Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    goedemorgen meiden,

ja hier redelijke nacht kan wel beter zeg ik zelf iedere keer wakker en voor dat ik dan weer in slaap viel pff drama

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Vannacht goed geslapen na wat toilet bezoekjes na. Vanmorgen 2 oefenweeen die aardig pijn deden. Nu alleen wat harde buiken..... au

om 11 uur komt de kraamzorg voor de intake. Ik ben benieuwd

3. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tari, fijn dat je nog alles kan doen!
    @wortel, goed dat je voor jezelf en de kleine kiest! En jou lichaam zal een zwangerschap wel zo meemaken dan..
    @girly, ik hou fb ook beter bij, maar is ook makkelijker reageren vind ik

Ik heb heerlijk geslapen! Werd om 7uur pas wakker en de kleine pas een half uur later.
    Gisteravond lekker in bad geweest, had ik ff nodig. Heb zo'n last van hormonen (ruzie maken om niks, snel janken) en tsja.. Met de auto liep t niet zoals gepland dus was ik helemaal over de zeik! Moest dus ff rustig aan doen :)
    Net de foto's van onze shoot opgehaald, zijn super leuk! Ga zometeen nog even naar de action, wasje erin doen en dan even niks. Kan ik dochterlief daarna weer ophalen en vanmiddag weer naar de vk. Ben in 2 weken 1 kg aangekomen :( gaat best snel nu... Zit nu op +8 dus valt nog best mee.

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Moro: idd rustig aan doen hoor. Hier een week of 2 geleden zulke zware hormoon aanvallen gehad.

Aankomen: was in 2 weken 600 gr aangekomen maar zit al op 15 kg in totaal. Ach we zien wel. Kan me er nu niet druk om maken.

Karagoz: rustig aan hoor. En oefenweeen heb ik gelukkig nog niet gehad. Wel steeds vaker een harde buik.

Hier: helemaal vergeten te vertellen. Zo stom. Had van de week een droom. Nou ik heb besloten geen i didn't know i was pregnant meer te kijken hahaha.
    Was 37 weken zwanger en had het druk gehad die dag en flink wat harde buiken dus manlief was alleen naar 1 of ander feest gegaan en wij hadden de oppas afgezegd want ik bleef thuis. Midden in de nacht moest ik naar de wc want moest een grote boodschap doen. En na 2 keer drukken had ik opeens een kindje in plaats van iets anders. En het was opeens een meisje. Heel raar allemaal. Met dat ik mijn moeder wilde bellen werd ik wakker door een flinke trap in mijn buik. Zo van ik zit er nog hoor.

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Whahahaha, Girly, wat een droom! (of valt dit meer in de categorie nachtmerrie?:))

All, wat een dag.... de nacht was hier vreselijk. Heb vanaf 03.45 allemaal liggen denken en huilen, wat als ik toch wordt opgenomen....?
    Vanmorgen echo gehad in het ziekenhuis en de echoscopiste gaf aan dat vruchtwater en dopler prima waren, kindje wat aan de kleine kant, niet zorgelijk, maar ik moest wel mijn rust pakken. Paar uur per dag met de voetjes omhoog en rustig aan verder.

Komen we bij de gyn; vindt hij het allemaal wel normaal. Tja klein kindje.... die moeten er ook zijn anders heb je geen gemiddelde lijn was zijn beredenering:$ Ik kon ook prima nog blijven werken.:$:$:$

In de auto mijn vk gebeld en zij vond het prima dat de gyn er zo over dacht, maar raadde me zeker aan niet meer te gaan werken en rust te nemen. Want, zo zei ze; wij hebben nu 3 echo's gehad waarbij de kleine steeds verder gaat achterlopen op de groei en de gyn heeft maar 1 echo.
    Nou in wat een emotionele rollercoaster zit je dan zeg! Kon wel janken van geluk dat ik niet opgenomen hoefde te worden en dat ik weer terug mag naar de vk.
    We hebben besloten dat ik idd niet meer ga werken. Morgen gaat ons zoontje zoals altijd op donderdag naar oma en ga ik dan eindelijk zelf de babykamer afmaken.:)

6. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @girly, hahaha houd je best bezig zo'n programma! Die aflevering heb ik ook gezien :)
    @wortel, goed dat je idd niet meer gaat werken. Ik zou zelf eerder op de vk vertrouwen, aangezien je daar meerdere echo's hebt gehad. Maar de gyn wilde er niet nog één laten maken over een week of 2??
    Pak je rust wanneer je kan!

