Maart 2014 mama's (Deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Saartje5, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Goedemorgen meiden hier lig alles nog op 1 oor normaal is zoon al wakker niet dus haha stel luie donders:Dzal is bij lezen..

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh, lekker hoor, ik ben al weer sinds 8u aan de slag!

Ik merk wel dat het hele dagen werken mij zwaarder begint te vallen, 's avonds ben ik echt doodop! Gelukkig is het alweer vrijdag, dan nog 3 volle weken en dan nog 3 dagen!

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
  4. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Ja snap ik ga hard hard he en hoe verder je ben hoe vermoeiender het wordt ik lag al vroeg te slapen me man schoof me op zei haha en wilde me helpen uitkleden:Dzal zo is even kijken naar me afspraken heb een waslijst:D

5. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gevonden!

Wat 'grappig' om te lezen dat veel meiden hun beeb even niet goed voelden. Ik had het zelf namelijk ook. Woensdagavond even geluisterd zelf naar het hartje en was prima. Toen bewoog hij ook wel wat. En gister overdag ook niet zo heel druk. Af en toe wel wat beweging maar niet zo wild als anders. Maar nu is ie weer volop terug. Luid en duidelijk.

Dinsdag heb ik weer een echo om de cysten in het hoofd te bekijken. Ik hoop dat ze nu een keer weg zijn. Dat geeft toch een lekker gevoel. Hoewel ze niet schadelijk zijn oid, je hebt toch iets wat "gecontroleerd" moet blijven.

ik moet (na vandaag) nog 16 dagen werken. Maar dinsdag is dus maar half, ivm die echo. Ik ga er nu wel echt naar uitkijken. Van mij mag januari omvliegen! Ik probeer er niet te veel bij stil te staan omdat het dan alleen maar langer lijkt maar elke dag denk ik aan mn verlof.
    Ik heb het naar mn zin op mn werk, maar gewoon de rust en ontspanning. En het dichterbij komen van de bevaldatum natuurlijk!

Kerstboom gisteren ook opgeruimd. Heerlijk weer aan kant. Vandaag komt de schoonmaakster dus van t weekend genieten van een schoon huis.

6. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Wat is t eerst wat jullie gaan doen zodra de baby geboren is? En dan bedoel ik niet dat we gaan genieten en onze wondertjes gaan knuffelen etc want dat ga ik natuurlijk ook al eerste doen haha...

Ik kan niet wachten totdat ik weer lekker op mn buik kan slapen. Een lekker broodje filet american lijkt me ook heerlijk. En met mn dochter rollebollen over de vloer zonder dat ik de hele tijd auw roep of vraag om voorzichtig te zijn.

7. moi79

moi79 Actief lid

13 jul 2013
    313
    0
    16
    NULL
    NULL
    Memmie, filet eten en een wijntje drinken! Alhoewel dat wijntje nog niet eens zo dringend is. En als ik weer beetje mobiel ben uiteten met mn lief: sushi eten!!!!

En idd buikslapen, met dochter spelen en het liefst zo snel mogelijk weer in mijn oude kleding passen.
    Ik raak de positiekleding alweer aardig zat. Ik wil wel mn eigen lijf weer terug.

8. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ah, toasten met een glas champagne en sushi (ja, ik weet het dat mag eigenlijk wel als hij goed vers is maar ik vertrouw het gewoon niet dus ik blijf er af!)

Als ik de eerste keer bij mijn ouders op visite ben wil ik uit eten voor een lekkere steak tartaar met een goed glas rode wijn!

Ik kijk er ook erg naar uit om weer op de racefiets of MTB te stappen komend voorjaar, dat durfde ik niet meer ivm vallen.

9. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ik lust geen wijn of champagne. Doe mij maar een lekkere borrel dan haha..

10. Geakksuus

Geakksuus Actief lid

17 jul 2013
    112
    0
    0
    1e verkoopmedw
    Brabant
    Lang geleden dat ik hier geweest ben.. Hihi
    Ik kreeg een mailtje van zp en toen bedacht ik me dat k me al een tijdje niet had laten zien. Oeps...

Gelukkig nieuwjaar allemaal en de beste wensen voor dit mooie nieuwe vruchtbare ;) jaar

Wat ik t eerst ga doen... Hopelijk kan ik er vlug een dagje op uit zonder last te hebben van m'n bekken. En de trap op rennen zonder me een oma te voelen haha.

Wat ik t eerste zou willen eten: broodje carpaccio van een bepaalde lunchroom hier in de buurt. En dan daarna rond etenstijd uit eten om t vervolgens in een restaurant hier in de buurt als voorgerecht te bestellen.

11. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ik denk dat als ik net bevallen ben, mijn zus langskomt met een heerlijk broodje carpaccio en filet americain! Heb ik bij haar toen ook gedaan. En heel snel weer een lekker biefstukje eten, jammie! Drinken doe ik niet, dus dat staat niet op mijn lijstje. Ik kan niet wachten! :)

12. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Ik ook zeker Carpaccio eten! Wat mis ik dat! Vriendlief weet wat hem te doen staat als de kleine er is! Op naar de lunchroom ;)

En buik slapen! Zo fijn......

13. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Broodje filet:D gelijk dezelfde dag haha..

Vandaag geshopt ben gebroken man moest nog ff naar gamemania ik in auto gezeten ben meer uitgeput..

14. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    He meiden, deel II!!

Leuk, weer lekker vol kletsen :)

Ik ben benieuwd wie de eerste dame gaat zijn die gaat bevallen. Wie is er op 1 maart uitgerekend?
    Ik pas 16 maart, maar heb het gevoel dat hij eerder komt.
    Mijn dochter had ik dit gevoel ook bij, en zij is spontaan met 38 weken gekomen. SPANNEND DUS!

