Wortel: zijn de harde buiken een beetje gezakt inmiddels? Veel plezier bij de babydump vandaag. moro: hopelijk heb je nog wat kunnen slapen. En vervelend zeg voor jou en je dochter van de nare droom. Zal voor haar ook niet fijn geweest zijn. Maar je hebt vandaag dus lekker laatste dagje werken. Halve toch als ik het me goed herinner? Hoop ook voor jou dag je het los kunt laten hierna. Hier: een top nacht helemaal happy. Maar 1 keer eruit voor de wc. Merk trouwens dat ik nu in slaap op mijn mijn zij maar s nachts erg graag op mijn rug lig. O ja ben nog een keer half wakker geweest toen manlief naar bed kwam. Die had ijs handen en ijsvoeten. Die hij heerlijk tegen mij aan legde. Grrrr.
Wat lastig blijven die slapeloze nachten zeg ik heb zelf heerlijk geslapen kan niet beter en me dochter kwam op zich ook op een normale tijd naar me toe kwart over 7 even echo vandaag 34 weken jippie wat kan de tijd toch snel gaan en ik hoop dat de tijd snel blijft gaan
Chaneef: fijn he een goede nachtrust. Maar de tijd gaat al veel te snel dus laat het maar of zo doorgaan of wat langzamer. In ieder geval tot hier de babykamer helemaal klaar is.
Haha ja oke hopelijk is iedereen optijd klaar met de baby kamer ik heb gisteren nog voor een deel mijn vlucht tas klaar gemaakt
Hoi! Sorry als ik niet op iedereen reageer.. moest even een hoop bijlezen @tari: hopelijk wordt het pesten snel opgelost! @senta: wat een tegenvaller zeg.. ik hoop toch dat in tegenstelling tot de rest vd zwangerschap jouw bevalling straks voorspoedig zal gaan incl ruggenprik.. Vanmiddag weer huisarts. Pijn in mn buik blijft aanhouden. Lang staan is er niet bij, voel ik me helemaal slap worden. Ben benieuwd wat de huisarts er nu van gaat denken... En slechte nachten ook... verschrikkelijk!
@girly, ja ik heb nu verlof!!! @chaneef, lekker zo'n goede nacht! @kriskras, ben benieuwd wat de ha zegt.. Succes! Yeah!! Verlof! Ik denk wel dat ik alles nu achter kan laten qua werk. Ik kom pas in juni weer, dus zie dan wel wat de schade is nu lekker van mn vrije tijd genieten! Gaat wel erg snel. Zeker als ik me bedenk dat ik bij mn dochter met 37+1 bevallen ben.. Dat kan nu dus over 3,5 week zijn!!! Ik hoop toch op een week of 38/39.
Moro: fijn dat je verlof hebt nu en natuurlijk ook dat je alles nu goed achter je kan laten. Kriskras: wat vervelend van die buiken en slechte nachten. Hoop dat de ha je kan helpen en er wat gedaan kan worden. Kl II nkt niet erg best. hier: loopt mijn hele dag anders dan gepland. Vanmorgen was damian heel vervelend had echt een peuterpuber aanval. Alles doen wat niet mag en ik moest alles 20 keer zeggen. Was de babykamer aan het opruimen voor de commode straks nou damian handen in het sop en tegen muren aan. Wat ik in een tas deed deed hij eruit. Ondertusse zijn hele kamer overhoop. Dus ben daar mee gestopt. Even beneden gespeeld en toen broodje gegeten. Daarna damian naar bed toe. Ik ben ook op bed geploft terwijl er nog zoveel gedaan moest worden. Maar ben als een blok in slaap gevallen. Net wakker geworden allebei. Maar moet zeggen of ik moet nog wakker worden of had beter niet kunnen slapen. Ben duf en koud. Nou ja we zien wel. We gaan na voor deze keer een extra kopje koffie verder met de babykamer en daarna lekker op de bank. Eten koken en weer optijd naar bed toe.
Hey meiden gisteren een zeer slechte dag gehad. Eerst de hele nacht wakker gelegen door alles omtrent Angelus. Donderdag ochtend daardoor weer gesprek gehad met Astrid (directrice) waarbij de tranen mee kwamen. Gelukkig nemen ze echt serieus en houd ze me op de hoogte met een app ( heeft ze donderdag ook gedaan) gisteren tevens langs mijn werk geweest, weer gezellig en warm ontvangst. Deed wel even goed. Om half 10 lag ik al op bed, zo ontzettend moe en op. Hoefde er maar 2 keer uit en heb heerlijk geslapen tot 7.15 uur. Dat heeft even goed gedaan. Lekker bij een vriendin geweest, gekletst, geroddeld en lekker gegeten. Wel dochterlief ziek van school mogen halen, ze had heerlijk gespuugd. Nu weekend! Even uitrusten en volgende week in huis wat doen. Zal later ook op iedereen weer reageren.
Moro, zo stom hè dat je dan zo slecht weer in slaap kan komen . Ik hoop op een beter nacht voor je! Geniet van je verlof! Fijn dat je het goed hebt kunnen afsluiten! Chaneef, even rustig aan met de tijd hoor. Ik moet nog zoveel en moet vooral nog zo enorm genieten en me mentaal voorbereiden op dit kindje. Girly, ze kunnen zo lekker draken op deze leeftijd hè! Morgen weer een nieuwe kans, want wij gaan voorlopig nog even niet bevallen hoor! Tari, neem maar even je rust hoor. Je lijf is een hormonen bom en als het dan niet lekker gaat met je kind, kun je heel weinig hebben. Knuffel.
