MissDee wat een superleuke foto's!! Essie op het laatst kwam ik niet zo veel meer aan, 5 kilo in de laatste 10 weken, dus dat valt nog wel mee. En nee niets speciaals voor gedaan, het ging er 'vanzelf' weer vanaf gelukkig! ik moet nog 4 weken werken tot mijn verlof, of nou ja 3 weken en 3 dagen!
Ahhh...dat mondje! Echt super schattig zeg MissDee! Ik denk niet dat ik heel veel moeite ga hebben met het loslaten van mijn werk. Hoop wel dat mijn zoontje zich een beetje gaat gedragen als ik hele weken thuis ben...Kan hem echt regelmatig achter het behang plakken. Terwijl ik tegelijk helemaal knettergek op hem ben hoor! Maar hij heeft van die 'buien'...die duren dan een dag lang en 's avonds ben ik dan echt afgedraaid. Gelukkig ging het vandaag wel. Samen met vriendin kast op zoontjes kamer in elkaar gezet. Wel leuk om met zulke dingetjes bezig te zijn...lijkt het toch al een beetje 'af' door. Zo maar eens lekker koken, zodat we misschien vanavond nog wat kunnen doen.
Altijdvrolijk vind ik ook niet hoor maar de gyn vind van wel..hoop ook dat ze wel even blijf zitten alleen is echt rot als je elke keer weer ff een tegenslagje heb en een week op de echo moet wachten.. Ah op die fiets haha nou hopelijk is de kleine 2500 gram..ik heb ook alleen maar kleine baby'tjes.. Saartje jij ben dus een echte werk aholic en kan niet stil zitten Miss wat een mooie echo!! 2BE mijn zoontje gevraagd zich goed gelukkig maar soms kan ik hem achter het behang plakken..vandaag vooral niet de sokken en schoenen aan willen zeg ik ga maar in de hoek en die het ook nog Zo vandaag boodschappen gedaan op de fietswas wel lekker ff uitwaaien....en me zoon ging slapen dus ik kon ook slapen vanmiddag ff een uurtje hij was moe denk want wou boven de was doenvandaag ook voor 5 weken afspraken gehad dus ik kan door tot 37 weken
Als dat haar is, dat is het veel haar, hahaha.. Ik bekijk het nl uit mijn werk oogpunt (scan analyst) maar zou heel goed kunnen dat iedere echo.apparaat ook weer anders is hoor. Maar wel erg mooie foto's!
@Missdee: mooie foto's! Ik heb ook geen idee of dat haartjes zijn die je ziet... Op onze gewone echo zag je heel veel witte streepjes, dat waren veel haartjes volgens de echos opiste. Maar hoe dat zit met 3d? Geen idee! @2bmama: gaat je zoontje niet naar de opvang? Ik ben heel blij dat de mijne 3 dagen naar oma en het kdv blijft gaan, anders zou ik het ook echt niet trekken! Hier soms ook lekker aan het peuterpuberen, vermoeiend, haha! Ik zit nu vanaf 30 dec volledig thuis en mis m'n werk eigenlijk niet zo. Ben gewoon met andere dingen bezig! Log nog heel soms even in om m'n mail te lezen of te kijken of er nog nieuws is, maar verder niet. Over 2 weken komen 4 collegaatjes bij ons eten, dan hoor ik de roddels wel weer Ik heb het idee dat ons meisje iets gedraaid is. Voorheen was m'n bovenbuik namelijk kei hard (voelde echt het hoofdje) en dat is nu minder. Voel haar ook op andere plekken bewegen. Maar denk eerder dat ze nu overdwars ligt dan dat ze daadwerkelijk gedraaid is en goed ligt. Maandag weer naar de gyn, dus dan zullen we het zien!
Zo. Gisteren hier ook thuis gekomen van een nachtje ziekenhuis. Werd opgenomen voor een avond vanwege buikactiviteit en korte cervix. Gelukkig na een extra controle hoefde ik niet aan de longrijping maar was een nachtje blijven en herhaalde controle in de ochtend voldoende. Zal nu in plaats van een keer in de twee weken een keer in de week langs mogen komen. Ben nou wel benieuwd wat er gaat gebeuren.. ik dacht dat ik naar het ziekenhuis ging omdat ik niet kon dutte vanwege rugpijn en een heel drukkend gevoel op mijn bekken/blaas.. en dan krijg je te horen best case scenario blijf je hier nog voor 2 uur worst case scenario word je opgenomen voor 2-3 dagen en krijg je longrijpingspuitjes.. Dus even eng, maar een nachtje blijven was hier voldoende. Wel de geweldige kraamsuites uit mogen proberen (yay!). Wel wat minder gemakkelijk dat je om half 8 tijdens het ontbijt aan de ctg word gehangen temperatuur gemeten en bloeddruk.. In ieder geval is me het ziekenhuis en het personeel goed bevallen. De nieuwe gynaecoloog waar ik twee weken geleden voor het eerst mijn intake heb gehad ook wel.. Donderdag weer dus een echo en metingen.. Mijn buik blijft wel alle dagen flink gespannen dus.. ben benieuwd als ik de 40 weken haal..
