Marcia, wat vind je van een survival pakket voor je man? Energiedrank, wallen camouflage, dat soort dingetjes. Tari, hier ook weer een was met babyspul draaiende Ik denk dat ik nog even wacht met het opmaken van het ledikant en de wieg. Ben bang dat het zo stoffig gaat worden. Aan de andere kant; wat als we woensdag te horen krijgen dat ik niks meer mag doen? Zo lastig als je lichaam als een tikkende tijdbom aanvoelt Senta, gefeliciteerd!!!! Hier zul je vast nog wat traantjes om moeten gaan laten. Maar laat die maar lekker komen hoor. Het was en is nog steeds een heftige tijd.
Marcia: Lijkt me ideaal! een mamafiets! Heb mijn fiets alleen nog maar drie jaar, dus een beetje zonde om al een andere te kopen! Ziekenhuistas, zal ik deze week ook eens aan beginnen Wortel: haha, nee die banner klopt niet Ze mag nog even een weekje of twee blijven zitten... en sex doen we niet meer aan hier haha Senta: Jeeeej! 37 weken Wassen: Ga vanmiddag het eerste babywasje draaien
@blike, ja dan zou dat erg zonde zijn!! wat betreft seks is hier ook minimaal hoor, wat dat betreft zal ik heel blij zijn als mijn lijf weer van mezelf is en dat het allemaal weer heel wat minder gestuntel gaat zijn haha
Nou de komende maanden zal het hier nog geen feest zijn in bed... de vorige keer moesten we er beiden niet aan denken na de bevalling en nu is het fenomeen lekkende borsten al genoeg om het feest af te blazen Yes! Zolder is deels opgeruimd! Ben super blij! Morgen ga ik de kinderwagen ontstoffen en de kinderwagenbak erop zetten. Kan zoontje mooi bij helpen; wordt het voor hem ook allemaal wat echter.
Mammafiets: staan leuke tussen hoor op de site. Helaas net via mp een nieuwe fiets gehad dus ook hier een beetje zonde. Verder hier ook helemaal happy. Servieskast is helemaal schhongemaakt. De hele woonkamer gezogen en bijna klaar met opruimen. Beetje kromme volgorde maar damian ligt nu op bed (slaapt niet) maar dan kan ik zuigen. Anders niet en meneer had het geniale idee om zijn bord mrt hagelslag op het kleed om te kiepen. Nu geenn rug meer over en ook mijn bekken zeggen klaar nu. Dus ff rustig alles terugzetten en verder niets meer doen. Ook al irriteer ik me nu aan de keuken want dat is nu 1 grote bom die ontploft is. Probeer dat vanavond wel en anders morgen weer een dag.
vandaag ook aardig bezig geweest, beneden overal gestofzuigd en gedweild ook onder de banken. Boven het zelfde en de kleding kast van de kids uitgemest. Ik niet maar de kids hebben alles er uit gehaald, weggegooid wat niet gebruikt wordt, ik heb het schoongemaakt en zij hebben het weer netjes terug gezet... Bedden verschoont en opgemaakt en de badkamer ook schoongemaakt. Alleen de douche kabine doe ik als ik ga douchen. Er komt zo snel kalk op de deuren, gek wordt je er van. Vorige week heel grondige gedaan en nu moet ik het weer doen... maar goed... Alles is rustig in mijn buik qua weeen dan. Af en toe een pijnlijke harde buik maar verder niets... Ik dacht heilig dat ik zondag ging bevallen. Ik was lekker aan het ontbijten ik had nog helemaal niets gedaan die ochtend en toen in eens begonnen die weeën. Ik ging gelijk heen en weer te lopen en puffen om ze op te vangen. Na de 5e wee ging ik gelijk bellen. Ik moest even onder de douche gaan om te relaxen en daarna naar het ziekenhuis gaan. Maar na het douchen wat het weer over. Ik balen natuurlijk, want ik had me er mentaal al op voorbereid. Kids ook helemaal in de stress want mama had pijn en ze wilde hun zusje zien. Dus het was een beetje een teleurstelling. Ik heb wel iets meer ontsluiting gekregen en het zal echt niet lang meer duren volgen de gyn maar wanneer het begin weet niemand natuurlijk... het is afwachten dan maar... Ik moest wel snel bellen als het weer serieus wordt, ookal zal het weer vals alarm zijn. Aangezien het bij mij heel snel kan gaan, sneller dan de vorige bevalling. Zeker als ze mijn vliezen gaan breken. Bij mijn vorige had ik 5 cm en na 45 min. mocht ik al persen. Deze x zal het misschien wel 15 minuten zijn... dat zal wel fijn zijn haha
Wortel: ja geeft idd een goed gevoel alleen merk dat mijn bekken en heupen het een stuk minder vonden op een gegeven moment. Als ik liep was een oud omaatje van 90 nog sneller hahaha. Maar goed. De servieskast is helemaal netjes mijn tv kast en salon tafel zijn uitgemest en schoon en de woonkamer is gezogen. Ook heb ik het boxkleed nu in de box gedaan en 2 wassen gedraaid waarvan er nog 1 opgehangen moet worden. Morgen komt mijn lieve mamma mijn badkamer uitgebreid soppen en ga ik beneden de keuken denk ik uitgebreid poetsen. Zo komt er langzaam aan rust in de tent en is het nog een kwestie van bijhouden. Karagoz: moest jij niet rustig aan doen? Denk om jezelf hè! Anders kom ik je een (goedbedoelde) preek geven. Hier straks damian naar bed brengen en als hij slaapt lekker even ontspannen in bad. Daarna zien we wel weer verder.
