Ik zou voor de blauwe gaan maar ook omdat ik nu een jongen krijg ik wou hem ook heel graag maar heb al een luierer tas van me dochter nog ik was woensdag ook nog in allexandrum even naar media markt btw actie pff ik met me stomme mond zeg ik tegen me man voor de grap ja schat als je een nieuwe mob nodig hebt. Hij klaagt altijd omdat hij niet genoeg ruimte heeft en traag nou ik had het beter niet kunnen zeggen pff bracht hem weer op ideen. Ook hebben we een nieuwe koffie zet aparaat waarbij je speciaal voor mij apart melk kan aansluiten en heerlijke capetino ( sorry voor de spel fout) en nog een paar lekkere koffie soorten met verse melk heerlijk en dat met gewone koffie pads dus is niet zo duur koffie zetten ook even bij de prenatal geweest en zag zo een leuk pakje van noppies maar ik heb het maar niet gedaan beetje duur
Goeiemorgen! Vannacht ietsiepietsie beter geslapen, medicijnen die ik voor mijn keel heb gekregen werken best goed, maar vannacht toch nog een aantal keer een flinke hoestbui gehad! Vriend ik vannacht tot twee uur bezig geweest met een storing, dus ik was vanmorgen de pineut om mijn zoontje eruit te halen... om kwart over zes :S En ik had me juist zo verheugd om even uit te kunnen slapen... Tussen de middag nog maar even op bed duiken denk ik zo! Wortel: Heerlijk een bad! Wat zou ik dat soms even graag willen nu.... Ik vind persoonlijk de roze mooier! Moro: aaah, heerlijk verlof!! Tari: Beterschap voor je meisje!
Trouwens zo lief, Zefanja mocht de blokken kalander verzetten. Hij helemaal juichen omdat het february is. Hij weet dan het vanaf 18 feb kan gebeuren, kans is klein maar jij weet ook dat het dan bijna maart is. Zo leuk om te zien hoe bewust ze er van zijn nu o ja en de proefdrukken zijn klaar en goed, enveloppen en het aantal kaarten, toch nog 50, zijn besteld!!
lekker he alles bijna klaar nu ook de kaarten hah ja wil hier ook iets doen met me dochter om af te tellen kijk nog even hoe ik dat zal doen
Fijn dat de kaarten goed zijn nu. Wij zitten nu op iets minder dan 60 kaarten dus mrt 60 moeten we het straks doen. Jammer dat je niet uit kon slapen maar wel fijn dat de medicijnen iets geholpen hebben. Hier: keuken weer opgeruimd eerste was zit erin en mijn pappa is er voor de laatste dingen. Hopen dat alles lukt.
Hey meiden, mijn man is nu dus een kast halen een dressoir voor in de woonkamer, erg leuk. Hij wil alles nog even op zijn kop gooien, maar hij kreeg net al een preek van zijn zusje, dat er rust in huis moet zijn die laatste paar weken. Hopelijk snapt die dat want soms mannen Hij is wel mijn schatje natuurlijk. Vandaar dat die hem ook mag halen. Hier afgelopen nacht weer zo beroerd geweest en nu weer enorm veel harde buiken erg fijn, denk wel logisch door het gerommel van mijn darmen. Morgen rust heerlijk niets doen en alleen maar genieten. Denk de hele dag in pyjama. Jullie nog leuke plannen?
senta: wat lief van hem en goed dat hij de spullen is gaan halen. Wel balen van je slechte nacht en harde buiken. Lekker hoor een dagje in je pyjama morgen. Denk je erom dat je lekker de rust neemt! Hier zijn we druk in de babykamer bezig. Althans mijn vader (mijn moeder probeert te helpen maar botst boven flink af en toe). De deurtjes van de kast worden erin gezet. En dan als ik pap lief aankijk wil hij misschien nog wel een aantal kleine dingen ophangen. De deur hoop ik dat manlief dat dan wil doen morgen. Heb hem een vrije dag belooft morgen dus vandaar. Maar dan kan de babykamer gewoon dicht. De wieg staat nu even beneden maar gaat vanavond dan naar boven toe. Ben zo benieuwd hoe alles wordt.
