Spannend Priscilla! Succes en sterkte! Mooie echo foto Missdee! Vanmorgen bij de vk van het zh geweest. Zoontje was ook mee, hij mocht haar helpen met de doppler. Was helemaal trots, haha! Bloeddruk blijft hoog (140/95) en had spoortje eiwit in de urine. Moet m'n lichaam dus echt goed in de gaten houden en op tijd bellen. Hoefde volgens haar pas volgende week vrijdag terug te komen, maar m'n eigen gyn had aangegeven dat ik om de 3/4 dagen op controle moet. Dus afspraak bij andere gyn gemaakt voor dinsdag. Heb ook nog wat vragen over de ks, dus wilde persee bij gyn. Gelukkig begreep de assistent dat. Net zoontje op bed gelegd, dus nu ook even ogen dicht doen!
Riep ik gister nog dat t nooit gelukt was...vanmorgen deed ze ff 3d en lukte een goed beeld echt leuk!!
Ahhh Amona, leuk hè!!! Helemaal verliefd wordt je dan Hier zit het niet in mijn pakket en ik heb er nooit om gevraagd maar krijg toch steeds even de 3d/4d te zien + foto. Nou ik klaag niet hoor, hartstikke leuk!!!
Mooie foto's amona en miss dee, is zo'n mooi gezicht om je kindje zo te zien. Priscilla: zet hem op meid!! Blijf het hier in de gaten houden. TJ: rustig aan doen meid. Hier erg last van mijn bekken en rug, een licht dingetje tillen is al teveel, maar helaas is mijn jongste nogal ondernemend en moet ik haar regelmatig van het aanrecht en dergelijke afhalen. Dacht net even te kunnen liggen op de bank, want kids waren lief aan het spelen, maar dat was van korte duur want rust kreeg ik niet. Vanavond manlief maar weer lief aankijken voor een massage, zal hij blij mee zijn, want voor de rest is het echt blijf van me af, kan er gewoon niet tegen als er iemand de hele tijd aan me zit of op me wil klimmen zoals de kids. We liggen dan ook echt ieder aan ons kantje en als hij te ver mijn kant op ligt krijgt hij een por. Heb het geen 1 zwangerschap gehad, maar deze keer wel heel erg. Maar vind hem evengoed nog hartstikke lief hoor!
Nou dames druk gekletst! Priscilla succes met de kleine! Kop op spannend Mooie 3D foto's wat een schattige snoetjes Het rommelt flink bij iedereen, de gyn zei gister dat idd de indaling als menstr krampen kunnen voelen. Zeurende constante pijn meer voor het verstrijken vd bmm. Heeft iemand hier ook last van het voelen lopen van hele dunne waterige afscheiding?
Ja idd missdee super verliefd en weer even iets geduldiger om te wachten...alsof k mn kindje al n klein beetje heb ontmoet! !! Vanwege de ontbrekende slagader in de navelstreng hebben ze hartje erg goed bekeken enzo maar wat op echo te zien is, ziet er allemaal goed uit dus dat was fijn om te horen. Pris ben je aan t rusten of aan het bevallen? Oxbow ow lief als ie t doet..kheb mn massagr vd vorige zwangerschap nog tegoed.... heb je er 'last' van dat je je ruimte wilt? Of hij? Kwil eigenlijk wel genegenheid, maar seks hoeft niet zo. Nu leidt t een bij mn man toch wel tot t ander waardoor k soms ook wel wat de boot afhoud. Zwaar voor jou hoor alle kids enzo..kheb r maar een rond hobbelen en als die n beetje n ontevreden dag heeft is het soms al zwaar. Was net weer aan t miepen en toen k vroeg of ie wou slapen, liep ie naar de trap...dus ligt nu in zn bedje en ik in mijne maar hij slaapt nog niet dus vrees dat het geen succes wordt haha.
Christiana hier al weken veel afscheiding...echt heel irritant! ! Sta je op voel je dat t eruit loopt..erger me kapot!! Ren vaak naar toilet en vaak schoonondergoed...heb inlegkruisjes geprobeert maar krijg ik irritatie van eaar k dan nog meer last van heb hahaha...nog even en dan is t weer over (ofja eerst mega kraamverbanden hahHa!)
Hey dames! Na vanaf het begin af aan al mee te lezen en heeeeel af en toe eens te reageren wil ik nu ik verlof heb graag proberen weer wat actiever mee te kletsen. Priscilla wat ontzettend spannend!! Christiana hier ook al heel lang last van zo vervelend veel afscheiding!! Voel me soms gewoon vies hierdoor. Hier ook wat last van menstruatie gevoel met enige regelmaat, heb et idee dat het idd indalingsween zijn. Verder gelukkig alles rustig.
Hier ook veel afscheiding. Ik gebruik wel inlegkruisjes anders kan ik tien keer per dag mn kleding verschonen. Zo vies.
Pff hier ook last van veel afscheiding, al enkele weken.. Trek tussendoor ook met enige regelmaat een schone onderbroek aan.. Gebruik soms maar even een inlegkruisje, vooral als ik dan weg ga, en niet altijd snel tussendoor kan gaan plassen ofzo..
Priscilla??? Gaat het echt gebeuren nu? Ja hier ook dagen dat het zelfs door mijn broek heen komt. Bleghh. En nu toevallig weer watminder. Schone onderbroek is de enige remedie. Die inlegkruisjes zijn helemaal slecht.
Ja n dag met inlegkruisje (doe t soms ook idd als k weg ga ofzo) en k heb dagenlang irritatie daardoor echt vreselijk. ..dus wissel idd ook liever.
Wat een onwijs mooie foto's kwamen er voorbij. Hihi, MissDee, moest echt een beetje glimlachen om die bolle toet van de jouwe! Heerlijk zeg! Denk niet dat ik hier nog iets te zien krijg van onze kleine. Heb wel paar keer 3d gekregen. Dat was wel leuk om te zien. Spannend Priscilla! Hoop dat alles goed gaat! Hier ook inlegkruisjes als ik de deur uit ga...Afscheiding is ene keer meer dan de andere, maar als het wel mis gaat en ik ben niet thuis...blegh! Helaas ook nog altijd een zwakke blaas. Laatst een kriebel hoestbui en kon daarna meteen een schone broek aan Mijn bekken doet ook best zeer. Gelukkig hebben we m'n zoontje net over naar z'n grote bed, dus hoef hem nu echt bijna niet meer te tillen. Dat is me uiteindelijk heel erg meegevallen trouwens! Hij is 1 dag uit bed gekomen en daarna ging het goed! Zo trots op hem! Hij vindt zichzelf ook echt helemaal stoer en groot, dat is echt leuk om te zien. Mail gehad dat volgende week woensdag als het goed is echt de dakkapel komt...nu hopen dat het weer dan meevalt (voorspellingen zijn niet super) en dat ze voor het weekend klaar zijn met de kamer...Misschien dat het dan toch nog allemaal klaar is voor 'Puk' zich aandient!
hier ook veel afscheiding, ieuw ik vind het maar vies! Priscilla spannend meid! 2b mama vervelend van je bekken!
Even update vanmiddag na controle thuis gekomen ga slapen een kleine plens bed nat nu plat liggen ze willen niks forceren..krampen worden niet sterker..dus nu is het afwachten