Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Morgen meiden,

best een redelijk goede nacht gehad tot 5 uur en toen klaar wakker. Uiteindelijk toch weer om 6 uur in slaap gevallen en om 7 uur eruit.
    Zo de kids naar gym brengen en dan lopend door voor de boodschappen. Is dat ook maar weer binnen.

Karagoz niet stiekum bevallen vannacht? :)

leane een beetje de nacht doorgekomen meis. Hoe gaat het nu?

Senta hoe gaat het met jou maag nu? Werkt het de zuivel laten staan?

Wortel hoe gaat het met alle emtoies en de kleine?

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @tari, nee hoor ze zit er nog in... toevallig is ze nu net wakker en schopt ze weer lekker...

Gelukkig hebben de kids morgen een halve dag school en daarna vakantie. Kan ik even wat langer in bed liggen en hoef ik niet meer zo veel lopen naar school. Merkte vandaag dat mijn buik er op ging reageren toen ik naar school liep terwijl ik heel langzaam liep.

Vannacht redelijk geslapen, wel wakker geweest voor het toilet maar viel weer in slaap. Heb wel weer last van mijn keel... ik denk keelontsteking... fijn hoor kan er ook nog wel bij.

Ik hoef vandaag niets aan het huishouden te doen, behalve koken dan en vanavond de wasgoed... valt mee

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Tari, met de kleine gaat het prima en mijn emoties... tja.... gezien de afgelopen week en de bom hormonen in mijn lijf blijft dat een lastig gevalletje:)

Karagoz, Stom hè dat je buik reageert op lopen. Hier ook regelmatig.
    Jij vandaag even lekker met de beentjes omhoog. Rust is vast niet verkeerd voor je lijf.

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @wortel lekker laten gaan meid. Wil je even je tranen laten lopen laat ze dan ook lopen. Het lucht op. Zwanger zijn en iemand verliezen is niet makkelijk

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Sluit me aan bij karagoz, wortel. Laat alle emotie lekker gaan. Beter dan ze binnen houden. Ik had in nov, zoiets is al pittig maar met een zwangerschap extra lastige combi. Dikke knuffel meis.

Karagoz haha met jou dag van gisteren achter de rug en toch gaan lopen.....tja dat veroorzaakt hier ook harde buiken......
    ik rij gewoon nog auto, is dat voor jou nu ook niet wat fijner. Hier zit de buik ook in de weg maar heb geen keus. Zal toch de auto in moeten. Neem de bochten enzo wat rustiger.

6. senta

senta Niet meer actief

@tari ik heb van de week ook nog gewoon auto gereden heb er weinig tot geen last van ja het is wat minder comfortabel maar om nu te zeggen om die reden ik ga niet meer dat vind ik ook wat te, dan ben ik ook op de momenten dat mijn man er is helemaal opgesloten?

@zuivel het gaat perfect ik heb wat uitgezocht en zit nu dus aan de lactose vrije melk, ik mag dus geen soya door mijn schildklier zijn we dus achter gekomen, verder wat meer volle producten gebruiken en het gaat echt heel erg goed.

@wortel doe je rustig aan meis.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta wat fijn dat dit werkt voor je!

Ja je word idd zo beperkt anders. Jij woont toch ook in een dorp? Hier dus ook. Je moet me alleen niet in zien stappen :)

zo even lekker geslapen, maar nu nog niet echt wakker nu.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo en nu doe ik niets meer vandaag......

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    :):):)Jaaa ik heb VERLOF!!!!!:):):)

Wel twee weekjes eerder dan gepland, maar het is goed zo. Lekker uit die stomme ziektewet. Gezellig afscheid genomen van mijn klas en collega's.

Wat jullie allemaal roepen op FB; onze kleine mag lekker tot 40 weken blijven zitten. Heb het idee dat ik nu pas kan en mag gaan genieten van mijn verlof.
    Bij de eerste lag ik al in het ziekenhuis en mocht ik niks meer. Nu kan ik nog lekker shoppen, koffiedrinken en andere leuke dingen doen.
    We gaan het vieren door morgen lekker met z'n drietjes te gaan zwemmen.
    Ben zo blij dat ik dit nu mag meemaken!

10. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    lekker wortel dat ook jij nu verlof heb

ik vond deze week echt wel snel gaan zeker ook omdat me dochter gewoon 3 dagen naar de kdv gaat lijkt de week zeker snel gaan. want morgen alweer 36 zwanger dan nog 1 week en dan mag de kleine zich ook melden kan niet wachten.

