Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Spannend wortel. Maar komt vast goed. Raar idee dan het dat 3 jaar teleden de oudste bijna geboren is.

Verder:
    Wat zijn we allemaal weer lekker aan de poets dames. Doen we wel een beetje rustig aan met zijn allen. Ik heb op 1 raampartij alle ramen gewassen. Maar voor die ene moet ik een tafel verschuiven en dat moet notmaal al met 2 personen dus ga ik nu niet doen. Verder het aanrecht en het fornuis helemaal uitgesopt en mijn theedoos uitgezocht. Damian slaapt nog steeds niet maar komt goed. Mij ramen zijn klaar dus hij ziet mij niet op de bank staan. Dacht ook enthousiast aan de luxaflex te beginnen want die is toch stoffig maar daar ben ik al snel mee op gehouden. Dat lukt me niet meer. Nu even zitten. Dan alles terugzetten in de vensterbank. Daarna de was ophangen en de badkamer schoonmaken. Dan komt mijn moeder morgen de tegels doen. Morgen de huiskamer weer een beurt geven en de eerste babykleren wassen. Wilde ik als laatste doen. Vanavond met zijn drieën de boodschappen doen.

Pfff eigenlijk zou ik moeten zeggen dat ik een beetje rustig aan moet doen hahaha. Maar heb morgenmiddag een verjaardag en zondagochtend komt de zwangerschasclub van Damian bij ons dus alles moet schoon en opgeruimd zijn. En dan zien we daarna wel of we zin en puf hebben voor de verjaardag die we eigenlijk zondagmiddag hebben.

2. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ok liep even anders. Damian wilde echt niet slapen dus heb ik hem eruit gehaald nadat ik de was had opgehangen. En wat denk je de boef! Alles uit zijn commode gehaald en dat lag op de grond. Luiers broeken shirts ondergoed en zwemluiers en nog veel meer. Een grote chaos. Dus dat scheelt amen opgeruimd. Beneden lekker een appeltje gegeten en nu lekker rust. De badkamer doe ik vanavond of morgenochtend wel. En dan zien we wel hoever we met de huiskamer komen. Ook moet ik morgen nog een kwarktaart maken en cakejes in de vorm van treintjes voor zondag. Maar voor nu even lekker met een boekje op de bank terwijl damian heel lief aan het kleuren is.

3. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Wat een energie girly .. Ik vind dat je veel doe hoor!

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ja muntje doe heel veel idd maar op een of andere manier schiet het in mijn hoofd gewoon niet op. Heb nog steeds die rust niet. Wel de rust nu dat de babykamer af is natuurlijk maar dat heeft plaats gemaakt voor andere onrust. Als je snapt wat ik bedoel. Ik kan me voorstellen dat dat niet zo is want ik snap het zelf al amper tot niet. Weet ook niet goed waar ik die rust moet vinden. Misschien toch nog een klein borduurwerkje aanschaffen ofzo voor ontspanning. Ik heb geen idee. Zullen het maar op de hormonen houden.

5. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chaneef, jeej 37weken!! En ja joh gewoon een kruk erin :p
    @wortel, als je zo gaat denken dan komt het.dichtbij.hé?! Bij onze dochter ben ik met 37,1 bevallen.. Dat is dinsdag al! Moet er echt nog niet aan denken
    @girly, jij doet echt veel!! Maar snap t wel van je onrust in je hoofd. Ik had een aantal dingen die ik gedaan wilde hebben en nu dat gebeurd is, heb ik rust.
    Ik heb gewoon geen energie meer en doe dus weinig. Ik hou alles bij en dat was het dan wel. Denk dat ik vooral vanaf volgende week me rust neem nu het nog kan.

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Moro, mooi streven; rust nemen nu het nog kan!;)

Girly, jij hebt wel heel erg last van nesteldrang:D Ik zou een borduurwerkje aanschaffen;):)

All, Ben trots op mezelf! Heb mijn eerste bericht op fb geplaatst met een fotoalbum! Ik zet nooit iets op fb, dus dit was heel wat dat het lukte:) Inmiddels heb ik alle foto's die ik nu heb erin staan (ging in etappes).

Babykamer is klaar. Alleen de wieg moet nog opgemaakt, maar dat komt wel. Ledikant staat ook heel lief! ML vond het er mooi uitzien! En de kleine man riep ook maar: 'Mooi, mooi!'

Mijn moeder is heel lief komen behangen; ze vond 5 jaar geleden al dat ze het behang er niet mooi op had zitten en laatst begon ze er weer over; nou prima! Het is glasweefselbehang geworden, dus volgende week nog even sausen.

7. senta

senta Niet meer actief

@wortel je foto's zijn geweldigv zeg echt mooi.

8. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Haha wortel !! Goed van je foto album ! Mooie foto's en denk dat jij na de bevalling zo in je oude kleding past of niet! ( jaloers!!!!). :)

Vraagje; ik heb elke x, vooral s'nachts , een soort darm kramp? Alleen zonder gevolg zeg maar . Als ik baar de wc ga komt er niks. Is dat normaal?

9. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Senta , jij bent zeker weten dinsdag aan de beurt??

10. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Muntje: nee geen last van eigenlijk. Als ik het gevoel heb dat ik dan moet moet ik ook echt.

Hier: grrrrr mag ik even klagen! Manlief zou een plaat maken voor boven op de box zodat de katten er niet in konden gaan liggen want het boxkleed ligt er al in. Nou dat heb ik dus nu geweten. Nog geen plaat maar wel een kat die op het boxkleed heeft liggen kotsen. Grrrrr. Dus die heb ik net maar even in de was gddaan. Pfff baal er zo van. Dat is het enige wat ik aan hem gevraagd heb om te doen en nog niet gedaan. Nou ja van de week maar zelf doen.

11. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Wel handig idee zo een plaat alleen zal hier niet helpen 1 van onze katten kan door de tralies ze is heel klein voor haar leeftijd en zal ook zo blijven de euwige kitten noem ik haar ook wel haha

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Girly, bah! Dat is zo irritant; vraag je erom en dan gebeurt wat je juist niet wilt omdat de ander niet doet wat jij graag wilt....:(
    Ik legde het kleed er pas laat in. En voor de zekerheid een dubbel gevouwen badhanddoek erin.
    Als wij en de kat samen beneden zijn handdoek eruit en trainen maar:p

Muntje, inderdaad paste ik de vorige keer al snel mijn kleding. Ben tot nu 9,5 kilo aangekomen. Vorige keer was 15 kilo in 38 weken. Scheelt denk ook echt of je bv gaat geven of niet. Al heb ik wel vast een dieet meegekregen, omdat het kindje mij straks weer op zal eten; roomboter en volle melkproducten. Vorige keer niet gedaan, dus even afwachten of ik snel weer in shape ben.:p

All, Bedankt voor de complimenten op mijn fotoshoot! Ben er ook echt enorm blij mee! Ik sta er zelf wel van te kijken hoe groot mijn buik is. Bij de eerste is die nooit zo groot geweest....
    De laatste foto's heb ik nu ook en die zijn ook heel gaaf; half bloot, dus die ga ik maar niet met jullie delen;)

13. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girly, waarom leg je er geen aluminiumfolie in? Heb ik hier gedaan. Ze zijn er nog niet in gaan liggen :)
    Bij de kinderwagen doe ik dat ook zo als die beneden staat.

14. senta

senta Niet meer actief

Katten in de box, grrr hier geen plaat helaas.
    Aluminiumfolie werkt hier niet zijn ze beiden niet van onder de indruk. Ik heb 2 vreselijk brutale flikkers. Hier ook een eeuwige kitten ze past overal doorheen.

Hier ouderwets eruit jagen.

15. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    hier is er 1 kat die over het randje loopt, maar er niet in gaat. de andere heeft geen sjoege voor de box maar die heeft dan al een keertje in de kinderwagenbak gezeten, nu weer plastic overheen gelegd en geen problemen meer mee. de box ligt hier nog wel vol met ballonnen haha

16. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 1 kat die overal in gaat liggen, maar gelukkig helpt de aluminiumfolie.
    Voor de wieg heb ik een klamboe. Die doe ik er Snachts overheen, ben als de dood dat ze erin springen en ik het niet in de gaten heb.overdag leg ik de baby op zn eigen kamer, maar Snachts dus bij ons samen met de katten.. Vervelende beesten af en toe :)

17. senta

senta Niet meer actief

Onze katten mogen in de nacht niet boven komen.

18. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Wij hebben gelukkig een deur boven aan de trap dus ze kunnen alleen in de woonkamer zitten

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wortel lekker zeg als je zo snel weer je kleding aan kan. Hier hielp de bv niet mee. Moest eten als een dokwerker omdat dochterlief zoveel vroeg.

Katten liggen hier niet in de box gelukkig. Kinderwagen 2 keer geprobeerd maar eruit gehaald en klaar. Ze hebben en eigen kussentje en daar zijn ze blijkbaar blij mee :)
    Onze rode kater heeft 1 keer in de wieg gelegen bij de oudste, maar echt heel voorzichtig is hij erin gaan liggen. Daarna nooit meer gebeurd, maar deze kat leeft niet meer en de andere 2 mogen niet boven omdat mijn dochter daar niet tegen kan. Vlooienallergie, opgelopen bij iemand die niet echt schoon was.....

hier de oude boxkleed erin en pas als de kleine er is de nieuwe.

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Onze katten moeten in de nacht naar buiten. Ze doen het anders in huis en ik vind een kattenbak zo vies......alleen met strenge vorst mogen ze binnen.

Deel Deze Pagina