nee dat wordt zo onveilig en met me dochter was ik al blij dat die klote klossen weg waren ik kan haast me bed niet in zo hoog is het dan
Ik zou heel gemeen misschien.. Als hij geen avondeten wil, hem niets geven. 's morgens hetzelfde avondeten geven en zo de hele dag door totdat hij wel eet. Zeker als je denkt dat het gedrag is. Maar misschien vond je dit te extreem... Kan natuurlijk. Mijn dochter wilde 's morgens niet eten en toen heb ik die zelfde boterham de hele dag voor dr neus gezet en uiteindelijk at ze hem op. Sindsdien is het niet meer gebeurd.
Maar wat de rest zegt klinkt wel heel logisch.. Naar school, de baby die eraan zit te komen.. Ik hoop iig voor je dat het snel overgaat! Nog 1,5 dag werken!! Vandaag komen ze de wikkeldoek brengen als het goed is en Vanmiddag even een nieuwe autostoel voor dochterlief kopen, die ze nu nog heeft Word te krap. Volgende week nog de lamp voor de babykamer bestellen en dan is echt alles in huis! Ga volgende week de laatste was doen, moet nog van die color catch doekjes kopen. Ben bang dat t anders fout gaat
Moro: lekker hoor nog zo kort werken. Hier ligt damian op bed en huilt nu nog steen en been. Hij wil niet slapen maar zat te knikkebollen aan tafel. Hopen dat hij snel slaapt. Denk namelijk dat ik er dan ook even induik. En hopen dqt we allebei even goed kunnen slapen. Verder is het bijna zover hier. Vrijdag komt de commode weer deze kant op en zaterdag de wieg. Zodat we het plankje kunnen ophangen, het vogelhuisje ook en een mooie indruk hebben hoe alles gaat worden. Ben echt zo benieuwd. De bekledinv van de wieg vaat wel gelijk weer naar mjnn ouders toe. Mijn moeder gaat ze wassen en strijken. Maar im kan dan vanaf volgende week als het goed is ook mijn babywasjes gaan draaien.
Nou meiden ik zit er even helemaal doorheen, net bij de anesthesist geweest. En het is niet positief, de kans dat een ruggenprik gaat lukken is erg klein. Ik ben ooit van het paard gevallen en mijn rug is beschadigd daarbij. Nu is het zo dat daardoor mijn ruimte tussen de wervels is niet voelbaar, ze willen het wel proberen maar door de inleiding is de kans heel erg groot dat het ene zelfde verloop heeft als bij R. Dan zal het betekenen dat ik weer onder narcose zal moeten bevallen. Ik heb hier zo geen vrede mee zit ook echt even helemaal stuk. Ik wil ook erbij zijn als mijn kind geboren wordt, het enige wat hij zei wat positief zou zijn is als binnen nu en 2,5 week de bevalling vanzelf op gang komt. Ik hoop het zo. Voor nu zit ik even in een dip.
Kan me voorstellen dat het tegen valt... maar moet je een keizersnee hebben dan? Mag je niet natuurlijk bevallen?
We hebben nu dus te horen gekregen dat als ik zelf nog niet bevallen ben op 38 weken dat de gyn liever een ks doet dit in verband met de vorige keer en dat de kans dan steeds groter wordt dat inleiding niet gaat lukken. Vooralsnog kan ik alleen maar huilen. Ik heb niels gelijk naar de supermarkt gestuurd we beginnen maar met bitterlemon en ananas en vanaf komende week ga ik alles lopend doen die harde buiken zullen vast wel ergens goed voor zijn. Ik wil gewoon niet weer onder narcose. Dus alle tips en tricks zijn welkom, de dozen eieren zijn al in huis dus dat komt wel goed met de potentie
Senta: Jakkes meis!! Wat een vervelend nieuws. Snap dat je even in een flinke dip zit. Raar gezegd aan de ene kant hoop ik voor jou dat binnen nu en 2,5 weken de bevalling begint maar aan de andere kant hoop ik dat je kindje nog even lekker in je buik kan blijven zitten (sorry heb je weinig aan ik weet het. En is iets wat je wrs nu niet wilt horen.) Heel veel succes en ja tips of trucs heb ik om eerlijk gezegd niet. Misschien het forum eens afstruinen staan vast de nodige topics over en anders googlen.
