Maart 2014 mama's (Deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Saartje5, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    @moi goed zo! Ik ga woensdag weer kijken naar mijn reusje haha.
    Ben zo benieuwd!!! (En wat ik kan verwachten....)

Fijn voor alle dames dat de baby toch nog gedraaid is!

Zit nu even met mn haar in de verf. Dochter slaapt en ml werkt thuis.
    Morgen waarschijnlijk met zn 2en naar Antwerpen, dagje weg.
    Echt even nodig wat Quality time voordat de beeb komt!

Hoe gaat het met jou priscilla?
    Alles nog een beetje rustig?

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    moi goed dat je even gebeld hebt meid! echo's zijn altijd fijn, ik mag woensdag weer!

MissDee heerlijk zeg even samen weg

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Vandaag was me laatste dag werken.
    Mijn verlof is officieel ingegaan en nu ben ik best wel.zenuwachtig aan t worden..
    Ik was er niet echt mee bezig maar nu ineens well.
    Wie heeft er nog meer verlof en hoe vullen jullie je vrije dagen?

4. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Meiden goed nieuws hier de kleine meid doet het erg goed ze staan er van te kijken ctg goed doppler nog beter dan de vorige keer en ze is in 2 weken tijd 500 gram aangekomen 1800 gram weegt ze nu!!

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hee meiden, heb jullie weer gevonden ;)
    Tkomt dichtbij hè!!!

priscilla en piena erg spannend las ik!!

K merk dat al erg aan t aftellen ben :D

6. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Pricilla wat fijn!! Hopelijk blijft deze stijgende lijn

7. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Priscilla:Wat goed, houden zo!!

@Amona: Leuk je weer even terug te zien hier, hett komt nu snel dicherbij he!

@Essie: ik ben sinds donderdag met verlof en heb het vooral rustig aan gedaan. We hebben nog geen autostoeltje dus daar ben ik nog naar gaan kijken en uiteraard nog wat kleertjes geshopt! Mijn schoenen pas ik ook niet meer dus heb mezelf getrakteerd op een paar mooie sneakers met rits :) Verder de klossen opgehaald, boodschappen gedaan en ervan geprofiteerd dat ik ruim de tijd had om te kokerellen.

Euh, zei ik nou dat ik het rustig aan had gedaan??

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Haha saartje jij bent lekker bezig, je klinkt nog als één blok energie ;) geniet er lekker van!!
    Kword toch wel steeds minder mobiel haha. En slecht in slaap komen als k snachts wakker word...hebben jullie dat ook? Khad het de eerste zw ook op t eind, maar als k dan om 7u weer insliep werd ik gerust om 11-12 wakker...nu wil zoontje natuurlijk in zijn ritme opstaan haha.

Verder ist allemaal nog best te doen. Geniet er ook wel van. Niezen en hoesten doet wel zeer haha maar....bijna hebben we onze kindjes in de armen!! ♥

9. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    OHH wat goed :D

10. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    priscilla wat super fijn!

Amona, tjee wat ga je hard zeg! logisch dat je aan het aftellen bent!

Saartje zo te lezen doe je lekker rustig aan :p

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Gaat snel hè!!!

Zoontje had k gebroken vliezen met 37+6... en hijs met 38w geboren, dus ook al weet k beter, tel k eerst naar die termijn af ipv de 40w haha...

12. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Priscilla wat fijn.
    ik mag morgen weer voor echo en krijg de datum voor de keizersnee.

13. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    He leuk dat je er weer even bent! Gaat opschieten voor je.
    Hier hetzelfde, alleen een scheurtje in de vliezen en met 38 weken geboren.
    Ik verwacht dat deze jongen ook eerder komt. Misschien wel met 37 weken. Totaal nergens op gebaseerd, maar toch doe ik dat haha.

Fijn Priscilla!

Spannend meissie , ben benieuwd!

Qua verlof (zit al vanaf week 20 thuis) vermaak ik me prima.
    Maar dat is ook niet moeilijk met een peuter van 3.
    Soms moet ik echt even de baby dingen inplannen anders vliegen de dagen voorbij!!

Gisteren een leuke dag gehad in Antwerpen.
    Wel beetje (te) veel gelopen... Geshopt , drankjes gedaan ( voor mij een nojito , cocktail zonder alcohol haha) en uit eten geweest.
    Heerlijk.
    Eigenlijk nog bios, maar dat trok ik niet meer.

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ohh meissie krijgt een datum...spannend!!!!

MissDee heerlijk dagje!! Ik had gister ook teveel gelopen, hsd s avonds dus steken in mn vagina en harde buiken alsof het ging beginnen, jij ook? Dan extra spannend. Nu weer rustig, wel veel pijn maar moet bevallen van een moeizaam strontkindje haha hoop dat t zonder tranen mag lukken... nog snel extra magnesium geslikt en weer van toilet af in de hoop dat de magnesium wat mag helpen.
    Nu dus ook megaharde buiken, maar komt daardoor.

