@wortel wat heftig. Lijkt mij moeilijk. @tari Ik kan ook alleen poetsen als r naar school is. Ik doe vandaag nog de koelkast in de schuur en dan ben ik echt klaar. En ga ik een bakkie doen bijmijn vriendin. Vanavond werken morgen werken en donderdagavond werken. Dan ben ik klaar. Donderdag gyn kijken wat die zegt. Ik ga nu niet eerder weg dan dat er een plan is.
Goeiemorgen! Zoo, vandaag weer eens lekker een vrij dagje! Straks even boodschappen doen met de kleine man en wil vanmiddag eigenlijk nog even de keukenkastjes uitboenen Deze week laatste werkweek, daarna verlof! Kijk er echt naar uit! Vluchttas: Zal die ook maar eens klaar gaan zetten. Ik neem 1 tas mee, doe ik zowel kleertjes voor de baby in als voor mezelf. Het is toch echt alleen voor de eerste dag, mocht ik langer moeten blijven kan mijn vriend nog wel wat mee van huis nemen. Twijfel trouwens of ik mijn voedingskussen mee ga nemen naar het Ziekenhuis. Ik slaap altijd zoo lekker met dat ding Chaneef: Ben benieuwd of je uitgekozen wordt bij koffietijd! Kriskras: Je moet maar zo denken meid! Die 1 cm heb je maar alvast Schoonmaken: Heb een lijstje voor mezelf gemaakt met dingen die ik nog schoon wil maken voordat de baby komt... daar moet ik nog héél wat van doen haha... moet maar eens een begin maken vandaag Marcia: Heb jij al een datum voor de KS dan? Wortel: Heftig meid, dat je zo snel afscheid moet nemen.,.. Muntje: Succes bij de gyn meid! Hopelijk krijg je wat duidelijkheid!
Even ego maar jeeeeeh 37 weken!! Net mag vanaf nu gewoon thuis gebeuren vannacht wel een zere onderbuik, onrustig geslapen, jep echt de laatste loodjes Ineens de neiging om alles nu klaar en orde te willen hebben, dus camera opgeladen en leeg, videocamera, check gisteravond heeft wel even wakker geschud. Woonkamer weer even netjes, was opvouwen check......
@tari, ik herken het haha ben echt heel erg blij dat we nu even uit de rotzooi zijn! de keuken en badkamer moeten nog een keer maar goed dan hebben we ook echt alles zelf verbouwt. Maarre dit komt wel als de kleine wat groter is! @wortel, heel nobel maar wel heel heftig lijkt me.sterkte! @blike, volgende week dinsdag moeten we terug naar de gyn, en dan wordt er een datum besproken! ik ben in de eerste week van maart 39 weken dus ik denk dat het die woensdag daarin wordt, want ik moet naar het ziekenhuis in bergen op zoom en tja daar vieren ze die maandag en dinsdag carnaval... ( wij niet trouwens) @muntje, succes bij de gyn, hopelijk heb je snel een datum!!!
@tari, jeeeej 37weken!! @Blike, ik neem mn voedingskussen wel mee (als ik het niet vergeet). @marcia, haha daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben met de carnaval. Hier niks te melden verder.. Ga zo de badkamer poetsen
@moro, tja dan hebben ze natuurlijk liever geen kostgangers in het ziekenhuis haha maar ja ben dan ook dinsdags 39 weken dus dat zou mooi zijn, kan ik met het weekeind naar huis!
Muntje, is je man al bij een arts geweest? Dubbel als hij zo moe is, maar wel uitkijkt naar de kleine. Kan me indenken dat je het moeilijk vindt. Sterkte! Schoonmaaklijstje, begin ik maar niet aan; dan raak ik overspannen ben ik bang All, wij wisten al jaren dat dit de laatste wens van mijn schoonvader was. In de afgelopen maanden heeft hij vaak op het randje gelegen en stonden we stil bij snel afscheid moeten nemen. Ondanks het snelle afscheid heb ik er vrede mee. Het was wat hij heel graag wilde. Het is goed zo. Nou babywas 2 hangt. Nu even de kasten schoonmaken, zodat de kleertjes gelijk de kast in kunnen.
@muntje hoe was het bij de gyn? Kan die je helpen? @karagoz, ik ben momenteel in een staat dat ik zeg ik houd het nog wel vol natuurlijk ben ik nieuwsgierig en alles en zou ik lieverd vandaag dan morgen klaar zijn, maar ik trek het nog wel even en de kleine ook geloof ik. @wortel fijn dat jullie er vrede mee hebben en als je het weet dan is het denk ik ook anders dan wanneer het ineens op je pad komt. @tari spannend de eerste die 37 weken is, wel erg leuk zeg, er gaan er snel meer volgen. @voedingskussen in het ziekenhuis hier hebben ze er zoveel liggen dat je er gewoon om kan vragen. Kom ik net op school is R. kwijt, ook erg leuk om mee te maken, de hele klas kwam al naar buiten en ik zag hem niet ik kijken nergens R te bekennen. Dus naar de juf, ja hij is gewoon meegelopen dus ik was al een beetje in paniek aan het raken, hoor ik ineens een kindje heel hard huilen, was die met de verkeerde groep meegelopen naar de opverblijf en daar was die alles en iedereen kwijt helemaal overstuur zeg niet normaal, zijn invaljuf kwam hem brengen dikke tranen zo zielig moest bijna meedoen.
