Heb al weken geen cola gedronken. Wij kopen het alleen met feestjes of ik drink het bij iemand anders maar had er zo trek in. Manlief moest toch naar de supermarkt dus vroeg gelijk of hij cola wilde mee nemen... Lekker
Senta, misschien toch een idee om deze klaar te zetten. Geeft je man ook wat rust. Lief dat hij je nu helpt. Cola al maanden niet gedronken, zaterdag nood gedwongen ergens gedronken maar ik vond het niet eens lekker smaken. Wel al 2 dagen snaai trek.... vanmiddag geslapen maar heeft weinig geholpen, zo moe. Kleine nog steeds rustig maar misschien omdat ik zo moe ben. Hij heeft net wel even de kat zijn buik gemasseerd
Zo heel af en toe vind ik cola wel lekker. In het begin dronk ik t zelfs sochtends tegen de misselijkheid @Senta, idd koffertje maar klaarzetten! Lief dat hij er ook mee bezig is. @tari, lekker op tijd je bed in dus! De baby was de hele dag rustig, maar nu niet meer Heb t ook eindelijk een klein stukje kunnen filmen. Elke x als ik begon te filmen stopte die met bewegen! Ik ga ondanks dat ik vanmiddag 2 uur heb liggen slapen ook zo mn bed al in. Ben zo moe! Ben ook teveel aan t bedenken wat ik allemaal nog wil doen.
Had vanavond ook zooo'n zin in een blikje fris! Helaas meteen weer superveel last van brandend maagzuur... Nu dus weer met een pak melk op schoot! Wortel: Oeh, ja daar wordt je echt niet vrolijk van... zonder zorgpasje bevallen!! Ik moest nog een pasje aanvragen bij het ziekenhuis, omdat het ziekenhuis waar ik in zou bevallen vol zat en ik onverwachts naar een ander ziekenhuis moest :S Dus moest al mijn gegevens nog invullen bij de balie... terwijl ik vreselijke weeën had... was niet leuk Geboorteplan: Heb ik al gemaakt, vorige week met VK besproken, zal deze ook in de vluchttas stoppen voor naar het ziekenhuis. En op intakegesprek bij de gyn! Karagoz: Beterschap met je zoontje! Hopelijk heb je vannacht wat meer slaap! uhmmm.. vicks onder de voeten?? die vat ik ff niet! Muntje: Fijn dat je bloeddruk goed was! Senta: Hier ook steeds last van mijn darmen... pff wat kan dat zeer doen hé?!
Moro, wij hadden altijd ponskaartjes in het ziekenhuis, maar het ziekenhuis is sinds een paar maanden verhuisd en nu schijnen ze stickers te gebruiken. Je moet altijd je verzekering doorgeven, dus neem aan dat ze het pasje willen zien. Chaneef, zo dacht ik ook over het bevallingsplan. Ik kreeg van de vk het advies op internet te kijken naar voorbeelden. Nu heb ik heel concreet mijn belangrijkste punten opgeschreven. Maakte mij ook heel bewust van wat ik belangrijk vind op zon moment. Muntje, wij weten niet wat we krijgen. Blauwe tas neig ik zelf ook meer naar. Blike, wat erg! Met weeën nog van alles moeten invullen! En dat in NL..... All, het is voorbij... de zorgeloze, alles gaat goed zwangerschap is wederom gestaakt met 32 weken... Kindje ligt achter op groei, vruchtwater is nog net acceptabel. Ik word morgen overgedragen aan de gyn. Toen ik vanmiddag mijn overdracht schreef aan mijn collega was ik al bang dat het mijn laatste overdracht zou zijn... Ben echt verdrietig, maar ook boos op mijn lijf. Ik ben nog aan het overwegen of ik nog ga werken (in totaal nog 5 dagen), maar ik weet dat het hele intensieve dagen zijn. Ik ga er een nachtje over slapen, maar weet diep van binnen dat mijn verlof voortijdig is begonnen...
Ach wortel .. Dat is naar . Kun je niet beter echt rustig aan doen voor je kindje maar ook voor jezelf? Was dit ook zo bij de andere kindje?
@wortel knuffel hou je rustig en overleg met de gyn meis. @vicks. Hier ook die tip gehad onder de voeten binnenkant polsen en achter de oorlel daar waar de huis heel dun is. Nu wil r. Het absoluut niet onder zijn voeten hebben maar de rest wel hoor. @blike dat meen je niet wat een drama dat je daar dan nog moet gaan staan. Jij ook de darmen. Doet zeer he? Ik heb weer tot 4.30 opgezeten volgens mij niet zo gek dat ik zo moe ben. Maar heb afgelopen nacht 6 leer gespuugd gal met mijn maaltijd intact. Blegh. De rest water uit mijn darmen keer of 10. Lijkt wel of er een leeuw in mijn buik zit. Ik ga het zo aan de gyn aangeven dit trek ik niet nog 3 weken naast het feit dat ik te slap ben normaal op mijn benen te staan. En steeds sterretjes zie. Onderdruk was steeds al 60 dus erg laag. Mijn koffer is inmiddels ingepakt. Althans het babyspul wat mijn man graag wilde de camera's zijn vol.