@senta, wat een k*t nieuws zeg, je had er zo'n goede hoop op als ik het zo lees... hopelijk begint de bevalling vanzelf hier zeggen ze dat ananassen(liefst verse) eten en proberen veel trap te lopen wel eens wil helpen, of op de fiets elk kuiltje en heuveltje in de weg meenemen. of het allemaal zal helpen eet ik niet maar misschien heb je er wat aan
De verloskundige vanmorgen zei al, als je d'r nog een kleine week binnen kan houden is het goed, ze is af, de longen zijn goed rijp nu. het is nu gewoon groeien. Ik hoop stiekem dat ze vlot zal komen, Maar wat zouden jullie doen? Dan toch die inleiding? Ik weet het niet meer ben ik eigenwijs als ik die dan toch "eis" Ik wil gewoon echt alleen in het uiterste geval onder narcose. Dta is toch niet zo vreemd. Ow ja de anesthesistzegt dat ik wel bv mag geven direct na de bevalling, kan geen kwaad.
Senta ze kunnen toch ook gewoon inleiden? Hoeft toch niet perse met keisersnee of snap ik iets niet? Ik ben ook ingeleid maar zonder keisersnee bevallen. Tja de trucs werken alleen maar als ze er echt klaar voor is. O ja frambozenbladthee schijnt ook de baarmoeder klaar te maken. Heb het bij mijn dochter gebruikt, de bevalling ging in ieder geval voorspoedig. Sterkte meis met deze tegenslag. moro zou dat zelf nooit doen met het eten. Heb het ook niet gedaan met mijn middelste. Eet je niet prima dan niet, maar ook geen snoepje. Wel gaven we gewoon toetje, in die zin, is gewoon zuivel en hebben ze nodig. Geen drama van het eten maken en stilzwijgen het bord wegzetten. Hij eet nu al een stuk beter. En het bleef gezellig aan tafel. Hier ook nog geprobeerd met een autootje aan tafel en dan zelf hem een hap geven tussen het 'spelen' door. Senta doe wat voor jullie goed voelt. Hier vandaag een vermoeiende dag, ziekenhuis, gesprek school en jeugd agent. Ben gesloopt en blij dat ik nu even zit. Shit lees ik net van de klossen, heb ze toevallig vandaag 25 km verder op opgehaald incl. Ondersteek. Moet ze ook zelf terug brengen.........oke moest ook in hoorn zijn...
School is vanmorgen al bezig geweest met een plan van aanpak, is lastig maar ze zijn er mee bezig. Jeugdagent heeft ons gebeld en laat de wijkagent contact met ons opnemen om een melding vast te leggen. Voor het lastig vallen buiten school om. Schoolinspectie laat ik nog even. Wel goede afspraken gemaakt met school zodat angelus niet alleen naar huis hoeft als wij wat later zijn. Hij mag dan nog even op school blijven. Dit is maar een gedeelte maar kon er nog wel even bij......maar ik merkte vanmorgen dat mijn vertrouwen wat weg is en dat ik, niet mijn kind ontspannen achter laat op school. Vandaag gehaast om toch op tijd op school te zijn. Ligt niet aan school maar aan de omstandigheid. De directrice begreep dit gelukkig. Zij is ook zijn juf en hij hedft ook een leuke meester die hem goed opvangen en hem op beuren. Met de rest van de klas kan hij goed opschieten, de hele klas cq school mag die griet ook niet.....maar ja heb ik weinig aan....ze heeft zelfs een oogje op Angelus.
