Maart 2014 (deel 2 )

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door senta, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Moro, fijn dat je jezelf eraan kan overgeven. En lekker dat je alles al klaar hebt wat je wilde.

Hier ben ik maar een kinderstoel gaan schuren:) Mijn man heeft bedenkelijk gekeken en is zo wijs zijn mond verder maar te houden. :D Laat mij even lekker genieten van mijn verlof!:p

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames, heb al deze berichtjes hier ff gemist, zit voornamelijk op FB tegenwoordig haha

Ik begin echt onrustig te worden... wil heeeel graag bevallen, en de gedachte dat het nog gemakkelijk vier weken kan duren vind ik vreselijk.... Helaas kunnen we niets anders doen dan afwachten!

Muntje:
    Wat vervelend dat je zo tegen de pijn van de bevalling op ziet. Wilde jij in het ziekenhuis bevallen? Want dan kun je natuurlijk altijd pijnbestrijding nemen als je het te erg vind worden, die gedachte stelt me nu ook gerust ;) zie er namelijk ook wel tegenop!

Tari:
    Wauw! Jij gewoon al 39 weken!! Al bijna uitgerekend...

Wortel en Girly:
    Ik zou gewoon zien hoe het gaat, wie weet loopt het allemaal heel voorspoedig en wil je op dat moment lekker thuis bevallen, en als het niet gaat kun je altijd nog naar het ziekenhuis toch?
    Hier heb ik geen keuze ivm vorige bevalling, maar vind het ook niet erg, had nu sowieso voor een ziekenhuisbevalling gekozen.

Wortel:
    Ik geloof ook niet meer zo in die metingen van de VK, volgens hem zou mijn vorige kindje heel groot worden... werd er doodzenuwachtig van... Uiteindelijk was Nick 3250 gram bij zijn geboorte... tsja...
    Nu heb ik echt geen flauw idee hoe groot dit kindje is, er is geen groeiecho gedaan en niemand heeft nog iets tegen mij gezegd over het gewicht, misschien volgende week maar eens vragen bij de VK.

Nesteldrang:
    Ja hoor, hier ook! Heerlijk vind ik het! Jammer dat ik er alleen niet altijd de energie voor heb... Maar volgens mij is mijn huis nog nooit zo geordend en opgeruimd geweest :)

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Nesteldrang: Ja vorige week enorm maar deze week geen ene moer energie en zin hahaha.

Schoonmaken. Zoonlief is een dagje bij opa en oma dus ik wilde mijn woonkamer gaan doen. Nou ik heb opgeruimd en gezogen. Ook draait de laatste was met babykleren. En geen energie meer. Gaat in 1 keer heel hard achteruit dat energielevel van mij. En daar baal ik eigenlijk wel van. Van de week mijn vluchtkoffer in orde maken. Ja moet ik nog steeds doen. Ben al blij dat ik inmiddels een koffertje geregeld heb bij mijn zusje.

Hier trouwens sinds ik bij vk op controle geweest ben vet last van maagzuur. Ppfffff. is niet leuk meer. Trouwens toen de vk voelde waar het hoofdje zat deed dat gewoon zeer zeg. was me nog niet gebeurd tijdens deze zwangerschap. Kan dat te maken hebben met het feit dat hij bijna vast ligt?

Wortel: Nog minder dan 30 dagen te gaan voor ons (als het goed is)

4. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @moro, klink bekend hier heb ik het ook niet druk meer hoor!
    @wortel, geniet er nog even lekker van, je kan de tijd toch niet meer terug draaien! enne slimme man heb jij ook haha die van mij zei op den duur ook maar niets meer :)

vanmorgen heeft mijn schoonmoeder de bovenverdieping gedaan, heel erg fijn want ik heb echt de energie niet meer! vannacht een rot nacht gehad, steeds wakker en nu ontzettend veel pijn bij staan/lopen in mijn bekken dus ja is vandaag geen overvlieger, hopelijk morgen weer wat beter zeg! zelf nog even een wasje opgehangen en nog wat kettingen afgemaakt die nog op bestelling stonden, dus daar hoef ik nu ook niet meer aan te denken!
    denk ook een beetje aan jullie zelf he dames!!!

5. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girly, dat is normaal hoor. Hier doet het elke keer zeer als ze voelen bij zn hoofdje.
    Marcia, lekker dat het voor je gedaan is
    Wortel, haha je man weet dat dat t verstandigst is ;)

Ik ga zo maar eens aan het eten beginnen, doe ik tenminste nog wat nuttigs.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoofdje voelen deedmhier vorige week ook zeer.

39 weken haha ja word bij een zeldzaamheid hier :D.

wortel nu op voor, nou ja prima toch en het blinft volgens mij giswerk hoor. Zolang ze het goed doet en jij je goed voelt meis.

Hier nog wel energie voor huishouden maar omdat het een kwestie van bij houden is, zijn we snel klaar en hou ik tijd over voor de ontspannen dingen. Wie had dat gedacht :)
    Maar de kids zijn weer thuis......dus de rotzooi gaat ook weer sneller incl. De was.

Ze zijn nu bezig met tattoo stiften, papa en mama zijn ook gedaan. Als ik nu beval leververd het mooie foto's op :D. Ach creatieve kinderen denken we dan maar.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    #1967 tari, 26 feb 2014
    Laatst bewerkt: 26 feb 2014
    ☆★GEBOREN★☆

senta ~ Dochter ~ 25-02-2014
    Leane ~Zoon ~ 26-02-2014

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Voor wie het wil kan ook de naam vermelden ipv zoon of dochter, maar weet niet wie dit wel of niet wil. Andere optie voor een lijst zijn ook welkom. Misschien dat jullie er nog bij willen met hoeveel weken ze geboren zijn en misschien gewicht.

