Maart 2014 mama's (Deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Saartje5, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik vind zwangerschapsverlof maar niks hoor ik wil liever gewoon werken ik voel me goed :(
    Ik verveel me echt dood thuis..
    Hoop dat de weken snel voorbij gaan! Ik.kan niet meer wachten

2. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Eddie probeer er toch van te genieten,ik heb bij de 1ste geen zwverlof genomen en ik had pech dat bij mij mi ging en ik dus niet heb kunnen genieten.

Nog 2 nachtjes en dan weten wij ook wanneer de baby komt :)

3. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Ik zit al vanaf half november thuis, omdat mijn contract niet verlengd werd.. Maar verveel me totaal niet, zulke drukke maanden gehad, positief en negatief..
    Nu rustig aftellen totdat we onze kleine uk kunnen ontmoeten!

4. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Hellp:$

De verloskundige belde net dat ik morgen ochtend een glucose tolerantie Test moet doen. :(

Waarom nu nog bij 36 weken? Ze weten vanaf de 20 weken echo dat het een grote baby is. Wordt hier wel een beetje onzeker en zenuwachtig over. Vorige week zeiden ze nog dat ik een zwangerschap volgens het boekje heb.

Gisteren op de echo is de baby al op 6 pond geschat. :(

Spannend dames die binnenkort een datum krijgen!!
    Hopen dat de baby's goed gaan liggen, maar dan ook blijven liggen!!!
    Hier ook de poetsgekte gehad, denk dat ik vandaag mijn ziekenhuistas maar in ga pakken voor de zekerheid ;)

5. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Vandaag weer opgestaan met hoofdpijn. Verveel me nu al met t niks doen. De weken mogen wat mij betreft omvliegen. Ik wil mn baby!

6. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    MissDee, ik ben benieuwd hoe het bij de VK was!

Essie, gewoon lekker rustig aan doen en vooral doen waar je zin in hebt, nu kan het nog ;)

Wat balen Christiana, succes alvast voor morgen. Dat is die test die 2 uur duurt of niet?

Ik ben vast aan het oefenen om straks te kunnen dragen :p Is ook vooral om de doek nu vast wat zachter te maken ;)
    De eerste draagfoto's!

7. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Draagdoek is leuk en handig, wil er ook nog een:p
    Ja idd de twee uur durende test. Ik snap alleen niet waarom nu nog?!
    Van mij mogen ze hem halen.;)

8. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Christiana ik moet ook nog een keer die suiker test doen.
    8 uur in de morgen nuchter , 2 uur na mijn ontbijt en smiddags 2 uur na mijn lunch. Ik heb vanochtend aangegeven of dat niet met een zelf prik ding kon. Omdat het toch best lastig is met een peuter. Maar nee moet echt via zh. Bah.
    Morgenochtend weer een groei echo. Dat is wel leuk!

Verder mijn zorgen geuit. En ze vindt het idd erg rommelen.
    Volgende keer als ik weer om de 5 min harde buiken heb moet ik bellen en komen ze langs om mijn baarmoedermond te checken.
    Nu niet gedaan, wie weet Triggert het dan nog meer.
    Wel gekeken of ik vruchtwater verloor. Maar dit was volgens haar niet het geval.

Oh ja en moet weer urine inleveren ivm harde buiken die ik zoveel heb
    Anders heb ik wel een hele gevoelige baarmoeder zei ze. Heb er zon 80 per dag. Die ik wel voel maar niet super pijn doen.

Zo hèhè wat een verhaal.

Wien mooie buik (en draagdoek).

9. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Wien dat is een goed idee, ik heb ook een draagdoek gekocht, die ligt nu mooi te wezen bij het ledikant hahaha

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Essie..kvind het wel sneu dat je er niet van kan genieten..niemand om mee af te spreken? Waarom heb je niet twee weken langer door gewerkt?

Missdee spannend en ook alles goed enigszins dus! Hier inwendig onderzoek gehad..bm nog hoog en dicht...deed wel ff pijn..ze wou m wat naar onder trekken??? Gaat dus nog wel ff duren zei ze. Nouja dat zei ze met zoontje ook en twee dagen later had ik gebroken vliezen..dus je weet maar nooit, toch hoop ik dat die niet breken want hoop dat de bevalling soepeler gaat als bmm wel verweekt en kindje wel indaalt enzo. ..maar we gaan t meemaken.

Vrijdag naar de gyn. Benieuwd wat die dan nog zegt over de sua (ontbreekt een slagader in de navelstreng en dit kan - maar hoeft niet- gepaard gaan met afwijkingen). Vind dat toch wel ietwat spannend merk ik. Maar heb verd er eigenlijk n goed gevoe.eeover.

K kan slecht stilzitten terwijl k normaal lui ben..haha..nesteldrang zeker. Ben al wat dingen aan het voorkoken voor t eten morgen zodat k morgenochtend lui kan zijn (man werkt indiensten en eten dus warm voor hij begin vd middag vertrekt). Nesteldrang mag altijd wel blijven haha.

11. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Vandaag toch maar ff gebelt omdat ik zo'n hoofdpijn had en sterretjes begon te zien. Ben gelijk opgenomen en krijg medicijnen voor de bloeddruk. Verveel me nu al...

12. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Beterschap memmie! Tja hier vandaag de doula geweest en voor de rest afgelopen nacht 1,5 uur wakker gelegen zenuwachtig en wel. Ze gaan mij met 37 weken inleiden over 3 weken omdat ik veel pijn ervaar en affentoe niet eens kan lopen vd pijn ben er ook wel klaar mee elke week na de gyn en een ctg en de 1 zegt dit de ander dat ik vraag me af waar de communicatie is gebleven onderling. Ik zit snel vol met eten me maag voel dan zwaar aan kleine is ingedaald zover ik begreep me buik hangt heel laag en heb menstruatiekrampen zonder ontsluiting. Dus zal mij benieuwen allemaal. Ik hoop dat het met de rest hier goed gaat.

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Memmie..niet leuk maar je klachten zijn serieus.....tgaat om jouw gezondheid en van de beeb...hou je taai!!!

piena das ook niet mis, gelukkig laten ze je niet lang ermee doorlopen!sterkte

14. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Succes dames!

15. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een update van onze beeb:

Vanmorgen hebben we een nieuwe echo gehad. De groei valt best mee, de baby ligt iets voor op het gemiddelde maar niet extreem. We verwachten dus een tweede Feline qua grootte. Wat ze nu wél zagen, jaja nooit saai bij ons, is een spatader in de navelstreng/navel. Dat moet weer in de gaten gehouden worden. Over twee weken weer een echo. En als het zo blijft, zou de baby met 37 weken gehaald worden. Zo! Dat gaat opeens rap want dat is over 3 weken al! Er is namelijk een hele kleine kans dat er trombose in die ader ontstaat. Morgen worden we besproken in het team van alle gynaecologen en kinderartsen, dan kunnen alle artsen meebeslissen wat verstandig is. Wanneer kindje halen, keizersnede of toch inleiding? Morgen word ik nog even gebeld. Na de bevalling sluit zo'n ader vanzelf dus levert het geen gevaar meer op.

16. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    We hebben wel een mooie foto meegekregen van zn gezichtje!

Bijgevoegde bestanden:

17. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    memmie sterkte daar in het zh!

moi mooie foto!!

18. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    @moi jeetje idd altijd spannend bij jullie. Kan je er wel relaxed onder blijven?? Wel goed dat ze alles zo in de gaten houden hoor. En wat een prachtige neusje en mondje, lief hoor!!

Ah memmie, alweer! Pfffff... niet echt een leuke zwangerschap zo zeg.
    Hoe vindt je dochtertje het allemaal? Kan me voorstellen dat het ook super spannend voor haar is, iedere keer mams in het ziekenhuis en rustig aan doen.... STERKTE

Piena, fijn dat ze dat willen doen met 37 weken. Ik hoor sommige vrouwen die met dezelfde klachten toch tot het einde moeten doorlopen. Heb je wel geluk mee zeg.... Maar komt dan wel erg dichtbij! SPANNEND!

Essie, aub geniet van je vrije tijd. Vanaf dat de baby geboren is, heb je die ineens niet meer.... NOOIT MEER haha. Nee hoor grapje... Maar spontane dingen met je vriend/man moeten helaas gepland worden. Dus doe nu nog leuke dingen samen als je nog goed voelt hiervoor.

Amona, voor jou ook spannend met de slagader. Tegenwoordig kunnen ze zoveel al zien. En kom je al zoveel te weten wat soms een beetje overbodig misschien. Jij bent er dus ook vrij relaxed onder? Fijn hoor!!
    Ja iedere bevalling is anders zeggen ze. En de meeste beginnen toch met weeën. Dus daar hebben we iets meer kans op misschien deze keer?

Zo morgen weer een groei echo van de kleine man. Kijken wat ze nu weer zeggen en hoe groot ze hem schatten. Vorige keer bijna al op 2100. En toen was het normaal gesproken 1900 wat hij zou moeten wegen. En hoofdje en buikje lagen echt ver voor. Beentjes weer niet (korte beentjes werd er zelfs gezegd). Gek he. En vandaag zei de VK, met het voelen aan de buik dat hij lang was.... Uhhhh wat is het nou???

19. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Onze kleine meid weet nog niet dat ik hier lig. Ze ging zoiezo al naar pake en beppe te logeren en we hebben haar gewoon weg gebracht voordat we hier heen gingen. Heb nu medicatie gehad en bloeddruk is weer perfect. Dus wie weet mag ik morgen wel weer weg. Hoop van wel want heb altijd heeeeeel erg heimwee naar mn eigen plekje en spulletjes. Zometeen ff lekker op een stoel onder de douche en hopelijk snel slapen... Moet helaas kamer delen dus hopelijk geen snurkers of andere lawaai makers.

20. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Snurk jij niet dan?

Ik wel hoor in mijn zwangerschap, word er zelfs wakker van! whahahahaha.....

Sterkte, en duim voor je dat je morgenavond weer lekker in je eigen bedje ligt.

Deel Deze Pagina