Maart 2014 mama's (Deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Saartje5, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ik snurk vast wel, maar daar heb ik geen last van hihi.. Dus hoop voor mn buurtjes dat ik niet ga snurken vanavond hihi

2. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Snurk ze :p hopen dat je morgen weer naar huis mag!

Missdee ben benieuwd naar jou echo.

3. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    haha hopelijk geen snurkers!
    ik snurk ook niet, maar manlief daarentegen soms;) af en toe even van me af stompen haha

4. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Amona: ja ik geniet er echt niet van ik ben juist heel ongeduldig geworden en ik wil geen rust..mijn man werkt gewoon fulltime dus we kunnen ook niks leuks doen.
    Thuis is alles al klaar dus ben er eigenlijk al klaar voor.
    Ik was verplicht 6 weken ervoor te stoppen want ik zat 1 dag in ziektewet vanwege harde buiken.

Hoop dat de weken voorbij vliegen!

5. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    MissDee: ja er staat me een vermoeiende tijd te wachten maar echt waar van t niks doen wordt je zo moee en lui en depressief.
    Andere mensen zullen wel denken wat zeur je nou haha maar echt ik word soms gewoon gek.van mezelf.

6. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Oja dames nu ik jullie zo hoor praten over ctg en ziekenhuis bezoeken..
    Ik heb eigenlijk ook al sinds een week erge menstruatiepijn savonds en af en toe een felle steek in me.vagina dat je echt even.moet bukken. En erg veel waterige afscheiding soms denk ik is dit geen vruchtwater?
    Ik heb dit niet tegen de vk gezegd is dat erg?
    Ik dacht t hoort er nou eenmaal bij..

7. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Essie laten checken je vruchtwater.
    Bij mijn dochter twijfelde ik 3 dagen, en was het toch vruchtwater.
    Gelukkig niet in die 3 dagen in bad geweest of sex gehad.

Beter 1 x te veel als te weinig. Straks ontstaat er een infectie.

8. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Daar twijfel ik ook aan. Ik zei gister avond tegen mijn man. Dat ik beter een inlegkruisje kon gebruiken. Maar hij denkt urine verlies. Normaal op het eind.maar na het plassen bij het afvegen heb ik ook wat slijm op het papier.

Net mijn drankje op van de zwangerschapssuiker dus kan twee uur wachten!! Wat een smerige zooi dat drankje. Hoop dat ik het binnen houd ;)

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Navragen kan idd geen kwaad.

geen series die je altijd nog woukijken essie? Iets te knutselen?

hier nu al moe...lijkt wel hoe vroeger ik naar bed ga, hoe meer ksnachts wakker lig, niet ideaal dus.

10. Lieve86

Lieve86 Actief lid

24 jul 2013
    206
    190
    43
    NULL
    Brabant
    Cristiana... succes! Dat is idd een vies drankje! En nu nog 2 uur geduld hebben. ... hopelijk is de uitslag prima!

Wat loprn er toch verl in rn uit het zkh voor controles! Word tijd dat we een paar weekjes verder zijn en ze gezond en wel op de wereld staan!

Probeer lekker te genieten van je verlof! Hier lukt dat wel! Maar ik weet ookm dat het maar 3 weken duurt! Heb veel vriendinnen die onregelmatig werken fus daar ga ik lekker mee lunchen en biosje pakken enz! Lekker genieten dat dat gewoon kan zonder verantwoording af te moeten leggen!

succes met alles ladies!

11. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    sterkte met je drankje en 2 uur stil zitten.... vreselijk, ik werd gewoon duizelig van dat spul.

memmie ik hoop dat je weer snel naar huis mag en kan. there`s no place like home!, home sweat home.

12. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Memmie hopen dat je vlug thuis bent! Hoe had je geslapen?

Idd duizelig en misselijk. Heb het idee dat ook slechter zie :( Ben benieuwd wanneer ik de uitslag krijg.

Essie ik snap het wel ik werk nog 3 dagen, de overige dagen weet ik echt niet wat ik moet doen. Mijn man werkt voornamelijk lange dagen. De rest werkt ook. Dus saai.

Mja nu dat ik dit er allemaal bij krijg wil ik misschien toch eerder stoppen dan 38 weken en 3 dagen.
    Heb er eik geen zin meer in. Wil me voorbereiden op de bevalling.

13. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Zooo dat was vroeg vanmorgen. 6.40 uur de controles al gehad. Bloeddruk is goed, zonder medicijnen. Net een ctg gehad en die zag er ook goed uit. Zijn ze nu aan t bespreken. Hopelijk straks lekker naar huis. Slaap ik een stuk beter. Lig met nog 2 op een kamer en t was gewoon erg onrustig. En slaap zoiezo altijd slecht in een vreemd bed. Gelukkig is met de baby alles goed, daar gaat t om

14. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Bij mij duurde het 3 dagen voordat ik het hoorde, al kreeg ik de nuchtere waarde direct te horen

Memmie wat fijn dat alles goed was, zeker met de kleine

15. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zoo er is heel wat gebeurd hier! Hopelijk ben je snel weer thuis, memmie!

Ik snurk verschrikkelijk hard nu maar ben ook een beetje snotterig.

Verveling ken ik nog niet tijdens mijn verlof, integendeel! Ik heb het echt mega druk met de laatste aankopen en regeldingen.

Nesteldrang heb ik verder niet echt, mijn mannetje is juist heel erg hang dat het kamertje niet op tijd af is :). Hij ging ook dit weekend spontaan de keuken dweilen, de schat! Ben wel bpij met mijn schoonmaakster, ik zit even lekker op de bank terwijl de badkamer wordt gepoetst :)

16. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    christiana hopelijk geen suiker!

Lieve heerlijk zeg! ik moet nog 1 week werken tot mijn verlof!

memmie fijn dat alles goed was met de kleine

saartje haha handig zo'n man :)

hier vanmiddag de liggingsecho en de laatste keer vk, vanaf volgende week naar de gyn

17. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Joepie, mag naar huis! Mag niks meer doen. Huishouden etc uitbesteden en onze dochter overdag te spelen bij familie/vrienden.. Nog 5 weken te gaan....

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    memmie fijn dat je naar huis mag meid!

19. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Wat fijn.
    Rustig aan doen!:D

20. ilss

ilss Actief lid

2 mei 2010
    303
    162
    43
    Op dit moment ben ik in opleiding
    Zuid-Holland
    Dag dames!

Ik ben ook in maart uitgerekend de 5e om precies te zijn, vind het wel leuk om af en toe mee te lezen en eventueel te reageren als dat mag ;).
    Vooral nu het steeds dichterbij komt!!

Deel Deze Pagina