Vandaag rustig aan en jullie dan meiden?

15. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Een berichtje van mij vanuit centre parcs. Vrijdagochtend eerst nog een extra controle gehad vanwege hoge bloeddruk. Is nog steeds te hoog. Zal ook wel zo blijven denk ik. Urine wel schoon gelukkig dus kon lekker weekendje weg. Morgenmiddag weer naar de gyn voor controle.

Voel me vandaag alleen niet al te best. Moe, hoofdpijn en een wat naar gevoel. Weet niet hoe ik t moet omschrijven. Heb al paracetamol gehad en t helpt niet echt heel erg. Lig nu weer ff in bed. Vl en dochter gaan ff naar de beestjes en daarna gaan we pannenkoeken eten en weer naar t zwembad.

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Doe je rustig aan memmie? Vervelend dat je zo'n last hebt door je hoge bloeddruk. Hopelijk ook genoten vh weekendje.

hier veel harde buiken, of bijna continu, maakt de komende dagen wel spannend! Maar t kan ook nig weken duren haha.

17. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Hier hetzelfde. Morgen laatste liggingsecho bij de vk. Ben benieuwd wat ze zegt.
    Oja en intake vd kraamzorg. Vanavond nog even zorgen dat hethuis een beetje schoon is.

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    oh jee het word echt spannend voor sommige dames hier!

meissie spannend! ga je de datum delen of hoe je het voor jezelf?

memmie rustig aan doen meid!

christiana veel plezier morgen, hier woensdag weer echo

ik heb het idee dat onze kleine eigenwijs weer terug gedraaid is in stuit, ze had vanmiddag de hik en dat voelde ik bovenin mijn buik ;) we zullen het zien woensdag

19. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Ja, het wordt inderdaad best spannend...Qua zwangerschap zou ik het helemaal niet heel erg vinden als het er op zit...ben het moe zijn zat en het niet kunnen doen wat ik wil, maar aan de andere kant geniet ik nog wel van het getrappel.

Even klagen hoor:
    Praktisch zijn we er hier echt nog niet klaar voor als de kleine nu komt en dat vind ik erg frustrerend! De baby kamer staat sinds gisteren afgeladen vol met de spullen van de zolder, omdat we daar nog een dakkapel gaan krijgen. M'n zoontje is gelukkig wel op tijd verhuisd naar zijn nieuwe kamer. Nu alleen nog een traphekje, zodat hij ook in zijn nieuwe bed kan...Niet dat het niet kan hoor, als de baby nu zou komen, want het kan in een bedje, we kunnen bij de commode en het badje is zo schoon...maar toch...Hoop zo dat ik morgen hoor dat ze deze week de dakkapel komen plaatsen, want vind volgende week eigenlijk te laat!

Het is hier ook echt alles tegelijk...die dakkapel met bijbehorende interne verhuizing, de inbraak, mijn wasmachine die er net afgelopen week mee ophield...echt kan er nu niets meer bij hebben. En heb daarnaast het gevoel dat ik zo met al het praktisch gebeuren bezig ben, dat ik nog helemaal niet bezig ben met de baby zelf. Bij m'n zoontje was het echt zo anders. Was echt super nieuwsgierig...nu hoop ik alleen maar dat alles op tijd af is...blegh...Gisteren nog knallende ruzie met ml gehad, omdat hij dat een goed moment vond om te zeuren over niet opgeruimde dingen...En waarom ik het hem dan niet vraag dingen te doen...Tja, als ik hem al 4x moet vragen de vaatwasser leeg te ruimen en hij het dan soms nog niet doet, dan ga ik dus niet over andere dingen beginnen...maar dat snapt hij niet en vond hij weer een klote opmerking van mij...ja sorry hoor...zit meer dan aan mijn tax!!!

Klaagmodus uit!

20. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Ja mijn eerste was een keizersnede en nu voor het eerst bevallen ik vind het toch wel eng, ik vraag me af hoeveel pijn het ga doen en ben bang dat ik ga hyperventileren of dat me hart het begeef door de weeen. Bedoel klinkt stom maar soms met poepen heb ik al zoiets van zo kan het wel weer. Ik weet totaal niet wat er gaat gebeuren maar ik heb weinig conditie straks trek ik het niet of durf ik niet te persen. En het kom steeds dichter bij ze zijn wel op de hoogte van me angsten want me keizersnede was niet zo lekker gelopen om het daar op tehouden en meer als traumatisch ervaren. Daarom nu ook zo bang weer. Kun je ademen met een wee enz enz en krijg pijnstilling die ik mezelf kan toedienen maar ja de vraag is werkt zo infuus goed want ruggeprik gaanze niet doen bij me. Word een beetje hondsdol van mezelf zeg maar. En wat is die pijn en druk in me doos ken er amper van lopen dan weer steken maar nog geen ontsluiting ben een beetje onzeker over of ik het kan ene moment voel ik me sterker als het ander moment. Ik heb wel een doula die ook bij me bevalling is.

Deel Deze Pagina