Gisteren 2 uur in bad gelegen (wat vindt mijn lijf dat toch lekker!) en de harde buik verdween al snel. Vandaag tijdens het ontbijt al snel de eerste harde buik weer te pakken, maar gewoon wezen werken. Aan het eind van de dag voelde ik het weer opkomen. Lekker naar de Babydump gereden (manlief kwam me ophalen) en naar de luiertassen gekeken. De kortingsactie is nog t/m zondag, maar ze hadden er 1 niet op voorraad... Nu heeft de verkoper ze beide voor me besteld, zodat ik van de week in alle rust mijn keuze kan maken en de korting nog lekker krijg. Welke zouden jullie doen?
Ik vind ze allebei leuk! Maar Ik zou voor de blauwe gaan. Doe rustig aan met de harde buiken! Ik heb vanmiddag geslapen en ben nog steeds moe! Ga maar op tijd naar bed vandaag. Hopelijk slaap ik door, maar dat hopen we allemaal
Moro, mag ik vragen waarom je voor de blauwe zou gaan? Slaap lekker zo! Ben alleen bang dat je jezelf het komende jaar moe zal voelen
Moro: Hoop dat je een goede nachtrust heb. Wortel: Ja daar gaan we wel van uit dat hij of zij (Want jij weet het nog niet) nog even braaf blijft zitten. Fijn dat die harde buik snel weg was gister. maar balen dat het vandaag wel weer terug kwam. Doe je rustig aan zoals je zelf al zei: We moeten nog even. Qua tassen ik durf het niet te zeggen eigenlijk vindt ze allebei nogal geslachtsbepalend op 1 of andere manier. Maar ik vind als ik moet kiezen de blauwe het leuks. Gewoon een gevoel. Na het middagslaapje was Damian weer een stuk liever gelukkig. Ben er zelf voor nu even klaar mee. Morgen een rustig dagje. Althans er wordt morgen veel geklust. Dus voor mij is het beneden rustig mijn ding doen en af en toe met mijn vader even helpen als het moet. Nu even rustig op de bank en daarna lekker slapen.
@moro, hopelijk een goede nacht deze keer @wortel... jammer dat de harde buiken weer terug zijn...misschien ben je toch te druk bezig @tari... jij ook rustig aan doen he meid! @all... vandaag 2 pakken pampers gekocht in maat 3. Maat 1 en 2 had ik al genoeg... Verder bij de zeeman een badcape en een dekentje gekocht voor in de maxicosi extra. Of voor in de wieg extra. Het is een klein dekentje van 89x75 cm. Vanmiddag met manlief en de kids naar het alexanderium geweest in rotterdam. De kids wilde graag patat eten dus lekker friet gehaald bij de Bram. Even langs de winkels geweest. Ik heb nog 2 leuke setjes haar spelden, haar band en elastiekjes gehaald voor de kleine meid. Het ging mij meer om de haarband maar die waren er niet los dus heb de hele 2 setjes maar gekocht. Ze waren maar 1 euro per setje... wel zo schattig in het licht roze en fel roze... Ik ga nog even een film kijken en dan naar bed...
Wortel, geen idee waarom de blauwe... Gewoon gevoel ddEnk ik. En tsja... Die slapeloze nachten die gaan komen, daar zie ik al tegenop! @karagoz, zo lief die haarbandjes bij meisjes @girly, jij dus lekker rustig aan vandaag Ik heb heerlijk geslapen alleen werd dochterlief al om 6uur wakker gelukkig vandaag niks op de planning staan, dus lekker rustig dagje
@wortel ik ga zelf voor de roze zeg maar maar omdat het een meid wordt. Maar in jouw geval zou ik voor b blauw gaan. Vindt hem ook erg gaaf. Ik krijg hem pas na de bevalling van mijn man. @karagoz leuk alexandrium Ik ben er zondag nog even geweest.
@wortel in jouw geval zou ik ook een blauwe nemen maar voor me zelf weer een roze... ze zijn wel erg leuk!
Wortel mijn gevoel zou ook voor blauw gaan. Maar vind ze allebei erg mooi. Maar die blauwe even wat sprekender, stoerder. Hier nu 2 redelijke nachten gehad. Even lekker. Alle baby was is klaar. Wiegje matrasje kleiner gemaakt en compleet opgemaakt. Alleen nog even de hemel in korten. Vandaag wil ik even stof halen voor het ledikant en knoopjes voor de gehaakte slofjes. Verder weinig, een lekker rommel dagje. dochter gisteren ziek van school gehaald, ze had gespuugd. Ze was al voor 7 uur in slaap gevallen op de stoel onder een deken, haar lekker naar bed gebracht en ze werd pas om 7.15 uur wakker. Ze oogt iets fitter, wel huilerig nog. Maar even lekker uitzieken.
Slapeloze nachten zie ik niet meer tegenop, slechter dan dit kan bijna niet? Maar ja nu lig ik uit mezelf wakker en straks word je gewekt door een kleintje en vaak als je net lekker ligt te slapen