat de inspectie wat meer kan doen voo de jullie en dan vooral voor jullie zoon.
Klote zeg dat je zoon zo erg gepest wordt en welke debiele ouders vinden dat nou ook ok die volgen zeker geen nieuws wat er met zo een kind kan gebeuren als die gepest wordt
Oh ik zou me ook helemaal kwaad maken!! Ik snap echt niet dat sommige ouders het normaal vinden dat hun kind een ander kind pest. Als de mijne dat ooit doen, dan zorg ik er zelf wel voor dat ze dat niet meer doen!! Hopelijk kunnen ze een oplossing vinden... Zeker omdat ze hem ook lichamelijk pijn doen! Sterkte ermee! Ik heb heerlijk geslapen! Gister na t avondeten alleen nog een toetje op en wat water. Net voordat ik naar bed ging wat melk en ik heb gewoon geen last van maagzuur gehad ben ook niet 1x wakker geworden.
@tari wat een drama met je zoon zeg gaat helemaal nergens meer over. Hier een hoop drama met onze zoon, wat dit nu weer is ik heb er geen idee van, sinds een week lust die niets meer? Hij heeft altijd alles gegeten behalve bonen en nu niets meer, dat zorgt ds al voor de nodige frustratie, nu gaat die sinds paar dagen zijn eten aan tafel uit zitten kotsen bewust, dat is aan alles te zien en kan die vrij makkelijk helaas. Gisteern was de maat vol en hij zat zo te schreeuwen en zo brutaal te zijn aan tafel dat mijn man uit zijn vel is gesprongen en hem naar boven heeft gebracht hij heeft nog 3 kansen gehad toch te eten maar pakte ze niet en hij heeft hem onder de douche gezet waar die 10 minuten lang hysterisch heeft staan gillen. Daarna is die naar bed gegaan hij lag om half 6 in diepe coma niet mee gehoord en vanmorgen om kwart voor 7 wakker moeten maken ik vraag mij af of die afgelopen nacht bewogen heeft zo stil lag die er nog bij vanmorgen, en het drama ging verder met niet willen eten. Vervolgens heeft die van de tafel zijn brood door de kamer gesmeten de hond het natuurlijk op, weer hysterisch krijsen, p[fff, zijn eerste strafmoment van de dag zit er alweer op. Morgen studiedag van hem en dan gaat die logeren bij oma vrijdag blijft die thuis, even rust in de tent dit trek ik momenteel echt niet. Alle tips zijn welkom mijn truukendoos is open, behalve geen snoep en koek tot die eet. Dat hebben we nu ingevoerd.
senta meschien is het wel onbewust stress van de overstap naar de basisschool dat die daar wat ziet of hoort dat hierdoor een verandering is gekomen. en anders niks lekkers geven (snoep en zo laten staan) en daarmee eventueel mee belonen als hij gegeten heeft. oja en hij merkt natuurlijk nog een verandering en dat is de baby dat merken wij hier ook al ze zoeken van alles om aandacht te krijgen bij mijn dochter helpt dit vaak dan wilt ze iets lekkers maar ze moet eerst haar brood op eten en daarna mag ze van mij wel iets oke niet vroeg in de ochtend hoor
Senta ik sluit me chaneef aan. Het is de overgang naar school en een baby op komst. Heb je al geprobeerd met hem te praten, over school, maar over de baby en uitleggen dat hij echt niet vergeten word etc. tevens denk ik dat ie voelt dat jij niet lekker gaat en het niet trekt. Dat uit hij zich voor jou. Lastig uitleggen maar misschien is het jou woede, onmacht van binnen die hij laat zien door te schreeuwen. Snap je? probeer hem dat uit te leggen, hoe jij je voelt maar dat je evengoed van de baby en hem houd. Tja sorry krijg het niet lekker verwoord. meiden ik zal vanmiddag verder reageren en ookmover mijn zoon. Maar we moeten zo al op pad en om 10.40 uur in het ziekenhuis zijn voor de uitslagen van de mri van manlief.
Ik sluit me ook aan bij chaneef en tari... er is en gaat veel veranderen en een kind van zijn leeftijd reageert op die manier. Het is niet leuk maar hij weet ook niet wat hij met zijn gevoelens moet doen.
@tari, jeetje zeg arm kind... ik zou ook erg boos worden... moet nu toch een keer afgelopen zijn zeg... en je bent zelf al zo vol met hormonen... hou ons op de hoogte meid
Tot een rond of 4 uur goed geslapen maar toen was het weer plafondienst. Mijn neus was ook weer verstopt al maanden maar vannacht kon ik er niet van slapen. Neusspray gebruikt en kon weer normaal adem halen en viel weer in slaap tot mijn wekker ging.
Goeiemorgen dames! Chaneef: Nog lekker uitgeslapen? Tari: Wat vervelend zeg! Hoop voor je dat het toch nog mag lukken met de BV, en inderdaad voor de zekerheid maar flesjes e.d in huis halen! Wortel: Aaaah balen van je wasmachine zeg! hopelijk is hij snel gemaakt zodat je verder kan met wassen! Bed omhoog: Heb net even klossen besteld. Via het hulpmiddelencentrum. Ideaal! Kost niets en ze komen het brengen en halen Tari: aaah, wat sneu voor je zoontje! En vreselijk dat die ouders niet willen meewerken... zou me kapot schamen als mijn zoontje iemand zo pestte! Hoe is hij eronder? Senta: Het is ook niet niks voor zo'n mannetje... Ik zou me er niet te druk om maken, gewoon een beetje negeren dat gedrag. Als hij honger krijgt gaat hij echt wel eten. En hij is waarschijnlijk gewoon moe van alle nieuwe indrukken op school.
Zo hier is de keuken weer netjes, vaatwasser en de wasmachine draaien allebei weer. Nu even op de bank met mijn borduurwerk en straks weer verder met het huishouden.
@moro, ja waarschijnlijk verschil van kraamzorg denk ik... geen idee. hier ging het er vooral om bij het controleren want ik beval sowieso in het ziekenhuis, misschien dat dat ook verschilt? manlief is nu toch echt eigenwijs gaan doen en wil er nu toch kratten(bier) onder gaan zetten, moet ik er straks met een krukje in en uit maar ja hij doet maar, kunnen we straks na de bevalling misschien nog wel om een nieuw bed aangezien er geen poten onder zitten @tari wat erg dat je zoon zo gepest wordt, en dat dan ook de ouders niet mee willen werken pff sommige mensen! al wat gehoord van de inspectie? @senta, zoiets haalt het bloed vanonder je nagels dat geloof ik graag, ook geen idee hoe je hem aan kan pakken. gisteren de check up gehad in het ziekenhuis bij de gyn. die was niet onder de indruk van de grootte van onze frummel en nu moet ik een nieuwe dag curve (suiker) maken en over 2 weken terug voor een nieuwe echo. Storm in een glas water dus lijkt mij want hij zei dat hij verwacht dat ik daarna gewoon terug kan naar mijn eigen verloskundige...vroeg niet eens om mijn gewicht dus het zal allemaal wel. straks even bellen wanneer ik moet curven enzo want gisteren waren ze het systeem al aan het afsluiten in het ziekenhuis...
Ik heb ook net de klossen besteld. Nog een beetje vroeg maar dan heb ik ze alvast in huis... en gratis ook... scheelt weer ritjes met het halen en terug brengen