Mijn man is werken. Ik en dochter lekker niks doen vandaag! Ze zit nog in dr pyjama lekker te spelen. En ik heb mn huispakkie aan Morgen moet mijn man de nieuwe lamp op de babykamer hangen en het wandlampje. Dan is het echt af. Kan ik volgende week als ik alleen Thuis ben lekker alles in orde maken! @Senta, vervelend die harde buiken. Morgen idd lekker rustdagje houden!! @girly, fijn dat het bijna af is. Mijn koffer staat al bijna klaar trouwens moeten alleen nog het eerste pakje krijgen zodat die er ook in kan! Zo fijn dat ik deze keer alles klaar heb staan. Over 2 weken gaan we mijn buik gipsen, dan kan ik daarna nog op mn gemak gaan mozaïeken of decopatchen. Weet nog niet wat ik wil.
Tas, bedankt voor jullie mening meiden! Zelf neig ik ook meer naar blauw, maar kan niet goed vertellen waarom. De roze vind ik ook super leuk, maar ik ben ook wel roze fan. En zo misschien 2 jongens.... dan is een blauwe tas logischer al loop ik ermee en niet het kind Ik ga ze nog even in het echt bekijken, jullie horen nog wel welke het is geworden Slapen, dat is inderdaad het verschil met straks. Nu wordt je nog wakker van jezelf en straks van een huilend kind dat wil ETEN! (en een schone luier moet midden in de nacht...) Geloof me; dat is echt zó anders! Girly, wat heerlijk dat het nu lekker wil vlotten met de babykamer!
Rustdagje is begonnen geslapen tot 7.45 nu nog lekker op bed. Man is wandelen met de hond. Helaas is r. Wel m goed ziek geworden. We waren bij die vrienden en t ging best goed maar hij wilde niet van schoot af. Tijdens het eten vind die op de bank liggen. Ik hem mijn telefoon gegeven en hij filmpjes kijken daarop. Ineens was die vertrokken. Dus ik heb rustig aan geholpen met de 2e twins in bad doen. En hij heeft een dekentje gekregen de mannen geborreld. We zijn rond half 10 naar huis gegaan. Hij had toen flinke koorts. 39, 6 met paracetamol. De nacht maar een paar keer wakker geworden. Nu ligt die bij mij. Nog niets gehad aan medicijnen hij is een mini kacheltje 38.7 nu dus dat valt nog wel mee. We gaan zo maar een bedje op de bank maken. Even in de gaten houden. Hij heeft al een paar keer longontsteking gehad. Hopelijk nu niet. Hij ademt nu rustig in ieder geval. Baby is weer rustig in mijn buik grrrr wakker worden wakker worden wakker wworden
Senta beterschap voor je mannetje. Heerst weer lekker zo bij iedereen. De kleine word nu ook wat rustiger, er is minder ruimte en ze zijn hard aan het groeien in gewicht. Hier ook eentje die soms een aantal dagen nog rustiger is dan anders. Even lekker ontspannen meis wie weet komt ze dan weer opgang. Hier vannacht wakker geworden van mijn banden die vreselijk zeerd deed. Echt steken en kramp. Maar goed had ik al voor de zwangerschap Last van. Maar duurde even voordat ik weer sliep, hierdoor. Vandaag niet veel plannen, misschien even achter de naaimachine voor het ledikantje.
Senta: wat vervelend van je zoontje hopeljjk knapt hij snel op. Lekker rustig aan doen vandaag dus. En wat tari zegt de kleine heeft steeds minder ruimte. Komt goed en als je het niet vertrouwd aan de bel trekken. Tari: vervelemd dat je zo'n last hebt van je banden. Ook al een lekker rustig dagje. Hier: een top nacht gehad. Gisteravond heeft de kleine voor het eerst de hik gehad denk ik was wel grappig eigenlijk. Ook zat hij met een voetje een paar keer helemaal tegen de bovenkant van mijn buik aan. Zelfs manlief heeft er van kunnen genieten terwijl als ik zeg kom eens voelen de kleine spontaan in staking gaat. Verder vandaag even kijken of ik nog wat in de babykamer kan doen. Misschien een kast inruimen ofzo. De dingentjes die nu nog gedaan moeten worden daar moet je voor met zijn tweeën zijn of met een boor aan de gang. Dat doe ik liever niet. Verder vandaag maar een rustig dagje denk ik. Morgen weer naar de vk toe. Ben benieuwd. Bedacht me opeens bij damian had ik rond dit termij altijd mega kuitkramp aanvallen. Heb (even afkloppen) nog geen enkele keer kramp gehad.