Bloeddruk was 70, mag van 6 naar 5 pillen.. Inleiden tussen week 37&38, ligt aan mijn baarmoedermond Kindje deed t goed , alleen niet zo meer gegroeid. Kan dit stress zijn ?? Senta, arme jongen! Gelukkig snel terecht!!
Stress is zeker niet bevordelijk. Maar fijn dat de bloeddruk weer wat gezakt is. Senta o dat is schrikken voor jullie allebei. Gelukkig snel weer gevonden. Vandaag met Adriaan naar het ziekenhuis, maar nu voor zijn knie. Loopt hij al lange tijd mee, al voor het ongeval. Antibiotica gehad en nog steeds last. Dus daar gaan we weer. Nu naar een ander ziekenhuis omdat daar 1 jaar terug ook de mri is gemaakt. Zo geen zin in, ben wel even klaar met ziekenhuizen en autorijden.....
@muntje, zou kunnen... Fijn dat de bloeddruk gezakt is @tari, da's minder. Hopelijk komen ze erachter wat het is, zodat ze hem kunnen helpen. Dochter naar de oppas gebracht, zometeen even taartmix halen dan gaan we vanmiddag iets lekkers maken samen Vanavond gaan we bij het geboortecentrum kijken. Is alweer 4 jaar geleden, dus zal wel wat veranderd zijn.
Moro de taart gelukt, hmm lekker hoor! Was op de mri van manlief wel wat te zien. Nu zware pijnstilling en maagblokkers. Speciale fysiotherapie, op een half uur rijden van huis.....en we moesten over 6 weken terug voor rontgen en afspraak. Maar laten verplaatsen naar april. Gaat echt lekker zo met hem. Is door een bedrijfsongevalletje van zeker 1.5 jaar terug...3 weken terug ook nog een slijmbeursontsteking gehad. Het aparte was dat de mri van vorig jaar is. En nu pas word er wat meegedaan.......soms he.....
Opname in het ziekenhuis gehad dus. Ik ging naar het ziekenhuis omdat ze wat te rustig was voor mijn gevoel en ik veel harde buiken had. Alles was goed, indd veel harde buiken maar verder was alles goed. Ook de echo. Gyn wilde toch nog even kijken of ik ontsluiting had. Ik had het niet verwacht maar ik had toch al bijna 3 cm ontsltuiting. Dus ik moest gelijk blijven om te kijken wat er gaat gebeuren. Ik had gelijk het scenario van mijn oudste in mijn hoofd. Het ging precies het zelfde en nog geen 24 uur later was hij er... Maar ze zit er nog, veel onderzoeken verder, protesterend kindje achteraf ben ik weer thuis. Rustig aan doen tot 37 weken en als de echt weeen beginnen gelijk de vk bellen en geen uur wachten omdat het nu nog sneller kan gaan. Dus we zitten weer thuis. Heb me dood verveeld in het ziekenhuis. Bijna niet geslapen, snik heet op de kamer en er was niets op de tv.
Heerlijk he weer thuis. Dat wachten is niets waard. Maar de 1e 2 cm heb je al gehad, scheelt weer. Ik ben nu wel benieuwd wie de 1e zal zijn maar ook heel erg wie er overtijd gaan lopen. Dat word zeldzaam in deze groep iedereen inmiddels alles klaar? Hier nog wat babywasjes, vluchttas pakken en dan schiet het op. Oke op nesteldrang dingen na dan. Maar bed staat op klossen, voel met net een dame van de wallen want ik lig nu voor het raam, raam hoogte. Toch maar vitrage op gaan hangen denk ik waterdichte hoeslaken van de action ligt erop. Dus jaja word echt zo
Ik ben ook benieuwd wie er als eerste en laatste bevalt en wie er ruim overtijd is. Ik heb vandaag ook gelijk de klossen gehaald. Thuiszorg winkel was tich in het ziekenhuis dus gelijk door gelopen... scheelt weer een ritje met de auto. Zaterdag wil ik nog wel 2 pyamas gaan halen voor het ziekenhuis. @tari... nunwel gek gevoel he.... alles komt zo dicht bij... kleine meid is weer druk als vanouds
Karagoz, wat zul je gespannen zijn geweest.... Het hele scenario van destijds komt dan weer voorbij hè! Fijn dat je meisje er nog zit. En gewoon al een paar cm ontsluiting! Die zijn vast binnen! Hoop dat je nog even mag genieten van de dame in je buik en straks na een mooi bevalling, buiten je buik All, vanavond naar zwangerschapsgym geweest. Pfff normaal vind ik het maar soft, was vandaag hetzelfde hoor, maar ik kon op een gegeven moment bijna niet meer. Mijn benen werden helemaal slap... Op dit moment is het dus flink inleveren met de energie... baal flink, want wilde dit keer wat fitter de bevalling in dan de vorige keer. Vandaag laatste dag in de ziektewet. Morgen Is mijn eerste officiële verlofdag. Ik ga morgen nog afscheid nemen van mijn klas en collega's en dan wil ik me echt volkomen richten op ons tweede wondertje.