Zo leuk als ze dat ineens doen. Hier gaat het momenteel ook zo hard ineens. Enne chaneef weet wat je zegt hoor. Zie ginds komt de stoomboot en hoedje van papierwisselen elkaar de hele dag al af.
Hoi dames! Bah, wat een vervelend verhalen mbt jullie bevallingen. Het lijkt me ook vreselijk als de baby weggehaald wordt en je niet dat eerste goede contact kunt maken. En zeker ook dat gedoe met BV en voeden in het algemeen. Kraamzorg hier zei al dat ze alles doen hoe ik het wil en wat de baby aangeeft. @mamavanT: jeetje, wat balen ook van je huis zeg. kan me voorstellen dat het even een flinke tegenvaller is. Hoop alsnog voor je dat je straks rustig je verlof in kunt. Vanmorgen bij VK geweest. Ze vindt dat ik teveel harde/ gespannen buiken heb voor deze termijn. Ook na gisteravond die pijnlijke buik wil ze dat ik op controle ga bij de gynaecoloog. Baby ligt goed op groei, maar overgevoelige baarmoeder mogelijk. Dus alles even checken. Ergens wel fijn.. even echo, onderzoek e.d.
@Blike, hè jakkes! Klote zeg... Zal vast een rare sfeer zijn daar @Senta, is hij nog druk? Ik kan er op t moment helemaal niet tegen! Vanmorgen was ze vervelend... Niet willen aankleden, ergens anders mee bezig zijn. Ik ben moe... Ga nog even een dutje doen voor ik naar de vk ga.
Net bij de verloskundige geweest, alles was goed. Bloeddruk,suiker en ijzergehalte. Het hartje super goed kunnen horen, ze zat er recht op zodat je ook echt de hartkleppen hoorde gaan. Hij ligt niet meer dwars, maar mooi met het hoofdje naar beneden. Maar dat kan natuurlijk nu alweer anders zijn. Mijn hele zwangerschap nog maar 3,3 kilo aangekomen, is misschien wat weinig, maar moest me er niet druk om maken omdat het kindje goed groeit. Nu een afspraak voor 10 januari voor een groei echo en om te kijken hoe de placenta ligt. En dan met 38 weken nog een keertje een liggins echo.
Ah blike, heftig.. dat zijn nare dingen.. Senta, je heb me gevonden op fb, nu alleen nog bij de groep.. Drukke kinderen: geen last van haha. Merk wel dat ik momenteel schurft krijg van drukke kinderen. Erg he. Leane, tot 36 weken mogen ze verkeetd liggen toch.. ? Maar fijn dat ie nu goed lag in ieder geval! Kriskras: beter even laten checken ja, ben benieuwd. Mag je snel ?
@leane fijn de goede controle! @muntje: VK dacht dat ik snel terecht kon, maar moet nog gebeld worden voor de afspraak. Nu weer pijnlijke buik dus in de bank. Ook wat bruinverlies gehad, maar baby beweegt goed. Vaag dus
Wij zijn weer goedgekeurd bij de vk! Met 30wk weer bloedprikken.. En ik krijg maandag de groeiecho, dan met 31 weken weer en met 34 weer! Dus eentje extra en dan met 36wk de liggingsecho. Lekker veel baby kijken de komende weken! @kriskras, hebben ze niet meteen een fax gestuurd naar de gyn? Hier doen Ze dat wel en word je meteen dezelfde dag gebeld voor een afspraak.. Rustig aan doen hoor!
@moro. Fijn dat alles goed was, en lijkt me ook leuk/ fijn die extra echo's! Ze zou in haar pauze inderdaad een fax sturen... hopelijk niet vergeten dus. Ik wacht het morgen even af.
Ik ben uitgenodigd op fb, maar als ik erop klik kan ik er niet in?? Zie wel dat iemand iets tegen iemand zegt in mijn nieuwsoverzicht, via de groep. Lekker vaag neergezet maar zet geen namen neer, weet niet welke nickname erbij hoort
Kriskras: Hé wat vervelend steeds zeg! Maar fijn dat ze je even extra op controle sturen! Hopelijk kun je snel terecht! Leane: Daar moet je blij mee zijn, met 3,3 kg! Dan is het er na de bevalling allemaal lekker snel weer af Ik zit nu op ongeveer +5 kg. Ben ik ook wel blij mee! Moro: Fijn dat alles weer goed was bij de VK! Man heeft inderdaad dus een dag vertraging opgelopen, dus hij is sowieso een dag later thuis... waarschijnlijk dus zondagavond laat... en ik moet maandag en dinsdagochtend werken.... Dus dat is wel even balen.... Gelukkig gaat het waarschijnlijk wel voor de kerst lukken dus dat is dan wel weer fijn
Hopen dan dat hij voor de kerst thuis is!! @muntje, vaag... Kun jij wel reageren? Of kun je niet op de pagina? Pfffff ik wilde onze dochter vandaag wel achter t behang plakken!!! Ben blij dat ze op bed ligt, ze was druk en luisterde totaal niet!
Controle bij de vk was goed, ijzer was mooi 7.2 en mijn bloeddruk mooi laag. Ondanks de stress die ik eind van de middag heb gehad. Ongeval manlief, letseljurist en verkeerde prognoses van haar...............zo ontzettend boos werd ik op haal mail dus nog even eind van de dag stuurde naar de verzekering zonder eerst ons te overleggen....zucht..... van de vk moet ik nu een aantal dagen proberen om overdag toch even 1.5 uur te gaan liggen. Zodat ik misschien in de nachten wat beter slaap. Ik slaap nu na gegenoeg weinig. Ze adviseerde om eventueel na de bevalling naar een slaappoli te gaan als het niet beter gaat. En de kleine was mooi gedraaid en vanavond voor zijn doen lekker druk. Was ook te horen en voelen met hartje luisteren. Verder nog gevraagd voor het gewicht maar ze vond hem als gemiddeld aanvoelen. Dit ivm mijn dochter van 4 kilo.
Werden nog gebeld door het zkh. Manlief mag morgen voor een mri ipv 6 jan! eerst bloedprikken voor de nierfunctie omdat hij contrastvloeistof krijgt en dan de mri, duurt een uur, plus ruim een uur eerder aanwezig zijn voor het prikken. Maar wel super dat ie al mag. Dan snel naar huis, hopelijk geen files en dan kerstviering op school, zo trots zefanja heeft als enige middenbouwer 3 rolletjes in de kerstmusical!
Heerlijk al die extra echos... ik wil dat ook! Ik heb er nog 1 met 32 weken voor de groei en verder niets
Hey meiden. Jeetje wat een hoop geklets weer. Voor iedereen die naar de vk moest: fijn dat alles goed is gegaan en iederee weeris ggoedgekeurd. Verder doe ik morgen (denk ik) uitgebreid antwoord geven. Ga nu lekker in bad. Probeer ik al 5 dagen en nu kan ht eindelijk. Hier is damian zonder osns in slaap gevallen. Hebben de klink omgedraaid en lampje bij hem neergezet. Hij heeft een minuut of tien de boel bij elkaar gegild maar is uiteindelijk in bed gaan liggen en in slaap gevallen zonder hulp. Helemaal blij en trots. Trouwens ga morgenochtend heerlijk ontspannen naar de kapper. Maar graag jullie advies. Wil eigenlijk een kleurtje kn mijn haar maar weet niet goed of dat kan en mag. Weten jullie dat?
Girly, kan geen kwaad. Heb het vorige maand ook laten doen. Geniet er lekker van Wat super van je zoontje, kanjer hoor. Hier trouwens geen groeieecho. Wat verschillend allemaal.