Ja wordt je dan niet opgenomen Priscilla? Met deze termijn is de baby toch nog niet ingedaald? Ik dacht dat je dan direct plat moet liggen ivm de navelstreng die anders uitzakt.
Spannend priscilla. Maar als je vliezen gebroken zijn, mag het maar maximaal 24 uur duren voordat de kleine op de wereld moet zijn. Had ik nl met mijn zoontje. Dit ivm infectie gevaar voor de baby. hou je rustig, komt allemaal goed!!!!!
Volgens mij 48 uur. Ik liep er 3 dagen mee. Oops! Was in de war met afscheiding, en door het kleine scheurtje aan de bovenkant was het ook steeds een beetje. We moesten idd een nachtje langer blijven in het ziekenhuis. Alles was goed.
Volgens mij zijn die uren ket gebroken vliezen ook weer afhankelijk van de termijn. Soms hebben vrouwen wel 4 weken gebroken vliezen maar dan word je wel opgenomen en checken ze dagelijks op infectie
Ik kwam ook even kijken, maar helaas nog geen reactie. We wachten in spanning af Priscilla! Wij gaan zo zoontje wegbrengen, die gaat bij mijn zus logeren. Kunnen wij vanavond (voorlopig voor het laatst) nog even samen uit eten! En daarna weer snel op de bank, anders is het weer teveel voor m'n bloeddruk. Maar nog even samen van genieten voor de drukte losbarst!
Hallo dames, Ik breek weer eens even in (is alweer een flinke tijd terug). Wil jullie nog even succes wensen met de laatste loodjes! Ongelooflijk dat ik ook al zover had kunnen zijn Wens jullie allemaal een voorspoedig bevalling toe en een prachtige kraamtijd! Geniet van alles wat komen gaat dames! Liefs van mij
Thanks Baukje! Geniet er nog even van! Kwam ook even kijken of er al nieuws is van Priscilla...hoop dat geen nieuws goed nieuws is!
Wordt beetje gek van ml...vraagt hij me van de week of er nog klusjes zijn waar hij mee bezig kan, maak ik een lijstje heeft hij er letterlijk 0 dingen van gedaan...en voor vandaag had ik ook een hele lijst gemaakt...wacht hij met boodschappen doen tot na 17:00, want hij wil gezellig samen met ons zoontje gaan na zijn slaapje (die was er even na 16:00 uit), en gaat dan op het laatste moment twijfelen of hij zoonlief wel mee zal nemen. Daar wordt ik nou echt knettergek van! Ok, hij heeft wel de box omhoog gezet vandaag...moet ik dan wel weer toegeven... Nu wachten tot hij weer thuis is, aangezien er geen eten meer in huis is...en ik rammel nu al!