Maart 2014 mama's (Deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Saartje5, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Zo...stress voorkomen valt niet echt in de opties hier zeg:
    Gisteravond na verjaardag oma thuis gekomen in overhoop gehaald huis...Man ik heb echt staan trillen op mijn benen. Verbaasde me bijna dat bevalling niet spontaan begon.

Het stomste was dat alles er nog was: Laptop van manlief, mijn splinternieuwe telefoon (die ik nog niet echt in gebruik heb), foto toestel, computer, tv, versterker....Volgens de politie kwamen ze voor cash (5 cent uit de spaarpot van mijn zoontje was wel weg) en waardevolle sieraden.
    Waarschijnlijk hebben ze ons zien thuiskomen en zijn er toen vandoor gegaan. Vonden in de kleine kamer een handvol zilveren sieraden terug (heb echt helemaal niets van waarde, dus dat moet een al giga tegenvaller voor ze geweest zijn). Waarschijnlijk hebben ze het daar bij het naar beneden rennen heen gegooid, om geen belastend materiaal bij zich te hebben, als ze toch gepakt zouden worden. Voordeur zat op de klem, waardoor we niet naar binnen konden. Mijn man is om gerend om via de achterkant de deur open te doen. Pas toen ik ook naar binnen stapte hadden we door dat alles overhoop lag. Politie hier gehad. Raam wat ze geforceerd hadden dicht geschroefd. Nu wachten op recherche voor sporen onderzoek. Dat zal vast nergens toe leiden, maar je weet maar nooit.

Konden pas super laat naar bed, aangezien vooral onze slaapkamer overhoop is gehaald. Hele kast leeg en alles over de grond en het bed. Echt bizar idee dat er gewoon een stel mensen er blijkbaar lol in had er zo'n zootje van te maken, terwijl ze volgens mij duidelijk konden zien dat er een hoogzwanger iemand moest zijn...

2. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Wat vreselijk! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Sterkte!

3. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Jemig dat is schrikken zeg! :$

4. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gatsie, da's echt niet fijn. Waarschijnlijk hoopten ze je waardevolle juwelen terug te vinden tussen je kleren, daarom dat alles overhoop gehaald was.

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Vreselijk, sterkte

6. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte.is ons 3 weken terug ook overkomen.bij ons was laptop weg en alle ps3 spellen

7. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ik heb zo'n zeurden gevoel in mn buik. Kan t vergelijken met menstruatie pijn. Hebben jullie dit wel eens??

8. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Jeetje! Dat is schrikken! Succes met alles weer op orde krijgen!

Ik lig weer in het zkh..... pffffff! Gister weer opgenomen ivm bloedverlies. .. hopelijk straks weer naar huis want het is weer gestopt! Wat een extra controles allemaal!

Memmie... ik herken het niet...hopelijk word het snel minder!

9. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    2bmama, jeetje wat een avond. Lijkt me een heel naar idee dat er vreemde mannen in jullie kasten hebbengezeten.
    Bah. Wel fijn dat er niets van waarde is meegenomen. Maar de schrik zal er goed in zitten.

Memmie, dit had ik in het begin wel heel erg.
    Groeiende baarmoeder... Maar als je het nu krijgt misschien wat voorweeen?
    Heb je er ook harde buiken bij?

10. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Lieve, pfffff, schrikken steeds zeg!
    Hebben ze er een verklaring voor?

11. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Harde buiken heb ik ook wel. Maar vooral als ik teveel doe.. Ik heb geen idee hoe voorweeen of indalingsweeen voelen. Wat ik nu voel doet ook niet echt pijn. T lijkt echt t meeste op die zeurende "pijn" voordat je ongesteld moet worden. Morgen voor controle dus zal wel even vragen

12. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    2bmama, wat zullen jullie geschrokken zijn :(

Lieve86, sterkte! Hopelijk mag je straks gewoon weer naar huis.

Hier gaat het allemaal nog goed. Vanmorgen alleen al om 6 uur wakker, dus ben nu echt moe. Straks nog maar even proberen te slapen. Morgenavond intake kraamzorg. Het komt wel dichtbij zo allemaal.

Ik moet trouwens echt nog opzoek naar pyjama's, want die heb ik helemaal niet :) wat is handig voor tijdens en na de bevalling en waar kan ik het beste kijken? Heb niet zo'n zin er heel veel geld aan uit te geven.

13. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik heb dit nu al 2 dagen.
    Meestal savonds en dan houdt t ongeveer een uurtje aan.
    Vaak moet ik dan ook naar t toilet om grote boodschap te doen..
    Vind het ook raar.
    Ik.heb ook geen harde buiken erbij.

14. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ik heb bij wehkamp een heel stel zwangerschapsleggings gekocht en ergens anders , weet niet meer waar, een heel stel xxxl tshirt gehaald. Die gebruik ik als pyjama en heb ook 2 setjes ingepakt voor tijdens en na de bevalling. Ga echt geen 50 euro uitgeven voor een zwangerschapspyjama

15. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik weet niet waar je woont maar bij Primark heb je echt leuke pyjamas allemaal verschillende soorten voor echt een prikkie. Ook badjassen mocht je dat ook nodig hebben.
    En kwaliteit mag er ook wezen.

16. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ja laatste week veel gehad, vooral snachts.

17. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Helaas! Moet nog n nacht blijven. Vandaag 3x n kwartier mobiliseren... als dat goed gaat mag ik morgen rond 10 uur naar huis!
    ze zijn voorzichtig. ... ze kunnen maar geen oorzaak vinden.....

18. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje, wat heftig Lieve! Gaat het verder wel goed met de kleine?

@Wien Ik word ook telkens vroeg wakker, meestal al om half zes maar dan ben ik er meteen ook lekker vroeg uit voor werk. Alleen in het weekend is het zo vervelend!

Nog 2 dagen werken en dan verlof. Naja, sort of. Ik heb nog een aantal verplichtingen.
    Verder hebben mijn schoonouders aangeboden om te komen helpen met klussen die eigenlijk helemaal noiet nodig zijn voordat de baby er is. Er moet een piepklein stukje behang in de babykamer worden gerepareerd en ze willen dan meteen ook opnieuw behangen in de woonkamer. Dus eerst moet het oude behang eraf en ik moet ook nog nieuw behang gaan kopen. Erg lief maar dat betekent wel dat ik niet even lekker op de bank kan gaan uitblazen de komende tijd!

19. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Ja vandaag weer geweest en hij ligt vast bij me ingedaald nu elke week op controle en elke week een echo dus morgen weer ik heb inmiddels een hele foto collage vd kleine man. Maar de echos vind ik wel een prettig idee . Ik merk wel dat ik smiddags zo moe ben dat ik echt moet slapen.

Ik heb ook een vreselijke druk op mijn doos staan en me doos zelf is goed gezwollen en zeer pijnlijk . En me buik is klein maar loop als een pinquin ivbm me onderkant

20. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Saartje ik herken dat spoken!

Guus hier ook bijna klaar fijn is dat he..

2bemama wow sterkte voor jullie dat is schrikken..

Memmie ik herken het ja..

Lieve jeetje sterkte en tot dat ze niet weten waar het vandaan komt..

Wien ik koop ze bij de zeeman haha..

Saartje wat fijn bijna verlof..

Piena wat fijn dat de kleine is ingedaald..

Hier jayden ziek antibiotica spuug die uit en heeft bloedpropje in zijn oortje morgen naar de kno en dan ctg en gyn..maar zit hier nu met trekkerige harde buiken..Pff lijken weeen maar weet niet zeker..

Deel Deze Pagina