Morgen naar de gyn. Ben benieuwd. Hier over en week of 3 weer groeiecho. Dit ivm de suiker morgen mag k weer even spieken.
@girly, doen! Maakt niets uit. Wel even aangeven, al zullen ze t wel zien... Kleur kán anders uitvallen @tari, fijn dat t morgen al kan! Ik ga veel te laat naar bed elke dag... Morgen merk ik dat weer! Bijna vakanti.
Ok thnx meiden. Laat het nu met een gerust hart doen. En dat het anders uit kan vallen weet ik. O kan me rr zo op verheugen. Even na alles ontspannen. Nu het bad uit want het water wordt koud hahaha. Maar door het bad is uk wel weer heel actief. Daarna lekker naar mijn bedje toe en hopelijk slaapt damian weer door. Niet zo gek dat hij snel sliep heeft mrt mijn moeder bijna 3 uur in zwembad gelege en de hele dag niet geslapen dus die is wel uitgeteld denk ik.
Blike wat fijn dat je man waarschijnlijk voor kerst thuis is! Balen van die extra dag en dat het niet zo fijn uitkomt dat je erna meteenw eer de dagen moet werken. Tari wat fijn dat je man nu al terecht kan zeg! Hopelijk werkt die extra rust overdag voor je. Tja hier ook groeiecho maar had gelezen dat t niet meer standaard is. Lekker gedaan alsof ik van niets wist en aangegeven dat we nog groeiecho moesten jnplannen whaha (mijn mannetjes hadden beiden met 30 wkn groeiachterstand en na rustiger aan doen haalde ze dat in en zag je dat bij 34 wkn weer goed ging... Dus niet geheel zonder reden voor mij dat ik het liever weer erbij heb. Vooral nu met de "stress" rondom t huis enzo) Wel veel van ons die nog extra echos krijgen. Lees ook liggingsecho"s die krijg ik dan weer niet als goed is hoop ik maar. Ga dr vanuit dat dametje nog steeds(inmiddels dan al 14 weken) goed ligt en blijft liggen(net als haar kleinste grote broer). Hihi
Haha moro hier ook hoor standaard te laat naar bed *zucht* Nog even snel spelletje of forum kijken en dit lezen en dat haha. Nog 1 minuutje denk ik dan telkens whaha Maar de dag erna pfoehhh moeehoeee bleh! Girly fijn dat je mannetje lekker slaapt. Zo te lezen heerlijk van je bad genoten en morgen naar de kapper. Lekker verwennen zo
Hier werd net ons mannetje even wakker. Heb er net even een half uur naast gezeten. Met als resultaat een mannetje wat lekker slaapt en ee mamma die even klaarwakker op de bank beneden zit. En belaagd wordt door ee kat die denkt zwaar aandacht te kort te komen. Nou straks wel gewoon weer mijn bedje in. En nog even lekker slapen. Had toen ik in bed lag zo iets moois. Het leek wel of ik ging slapen en in mijn buik begon er een voetbalwedstrijd of een kickboksgala. O o o wat ging uk te keer. Nu ook weer flink bezig. Heerlijk.
Ik vind dat altijd leuk als je 's nachts wakker ligt en de kleine uk is wakker... Genieten! Senta, succes vandaag! Pfff ik benieuw gebroken! Vanavond maar een poging wagen om op tijd naar bed te gaan. Nog 1,5 dag werken en dan vakantie.. Als ik daar de hele dag aan denk dan valt t vast wel mee
@moro thanks S'nachts wakker liggen van de uk best leuk maar niet als die bokswedstrijd tegen mijn buikwand meer dan 3 uur duurt, ik heb al een paar keer gezegd wij krijgen een kind met adhd dat kan niet anders. Deze baby is zo druk zo anders dan bij mijn zoontje
Goeiemorgen allemaal, Tari: Wat fijn dat de ctr bij de VK weer goed was En wat goed dat je man eerder terecht kan voor een MRI! En veel plezier met de musical vanavond! Leuk zeg! Girly: Heerlijk, een bad.... wilde dat ik die had! En wat goed dat Damian gewoon zelf is gaan slapen... Je komt er wel! Qua kleurtje, volgens mij mag dit tegenwoordig gewoon, maar ik zou het even overleggen met de kapper, die weten dit het best! mamavanT: Haha, goed bezig om zo weer even een extra echo in te plannen
Hier vanmorgen nog even langs de VK, zal ook eens even vragen of ik nog echo's krijg... mijn VK maakt ze zelf dus hoef er geen aparte afspraak voor te maken! Daarna even lagns mijn werk, er is een collega voor het laatst dus we gaan even taart eten!
