Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Das wel makkelijk hier mag de kleine de tuin niet uit dus toch maar een kattenbak

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal,

Gisteren heerlijk wezen catannen met mijn neefje en nichtje. Was erg gezellig, wel laat geworden, lag pas rond half twee in mijn bed! Toen ook nog eens een misselijkheidsaanval waardoor ik alles er op de wc weer uit gegooid heb! Gebeurd best vaak.... iedere week wel een keer. Erg irritant!

Gisteren ook de box opgezet, heb er inderdaad aluminiumfolie ingelegd en de katten zijn er nog niet in geweest.
    Onze katten mogen ook absoluut niet boven komen, we hebben een open trap dus dat was nog een hele tour om ze dat af te leren. En af en toe sneaken ze nog wel eens stiekem naar boven.. maar als ik ze dan betrap weten ze niet hoe snel ze beneden moeten komen! Ze weten het donders goed ;) Hier ook geen kattenbak meer, ze gaan lekker naar buiten!

Wortel:
    Vind de foto's echt super geworden :D

Muntje:
    Ik heb dat gevoel af en toe ook wel eens!

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Tari, ik kon eigenlijk niet tegen de vraag opeten met de bv. Werd gewoon ook moe van het eten op zich:)

Blike, oh bah misselijk.... hier enorme aanvallen van maagzuur 's nachts, zo erg dat ik het er ook bijna uit gooi.
    Nog even en dan is dat hopelijk allemaal over:)

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Meiden die vandaag naar de gyn of vk moeten succes.
    Zal onze topic weer even omhoog gooien :)
    Hier een redelijk goeie nacht gehad. Alhoewel het wel meer aan het rommelen is en wat steviger, maar goed toch in slaap weer gevallen.

Straks weer even door het huis heen, was draaien en lekker even verder met mij breiwerk.

5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Lekker hoor tari. Vooral dat breiwerkje. Ik mis mijn borduurwerk toch wel heel erg hoor. Dat was voor mij toch duidelijk mijn ontspanning kom ik nu achter. Dus straks om 1 uur maar snel naar het dorp toe. Kijken of ze iets leuks hebben. Of iets kleins

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Tari heerlijk nog even genieten van het freubelen waar je nu nog de tijd voor hebt.

Girly, dit klinkt duidelijk als een gemis aan een freubelwerkje. Hoop dat je wat leuks kan vinden. Wij moeten nog even he!;)

7. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    hier ook een goede nacht gehad, gisteren heel de dag een strakke buik en af en toe pijnscheuten dus ik heb wel het idee dat er iets bezig is maar ja we wachten het maar af, is nog niet zo erg dat ik het niet kan houden zeg maar. wel laag in mijn buik buikpijn en flink druk op mijn blaas en heupen/bekken, herkent iemand van jullie dat??

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Marcia ik herken het!

Girly, snel even wat halen meis. Lekker even freubelen. Is voor mij ook het enige moment dat ik still kan zitten en mijn hoofd rustig heb :)

Net even een kleurtje gehaald en vandaag even mijn haarverven. Wel dezelfde kleur aan gehouden als de kapper. Tenminste de kleurnuance.
    Denk niet dat de kleine vandaag zin heeft om te komen. Dus kan ik het mooi nog even doen.
    De ene dag is ie wat drukker en de andere dag weinig beweging. Maar maak me daar vandaag gelukkig geen zorgen om. En anders bel ik.

Ik moet nog steeds de adressen opschrijven. Dat schiet niet op. Maar wel geboortezegels gekocht gisteren. Dus ook weer binnen. Muisjes zijn binnen
    dus waar wachten we nog op? :D

9. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @tari,gelukkig misschien een goed teken want jij bent nog een week verder dan ik!of heb je dit ook al langer??
    @girly, heerlijk, lekker even fröbelen!

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Sinds de laatste week heb ik daar meer last van.

11. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    oké, hopelijk voor ons allebei een goed teken dan!! :)

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Nou ik reken momenteel nergens op. Morgen 39 weken en heb nog niet het idee dat ik al mag. :)

13. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend tari... Hoop dat het niet al te lang gaat duren voor je. En vooral dat het uit zichzelf gaat beginnen!

14. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    hopelijk gaat het snel beginnen tari!

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Whaaa ik voel nu echt een kloof in ons maarttopic....
    Sommigen zijn gewoon bijna uitgerekend en ik moet gewoon nog 5 volle weken! :$

Heeft er iemand hier ook zo'n last van zijn ribben? Zitten lukt me haast niet meer aan het eind van de dag; zo'n pijn doet het...

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: ik ken het gevoel hoor. Gelukkig doe ik nog gezellig met je mee met 5 weken te gaan. en ja die pijn in ribben herken ik. De kleine ligt hier ook regelmatig nog super hoog. Daardoor doet het bij mij zeer maar heb ik het ook soms zo mega benauwd.

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Girly, ik ben ook nog helemaal niet aan bevallen toe... maar goed, ook want we moeten nog wel even:D
    Ik heb het gelukkig niet benauwd, maar wel echt beurse ribben. Het gaat nu ook niet meer over. Als ik 's morgens wakker word, voel ik het al.

18. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @wortel en girly, je hebt nog even! Kun je nog lekker alles doen wat je nog moet voor jezelf!!enne straks lekker je rust pakken!!

19. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: Ik ben er ook nog helemaal niet aan toe hoor. Lichamelijk niet en geestelijk al helemaal niet. De gedachte alleen al. Net mijn koffer geregeld bij mijn zusje dus die ga ik van de week even ophalen (of laat ik doen) zodat ik die in kan pakken voor mezelf. Ga zo de eerste babykleding uit de wasmachine halen en ophangen dan kan morgen waarschijnlijk de tweede erin en lekker drogen. De klossen etc moeten nog gehaald worden. En moet ook zeggen geniet nog teveel van mijn buik en alle activiteit hoe pijnlijk het af en toe ook is. Als ik nu zou bevallen zou ik mijn buik enzo enorm gaan missen denk ik.

Marcia: Rust wat is dat hahahahaha. Op dit moment nog helemaal niet. maar dat gaat straks hopelijk wel komen.

20. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @girly, nee nu nog niet kan ook nog niet, maar als je strakjes klaar bent met alles misschien een beetje rust ;) ?? komt vast goed meiden!!

Deel Deze Pagina