Tja Piena, spannend he! Kan natuurlijk wel heel simpel zeggen: Je kan meer dan je denkt, maar kan me je angst wel voorstellen! Goed dat je dat hebt aangegeven en ze zullen je ook heus goed in de gaten houden, maar uiteindelijk moet jij het gaan doen... Moest wel even glimlachen over je opmerking over het 'poepen'...heel herkenbaar. Als ik nu af en toe kijk hoe ik op het toilet zit, dan denk ik ook wel eens: hey meid, straks moet je een heel kind 'uitpoepen' stel je even niet zo aan haha...maar zonder gekheid, dat is echt totaal iets anders! Blijf goed aangeven wat je wil. Fijn dat er een vertrouwd iemand bij je bevalling is! Probeer een beetje in je zelf te geloven!!! Succes met alle echo's, en met het horen van de datum (lijkt me echt wel bizar eigenlijk Meissie...). Ik heb dinsdag een gesprek met de gynaecoloog. Kijken wat ze willen qua inleiden. Hoop aan 1 kant dat ze iets over een datum gaan zeggen, aan de andere kant hoop ik ook een beetje dat ze het nog ff op z'n beloop willen laten!
Potverdorie, de baby is er nog niet eens en ik oefen al voor nachtouder. Een rot hoest houdt me wakker. Nu maar met een kopje thee beneden en hopen dat ik zo toch nog twee uurtjes kan pakken. Ik verheug me nu al op de dag die gaat komen, samen met mn lieve dochter... ik denk dat ze veel filmpjes mag kijken. piena, lastig. Het is bij jou dus een beetje kiezen uit twee kwaden. Want nog een ks zou je ook niet graag willen denk ik, als die traumatisch is verlopen. Ik hoop dat je je angst een beetje los kan laten als het zover is. Dat werkt niet mee. En hopelijk kan je doula je er goed in begeleiden.
Ja dankje voor de berichtten ja het is een en en verhaal keizersnede wil ik niet en gewone bevalling geen idee wat me tewachtten staat. Merk wel dat de kleine wat rustiger is normaal erg druk maar ja zal ook ruimte gebrek zijn.
Gm meiden hier is de nesteldrang toe geslagen zo lekker boven flink poetsen haha..hier blijven de buiken komen en gaan..en pijnlijk Maar nog niet regelmatig..bij de overige dames wordt het ook spannend nog heel even en we hebben ook zo een klein prulleke weer
Piena, heel vervelend die angst. Wel goed dat je erover praat en ze er vanaf weten. Moi79, vervelend he die verkoudheid. Hier ook erg last ervan heb ook met regelmaat pijn in mijn kaak, dus waarschijnlijk iets van een bijholteontsteking. Vannacht ook drie keer uit bed geweest en ik durfde bijna niet te hoesten, omdat ik bang was manlief wakker te maken. Niet zo handig dus. Priscilla, je mag hier ook wel even langs komen hoor en inderdaad komt het einde zo langzamerhand voor iedereen in zicht!
Amona: bij jou gaat het echt hard nu, spannend! Christiana: veel plezier bij de echo vandaag. Delilah: het zal toch niet dat ze teruggedraaid is? Klein eigenwijsje dan Hopelijk ligt ze gewoon goed! 2bmama: wat een drukte nog bij jullie. Kan me voorstellen dat je daar stress van hebt, zou er zelf ook helemaal gek van worden. Hopelijk is het einde snel in zicht! En hier lekker komen klagen, daar zijn we ook voor! Lastig Piena! Maar denk dat je op dat moment niet teveel moet nadenken en het maar moet laten gebeuren. Het komt echt wel goed! Wel fijn dat je een doula hebt die je er doorheen sleept. Moi: heel herkenbaar. Hier ook 10x per nacht wakker, verkouden aan het worden etc. Daarom ben ik heel blij met de 3 dagen dat mijn zoontje gewoon naar de opvang is! Heb vandaag dus een rustig niks-doe-dagje. Sterkte vandaag voor jou! Priscilla: waarom ga je poetsen als je pijnlijke, harde buiken hebt? Doe eens rustig aan joh Ik ben vanmorgen weer bij de gyn geweest. Bloeddruk blijft hoog (140/95), maar wel stabiel. Begin wel wat lichte PE klachten te krijgen, dus moet om de 4/5 dagen op controle. Vandaag ook brief gehad om de keizersnede te gaan inplannen, dit ga ik vrijdag doen als ik weer naar het zh moet (was vandaag op andere locatie). Is voor over 2 weken, het gaat zo snel ineens Vind het nu wel spannend worden, maar van mij mag ze komen, ik ben er klaar voor!