Ik ga morgen écht een rustdag nemen.. Alleen wat wasjes ophangen, maar meer ook niet. Lekker bankhangen en tv kijken :)

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Zie dat ik officieel nog 50 dagen te gaan heb. Ben wel blij dat het er nog 50 zijn:)

Maandag vond de vk met de echo de benen van de baby erg lang. Beide hebben wij geen erg lange benen, dus leek ons onwaarschijnlijk. VK gaf al toe dat ze misschien te ruim gemeten had.

Echoscopiste van vandaag riep gelijk; "Zo, die heeft lange benen!"
    Zal dus wel een kern van waarheid in zitten:)

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Moro, over 2 weken inderdaad weer naar het ziekenhuis voor echo, maar daar verwachtte de gyn niets bijzonders van.

Volgende week naar vk en week erop gyn.

All, gaan jullie nog een weekje weg? Mijn man wil nog een weekje als ik 37 weken zwanger ben. Blijven we wel in de buurt, maar ik vind het niet echt een heel fijn idee. Zouden jullie dat doen met dat termijn?

9. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan niet meer weg, maar waarom zou je niet gaan?
    Als je in de buurt blijft en je vluchtkoffertje meeneemt kan het best.

Nou ik lig wakker pfff dochter werd wakker want ze was een knuffel kwijt... Ergste is dat ze papa riep, maar die vroeg of ik even kon gaan kijken. En nu lig ik dus gezellig wakker samen met een drukke baby en maagzuur'

10. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Nou je bent niet alleen ik lig nu ook wakker naast mijn zwaar ademende man kan niet meer slapen na mijn idee

11. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bah! Vervelend is dat he?!
    Nu lig je vast de hele tijd op zijn ademhaling te letten..?

Ik krijg honger, dus denk dat ik zo even wat ga eten, hopelijk kan ik ddaarna nog wat slapen. Gelukkig kan ik vanmiddag bijslapen

12. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Ja ook dat en ik ga lopen denken moet ik niet doen

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Moro en Chaneef nog wat kunnen slapen?

Wortel wat een rollercoster zeg. Verstandig dat je niet meer gaat werken. Probeer niet te veel te piekeren, stress is ook niet goed voor de kleine.

Karagoz nog harde buiken gehad vannacht. Hier 1 gehad die ook even aan hield, schrok vannacht wakker dacht even dat mijn vliezen gebroken waren. Maar pfff niet gelukkig. Nog maar even wachten hoor.

Lag er lekker al om half 10 in. En maar 3 keer wakker geworden en snel weer in slaap.

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Gisteravond toen ik in bed lag werd ik ineens heel naar... Misselijk en buikpijn! Heb overgegeven en bijna veertig minuten erg last gehad van harde buiken die best heel erg pijn deden... haha mijn vriend werd er helemaal zenuwachtig van en vroeg of hij mijn vluchttas niet moest klaarzoeken, de schat ;)
    Met een kruikje en een beker warme melk zakte het gelukkig weer wat af en de rest van de nacht nog best goed kunnen slapen.

Wortel:
    Hé! wat een fijn nieuws zeg! Bij de gyn!! Eindelijk iemand die niet zomaar in paniek raakt ;) Nu kun je lekker zorgeloos genieten van je vroege verlof!
    Wij willen graag ook nog een weekje/weekendje weg als ik verlof heb! Maar blijven dan wel een beetje in de buurt. Zal tegen die tijd eens even op vakantieveilingen neuzen voor iets in de veluwe ofzo :)

Moro:
    Geniet van je rustdagje!

Straks voor de laatste keer naar de VK, volgende keer moet ik voor het eerst naar de gyn!

15. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    goede morgen allemaal ja ik heb gelukkig nog even kunnen slapen en me dochter werd ook pas laat wakker dus ik bof even:p 7:45 werd ik wakker we zijn nu lekker aan het eten en zo meteen maar even me dochter weg brengen naar de kdv en weer eens boodschappen doen.

en lastig meiden al die harde buiken ik heb er de laatste tijd gelukkig niet zo veel.

o gister avond bleef die kleine maar bewegen het deed gewoon zeer en ik voelde ook heel goed het voetje dus ik me man roepen doet hij net zijn voet weg en dit tot 3 keer toe ja dat is iedere keer zo alleen als ik mijn hand er op zet beweegt hij of schopt hij me en doet een ander het dan houd hij zich voor het domme alsof hij het weet haha

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Goedemorgen,

wat een nacht zeg, veel wakker geweest, oudste was om 5 uur al naar beneden gegaan dus die gelijk weer naar zijn bed gestuurd. Ik viel wel snel weer in slaap...

@tari, ik had net toevallig weer een oefenwee/voorwee of wat dan ook. Deed best wel zeer maar die is nu weer weg... Van mij mag het voorwerk komen dat scheelt straks weer hahaha

@wortel, lekkere gyn zeg die er zo makkelijk over denkt... maar lekker stoppen met werken hoor meid. Misschien krijgt je kindje in eens een groeispurt dat is alleen maar fijn

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: fijn dat de gyn zo positief was en en dat je gewoon terug kan naar de vk. Wel goed dat je niet meer gaat werken. Hopelijk kun je nu weer genieten van je zwangerschap en je vervroegd verlof.

harde buiken: gelukkig nog niet zoveel last van gehad. Iig niet dat ik doorheb. Wel vanmorgen een soort pijn of kramp in mijn heupen/bekken. Kan ook zo zijn dat ik er dan te lang op gelegen heb. Lig op dit moment dan ook hrt liefst op mijn rug. Maar heb gehoord dat dat ook niet goed is voor de kleine. Weet iemand dat?

Slapen: vannacht echt heerlijk geslapen. Helaas was een van de katten weer op dreef dus een aantal keer wakker geweest maar sliep snel weer in. Voel me ook een stuk beter dan gisteren.

Ging gisteravond in bad en keek via een spiegel even naar de onderkant van mijn buik. Zie ik opeens 2 of 3 enorme striae lijnen. Dacht echt gewoon van potverdorie. Had zo gehoopt deze keer de dans te ontspringen maar nee. Dus nu maar extra smeren. Niet dat dat helpt. Maar voor het idee zullen we maar zeggen.

en joepie nog minder dan 50 dagen te gaan. Vandaag 33 weken.

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Liggen op je rug is denk ik voor je zelf niet goed. Het gewicht van de baby drukt dan op je organen en op je aderen. Ik zelf hou het geen 1 minuut vol want dan begint het pijn te doen en voel ik enorme druk op mijn buik... Maar ik sliep het liefst op mijn rechter zij dus dat valt weer mee

19. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slaap hoe ik t fijnst lig, maar op mijn rug hou ik niet lang vol. Op mn linkerzij ligt t beste, heb ik ook t minst last van maagzuur en meer adem.

Pfff ik ben rond 6uur in slaap gevallen en om 7uur was dochterlief weer wakker. Die is nu bij de oppas, dus ik lig lekker languit op de bank.
    Heb net de papieren van de vk van vorige zwangerschap bekeken en dochter was pas met 36wk ingedaald. Deze baby nu al, dus ben benieuwd. Al wil t natuurlijk niks zeggen hoe snel dat ie komt. Ik krijg wel steeds meer t gevoel dat hij niet tot 40wk blijft zitten.

@harde buiken, vervelend zeg! Ik heb er niet echt last van. Alleen onderin heb ik steken, maar verder kan die echt niet zakken of t zijn zn schouders die ik voel duwen. Geen idee..
    @striemen, hier nog steeds niks te bekennen, hoop ook zo dat t zo blijft!!

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik heb nog genoeg striemen van de vorige zwangerschappen... Zal me niet verbazen als ik er meer ga krijgen... hoop het niet maar je weet maar nooit... zo meteen maar even stofzuigen en opruimen maar zit nog zo lekker op de bank

Deel Deze Pagina