Leef jullie uit :D

9. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Ik had in de document van uitgerekt op facebook ook de geboorte datum neer gezet gisteren van senta

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Tari:
    Leuk gedaan!! Hopelijk mogen wij ook snel op het lijstje!!

Vanmiddag even lekker met zoontje wezen wandelen, we gingen de eendjes voeren. Er zit een natuurgebied op tien minuten lopen van ons huis, had er alleen niet rekening mee gehouden dat die eenden niet tam zijn en ze kwamen dus niet in de buurt, tot grote teleurstelling van mijn zoontje. Daarom maar weer naar huis gegaan en de auto naar het hertenkamp gepakt. Daar konden we ons brood wel kwijt :D Daarna nog bijna een uur door het bos gelopen, Nick vond het fantastisch!

Marcia:
    Hoofdje voelen was hier ook wel wat pijnlijk, ze moeten ook best hard drukken...

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Girly, inderdaad nog maar 29 dagen tot dé dag....
    Ben er vooral mentaal nog niet helemaal klaar voor geloof ik:)

Hier ook sinds 1,5 week enorm snel moe. Energielevel is echt hard aan het dalen:cool:

Blike, Ah leuk erop uit met de kleine man!

Tari, leuk gedaan de lijst! Wordt zo wel heel echt....
    Sommige maart kindertjes liggen gewoon al in de armen van hun ouders! Maanden lang naar uit gekeken en nu is het dan zo ver.... Bijzonder!

All, morgen nog lekker thuis aanrommelen. Kleine man gaat naar mijn schoonmoeder en ik ga de kinderstoel schilderen. Vandaag al lekker geschuurd dus morgen in de grondverf.
    Overmorgen gaan we een weekje op vakantie. Heerlijk! Even nog met z'n drietjes en vooral niets dat moet. Hier thuis blijf ik bezig merk ik

12. senta

senta Niet meer actief

★GEBOREN★☆

senta ~ Fleur ~ 25-02-2014 ~38w1d~ 51cm~3630gr.
    Leane ~Zoon ~ 26-02-2014

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Gewoon al 2 kindjes geboren... komt allemaal zo dicht bij voor de rest... nu verlang ik er nog meer naar... Veel erger dan bij mijn jongste. Ik wilde wel bevallen maar alleen vanwege de lichamelijke klachten... nu ook vanwege dat maar ook om mijn meisje in me armen te hebben...

Het hoofdje voelen bij de controle doet bij mij niet zo zeer... de controles die ik had in het ziekenhuis met de eendenbek en het toucheren dat deed echt zeer...

Morgen naar de vk. Ik hoop dat ze me wilt strippen... ben er helemaal klaar mee...

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Karagoz, met 37 weken al strippen? Dat zou je wel heel veel geluk hebben! Hier strippen ze volgens mij pas met 41 weken... en glimlachen ze een keer bemoedigend als je aangeeft dat het zo'n pijn doet allemaal...

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Zal een wonder zijn als ze dat doen.... maar kan het proberen anders pas volgende week ben ik bang..

16. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Bij mij doet het ook heel erg zeer als ze het hoofje willen voelen wel zeg ik er bij dat alles zeer doet op dit moment aan me buik

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Karagoz, je kan het inderdaad altijd vragen! Succes!

Chaneef, weet je hoe het komt dat alles zeer doet aan je buik?

All, Wat heerlijk dat er al 3 kindjes geboren zijn! We hebben inleiden en keizersnede nu gehad; wie wordt de eerste die spontaan bevalt?:)

Vannacht 2,5 uur wakker gelegen. Had een film gezien met veel mensen die het leven lieten en daar moest ik steeds weer aan denken... vanaf nu kijk ik dit soort dingen dus maar niet meer:p:)

18. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Zat ik ook aan te denken wortel. Het wachten is nu op de eerste die spontaan gaat bevallen.

Nee zou ik ook niet meer doen nee zo n film kijken.
    Manlief en ik hadden het gisteren erover dat sinds manlief van waarnemend productieleider naar de definitieve productieleider is gegeaan hoe ze dat op het bedrijf willen doen als hij plotseling weg geroepen wordt omdat ik aan het bevallen ben. En hij had zoiets van heerlijk 2 dagen 'vrij'. Dus wat droomde ik vannacht. Bart was het werk even zat en wilde graag die vrije dagen dus hij ging de baby halen hahaha. En toen hij er was had hij zoiets van ok de baby is er dus ik ga vissen. Tot over 2 dagen. En met dat hij de deur uitloopt word ik wakker. Zo raar.

Officieel 36 weken. Nog maar 4 weken wortel. Ervan uitgaande dat we niet overtijd lopen.
    voor mij ook gek om te bedenken dat ik als ik nog gewekt had ik vanaf vandaag officieel met verlof zou gaan. Nu gaat dat in op vrijdag.

19. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha Girly, zou wat zijn als hij gewoon gaat vissen!
    Ik ben ook benieuwd wie als eerste spontaan bevalt. Ik denk tari.

Ik merk dat ik toch erg aan het denken ben over alles... Gewoon omdat ik nu niet meer weet of t spontaan zal gaan of inleiden word. Hopelijk weet ik morgen meer. Ben ook zo benieuwd of die bloeddruk naar beneden is.

20. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Moro: nou echt niet dat hij gaat vissen hoor. Ik vertelde het vanmorgen tegen hem en hij kijkt me aan en zegt jij bent maf. Hahahaha.

ja kan me best voorstellen dat je over van alles gaat nadenken omdat je niet weet waar je aan toe bent. Hoop echt dat je bloeddruk gezakt is.

Deel Deze Pagina