heb ook rustig aan gedaan... heb geen harde buiken of rug klachten gekregen... zou de hele dag op de bank willen zitten en niets doen maar het huishouden gaat ook gewoon door
karagoz: nee dan is het goed. jij weet wat je het beste kunt en waar jou grenzen liggen. maar je lijkt me ook wel het type die zegt ja maar dit nog en dat nog en dan toch over je grenzen heen gaan.
Senta! Goed man 37 weken!! Spannende tijd voor jullie geweest.. en nog natuurlijk.. Inleiden, ik vind er een hoop onduidelijkheid over. Verschillende volgordes verhalen.. wil mijn plan graag weten, even geduld nog.. Vraagje: het kindje ligt dus erg diep, en vast. Opstaan, benen optrekken en zitten doet echt pijn. Heeft dit invloed op je basrmoedermond? Is de kans groter dat ie rijp is dan? Kan er zo weinig over vinden..
Muntje, ik zou zeggen dat het invloed heeft, maar dat is ook puur op gevoel hoor! Heb je er veel last van; ik bedoel dat je het voelt bij bepaalde bewegingen? Karagoz, keurig zeg; jij delegeren en kids het werk doen! Girly, heerlijk dat je moeder je zo kan helpen! Hier vraagt ze het ook steeds, maar ik moest eerst de babykamer op orde hebben en de zolder opgeruimd hebben. Dit is nu bijna klaar, dus volgende week wil ik haar eens uitnodigen. All, Om te gillen! Ik heb een trap op- en afren verbod Manlief vindt dat ik me te druk maak en rustig aan moet doen. Na weken van niet slapen, slaap ik inmiddels weer snel in als ik wakker ben geweest. Op de dag ben ik ook mega moe... Hoop wel een beetje fit de bevalling in te gaan over heel wat weekjes. (En nee, ik wil nu echt nog niet bevallen! Ben daar nog niet klaar voor...)
Ik heb wel eens zulke moment hoor maar nu ik me niet te veel wil uitputten denk ik van... morgen weer een dag...
goed dat je man op je let... beetje gas terug nemen meid... met kids moet je soms wel een beetje deligeren. Anders worden ze alleen maar verwent. En ze vinden het zelf nog leuk ook. Ze helpen graag. Ik doe ook veel voor hun dus een klein beetje mama helpen kan geen kwaad
Karagoz, ik vind het super van je! Zou ik ook wat meer moeten doen. En inderdaad vinden kinderen helpen en opruimen vaak heel leuk, als je het samen doet.
Wortel, het doet continu eigenlijk pijn , soort van druk zeg maar. Maar bij inspanning voelt het als de ergste spierpijn ofzo.. Broek aan of uittrekken doet echt pijn, zitten , opstaan, als ik lig en ik moet overeind komen .. Lopen is zelfs ku eigenlijk een opgave, tot ik eenmaal de gang heb , dan gaat t wel..
Muntje, dat klinkt alsof je er wel klaar mee bent.... Dat versterkt het gevoel wel om de kleine vast te mogen houden lijkt me.