Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Hulp : vandaag hulp gehad, tante en nichtje geweest. Heel prettig..

Heb geprobeerd te voelen van binnen, maar weet echt niet hoe of watnik moet voelen hoor, deed t voorzichtig hoor!

Verder ben ik een zeef, vergeef me :)

2. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon niet voelen... :)

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Pffff meiden wat erg. Ben vandaag zo langzaam. Een slak wint het nog van mij. Nog even de bovenkant van het kastje boven de tv en de spullen die naar zolder kunnen naar zolder brengen. Dan nog het laatste stukje van de keuken en dan zit het erop maar o wat gaat het langzaam.

Ben er eigenlijk even klaar mee maar het moet gewoon af. Lastig hoor nesteldrang hebben maar geen energie.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Girly is zeker een lastige combi. Ik had dat van de week. Maar vandaag de rust er in gevonden. Lekker even geen nesteldrang. :)

Pff heb het gevoel dat ik om de stomste dingen tranen kan krijgen, terwijl ik noet eens verdrietig ben :) stomme hormonen. Voel het dan gewoon prikken en waarom?

Na ja goed teken, herken het ook wel van de andere keren maar het blijft me verbazen hoe een zwangere lichaam werkt.

5. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    ja heel lastig om iedere keer om eigenlijk niks te janken, hier heb ik ook heel erg veel last van.

nou vandaag de tv kast maar eens schoon gemaakt en opgeruimd zo wat was ik daar lang mee bezig zeg ook gelijk 2 mappen gesorteerd die ik de vorige keer vergeten was. maar nu eindelijk gedaan en hopelijk blijft de kast dit keer ook zo netjes.

6. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Pf ik jank als een achterlijke elke dag. Niet normaal. Ken mezelf echt niet meer terug zo onderhand.

Verder hier een sombere dag. Weer zo'n dag van benauwd mist in t hoofd dat soort dingen. Ellendig..

Heb zin in het zonnetje. En mijn eigen lichaam terug.. Ff geduld :)

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ja zu om ke buien heb ik ook maar dan om de zoveel dagen of zoals vanmorgen was ik een boek aan het lezen die ik kan dromen en daar ging een paard in dood. En het baasje was ontroostbaar. Nou tranen liepen over mijn wangen.

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Girly, hoera! Ook wij hebben de 35 weken gehaald! Nog maar 35 dagen....:)

Hulp, jammer dat zoveel van jullie hierin teleurgesteld worden....
    Mijn moeder komt morgen behangen (ja, de overloop vond ze niet mooi genoeg en ik heb nu behang liggen, dus dat komt ze even doen:p)
    Mijn schoonmoeder vertelde me heel tactisch dat ik dit keer maar moest zorgen dat ik alles op orde had:x De vorige keer ben ik zeer onverwachts met 32 weken in het ziekenhuis beland. En bedankt! (Maar ik ken haar inmiddels; lach erom en trek het me niet aan).

All, vandaag heeft mijn zus mijn zwangerschapsfotoshoot gedaan! Heel leuk! Wacht met smart op de foto's!
    Ook een leuk filmpje gemaakt. Eens kijken of ik dat op fb geplaatst krijg...

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wortel:
    Het is toch hééél normaal om met 32 weken al alles af te hebben... ;)

Hebben jullie trouwens ook zo'n zin in de zomer??

10. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    eerst de lente hoor hah heerlijk zit er nu al op te wachten.

en ja he fijn om commentaar te krijgen van dat alles wel op tijd af moet. gelukkig hier geen last van, en ja hulp wou dat ze me hielpen soms en als ze het doen doen ze het halve werk.

11. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @janken,.soms jank ik snel, maar eigenlijk niet zomaar uit t niets. Dat komt wel weer in de kraamweek :)
    @wortel, pff.. Idd niks van aantrekken!
    @zomer, nee dankje.. Lente wel, heerlijk! Een graad of 20 en een lekker zonnetje. Geen 30graden hoor, dan word ik zwaar chagrijnig!

Vandaag lekker de glasgordijnen gewassen en alle strijk weer weggewerkt.

12. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Echo vandaag 37 weken jippie kleine man je mag komen hoor wij zijn er klaar voor

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @chaneef fijn he

14. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Ja heerlijk me man zei gisteren wel tegen me op deze 3 dagen mag je niet bevallen haha alsof ik daar controle op heb. Hij heeft op 1 van die dagen eindelijk een gesprek ovef zijn salaris / nieuwe functie na maanden zeuren

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Hahaha kurk er in doen...

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wat fijn chaneef. Heerlijk 37 weken. En ja je hebt het niet voor het zeggen maar je kunt hst altijd proberen hahaha.

17. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Ik zei al tegen hem nou zal ik die dagen dan gewoon niet bellen dan zie je het vanzelf wel

18. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @chaneef haha zou wat zijn dat als je man thuis komt je ineens op de bank zit met jullie kindje hihi

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Chaneef wat een heerlijke mijlpaal heb je bereikt!
    Mijn man gaat morgen voor 2 dagen naar Duitsland... heb al bedacht dat als het begint ik mijn moeder er dan bij wil hebben.:) Zul je zien dat hij thuiskomt en de baby er is... Het is 4/5 uur rijden en de vorige keer ben ik in die tijd bevallen....;)

All, Onze oudste is over 3 weken en 2 dagen geboren.... Moet er nog even niet aan denken! Brrr dan komt het wel heel dichtbij!
    Maar, vanmorgen de babykamer afgemaakt; ledikant opgemaakt, hemeltje erboven, nieuw waskussen, het badje klaargezet en de laatste babykleertjes in de kasten opgeborgen. Fijn gevoel!

20. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Zo heerlijk hoor de voorraad kast hellemaal opgeruimd en op nieuw orde er in gemaakt (maar voor hoe lang) wel heel wat weg gegooid. Ben er wel even klaar mee nu

Deel Deze Pagina