Hormonen wel iemand ze? Mannen ook te krijgen!!! Ziek de een de ander zeurderig. Grrrr t is niet mijn dag. Ik wil alles doen vandaag een niets komt uit mijn handen mijn man wil het niet snappen allemaal een Ik baal. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttr
Ik heb al de hele ochtend last van indalen ofzo... En dan een vent die in bed wilde blijven liggen'! Ja daaaaag! Wil ik ook wel! Hem dus eruit geschopt en gewoon allemaal naar beneden gegaan. Dan slaapt er maar niemand uit @Senta, beterschap voor r! En doe rrustig aan @tari, wat voor iets ga je maken? @girly, grappig he de hik? Hier heeft ie er veel last van. Mijn man heeft t vd week gevoeld. Soms vind ik t wel zielig. Hihi Wij gaan zo even naar mijn zus.. En straks naar ikea denk ik want dochter heeft te weinig treinrails haha
Senta: rustig aan meis. En vervelend zeg zo'n dag. Hoop voor jou dat het snel beter gaat of snel voorbij is. moro: vervelend dat gevoel van indalen. Hier draait hij regelmatig om zij as tegen mijn schaambot of bekken. Voelt ook niet fijn. En bij jullie iedereen er uit. Hier belooft dat manlief uit mocht slapen. Dus die ligt nog op bed. Belofte maakt schuld maar dat geeft niet. Na 6 dagen werken en 2 avonden eerken mag het ook wel. Ben alleen bang dat meneer om 12 uur naar beneden komt om vervolgens een bak koffie naar binnen te werke en of te gaan vissen of naar vrienden te gaan voor de wedstrijd ajax utrecht. En dat vind ik over het algemeen iets minder. Slikken we voor nu maar braaf. Veel plezier bij je zus en de ikea. Haha niet genoeg treinbaan. Hopelijk heeft ze ook niet al te veel al.
Ik mocht vanmorgen uitslapen van mijn vriend... maar het klonk zo gezellig beneden, dat ik er om acht uur ook al af was Toch goed geslapen vannacht gelukkig! Moro: Leuk de Ikea, veel plezier! Ik kom daar altijd met véél meer spullen weg dan dat ik van tevoren zou halen Senta: Beterschap met je zoontje! Hier is de baby ook echt véél rustiger hoor, soms voel ik haar een hele dag amper. En als ik er dan even rustig voor ga liggen wordt ze weer wat actiever. Niet te snel druk maken hoor meid! Ze krijgen gewoon wat minder ruimte om zich af te zetten Girly: Schattig hé?! Als ze de hik hebben! Geniet van je dagje Wortel: Ben benieuwd welke tas je kiest! fijn dat je ze allebei nog in het echt kan bekijken! Tari: Vervelend! Die bandenpijn...
Wij doen het meestal om en om... dus ik zaterdag en hij zondag uitslapen, of andersom, maar net hoe het uitkomt
Hahaha wat zei ik: meneer kwam om 5 voor 12 naar beneden heeft ee bak koffie gedronken even met damian gesprongen en is daarna naar de jongens gegaan voor voetbal. Hij dacht dat ze s middags moesten spelen in plaats van half 1. Zie het verschil niet maar ok.
whaha ja, voor hem is half één nog maar net sochtends als je zo laat uit bed komt hé?! Waardeloos voor je zondag trouwens Blij dat vriend geen voetbalfan is!
@senta, vervelend zeg hopelijk is hij snel weer opgeknapt! @rustige kleine, hier ook heel wat rustiger de afgelopen dagen maar gelukkig nog wel elke dag eventjes gevoeld na mezelf te hebben druk gemaakt natuurlijk @girly, fijn zo'n goede nacht!!! hier strakjes een aantal zwangerschapsfoto's maken met mijn zusje en gaan mijn vader en ramon het bed toch nog maar op kratten zetten ( hoe bedoel je eigenwijs ) verder een rustige dag!