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @wortel,, lekker meid geniet van je verlof

@tari... ik zou wel met de auto kunnen, heel af en toe doe ik dat wel... maar mijn man had vandaag de auto en het is maar een wandeling van 5 a 10 minuten... valt op zich mee... auto rijden is niet meer zo comfortabel meer, in en uit de auto stappen is ook zo fijn haha

12. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wortel, wat fijn dat je er nu zo van kan genieten. Ik hoop voor je dat je nog een aantal weken kan genieten!
    @autorijden, geen problemen mee hoor! Alleen ben ik klein en heb ik altijd de stoel omhoog staan en het stuur laag.. Nu dus stoel stuk omlaag en stuur omhoog, anders pas ik er niet tussen. Heb t stuur al kapot gemaakt met de rits van mijn jas :)

Ik heb echt teveel gedaan vandaag.. Maar de keuken is echt helemaal schoon!! Mn voeten doen heel erg zeer, zijn ook dik. Morgenochtend als dochter naar de oppas is even strijken en dan echt niks meer.

13. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Wortel : geniet ervan! Fijn dat je je nog zo energiek voel!!

Auto rijden; doe ik ook gewoon, alleen t sturen wordt lastiger. Mijn armen worden korter....... :).

Verder blijf ik enorme spierpijn houden van onderen. Omdraaien in bed en opstaan.. Pfoei. Ben nu 36 weken en vraag me dan af hoe mensen werken tot 36 weken..

En het besef komt steeds iets beter; binnen 2 weken heb ik een baby! Vreemd. Vind t soms best eng. Zo nieuw , heb ik genoeg spullen enzo??

14. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: wat fij zeg. Lekker met verlof. Ga idd vooral genieten.

Auto rijden. Geen problemen mee eigenlijk maar heb geen auto dus gaat wat lastig haha.

15. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @wortel, jeeey fijn dat je nu verlof hebt!!!nog lekker even genieten hoor!!
    @auto rijden, doe ik ook nog ( als ik een auto heb, we hebben er maar 1tje) en is hier ook nodig want op het dorp hebben we een slager en een attent en dat is. maar je moet me niet in of uit zien stappen inderdaad hahaha
    hier alles goed, weer lekker een nacht geslapen met maar 1 keertje eruit wat is dat heerlijk zeg!!!fijne dag vandaag meiden!!

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vandaag heerlijk wezen zwemmen, maar had het laatste uurtje wel last van mijn buik. In de auto kreeg ik om de 3 minuten harde buiken....
    Thuis lekker gaan zitten, pittenzak op mijn buik, maar het hield nog wel 2 uur aan. Inmiddels gewoon continu een harde buik. Niet echt lekker, maar schijnt vrij normaal te zijn bij een tweede?!

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: vervelend zeg die harde buiken. Wel fijn dat het zwemmen leuk was.
    En geen idee of dat normaal is bij de tweede eigenlijk.

Hier: duidelijk teveel gedaan deze week en te weinig rust. Heb net bijna 2 uur zitten janken en viel continu bijna in slaap. Ook ijskoud. Dus voor mij geen gezellige avond maar nu loopt het bad vol en daarna lekker naar bed. Heb ook veel last van an harde buiken vandaag maar kan komen omdat ik een balf uur met damian gefietst heb (ik fiets eigenlijk nooit) en daarna nog een uur in het dorp gelopen heb. Bij thuiskomst damian naar bed gebracht en daarna gelijk gaan koken en toen werd damian net wakker toen ik klaar was en liep het al tegen 3 uur. Daarna keuken opgeruimd en om 4 uur ging de lamp uit. Dat in combinatie met een hele week druk en niet slapen breekt me nu echt op. Duidelijk dat ik dingen anders moet gaan plannen.

18. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wortel, geen idee of dat normaal os bij de 2e...
    @girly, even stapje terug dus!

Ik kan op t moment heel slecht tegen mensen die te laat komen! En dan met name mijn man... Hij is 15min van ons vandaan aan t werk en nog komt hij gewoon veel te laat 's avonds om te eten. Gisteravond ook weer... En dan niet even laten weten dat t later word. Als hij nou echt iets af moet maken snap ik het, maar dat is niet zo. Heb gisteravond dan ook Zitten janken en geloof dat hij t wel snapt nu.

19. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Moro: logisch dat je daar pissig over wordt lijkt mij. Zou ik ook worden. En laat die tranen dan maar zien hoor. Nu hopen dat het kwartje idd gevallen is.

En rustig aan de doen wat is dat? Haha. Vandaag een van de laatste klusdagen hier in huis. De kleine dingen worden gedaan en dan hopelijk even niet teveel geklus meer. En dan heb ik misschien de rust wel. O nee want mij huis is nog een rommeltje dus dat moet schoon maar dat doe ik dan iedere dag een beetje.

raar idee trouwens dat ik in principe nog maar 40 dagen hoef ongeveer.

20. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    ja raar idee he nog zo weinig ik weet nog dat we zaten te tellen bij 200 dat lijkt al zo ver achter ons dan

Deel Deze Pagina