Senta ben ik helemaal mee eens. Leek en echt heerlijk dat hij zo druk is en veel beweegt maar er zij af en toe grenzen hoor. ( ja weet het. Het is ook nooit goed.) Onze uk schopt de hele tijd op 1 bepaalde plek waardoor dat helemaal beurs aanvoelt van binnen bij mij en dat is iets minder vind ik zelf. Moro: houd vol meis. Vervelend zulke nachten maar bijna vakantie en dan kun je wat meer slapen hoop ik.
Goedemorgen meiden, wonder boven wonder een behoorlijk goede nacht gehad! Girly veel plezier vandaag bij de kapper
Goedemorgen... goede nacht gehad maar om half 7 al klaar wakker terwijl ik tot half 8 kan blijven slapen.... over een uurtje naar de vk... heb er zin in
Wat fijn om t lezen dat weer veel meiden een goede of redelijk goede nachtrust hebben gehad. Hier zit ik heerlijk bij de kapper. De verf zit in het haar en dan wordt het geknipt. Heerlijk. Maar gek genoeg hoe ontspannen dit ook is er zit een spanning jn mijn rug die ik nirt los kan laten. Geen idee wat of waarva maar daar ga ik geen aandacht aan bestede . Kleine is nu heerlijk aan het trappen. Geniet geniet geniet Iedereen die vandaag naar vk is of mag of naar zh veel succes en plezier.
Ben net terug van de verloskundige. Ben weer goed gekeurd. Gewicht zit nu op 14 kilo meer... was wel te verwachten maar toch hoopte ik op minder... Ik was een beetje duizelig en had het benauwd. Mijn rechter arm ging tintelen. Dat is nu weer weg gelukkig. Mijn bloeddruk was goed. Niet heel erg laag maar wel wat ik van me zelf gewent ben. Die was 98/73. Alles beter dan te hoog denk ik maar. Ik word er toch we duizelig van als het te laag is.. Wat ook apart is dat mijn baarmoeder in de lente erg snel groeit. Vanaf het begin eigenlijk al. In de breedte valt dat heel erg mee. Terwijl ik bij de jongens juist in de breedte ging groeien. Verder was alles goed gelukkig...
ik moet binnenkort ook maar eens naar de kapper. Mijn haar is lekker lang maar model is er uit en er zitten veel dode punten in. Ik stel het alleen elke x uit...
Fijn dat het goed was karagoz. En die kilos zijn straks zo weer weg joh. @girly geniet lekker wat voor kleur wordt het. Hier nog meiden met ideetjes voor pyjama s in 50 en 56 Ik heb alleen maar blauwe en wil ook nu weer gelijk beginnen met ons ritme erin te brengen was bij r. Heel fijn. Ik ben niet zo van de poezelige pyjama s
ik vind die boxpakjes erg lief... droegen mijn zoontjes tot maat 86... voor mijn meisje wil ik het weer gaan doen. Erg makkelijk ook... Tja de kilo's... 3 maanden na de bevalling gaat mijn nicht trouwen en dan zijn de kilos nog lang niet er vanaf... daar zit ik mee. Als die bruiloft er nog niet was dan maakte het me niet uit...
Ah jawel jog de helft allang weer. De rest vliegt er ook af straks door jullie wondertje. Lekker veel wandelen ook met de jongens. Je mag mijn hond wel lenen : p @ girly leuk zeg ben benieuwd