Tj ik had dat ook dat boven hard was en idd was gedraaid en thuis zijn is ook wel lekker he kan je alles op je gemak doen.. Purified dat is schrikken wel fijn dat ze je goed in de gaten houden..doe rustig aan he!! Hier is het weer aan het rommelen heel de dag een beetje kijk het nog even aan zo lekker douche even kijken hoe dat gaat dacht dat aan de wc gaan lag om te plassen maar niet dus..
Pfff, vanochtend eerst gesport en dan de stad in met vrienden maar om 16 u was ik echt kapot! Met veel pijn en moeite ben ik toch aan het koken maar gelukkig kon ik het boodschappen doen en was ophangen aan manlief uitbesteden want mijn rug trekt het even niet meer!
Het gaat nu wel een beetje kriebelen hier he. Purified en Priscilla hou de baby's nog even binnen hoor. Dat was ook weer even schrikken voor jou Purified. Gelukkig ben je weer thuis. Saartje je hebt nog geen kids? Ik ervaar deze zwangerschap ook heel anders dan de 1e hoor. Met oud en nieuw stond ik nog te feesten tot 8 uur in de ochtend en 13 dagen later is mijn meisje geboren. Kortom ik kon de hele wereld aan! Nu elke dag om half 7 wakker door dochterlief en gelijk in de zorgstand valt toch wel tegen. Ik heb nu echt 10x minder energie Maar goed van jou dat je nog steeds sport! Super! Goedemorgen allemaal!
TJ ik voel dat meneertje goed ligt (hoofd naar beneden) omdat hij regelmatig de hik heeft. Raar gevoel hoor achter je schaambot haha.
Memmie! Wat leuk! Gefeliciteerd! Heeft hij je op een speciale manier gevraagd? Leukleuk! Purified... dat moet schrikken geweest zijn! Doe maar rustig aan! Het is voor al die kleintjes beter als ze nog ff blijven zitten dames! Nog n paar weekjes! Hier het 1e kindje maar qua energie kan ik helaas niet heel de wereld meer aan hoor.... maar dat is maar goed ook aangezien ik het van de gynaecoloog rustig aan moet doen. ...
Gefeliciteerd memmie!!! Wat leuk Dames het begint wel te kriebelen her en der, hopen dat de baby's nog even blijven zitten. Hier gister een staan feestje gehad, maar dat viel toch wel heel erg tegen. Zeker na een dag druk werken. Is er een lijst in het forum wie wann uitgeteld is enz??? Fijn weekend
@Purified: fijn dat je weer thuis bent! Was vast schrikken... Hopelijk blijft je kleintje voorlopig nog lekker in je buik! @Priscilla: bij jou blijft het ook maar rommelen he?! Zou toch fijn zijn als ze nog een paar weekjes wacht! @Saartje: jeetje, wat doe jij nog veel! Ik heb daar echt geen energie voor... Maar ben het met Missdee eens dat een 2e zwangerschap echt heel anders is. Vorige keer kon ik gerust tot 10 uur in bed blijven liggen, nu gaat ons ventje roepen als hij wakker is en begint m'n dag gewoon om 7 uur (als ik geluk heb). Geniet er maar van dat je nog zoveel energie heb! @Missdee: dat ik geloof ik wel ja, dat dat een raar gevoel is! Hier voel ik het hikken alleen bovenin, dus ze zal nog niet goed liggen denk ik. Zoon lag ook hele zwangerschap in stuit, dus komt me bekend voor, haha! Alleen is hij met 34 weken geboren en had dus ook niet de kans om te draaien. Daarom ben ikmook zo benieuwd wat ze nu gaat doen. @Memmie: wat super leuk! Gefeliciteerd! Veel plezier met de voorbereidingen! @Christiana: een staanfeestje is nu haast niet meer te doen... Hadden ze geen stoel of kruk voor je? De bevallingslijst staat in de clubs. Heb zo even de link niet, maar daar kun je zoeken op de maart 2014 club. Hier alleen thuis, man is met zoontje gaan zwemmen. Ben erg moe, dus lig lekker op de bank. Heb heel slecht geslapen vannacht, veel buikpijn, harde buiken en diarree. Nu ook beetje hoofdpijn en merk dat m'n bloeddruk wat hoger is. Vandaag maar rustig aan doen dus!
@memmie gefeliciteerd!! Hier eindelijk opgeschoten met de kamer, op een paar pakken vloerdelen (parket) na en een bureau, is hij klaar om geverft te worden en behangen, met geluk gebeurd dat deze week nog (liefs wanneer mijn man in het buitenland zit.. haha) en dan kan ik ook eindelijk beginnen met inrichten en de rest van de kleertjes wassen en opruimen.
@ Memmie: Gefeliciteerd!!! @Missdee & TJ: Ik heb inderdaad nog geen kinderen dus ik kan nog best veel aan! Het sporten is trouwens specifiek voor zwangeren, echt heeeeeeerlijk om even een uurtje buiten in het park bezig te zijn! Gelukkig heb ik ook een kantoorbaan dus heb ik het doordeweeks niet zo zwaar!