spannend zeg voor een hoop, nu de datum al dichterbij komt!!!!! En alle stuitliggende baby's GA GOED LIGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een aantal dames gaan echt al aftellen, spannend allemaal hoor. Priscilla: je mag hier ook langskomen hoor, alleen misschien is het verstandiger om rustiger aan te doen. moi79: beterschap met je verkoudheid en vervelend dat je slecht slaapt door de hoest, helaas mag je ook niet veel als je zwanger bent. Hier ook een slechte slaper, vannacht was het half 5 voordat ik sliep en 6 uur ging de wekker, nu dus gesloopt, maar heb de oudste ziek thuis dus naar bed gaan zit er niet echt in, al zou mijn rug dat wel lekker vinden even rust, want die doet toch een pijn, maar ja laatste loodjes he. Begin me nu toch wel steeds meer hoogzwanger te voelen hoor, al moet ik nog een paar weekjes.
Nou oxbow, je bént ook hoogzwanger! Bijna 37 weken! Dat is op zich voldragen. A terme is van 37 - 42 weken. TJ jij nog maar 2 weken wachten! Spannend! Komt serieus dichtbij. Ik ben vandaag toch maar aan het wassen geslagen. Tweede was draait nu. Babywas dan he. Ik dacht, ik wacht tot mn verlof maar tja alles moet ook gestreken worden. En van onszelf ligt ook nog een berg strijk. En je weet nooit hoe fit je blijft. Er komen nog wel 2 wassen bij gok ik of 1 en dan is het maar klaar.
Nou vandaag weer controle gehad. Bloeddruk weer wat gestegen. En een spoortje eiwit in de urine. Bloedonderzoek gehad en mocht eerst weer naar huis. Donderdag weer komen. Mag verder niks meer doen maar begin me wel druk te maken want wil echt niet opgenomen worden en wil graag nog een paar normale weekjes en op gewoon termijn bevallen....
Delilah...owjee miss weer terug in stuit, das niet de bedoeling!!! Spannend woensdag. 2bmama wat n hoop tegelijk. Kherken je ruzie ook nog...hier heeft man helaas soms ook commentaar, terwijl k echt mn best wel doe. Maarheb k zoals zaterdag echt pijn, laat k dingen ech5 tot de volgende dag. Wie stoort het dan dat de vaatwasser niet uitgeruimd is? Nou mn vent blijkbaar, maar uitpakken doet ie ook niet boos worden miss toch geholpen want dsg erna moest de hele bovenverdieping gedaan worden doordat zoontje met n bus poedermelk aant spelen was gegaan toen ik op t toilet zat....lekker poeder overal haha en afgelebberd dus t waren klonten hahaha heb vreselijk gelachen maar n heel karwei erna!! Gelukkig nam manlief t toen over... zo frustrerend want dan kan t wel? K vraag al 2mnd ofzo of hij de onbereikbare plekken onder en naast/achter bed wil dweilen maar deed ie dus niet..maargoed tis nu gedaan haha, jij dus net zo'n man Piena die gedachte over poepen en bevallen hsd k voor mn zoontje ook...en zo'n moeilijk ontlasting laatst dat ik hetbweer dacht, maar echt t voelt zo anders. Beebje past er namelijk(Normaalgesproken) door en lijf werkt mee...n drol is met moeilijke ontlasting soms gewoon serieus te groot. Pijn nietbte vergelijken. Jij kunt t hoor, bevallen. Toevallig gister weer zo'n zware bevalling ve strontkindje. Zo'n pijn ik vloog omhoog.... heb t gewoon gestopt wat gelukkig kon...flinke dosis magnesium geslikt ensna even kwam t er soepel uit..ga dus weer braaf mn magnesium slikken! !! Fijn die nachten he moi..heb je nig geslapen? Pris haha fijn he nestldrang, maar je hebt t aan kant. tj denk je dat je die 2wk nog haalt met jouw klachten?
Memmie dat is niet goed...doe masr rustig aan..t weekend was ook druk..hopelijk geen opname donderdag maar..allesvoor jullie gezondheid!!!
