Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta dank je voor de uitleg, nu begrijp ik het beter. We gaan heel hard duimen dat ze vanzelf wil komen. Dikke knuff meis.

Muntje lekker die verschillende metingen, maar nu pas over 2 weken!
    En benieuwd naar de lampenkap.

Meiden ben zo moe en geestelijk heel even op.....lekker op tijd naar bed denk ik.

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Tari:
    Ik ken het meid! Ik ben de laatste dagen ook zoooo verschrikkelijk moe :( Maar nu ik erover nadenk kan dat wel komen doordat ik bloedarmoede heb...Daarom voel ik me waarschijnlijk zo! Duik er vanavond ook lekker vroeg in, morgen lekker een dagje vrij :)

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hmmm uit frustraties een hele reep chocolade met hazelnoten op. Grrr dat was lang geleden. Maar bij eenmalige actie laten, stom, stom, stom....

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Muntje, wat apart dat je nu ineens 2 weken mag wegblijven!
    Ik hoorde de vorige keer bij 35 weken dat het misschien volgende week gingen halen en dat bleven ze iedere week roepen. Gek werd ik ervan.
    Heb je goed contact met je vk? Anders die eens bellen voor extra controle en haar visie hierop?

5. senta

senta Niet meer actief

Hoi meiden wat een nacht.
    Lang liggen malen en denken. Maar uiteindelijk ook redelijk geslapen. Wel veel te vroeg wakker. Nu maar lekker rustig wakker worden en de tijd nemen om op gang te komen. Vanavond uit eten met vrienden als bedankje voor het oppassen het afgelopen jaar op hun zoon.

@tari is het nu redelijk opgelost met je zoon?

6. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senta, hopen dus dat het vanzelf begint! Ik zou ook pas in t ergste geval volledige narcose willen.
    @tari, fijn dat er meegedacht word. Hopelijk stopt die griet er gewoon mee! Dan kun jij je kind met goed vertrouwen naar school laten gaan
    @marcia, vreemd! Idd dan maar bij de ha laten meten..
    @Blike, jij gaat met 36wk met verlof??

Heerlijk geslapen weer! Hoop dat t zo blijft maar dat zal vast niet. Vandaag nog een hele dag werken en morgen maar een halve. Hoezo aan het aftellen

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Moro: hahahaha hopelijk gaat de dag snel voorbij.

hier: ook een goede nacht gehad. Moest er 1 keer uit voor de wc en verder gewoon geslapen. Heerlijk moet ik zeggen.

Nu aan het ontbijt en dan eens bedenken wat te doen vandaag.

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Moro:
    Ja inderdaad met 36 weken pas! Achteraf had ik misschien liever met 34 of 35 weken gegaan, maar ach... het is niet anders. Nog even doorbikkelen! :)

Senta:
    Lekker uit eten vanavond, veel plezier!

Tari:
    ohhh, krijg ineens ook zin in chocolade ;)

Vannacht redelijke nacht gehad, moest wel steeds weer hoesten... wordt er gek van! Duurt nu al een paar weken, misschien wel een maand en het wordt maar niet beter :( Lijkt me voor de kleine ook niet echt fijn, dat gehoest de hele tijd...

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Goedemorgen...

tot 3 uur goed geslapen en toen was het brak. Draaien in bed, opstaan en gaan liggen doet pijn in mijn buik. Hebben dit meer die daar last van hebben? Of ben ik weer een uitzondering? Ik denk ook dat ze aan het indalen is want van onderen bij mijn botten (om het even zo uit te leggen) doet het pijn als ik ga lopen. Dat was gisteren , nu nog niet. We zien het volgende week vrijdag. De jongens waren allang ingedaald dus ik hoop zij ook.

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha ben helemaal blij dames!
    Heb net op marktplaats deze gekocht:
    Bekijk bijlage 374553
    Was vroeger mijn eerste mobiele telefoon en ik was al tijden op zoek naar weer zo'n ééntje!! Lijkt me gewoon zo leuk om aan mijn kinderen te laten zien later! die gaan me echt uitlachen, haha :D

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Blike: hahaha die weten niet wat ze zien.

karagoz: balen van je nacht. Over het algemeen herken ik het niet. Wel dat ik soms wakker wordt omdat mijn heup zerr doet als ik er te lang op gelegen heb. En dan moet ik even verliggen en dan het liefst op mijn rug.

verder even ego: joepie 32 weken vandaag! !!!!

12. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @senta, groot gelijk doen wat jij wil!!!
    @muntje, heel vervelend maar erg herkenbaar was bij mij ook toen ze me hebben doorgestuurd ligt dan aan de band, nu meten ze bij mij altijd met de brede en altijd is hij nou goed gelukkig.
    @blike, een swing!!!! epic, dit was ook mijn eerste mobiel haha echt grappig!
    @karagoz, hier ook sinds vanmorgen pijn in mijn liezen/ bekken kan dit inderdaad het indalen zijn? van de week lag hij nog dwars bij de gyn haha

hier een redelijke nacht, straks even de kast leeghalen op de overloop ( badspullen enzo) want morgen komt mijn moeder die voor de laatste x schilderen ( manlief had toch nog in z'n hoofd dat nog een keer te doen want hij had er vegen op gemaakt met zwart op geel.... pfff maar ja). verder hier heel erg aan het twijfelen, ik zit bij een verloskundigenpraktijk waarvan ik de 2 verloskundigen heel goed kan hebben, maar de vrouw die de praktijk runt heb ik dus echt helemaal geen klik mee en zij met mij ook niet waarschijnlijk. hoop echt zo dat ik haar niet aan mijn bed heb straks ( ondanks dat ik in het ziekenhuis moet bevallen begint de bevalling wel thuis met eigen VK) denk niet dat ik me dan over kan geven zeg maar.... hoe denken jullie daarover, kan ik dit aangeven dat ik liever een van die andere meiden heb of is dit gewoon zenuwen van mij???

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Marcia:
    Ik denk dat dat heel moeilijk wordt, het is namelijk maar net wie er dienst heeft. Maar als je toch in het ziekenhuis moet bevallen heb je toch helemaal niets meer met je eigen VK te maken en bel je toch gewoon het ziekenhuis als de bevalling begint? Zo is het in ieder geval bij mij wel...

14. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @blike, nou nee hier is het zo dat je je eigen vk belt, en dat die uitmaakt of je naar het ziekenhuis gaat, dus vanaf een bepaald aantal cm ontsluiting... ik denk dus ook dat het heel moeilijk gaat worden....

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oh, wat vervelend meid!
    Ik had ook de verloskundige aan mijn bed waar ik het minst mee had... Maar ik moet je eerlijk zeggen dat het mij op dat moment niet zoveel uitmaakte wie er naast me stond!

16. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    haha ja dat denk ik ook wel dat me het op dat moment niet uit maakt, al pakt de slager het aan haha maar ja zullen wel een beetje de zenuwen zijn denk ik ;)

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Zoo, echt rustig hier vandaag!
    Vriend is net weggeroepen voor een storing... die zie ik waarschijnlijk vanavond niet meer :( Is al de derde avond deze week dat ik alleen thuis zit... bah!

18. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Blike: Ja op fb ook al haha. Nou ja xolang we dan maar lekker bezig zijn en geen gekke dingen doen vind ik het prima. Hier is manlief ook al voor de derde avond werken. En morgen heeft hij met vrienden afgesproken om te gaan kaarten dus ja ik weet wel een beetje hoe je je voelt maar aan de andere kant kan ik nu wel rustig aan mijn borduurwerkje werken zonder iemand die een of andere actiefilm aan het kijken is waar om de 5 minuten iemand wordt geslagen of neergeschoten of een scheldwoord in voorkomt.

Hier: trouwens opeens een mega maagzuur aanval. pffff kippensoep was blijkbaar niet zo`n heel goed idee.

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Soms vind ik het best lekker om alleen thuis te zijn. Maar 3 avonden op rij wordt inderdaad wat veel.

Vanaf vanmiddag eigenlijk aan één stuk door een harde buik. In de auto zakte het weg, maar kwam het om de drie minuten weer opzetten... werd even bang...:)

Nu duik ik zo maar het bad in, hopelijk dat mijn buikje dan weer zacht wil worden.
    Net nog even dubbel gelegen om de namen. Voornaam voor een jongen zijn we helemaal over uit, meisje nog kleine twijfel, maar vooral de tweede er derde naam zijn erg moeilijk... Nou ja, hebben er wel lol om gehad.

Morgen wil ik na het werk naar de Babydump. Laatste weekend dat er korting is op de luiertassen. En ik wil heel graag nog een mooie nieuwe.

20. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blike, hahahaha geweldig die telefoon
    @tari, hier had ik gisteren heel erg last onderin met lopen, ik denk dat t indalen is
    @wortel, en zijn de harde buiken verdwenen?

Ik lig helaas weer wakker... nou ja, ik zit beneden. Heb al een bord pap op :)
    Dochter werd om half3 krijsend wakker, dus ik sprong mn bed uit en rende naar zolder, dacht echt dat er iets ergs was, zo lag ze te krijsen. Maar ze had gedroomd, dus viel welmee. Alleen kan ik dus niet meer slapen... lig ook elke keer aan alles van t werk te denken. Hoop zo dat ik t morgen achter me kan laten.
    Ik gamaar eens kijken of ik nog even kan slapen.. half7 gaat de wekker weer (voor de laatste keer!) Hopelijk vliegt mijn halve dag werken (en vooral irriteren) voorbij!

Deel Deze Pagina