Moro: Laatste was alweer?? haha, moet nog beginnen Lekker hoor! Nog 1,5 dag! Ik moet nog 2,5 week duurt lang! Senta: Hé bah! wat een slecht nieuws zeg... heftig zeg!! hoop toch zo dat die ruggeprik toch mag lukken bij jou! Wat zou het vreselijk zijn om weer onder volledige narcose te moeten Ik zou ook alleen in uiterste noodzaak onder narcose willen!! Dat lijkt mij heel logisch! Tari: Fijn dat de school zo goed meedenkt! En dat hij in ieder geval niet het pispaaltje van de klas is maar dat meer kinderen problemen met haar hebben... Hoe is hij er zelf onder?
@senta, ik zou kiezen voor inleiden en dan natuurlijk bevallen... veel liever dan een kz met narcose... @tari, fijn dat de school meewerkt ik hoop dat het niet nog een keer gebeurd!
Tari: logisch dat je vertrouwen een deuk heeft opgelopen. Wel goed dat er zo wordt meegedacht door zowel de school als de buurtwacht. Ook fijn om te weten dat het maar 1 persoon is en niet de hele klas of een groepje. Ook fijn dat er meer zijn die problemen hebben met haar. Voor jullie dan. senta: ja heb er nog eens nagedacht en ja misschien over 2,5 weken vragen voor inleiden? Kun je het in ieder geval op de natuurlijke manier proberen. Dan heb je er ook voor je gevoel alles aan gedaan denk ik zo. Maar hoop voor jou/jullie dat de bevalling zich vrijwillig aandient.
Tari; ik hoop dat die griet stevig aangepakt mag worden.. Wat een ellende en sneu voor je zoon. Hij ziet er zo schattig uit.. Senta; snap dat je baalt, maar snap ook niet waarom ze niet inleiden dan? Flesje wonder olie leeg drinken misschien?? Hier: wat een dagen zeg.. Slopend. Gister op controle en de bloeddruk was te hoog . Praten als brugman, medicijnen verdubbeld en ik naar huis, jippie! Vandaag terug op controle . Na de ctg gemeten, 95, te hoog. Mevrouw ging een bredere band pakken en de andere arm gemeten, 125/80 . Zo laag is die de hele zwangerschap niet geweest. En ik mocht gaan en over 2 (!) weken terug komen.. Hele tijd spoed en ellende, zelfs al gepraat met inleiden met 37 weken. Nu ga ik zelf bij de dokter op het inloop uur m'n bloeddruk laten meten want vind het maar apart ! Ben ook echt moe van het hangen elke ochtend in het ziekenhuis! Begonnen met wassen en strijken , kreeg namelijk wel zoiets straks halen ze het over 3 weken! Lampenkap is bijna af, morgen hangt m'n man m op. En zal dan is een foto plaatsen op fb ook van het wiegje ..
Hoi meiden. R. Is logeren 2 nachtjes bij oma. Morgen studie dag en vrijdag vrij gegeven. Hij is zo moe. En ik ook. @muntje meteen ze bij jou altijd met een smalle band dan? Hier standaard met de brede band en dat gaat super goed. 110/60 zo laag is die zonder zwangerschap nog niet geweest. @inleiden ze gaan ook zeker kijken of mijn lichaam er klaar voor is. Helaas is de vorige keer gebleken dat ik maar beperkt inleidbaar ben dus mijn lichaam moet er echt klaar voor zijn. Zo niet dan beginnen ze er niet aan. Dinsdag moet ik naar de gyn. Dan wil ik duidelijkheid en een plan. Tevens moeten ze mijn bekken op meten. En mag geen opgeslagen handje hebben met de bevalling. Ik hoop zo dat ze ergens eind volgende week of die week erna zegt kiekeboe Ik ben er. Heb wel gehoord dat ze in dit soort gevallen wel eens willen kijken e boek eerder aan t werk te krijgen dan 40 weken. Ik hoop het zo. Tevens zodra ik start voor er weeën zijn. Gaan ze decruggenprik toch proberen mijn verzoek. De anesthesist wil t dan onder echo begeleifing proberen.
Muntje: najaa, wat een verschil qua meting zeg! Bah! Zou het inderdaad gewoon maar eens extra laten checken! Kan nooit kwaad... en dan nu ineens over twee weken pas terugkomen?? vreemd zeg!