Lieve fijn dat je weer thuis bent!! Tj ik heb zo veel gyn's de een zeg wel ander niet..oh met jou ook spannend nog Max 2 weken!! 2BE mama griep zit in de lucht denk ik hier ook iedereen ziek.. Essie joepie nu nog vast in de bekken!! Saartje taart lekker hoor!! Piena ik herken het echt hier remmen ze nu ook niet meer..en vreselijk die krampen he.. Tj ik ga misschien ook kz krijgen zie er ook al tegen op hopelijk mag ik natuurlijk bevallen heb er een hard hoofd in.. 2BEmama bij jou zit het ook niet mee he inbraak wasmachine kapot.. O en ziekenhuis vol houden nee ben gebroken er van.. Memmie wow dat is gaaf!! Guus beterschap met je dochter!! Missdee goed alleen ben het zat haha maar nog even te gaan..en is je haarkleur gelukt??ze zeggen toch dat het anders kan uitpakken met de hormonen niet dat zo groen is haha Essie joepie verlof ik vulde het aan met poetsen luieren boodschappen doen wandelen en vliegtuigjes kijken Amona jij ben er ook bijna en nu de maand maar 3 weken is gaat het snel Meissie ik jaloers wil ook een uiterlijke datum voor bevallen.. Missdee lekker geslaagd dagje dus!! Memmie doe rustig aan!! Amona hier ook en let op blijf nog wel weekje of 3 4 zitten.. 2bemama mijn man doe gelukkig weer meer heel babykamer is af..af en toe africhten maar.. Moi wou net zeggen ben je al aan het oefenen haha Wien zei me schuin over buuf ook al om te komen poetsen.. Tj weet ik ook nietwou gister avond al en vond niet schoon genoeg ik ben eigenwijs.. Oeh wordt spannend voor jou vrijdag.. Oxbow SST wil nu me woonkamer al doen haha..maar nu heb rust tot weekendvoor jou duur het ook niet lang meer.. Mooi ik geef je een hand heb veel gestreken van de babywas onze was lag ook een berg haha Memmie ga jij lekker rustig ben benieuwd donderdag!! Amona ja me man had de douche al goed gedaan alleen raam gedaan nou rook lekker fris alles boven ramen halve dag open konden al die ziektekiemen er uit.. Zo hier gaat lekker manlief ziek,zoon klaar met ab kuur wat denk je weer verhoging had ik afgelopen week druppels gehad voor het linker oor vocht moet er uit komen wat denk je kom het uit het rechter oor..wordt je niet goed van..morgen heb ik weer ctg om half 10 en om 11 uur kno arts dus ik kan wel even door met ziekenhuis bezoeken..weer een halve dag naar de knoppen
Pfff kben die afspraken ook zat hoor...wekelijks gyn met minimaal halfuur ctg, echo, urine, hb, weegschaal. ?.soms diezelfde week ook hebamme (duitse vk) die doet ook ctg....maja zo'n afspraak breekt iig wel de dag haha. nog even en we zijn aan t voeden voeden voeden en wiegen hihi.
Haha Amona idd maar echt ik ben het zo zat ook gewoon mag me dagelijkse dingen al wel doen hoor en neem het er van..maar me ene gyn zei je hoef maar 1 keer per week te komen en op eens nee we gaan 2 keer per week verder..zou blij zijn als we kunnen wiegen voeden haha.. Heb al denk stuk of zes verschillende gyn's gehad en iedereen zeg wat anders..
Pff irri dat ze allemaal wat anders zeggen. Hopelijk vliegen de weken om en komt je kleine snel. k kreeg ook de kolder in de kop...in de avond nog gauw twee wassen gedraaid, hopelijk de tweede bijna klaar dsn kan k m ophangen voor k bed in spring, nog aant opruimen geweest, beetje afnemen id woonkamer, vaatwasser draaiende, badkamer/wc n beurt, haha en dus allemaal na 22u...zal k zo wel goed slapen Hopelijk meldt zoontje zich niet al om 2u hihi. truste meiden.
Nou poeh, ik had zaterdagavond zo'n pijn in mijn bekken en vagina. En had zo'n spijt dat ik zo veel had gedaan. Maar ja... dat is te laat dan he. Zondag kwam nog de ergste schrik, om de 5 min harde buiken en dit 1,5 uur lang. Pffff we dachten echt dat het begonnen was joh... Daarna in bed gaan liggen en toen werden de pauzes weer langer.... GELUKKIG!!!!! Straks naar de VK (gewoon controle) en ik heb het idee dat het wat rommelt overal. Bij mijn dochter liep ik 3 dagen met een scheurtje in mijn vliezen en ik heb het idee dat ik dat nu weer heb. Maar hoe groot is die kans????? Kan toch eigenlijk niet???? Maak ik mezelf gek??? Pffffffffffffffffffffffffff die onzekerheid en twijfel. Bleh.:x Ik ben nooit geen paniekzaaier, en de nuchterheid zelf. Maar maak me nu echt overal druk om steeds...
Ben benieuwd wat ze zegt missdee een scheurtje (hoge vliesscheur) is goed mogelijk hoor...en qua termijn willen ze beeb dan nog binnen houden en jou id gaten houden...ben dus benieuwd of ze t ff checkt. Verlies je naar je idee steeds wat vruchtwater? Succes hoor. Kzit ook al te wachten op mn vk.