Oh ik snap m al van t pasje... Ja hier hebben ze ook stickers en ik ben er al geweest, dus hebben ze al mijn juiste gegevens al. Hier moet je dan je legitimatie alleen laten zien geloof ik... @wortel, als ik jou was zou ik toch echt stoppen met werken! Succes meid @Senta, gelukkig koffer staat klaar! En nu moeten ze gewoon met een oplossing komen, zo kun je niet verder Hier heerlijkgeslapen! Dochter wel al om half7 wakker.. Ga haar zo wegbrengen en dan moet ik de auto wegbrengen, moest nog wat aan gemaakt worden. Kan dus niet weg vandaag dan maar wat in huis poetsen op mn gemak
Wortel meis, ik zou toch echt stoppen met werken! Al is het niet voor jezelf. Senta is volledig rust niet een optie meis? Succes bij de gyn, hopelijk kan hij je helpen. meiden hier zo slecht weer geslapen, alles doet zeer. Zelfs kramp in mijn linkerbeen van heup tot knie. Alles voelt moe. Ik denk dat mijn hypermobliteit op begint te spelen. Niet sporten is niet gunstig voor mijn lichaam. Wel gefietst gisteren misschien daardoor gekomen.
Volledige rust ik zou niet weten hoe ik dat nog meer moet doen, ik lig hele dagen op de bank of op bed nu zeker al 5/6 dagen en doe verder bijna niets in huis dat doet mijn man allemaal, en het vreemde is het komt allemaal pas in de nachten op. Maar ik ben dan ook zo enorm opgeblazen alsof mijn maag letterlijk gaat ploffen.
Ja, nee dat schiet dan niet op meis. En een opgeblazen maag is geen pretje. Ik hoop voor je dat hij je kan helpen, sterkte meis. Dit is ook niets.
@senta.... meid bel je gyn en vertel je verhaal... er zal vast en zeker een oplossing zijn... dit hou je echt niet vol. Je moet nog energie hebben om te bevallen als je natuurlijk mag bevallen dan... @tari... ik smeer vicks/luuf onder zijn voeten en ik doe er sokken overheen aan. Dit trek door zijn huid heen en het komt dan in je holtes terecht. Dit helpt heel goed tegen verkoudheid en hoesten. Hij heeft de hele nacht niet gehoest... Jongste is nog steeds erg verkouden. Neus loopt heel erg en hij voelt zich echt niet lekker in zijn vel. Je ziet het ook heel erg aan zijn ogen. Maar hij wilt zo graag naar school. Mijn hart breekt om te zeggen dat hij niet kan omdat hij zo ziek is. Hij wilt zo graag. Hij wilt ook niets eten... heb net thee voor hem gemaakt dus hopelijk wilt hij dat wel drinken
Vicks, weer wat geleerd. Ga het zeker onthouden. Pfff meiden als ik dat van sommige lees, pittig hoor. Ik zal dan zeker niet klagen over de nachten en moeheid, stelt niet zoveel voor als wat een aantal van jullie hebben. Vind het echt vervelend voor jullie. Is niet niks. Dikke kuff voor jullie. Zin in vanavond! Ik ga naar Agnes Obel in het concertgebouw in Amsterdam. Even uitzoeken hoe we dat gaan doen met parkeren enzo. Mijn vriendin rijd gelukkig. Maar even een avondje weg
Even stoom afblazen hoor na rekening gekregen van de stroom en gas pff weer even 306 euro betalen al vind ik dat we al elke maand veel betalen nu maar weer om hoog gegooit
Wortel: Hé, wat vervelend meid... wat een nare manier om te moeten stoppen met werken! Senta: Inderdaad, darmen spelen de hele zwangerschap al wat op... en met die ijzertabletten wordt het ook niet echt beter... Nog even doorbikkelen... Moro: Irritant dat je geen auto hebt... hopelijk is het niet een al te dure reparatie! Tari: Vervelend zeg, die hypermobiliteit.... dat zul je inderdaad wel extra voelen nu alle banden wat slapper zijn. Karagoz: ach... arm mannetje! Zielig hé?! als ze zo ziek zijn Chaneef: aiii, dat is geen leuk nieuws!! Wij hebben die van ons nog niet binnen... Zal zo even wat boodschappen gaan doen met zoontje... en dan vanmiddag maar eens even kijken wat we gaan doen!
Chaneef zo dat is een best bedrag. Wij hadden hem hier in nov gehad, moest 93 euro bij betalen. Terwijl we toch echt heel bewust gebruiken. Schrok daar al van.