Wat ik als eerste ga doen? Uhh, wijntje/prosecco drinken haha.. Oooh wat mis ik dat!! Èn ook lekker sushi bestellen. Ik weet dat dit laatste wel mag als het echt VERS is.. Maar dat durf ik niet hoor. Rauwe vis is toch gevaarlijk.
    Broodje Filet Americain van de slager, gaat er ook vast wel in.
    EN geen pijn meer hebben, ohhh wat heb ik elke dag een stekende pijn in m'n buik (onder borsten). Vreselijk....
    Elke dag pijn hebben , is geen pretje... Maar goed.. we doen het voor de kleine man. En ik weet dat het na de bevalling gelijk weg is!

Ik heb een leuke positiejas binnen gekregen via MP.
    Echt een top model, en past super. Maar zo goed als nieuw.... UHH nee.. Beetje gepild op de buik en arm. Echt een tegenvaller want heb er nog 40 euro voor betaald en dat had ik voor een GEBRUIKTE jas niet betaald. Maar hij staat wel top.... dat dan weer wel...
    Ik moet nog 2 maanden, en die jas die ik met mijn vorige zwangerschap tot het einde droeg past me nu al niet meer...

15. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ik ga denk ik een heerlijk wijntje of pilsje drinken bij de Griek! Heerlijk eten, kan er nu niet van genieten ivm niet veel kunnen eten of maagzuur krijgen.

Dat ik weer mijn oude kleren aan kan. Ben mijn positie kleding wel weer beu. Gewoon een broek waar ik mee kan zitten! Dat lukt nu echt niet meer, liefst jurkjes. Mja panty krijg ik haast niet meer over mijn tenen ;)

Succes iedereen met de laatste loodjes!

Ik ga morgen lekker naar Spanje :D:D

16. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Ohhh ik krijg trek door jullie haha. Mmmm filet americain!

Nu het nieuwe jaar is aangebroken komt het toch wel dichterbij, spannend! Babykamer is helemaal klaar. Volgende week de kleertjes wassen en kasten goed inruimen.

Vanaf volgende week schrijf ik vast weer wat meer. Manlief heeft vakantie gehad en heb weinig achter de laptop gezeten. Via tablet reageert minder fijn ;)

En de babykamer nog even showen ;)

Bijgevoegde bestanden:

17. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Controle was gelukkig helemaal goed. Mn bloeddruk was weer helemaal perfect. Het buikje van de baby is nog wel kleiner dan eigenlijk zou moeten maar groeit wel lekker door. Tsja, de ene heeft korte beentjes en ons kereltje dus blijkbaar een klein buikje. Moest me geen zorgen meer maken zijn de gyn. Verder heb ik tabletten voor de maagzuur gekregen en een tablet voor de schimmelinfectie. Kunnen we weer ff vooruit haha. 16 jan weer een afspraak

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    mooi kamertje Wien!

memmie fijn dat alles goed was!

ik ga als eerste een wijntje drinken denk ik en rauw vlees eten! mjam heb er nu al zin in :D
    En idd lekker knuffelen en gek doen met mijn zoon, dat kan nu niet.. en als ik een ks krijg nog minimaal 6 weken niet:(

hier merk ik ook dat het werken wat zwaarder word, hebben een énorm drukke periode achter de rug met de feestdagen, veel extra gewerkt en lange dagen gemaakt, dat breekt echt wel op nu.. gelukkig keert de rust nu weer wat terug en hoop dat het de laatste 6 weken zo blijft.
    ik sta de hele dag en ben veel actief bezig.. lopen, bukken, tillen e.d.

19. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    @Wien, schattig kamertje!

@Christiana, fijne vakantie!!

@Delilah, is er een reden waarom je een KS zou moeten?

@Memmie, ik mag 15 januari weer. Bij mij is het tegenovergesteld... Buikje liep iets voor, vandaar een groeiecho. Dochterlief had dit ook met de 20 weken echo en toen is er niets mee gedaan en nu willen ze extra controleren. Regels veranderen blijkbaar. Fijn dat bij jou alles goed is.
    En tablet ook mooi, ben je er zo van af. Ik moet even afkloppen heb er nog geen last van deze zwangerschap..... Ik weet dat het HEEEEEL vervelend kan zijn.... Ik heb het ALTIJD na een antibiotica kuur.

Hier even een weekendje niets. Heel fijn!
    Volgend weekend verjaardag van dochterlief vieren... Dus nu even genieten van alle rust hahah

20. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Hoi meiden,

Misdeel ik ben ook benieuwd ik 15 maart uitgerekend en wel mooi dat je een jas van mp op de kop heb getikt wel jammer van de gepilde dingen op je jas..

Christiana ik verlang ook maar me eigen kleding met j kon ik ze gewoon aan nu niet meer ja een stretch broek haha..veel plezier in Spanje fijne vakantie!!

Wien hier ook via iPad is rottig reageren ook..

Delilah hopelijk voor jou een rustigere periode kan je ook even bijtanken he..

Misdeel heerlijk weekendje rust hier ook alleen ff kerstboom opruimen en huis morgen met me man aankant maken..

Zo hier is me man ziek ik en j zijn beter voor mij geen rust week veel ziekenhuis bezoeken maandag halve dag,woensdag met j naar de kno op Nacontrole en donderdag zelf weer ziekenhuis..zo nog ff boodschappen doen en vind dan wel weer best voor vandaag..

Deel Deze Pagina