Wortel: Ik snap je wel hoor. Heb het ook een hele tijd gehad die stress om alles af te krijgen. Nu kan ik het redelijk los laten. Doe rustig aan hoor meis. Hoop dat het fietsen goed gaat en dat jullie snel weer opknappen.
Bleh, heb helemaal geen zin om te gaan fietsen We gaan straks wel even een frisse neus halen in de tuin.
Iedereen lekker aan het genieten van de zondag? Vandaag alle keukenkastjes uitgemest en schoongemaakt, inclusief de oven en magnetron! Heerlijk gevoel dat dat allemaal lekker schoon is Vriend is aan het kitten boven en straks even lekker schaatsen kijken en misschien daarna nog even een eindje lopen... Senta: Fijn meid! Dat je bijna de 37 weken hebt gehaald Moro: Hoe is je buik geworden? Wortel: Die stress begint nu hier ook toe te slaan, gelukkig heb ik nu verlof dus kan ik eens een begin met mijn lijstje maken
lekker bezig geweest meiden! hier de gaan we samen de laatste weekenden nog genieten van de rust nu het nog kan haha. verder is hier zo goed als alles klaar, nog het een en ander wat naar zolder moet, nog bellen voor het kraamfeest, ziekenhuistas klaarmaken ( staat al een stuk ingepakt maar vind het heel moeilijk zo ver van tevoren) en de definitieve tekst voor het kaartje doormailen, maar ook die hebben we al dus valt me nog redelijk mee toch?? @cadeau, toen ik vanmorgen beneden kwam was manlief aan het zoeken naar een mamafiets dus ik zal ook nog maar eens even wat bedenken voor hem dan inderdaad vond het wel heel erg lief van hem!
Een mamafiets is ook echt heel fijn! (Maar wat een groot cadeau!) Lekker hoor Marcia dat jullie alles al klaar hebben. Inderdaad lekker genieten nu met z'n tweetjes. Je kan je gewoon niet voorbereiden op hoe anders het straks zal zijn.
ja vond ik ook,echt superlief! wel een tweedehandse hoor, vind het niet nodig om een nieuwe te kopen want die zijn veel te duur voor het vele fietsen wat ik doe haha ben zo benieuwd hoe het strakjes zal zijn!! ben al aan het aftellen haha
Denk je hier zo goed als klaar te zijn met de wasjes krijg je weer 3 zakken vol mdt kleren dus morgen maar weer eens wassen
Marcia, niets mis met tweedehands toch?! Oh en ik heb wel een cadeau voor je man hoor; eenpapafiets! Chaneef, maar dat zijn leuke wasjes toch?! Hier dacht ik ook alles gehad te hebben, miste ik nog mijn omslagdoeken... ja hoor in een grote doos met nog heel veel meer babyspul dat de wasmachine in kan Nu mis ik alleen nog mijn wieglakentjes... ben benieuwd wat daar allemaal nog bij ligt
ja, ja het is echt waar.... ik heb zojuist de proefdruk aangeleverd bij de drukkerij! Zelfs mijn man vond het een fijn idee dat dit nu klaar is
Nou inderdaad toen ik de eerste keer geopereerd moest worden hebben wij hele andere dingen moeten regelen, brrr laat staan de 2e keer dat ik in het ziekenhuis ben beland, ik zei van de week tegen mijn man, ik geloof dat als ik dit keer de bevalling mee mag maken ik heel emotioneel ben toen zei hij al wat denk je dan van mij, er is de angst geweest dat wij het beiden niet zouden redden, die ontsteking de 2e keer was dus levensbedreigend daar heb ik dus niets van meegekregen.
Maar goed ook dat jij.het zelf niet.beseft hebt toen. Gelukkig is alles goed gekomen en hopelijk ben je gewoon helemaal bij als jullie meisje geboren word!
Ik ga ervan uit dat het best wel emotioneel zal zijn ook omdat ik mij vreselijk zorgen heb gemaakt ja n. natuurlijk ook maar ik niet bij mijzelf stil gestaan dus voor mij is het heel anders. @moederfiets. Ik heb er een gekocht bij HOME | De online fietswinkel | FIETSKOPEN.EU Goede service fijne fiets en enorm betaalbaar!
@senta je mag best trots zijn op je zelf dat je het hebt gered met 37 weken... ik had niet gedacht dat je het zou halen... maar je hebt het gehaald meid!
@wortel, dat zou een idee zijn natuurlijk haha maar hij heeft een goede fiets met emotionele waarde, zijn opa was fietsenmaker en toen hij een paar jaar geleden stierf heeft mijn man de fiets gekregen die zijn opa als laatste heeft gemaakt dus ja, maar even verder bedenken... misschien wel een mooi groot bierpakket ofzo pff zo moeilijk voor een man! @senta, jeeeeeeeeeeeeey!!! super zeg!ik hoop dat de rest nu hee voorspoedig mag gaan, jullie verdienen het!!
@senta: hele mooie mijlpaal! Zeker na alle ellende en stress. Laat de baby nu maar gerust komen toch Sorry meiden, ik lees hier af en toe bij, maar zit voornamelijk op fb.
Senta wie had dat gedacht meis, super! Mamafiets hier ook al 10 jaar een 2e hands. Toen nog een hoop geld omdat ze toen net in waren, van Amazone. Maar is veel gebruikt, alleen nu toch wel een beurtje nodig. Zou hem weg doen maar hij mag nog een ronde blijven Haha leuk he die babywasjes. Hier ook nog steeds zoet mee. Vandaag weer verder en de hemel van de wieg afmaken. Die van het ledikant gisteren afgemaakt. Knuffeltje wat ik aan breien was is bijna klaar. Dus kleine man........
Zonnetje schijnt, dus word een heerlijk schoonmaak dagje. Trouwens net curanol gehaald. Die van het kruidvat werkt niet, ja 2 mega grote puisten er aan over gehouden........